سفارش انلاين كارت ويزيت

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

سفارش انلاين كارت ويزيت

۱۶ بازديد

 

كارت ويزيت چيست؟  

كارت ويزيت ( Business Card ) معرف شما و راه ارتباطي براي دسترسي مشتريان به شما است. كارت ويزيت يكي از موثر ترين، ارزانترين و بهترين ابزار هاي تبليغات و بازاريابي به شمار مي رود. كارت ويزيت اطلاعات يك شخص يا كمپاني را به ساده ترين شكل ممكن در اختيار مخاطبان قرار مي دهد. 

كارت ويزيت شامل اطلاعاتي همچون نام، نشاني، روش هاي تماس با شخص و يا شركت و گاهي اوقات خدماتي كه صاحب كارت ارائه مي كند و حتي مي تواند يك شعار تبليغاتي باشد. كارت ويزيت در كلامي خلاصه و رسا، وسيله ايست ابتدا براي معرفي شما و سپس ارائه راههاي تماس با شما. 

از آنجا كه برخورد اول هميشه تاثير گذاري خاصي روي مخاطب دارد، كارت ويزيت به طور غير مستقيم بخشي از كار بازاريابي و تبليغات شما را برعهده خواهد داشت.

چرا ما بايد كارت ويزيت داشته باشيم ؟

كارت هاي ويزيت ( Business Card ) را ميتوان يكي از ارزان ترين و موثر ترين اشكال بازاريابي به شمار برد. كارت ويزيت اگر طراحي مناسب و استانداردي داشته باشد مي تواند فرصت هاي شغلي جديدي را براي شما فراهم كند و روش هاي تماس با شما را به ساده ترين شكل ممكن در اختيار مشتريان ، افراد و مخاطبان شما قرار دهد.

گاهي اوقات، داشتن كارت ويزيت نشانه شخصيت حرفه اي و اجتماعي محسوب مي شود. كارت ويزيت مناسب مي تواند در حافظه مخاطب ثبت شود. شما مي توانيد در هر فرصتي (جلسه ، سمينار ، محل كار و …) كارت ويزيت خود را به ديگران عرضه كنيد، اين كار هم به توسعه شبكه كسب و كار شما كمك خواهد كرد و هم به سبب ارائه روش هاي تماس با شما باعث حفظ ارتباط مشتريان با شما خواهد بود.

تاريخچۀ كارت ويزيت

كارت وبزيت اين ابزار تبليغاتي تاريخچه‌اي بسيار طولاني دارد و سابقه استفاده از آن به قرن 15 ميلادي در كشور چين و 17 ميلادي در اروپا باز مي‌گردد. شاهزادگان و اشرافزاده ها براي ديدار با اشخاص و افراد مهم ديگر، كاغذ يا پوستين و يا چيزي شبيه آن را جلوتر براي شخص ملاقات شونده، مي فرستادند تا خود را معرفي و از سوابق اشرافزادگي خود نوشته و قرار رسمي ملاقات را با او بگذارند.

چيني‌ها از كارت ويزيت براي اعلام قصد افراد سرشناس براي ديدار با افراد يا بازديد از مكان‌هاي مهم استفاده مي‌كردند. از سوي ديگر صاحبان تجارتخانه‌ها و اماكن مهم تجاري يا سياسي نيز با مطالعه كارت ويزيت‌هاي دريافتي مي‌توانستند در مورد جايگاه و اهميت فردي كه خواهان ملاقات شده بود قضاوت كنند و تصميم بگيرند كه او را به حضور بپذيرند يا نه.
در واقع اين همان تعامل اول با مخاطب بوده كه شخص ملاقات كننده از خود به مخاطب ارائه مي داده است و اهميت معرفي ابتدايي را نشان ميدهد.

 

مزاياي كارت ويزيت چيست

امروزه ديگر در يك مركز خريد لباس تا شركت و موسسات بزرگ، كارت ويزيت هايي وجود دارد كه به كمك آن، نام و ادرس كسب و كارشان را معرفي مي كنند. كارت ويزيت به كارتي گفته مي شود كه اطلاعاتي مانند: نام و ادرس كسب و كار مربوطه و نام و اطلاعات يك شخص كه از صاحبان يك شركت يا موسسه است را به نمايش مي گذارد. به نوعي شما مي توانيد به راحتي اطلاعات مد نظرتان را با يك كارت ويزيت به اشتراك بگذاريد.

اهميت استفاده از كارت ويزيت

هر چقدر كه ما بتوانيم بهتر خودمان را معرفي كنيم، قطعا در ياد و حافظه مشتري بيشتر جاي خواهيم گرفت. نكته اي كه اكثر مشتري ها در سفارش كارت ويزيت رعايت نمي كنند، اين است كه براي طراحي طرح مورد نظر خود بر روي كارت، به يك طراح مراجعه مي كنند كه معمولا از يك سري طرح هاي اماده استفاده مي شود. اين عمل بسيار نا مناسب است چرا كه در مرحله اول لازم است تا مشتري و مخاطبان شناسايي شوند و متناسب با آن ها طرح هاي مختلف، مورد استفاده قرار بگيرند.

حتي در مواردي از كارت هاي ويزيت مشاهده مي شود كه در آن ها به صورت هنرمندانه اي علاوه بر متن فارسي، شركت و برند مورد نظرشان را به صورت انگليسي هم معرفي مي كنند كه مي تواند تاثيرات بسيار خوبي بر نظرات مشتري بگذارد.

محتواي كارت ويزيت چيست

براي ديده شدن لازم است تا محتواي خلاقانه اي در كارت ويزيت به كار برده شود اما برخي از مواردي كه در اكثر طراحي ها قرار مي گيرد به شرح زير است:

آرم روي كارت شركت:

از آرم بيش تر براي برند سازي استفاده مي شود و مي توان تاثير موثري در معرفي هويت برند شما بگذارد تا در طول فعاليت كاري، بتوانيد بيش تر و بهتر شناخته شويد تا همگام با اين موضوع مراجعه شوندگان هم افزايش يابند.

آدرس روي كارت ويزيت:

پيشنهاد مي شود در كارت ويزيت خود حتما يك آدرس را درج نماييد تا مشتري بتواند از طريق آن با شما ارتباط حضوري برقرار كند چرا كه اين عمل مي تواند كمك شاياني به شما در جذب اعتماد مشتري كند. اگر به صورت سيار مشغول به كار هستيد حداقل ميتوانيد از آدرس ايميل ،كانال هاي شبكه هاي اجتماعي و ديگر موارد مربوطه استفاده كنيد.

عكس روي كارت ويزيت:

معمولا استفاده از عكس در كارت ويزيت رايج نيست اما افرادي هستند كه مي خواهند با اين كار، چهره خود را در ذهن بيننده هك كنند و خود را فردي موثر جلوه دهند. البته نوع عكس شما به حرفه و كسب و كارتان بستگي دارد و عكستان مي تواند به صورت پرسنلي يا در حين انجام كاري كه در حوزه ي فعاليت شما است باشد.

ساختار كارت ويزيت

 همانطور كه در ذهنتان تصور مي كنيد كارت ويزيت ها معمولامستطيل شكل هستند كه جنس آن ها با توجه به سليقه ي مشتري متفاوت است. شايان ذكر است كه به علت تلفيق خلاقيت توليد كننده ها در توليد كارت ويزيت ها ديگر آن ها به صورت مستطيل نيستند و در اشكال ديگر هم قابل توليد و استفاده هستند. با توجه به اين نكته كه شما با استفاده از كارت تبليغاتي مي خواهيد در كوتاه ترين زمان ممكن و به صرفه ترين روش موجود، بازده تبليغات خود را بالا ببرريد، بهتر است از دو سمت كارت مورد نظرتان استفاده كنيد.

مي توانيد در يك سمت آن، لوگو و خلاصه اي از اطلاعات شركتتان را درج كنيد و در سمت ديگر آن، مشخصات شخصي خود مانند: شماره تماس، آدرس و ايميل را درج كنيد تا بتوانيد اعتبار زيادي نزد مشتريان شخصي و عمومي خود پيدا كنيد.

مزاياي استاندارد بودن كارت ويزيت

هنگامي كه از كارت ويزيت هاي استاندارد استفاده مي كنيد قطعا در بعضي از موارد بسيار به نفع شما است. از جمله يكي از اين موارد مي توان به صرفه جويي در هزينه هايتان اشاره كرد. از طرفي ديگر در چاپخانه ها، سرعت چاپ بالاتر خواهد بود و هنگامي كه در چاپخانه سرعت توليد و چاپ كارت ها بالا برود، در پي آن سرعت آماده شدن كارت ويزيت ها هم بيش تر خواهد شد.

زماني كه شما از يك كارت ويزيت استاندارد استفاده مي كنيد، مشتريان هم آن را به عنوان يك كارت ويزيت معقول و مهم قبول مي كنند و با خيالي راحت در كيف پولشان قرار مي دهند. در نهايت هنگامي كه شما براي كارت هاي تبليغاتي خود ارزش قايل شويد، قطعا مشتري هاي شما هم همين ارزش و احترام را براي شيوه ي كاري و تبليغات شما قايل مي شوند.

سفارش آنلاين كارت ويزيت توسط پارت انيميشن

 

امروزه تعداد شركت هايي كه بتوانند كارت ويزيت توليد كنند زياد است اما فقط تعداد محدودي از آن ها محصولات را با بالا ترين كيفيت به دست شما مي رسانند. كارت ويزيت پارت انيميشن يكي از با سابقه ترين و مورد اعتماد ترين شركت ها در زمينه توليد كارت ويزيت، با جديد ترين روش هاي موجود و با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه ها، كارت ويزيت مورد دلخواه شمارا با تنوع طرح و رنگ، توليد و ارسال مي كند.

اندازه كارت ويزيت :

 

    • كارت ويزيت 8.5*4.8
    • كارت ويزيت دورگرد 6*9
    • كارت ويزيت 5.5*8.5
    • كارت ويزيت 5*9
    • كارت ويزيت 5.5*5.5
    • كارت ويزيت 3.5*9

اهميت كارت ويزيت ها چيست؟

ابتدا بياييد هدف چاپ كارت ويزيت را روشن كنيم. براي اينكه دليل استفاده مردم از كارت ويزيت را بدانيد، بايد بدانيد كه كارت ويزيت چيست؟

ديكشنري آمريكايي « Merriam-Webster » كارت ويزيت را كارتي معني مي كند كه اطلاعاتي مثل نام و آدرس كسب و كار يا مسئول كسب و كار را نشان مي دهد.

از تعريف بالا متوجه مي شويد كه ذات كارت ويزيت يعني به اشتراك گذاشتن اطلاعات مثل نام كسب و كار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سايت، آدرس ايميل و خيلي چيز هاي ديگر.

علاوه بر اينكه چاپ كارت ويزيت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراك مي گذارد. مي تواند هويت، برند و حرفه اي گري شركت يا كسب و كار شما را نشان دهد.

7 دليلي كه نشان مي دهد كارت ويزيت ها هنوز هم موثر هستند

كارت ويزيت ها به چند دليل يكي از ابزارهاي قدرتمند بازاريابي هستند. براي مثال آن ها مي توانند مشروعيت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زير ما توضيح مي دهيم كه چرا استفاده از كارت ويزيت هنوز هم رونق دارد.

1- نداشتن موبايل هوشمند در اكثر افراد واقع در ايران

براي مثال در آمريكا يك گزارش نشان مي دهد كه در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ايران به نظرتون چقدر است!؟

در حالي كه اين يك درصد بالايي است ولي همه مردم كه از گوشي هوشمند استفاده نمي كنند. برخي ها علاقه ندارند و برخي ديگر از اين تكنولوژي استفاده نمي كنند. به همين سبب مشخص مي شود كه پيشرفت تكنولوژي هنوز هم نتوانسته روش هاي ارتباط سنتي را شكست دهد.

اين براي شما چه معني مي دهد؟
شما براي انتقال اطلاعات تماس شركت خود به افرادي كه از تكنولوژي استفاده نمي كنند، به روش هاي سنتي نياز داريد.

با چاپ كارت ويزيت شما به صورت بهينه مي توانيد اين كار را انجام دهيد. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از يك گردهم آيي براحتي مي توانند با شما ارتباط بگيرند. حتي مي توانند در شرايط ضروري كسب و كار يا خدمات شما را به ديگران معرفي كنند.

2- مشروعيت بخشيدن به كسب و كار شما

آيا كنجكاوي كه بداني مردم قبل از سفارش كالا يا خدمات از يك كسب وكار، چه مي كنند؟ آن ها قانوني بودن و مشروعيت كسب و كار را مي سنجند. اطلاعات شفافي را هم جستجو مي كنند.

● شما چه كسي هستي؟
● شما چه كاري مي تواني براي آن ها انجام دهي؟
● آدرس و موقعيت شما كجاست؟
● چگونه با تو ارتباط بگيريم؟

براي معرفي كسب و كار چه راهي بهتر از پخش كارت ويزيت ها مي تونه باشه! كارت ويزيت هايي كه به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شده اند در عرض چند ثانيه مي توانند مشروعيت كسب و كار شما را القا كنند. به مخاطب القا مي كنند كه شما جدي و آماده تجارت هستيد. اين نوع ابزار بازاريابي معيار آگاهي از نام تجاري شما را هم بيشتر مي كند.

نتيجه مشروعيت يك كسب و كار چيست؟ فروش و برگشت مشتري كارت هاي بيزنس يا كارت ويزيت ها، شبكه سازي را در دنياي تلفن هاي هوشمند جذاب تر مي كنند.

3- توسعه دادن روابط انساني بواسطه كارت ويزيت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طريق كانال هاي مجازي خيلي سريع و با سرعت انجام مي گيرد ولي نقاط منفي هم دارند. در اين بستر هيچ راهي نيست كه بتوان با اعتماد و واقعي با ديگران گفتگو كرد. راهي براي برقراري يك ارتباط جذاب نيست.

وقتي يك كسب و كار در حال رشد است اين يك مشكل است. چرا؟ زيرا ارتباطات ديجيتال چند عنصر اصلي مثل گفتگوي كوتاه، علاقه، اعتبار، برقراري ارتباط چشمي و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن كارت ويزيت هم يك روش براي برقراري روابط انساني است. اين حتي يك روش عالي براي ادامه گفتگو يا مذاكره با افرادي است كه به خدمات و كالاي شما علاقه نشان داده اند. براي ارتباط گرفتن با افرادي كه با ارتباط چشمي يا گفتگوهاي كوتاه جذب كرده ايد، عالي هستند.

دقت كنيد! شما نبايد هيچ كارتي را بيرون بيندازيد. شما كارت ويزيتي را مي خواهيد كه احساسات را برانگيزد. عوامل زير ويژگي هايي هستند كه با احساسات برند شما در ارتباط هستند.

● خلاقيت و خاص بودن
● لوگو
● رنگ و تايپوگرافي
● پيام
● كيفيت و شكل
● املا و دستور زبان

ما در روز هاي آينده ويژگي يك كارت ويزيت با طراحي استاندارد را بررسي مي كنيم.

4- تسهيل كردن فرآيند شبكه سازي

اگر مسئول يك كسب و كار باشيد ممكن است شنيده باشيد كه برقراري با مخاطبان حرفه اي خيلي اهميت دارد.

براي شبكه سازي و برقراري ارتباط با ديگران چندين راه مثل مكالمه رودررو، تماس تلفني، ايميل و شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. با اين حال خيلي از مردم ترجيح مي دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

تحقيق اخير فوربس (Forbes) نشان داد كه 85 درصد از مخاطب هايش براي برقراري رابطه هاي ماندگار و نتيجه بخش ترجيح مي دهند رو در رو صحبت كنند. اين نوع تعاملات براي برقراري شبكه هاي با كيفيت و حرفه اي سودمند هستند. همچنين براي داشتن گفتگو هاي عالي با افرادي كه علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است.

وقتي كه وارد يك گفتگو با شخصي شديد، كارت ويزيت را فراموش نكنيد. اين ابزار مخاطبان جذب شده را سريع با شما ارتباط مي دهد. به همين شيوه، كارت ويزيت هاي آن راه برقراي ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان مي دهد.

هر چقدر شبكه شما گسترش پيدا مي كند، متوجه مي شويد كه فرصت هاي تجارت هم بيشتر مي شود:

● معرفي بيشتر و همكاري بيشتر
● مشتري بيشتر
● بازگشت بيشتر مشتري ها
● مهارت و كارداني بيشتر

5- ميزان آگاهي از نام برند شما را بيشتر و قوي تر مي كنند

وقتي كه كسب و كار خود را راه اندازي مي كنيد، برندينگ را در قالب يك استراتژي بلند مدت در نظر بگيريد.

دليل اين كار: باعث مي شود مشتري ها و مشتري هاي بالقوه شما و آفرهايتان (كالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برنديگ شامل هويت بصري هم مي شود بنابرين كارت ويزيت مي تواند يك ابزار مفيد باشد. اين آيتم هاي فيزيكي با يك طراحي اثرگذار مي تواند ميزان آگاهي كسب و كار شما را بيشتر كند. همانطور كه در بالا هم اشاره كرديم مي توانند احساس ها را بر انگيزند و ارتباط بين شما و بازار شما را فراهم كنند.

همه با هم كمك مي كند در كنار هدف قرار دادن مشتري ها، برجسته و متمايز هم باشيد و يك نقش مهمي در رشد و موفقيت كسب و كار شما بازي مي كند.

6- چهره يا هويت بخشيدن به برند شما

كارت ويزيت ها به صورت بصري هويت كسب و كار شما را نشان مي دهند. به كسب و كار شما يك چهره مي بخشند كه در ياد مخاطب ميماند شما چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد.

اگر درست و موثر طراحي شوند، پيام برند كسب و كار، شخصيت و ارزش هاي كسب و كار شما را القا مي كنند و به صورت مثبتي در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغييراتي ايجاد مي كند.

با عناصر احساس برانگيز كه در بالا هم اشاره كرديم، كارت ويزيت ها برند شما را شناخته شده مي كنند. مشتري هاي علاقمند را وقتي كه آماده خريد شدند به خريدارهاي واقعي تبديل مي كند.

7- چاپ كارت ويزيت هاي خلاق خيلي مستعد دست به دست شدن (به اشتراك گذاشته شدن) هستند

افزايش ميزان آگاهي از كسب و كار، فاكتور اصلي در رشد كسب و كار است. وقتي كه مردم شما را بيشتر بشناسند، بيشتر دوست دارند كه كالا و خدمات شما را خريداري كنند.

جلب توجه مي تواند يك چالش باشد، اما خلاقيت در بازاريابي مي تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزيع كارت ويزيت هاي خلاقانه، راه شگفت انگيز جلب توجه مردم است. اگر كارت هاي خلاقانه شما بتواند روي خواننده تاثير بگذارد به راحتي در بين مردم دست به دست مي شود.

اين به دو دليل خوب است: ميزان آگاهي مردم از كسب و كار شما را بيشتر مي كند، همچنين احتمال اينكه مشتري ها براي استفاده از خدمات و كالاي شما برگردند را افزايش مي دهد.

با وجود شبكه سازي آنلاين و فرصت هاي خوب معرفي به همت پيشرفت قرن ديجيتالي؛ چاپ كارت ويزيت هنوز هم در رشد كسب و كارها مرتبط شناخته مي شوند.

كارت ويزيت براي تمام كسب و كارها ضروري هستند. قابل لمس بودن، آنها را براي صاحبان كسب وكارها كه علاقه زيادي به ارتباط هاي شخصي دارند، آيتم هاي مفيد كرده است. همچنين ملموس بودن آن ها همراه با يك طراحي خلاقانه باعث مي شود مشتري ها شما را به خاطر بسپارند.

اگر هنوز براي افزودن كارت ويزيت به جعبه ابزار بازاريابي خود فكر نكرده ايد؛ هنوز هم دير نيست! شايد شما خبر نداريد كه كارت ويزيت مي تواند كليدي ترين عنصر براي رشد بيشتر برند شما باشد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.