بهترين توليدي روپوش پرستاري در تهران كجاست ؟

۱۷ بازديد

روپوش يك پوشاك بيروني بلند و گشاد است كه به‌طور معمول به عنوان خارجي‌ترين پوشش پوشيده مي‌شود. اين پوشاك معمولاً گشادتر از لباس زيرين و بر روي لباس شخصي پوشيده مي‌شود به عنوان مثال توسط نقاش‌ها، روپوش پزشكان جراح هنگام عمل، روپوش پرستاران و كارگران يا روپوش سرآسپزها، يا توسط دختران دانش آموز پوشيده شده‌است.

محيط هاي درماني محيط هاي آلوده اي هستند. اگر روپوش پزشكي يا روپوش پرستاري مي پوشيد يادتان باشد كه اين لباس هميشه بايد شستشو داده شود. شايد اين لباس در ظاهر كثيف و لكه دار نباشد اما حتما مي دانيد كه لك تنها نشانه ي آلودگي نيست و آلودگي مي تواند در لباسي كه ظاهرا تميز به نظر مي رسد هم وجود داشته باشد

هنوز هم تعداد زيادي از پزشكان، پوشيدن روپوش سفيد را به هر رنگ ديگري ترجيح مي دهند. دليل آنست كه اين رنگ ( رنگ سفيد) حسي از اعتماد و مهرباني را در بيماران زنده مي كند. در حال حاضر بيش از 100 سال است كه رنگ سفيد رنگ شاخص لباس پزشكان بوده و ايجادگر اولين تصوير ذهني ما از پزشكان مي باشد. به عنوان مثال اگر به يك كودك بگوييد پزشكي را نقاشي كند به احتمال 99 درصد كودك لباس پزشك را سفيد خواهد كشيد. چون سفيد رنگ روپوش پزشكي است.

همچنين بيماران انتظار دارند تا در مطب پزشكان، در بيمارستان ها، در كلينيك ها و مراكز درماني توسط فردي كه لباس سفيد پوشيده است درمان شوند. لباس سفيد تصويري از بهداشت و پاكيزگي را در ذهن آنها ايجاد مي كند.

اما با وجود تمامي اين تفاسير گفته شده كه  قبل از اواخر قرن نوزدهم، پزشكان لباس سفيد نمي پوشيدند، آنها لباس هاي رسمي و روزانه خودشان را بر تن مي كردند و براي جلوگيري از كثيف شدن آن، مواضعي كه ممكن بود بيشتر در معرض آلودگي قرار بگيرد را با چيزي مي پوشاندند. به عنوان مثال استفاده از سردست براي جلوگيري از آلوده شده سر آستين رايج بود. از اينرو چيزي تحت عنوان روپوش پزشكي يا روپوش پرستاري در آن زمان همه گير نبود.

حتي شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه پيش از آن يعني در قرن 18 ميلادي پزشكان لباس مشكي مي پوشيدند. آنها به دليل رسمي بودن رنگ مشكي از آن استفاده مي كردند. گفتني است كه در آن زمان تعاملات پزشكي مسئله اي جدي و رسمي تلقي مي شد.

در واقع رنگ مشكي در آن زمان تنها به پزشكان تعلق نداشت و تمامي مشاغل رسمي از لباس هايي با رنگ تيره استفاده مي كردند. به عنوان مثال روحانيون، معلمان، معماران و… نيز لباس هايي با رنگ مشكي مي پوشيدند.

حتي شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علم پزشكي معمولا آخرين راه حل و اغلب پيش درآمدي براي مرگ بود. چون ملاقات با پزشك به ندرت براي بيمار مفيد واقع مي شد. همين مساله باعث شده بود كه در آن زمان علم پزشكي علمي بي فايده و اغلب فريب كارانه لحاظ شود.

اما در دوران معاصر و تقريبا از شروع قرن بيستم، پزشكي چهره ديگري را به خودش گرفت. پزشكي تبديل به يك علم بشر دوستانه شد كه قرار بود با پاكيزگي و تميزي سرشته شده باشد و پاكيزگي و تميزي رنگ روشن دارد. از اينرو بيمارستان‌ها تخت‌هاي خود را با ملحفه‌هاي سفيد تميز تجهيز كردند، پرستاران كلاه‌هاي سفيد بر سر گذاشتند، و پزشكان روپوش پزشكي به رنگ سفيد پوشيدند تا اعتماد مردم به آن‌ها و مهارت‌شان جلب گردد.

گفتني است كه هيچ كس به طور دقيق نمي داند كه اولين روپوش پزشكي از كجا آمد و يا چه كسي طراح آن بود. اما واضح است كه لباس سفيد، ( روپوش پزشكي و روپوش پرستاري ) با به تصوير كشيدن دكتر و پرستار به عنوان منبع پاكي و اقتدار مترادف است و اين لباس خاطر جمعي خاصي در بيماران زنده مي كند. اين تصويري است كه از شروع دوران معاصر آغاز و همچنان زنده است.

روپوش پزشكي و پرستاري، از پركاربردترين البسه بيمارستاني هستند كه به عنوان لباس فرم پرستاران و پزشكان شناخته مي‌شوند. پرستاران، پزشكان و به طور كلي تمامي پرسنل مراكز درماني، در محيطي پراز آلودگي و بيماري مشغول هستند و درصورتي كه از خود در برابر آن‌ها محافظت نكنند، سلامتي خود و بيماران را به خطر خواهند انداخت. در اين شرايط، استفاده از روپوش پزشكي و پرستاري، يكي از بهترين راه‌هاي جلوگيري از نفوذ ويروس‌ها و آلودگي‌ها است. اين دسته از لباس‌ها به دليل شرايط خاص حاكم بر مراكز درماني و بيمارستان‌ها، به نحوي طراحي و توليد شده‌اند كه ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي داشته باشند و بتوانند در برابر شست‌وشو و جذب آلودگي مقاومت مناسبي از خود نشان‌دهند. با توجه به موارد گفته شده؛ افرادي كه به دنبال تهيه روپوش پزشكي و پرستاري هستند، قبل از خريد تلاش مي‌كنند تا نسبت به ويژگي روپوش  پرستاري  شيك شناخت پيدا كنند. ما در اين مقاله قصد داريم تا با شرح روش هاي تشخيص روپوش با كيفيت، به شما كمك كنيم تا با شناخت ويژگي روپوش پزشكي و پرستاري خوب، روپوش مناسبي تهيه كنيد. از آن‌جايي كه روپوش پرستاري و پزشكي از نظر ويژگي‌ مشابه يك‌ديگر هستند، ويژگي‌ روپوش پرستاري خوب و ويژگي روپوش پزشكي خوب را باهم ذكر خواهيم كرد.

روپوش پرستاري زنانه سرمه اي

روپوش پرستاري  

ويژگي روپوش پرستاري خوب

از آن‌جايي كه اين دسته از روپوش‌ها در محيط‌هاي بيمارستاني و پزشكي مملو از آلودگي و بيماري قرار دارند بايد از نظر بهداشتي و پوششي، ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي داشته باشند. اين ويژگي‌ها عبارت‌اند از:

  • مقاومت در برابر شست‌وشو

مقاومت در برابر شست‌وشو را شايد بتوان مهم‌ترين ويژگي روپوش پرستاري خوب دانست. همانطور كه گفتيم از آن‌جايي كه از روپوش‌هاي پرستاري و پزشكي در بيمارستان‌ها و مراكز درماني استفاده مي‌شود؛ بسيار حائز اهميت است كه اين دسته از روپوش‌ها در برابر شست‌وشو مقاوم باشند و پس از شست‌وشو با مواد شوينده قوي؛ كيفيت و رنگ خود را از دست ندهند. البسه بيمارستاني براي مقاومت در برابر تغيير و از دست‌دادن رنگ، بايد ضدآب ژاول باشند.

  • ايجاد تمايز ميان كادر مراكز درماني و مراجعين

روپوش‌هاي پزشكي و پرستاري، بايد داراي طراحي و رنگ منحصربه‌فردي باشند كه موجب تمايز آن‌ها از ديگر افراد حاضر در مراكز درماني شود. اين اتفاق موجب سهولت تشخيص پرستاران و پزشكان براي مراجعين مي‌شود.

  • خنكي، سبكي و راحتي

شيفت‌هاي طولاني مدت پرستاران و پزشكان يكي از نكاتي است كه بايد توجه ويژه‌اي به آن داشت. پرستاران و پزشكان بايد روپوشي به تن داشته باشند كه با توجه به فعاليت‌هاي فيزيكي آن‌ها، باعث عرق‌كردن آن‌ها نشود. يكي از مواردي كه مي‌تواند راحتي اين افراد را در بر داشته باشد، استفاده از روپوشي است كه آزادي عمل مناسبي به مصرف‌كننده آن بدهد. توجه به نكات كوچكي مانند قرار دادن جيب بر روي روپوش‌ها براي پرستاران و پزشكان كه بايد همواره برخي از وسايل و تجهيزات خاص را براي رسيدگي لحظه‌اي به بيماران به همراه داشته باشند؛ يكي از مواردي است كه توجه به آن مي‌تواند راحتي خاصي را براي آنان فراهم كند.

  • استفاده از پارچه مناسب در توليد

پارچه‌هايي كه براي توليد روپوش پزشكي و پرستاري استفاده مي‌شوند، معمولاً يكي از پارچه‌هاي تترون، ترگال ساده و ترگال كج‌راه هستند. اين سه پارچه كه هركدام درصد تركيب متفاوتي از نخ پنبه و پلي استر هستند كه ما در مقاله‌اي جداگانه به پارچه روپوش پزشكي و پرستاري، پرداخته‌ايم. پارچه استفاده شده در توليد روپوش‌هاي پزشكي و پرستاري بايد موجب احساس راحتي در لباس شوند.د.

  • ضدحساسيت بودن

همانطور كه ذكر كرديم كادر محترم درمان، ساعات كاري طولاني مدتي دارند و استفاده از روپوشي باكيفيت كه راحتي خوبي در پي داشته باشد؛ يكي از مهم‌ترين ويژگي‌ هاي روپوش پزشكي خوب است. يكي از روش هاي تشخيص روپوش با كيفيت نيز توجه به ضدحساسيت بودن روپوش است. روپوش‌هايي كه در آن‌ها از پارچه تترون و ترگال كج‌راه استفاده شده، معمولاً ضدحساسيت هستند و مشكلي از اين بابت براي افرادي كه آن را به تن دارند، ايجاد نمي‌كنند.

  • توجه به سليقه مصرف‌كننده

تمامي افراد زماني يك لباس را خريداري مي‌كنند كه علاوه بر زيبا بودن لباس و نشست آن در تن، به طرح و رنگ آن نيز توجه مي‌كنند. در رابطه با روپوش‌هاي بيمارستاني نيز، پرستاران و پزشكان علاقه دارند تا لباسي زيبا و مناسب به تن كنند تا همواره شيك به نظر برسند. درنتيجه ويژگي يك روپوش پزشكي خوب را مي‌توان زيبايي در هنگام به تن كردن نيز، دانست.

  • داشتن ويژگي‌هاي بصري و جذابيت ظاهري

همواره گفته شده كه روحيه، نقش به‌سزايي در مقابله با بيماري‌ها دارد. يكي از مواردي كه مي‌تواند موجب افزايش روحيه و ايجاد حس خوب در بيماران و مراجعين به مراكز درماني شود، شيك و زيبا بودن محيط و البسه پرستاران و پزشكان است. براي مثال در مراكز درمان مختص كودكان، استفاده از روپوشي كه داراي طرح و رنگ جذاب براي كودكان باشد، مي‌تواند هم موجب احساس راحتي آن‌ها با كادر درمان و هم ايجاد حس مثبت در آن‌ها شود.

روپوش پرستاري سرمه اي را از كجا بخريم ؟

توليدي لباس كار و يونيفرم دوخت يادگار ، يكي از بهترين توليد كنندگان روپوش پرستاري در ايران است كه با حذف واسطه ها ، مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت  در دوخت  روپوش پرستاري را فراهم كرده است . ضمن اين كه امكان سفارشي سازي ، سفارش رنگ و مدل دلخواه و دوخت روپوش پرستاري به صورت عمده فراهم شده است . براس سفارش انلاين و خريد اينترنتي روپوش پرستاري سرمه اي روي ادرس زير كليك كنيد .

https://dookhteyadegar.com/product-category/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c/

خريد اينترنتي روپوش پرستاري

روپوش سفيد پزشكي كه به روپوش آزمايشگاهي معروف است ، لباسي كه توسط جامعه پزشكي و در محيط بيمارستان و آزمايشگاه توسط پزشكان و پرستاران پوشيده مي شود .اين لباس كه معمولا از جنس ترگال يا تترون است به دليل حساسيت كار ، به رنگ سفيد است تا هميشه تميز و ضدعفوني باشد ،جنس روپوش پزشكي همانطور كه گفته شد، بايد سبك و راحت باشد تا در مدت زمان طولاني بتوان به راحتي و بدون خستگي از آن استفاده كرد .

خريد روپوش پزشكي و به تعداد زياد و براي همه كاركنان بيمارستان مي تواند هزينه بر باشد . به همين دليل توصيه مي شود لباس كار بيمارستاني را از توليدي لباس كار تهيه كنيد تا بتوانيد سفارش عمده روپوش پزشكي را با قيمت مناسب تر ثبت كنيد .

يكي از مزاياي توليدي دوخت يادگار ، دوخت ، توليد و فروش روپوش پزشكي زنانه و مردانه در مدل هاي متنوع مي باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاري شيك و روپوش اتاق عمل و اسكراب پزشكي طبق سليقه ، سايز و رنگ دلخواه شما امكان پذير است .

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه روپوش پزشكي ايراني يا خارجي ؟ كدام بهتر است ؟

به جرات مي توان گفت امروزه روپوش پزشكي لاكچري و شيك با بهترين جنس و بالاترين كيفيت در توايدي لباس كار ايراني دوخته مي شود كه به نسبت نمونه خارجي از قيمت مناسب تري برخوردار هستند . دوخت يادگار يكي از بهترين توليدي روپوش كار در تهران است كه امكان سفارش و دوخت انواع لباس كار بيمارستان و روپوش پزشكي به صورت عمده را قبول مي كند . و اين امكان براي شما فراهم است كه امكان خريد اينترنتي روپوش پرستاري و يا در صورت تمايل ، خريد حضوري لباس كار بيمارستان ارزان  و قيمت مناسب  را داشته باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.