بهترين توليدي پوشاك صنعتي در تهران كجاست ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

بهترين توليدي پوشاك صنعتي در تهران كجاست ؟

۱۵ بازديد

بهترين توليد كنندگان لباس كار ، در راستاي خريدي راحت و مطمئن، انواع فرم هاي كار در صنايع مختلف را در بهترين كيفيت توليد و عرضه نموده اند. هدف اصلي اين شركت ها كه از بهترين برندهاي لباس كار در تهران به شمار مي آيند، ارائه لباس كار در كيفيت عالي و قيمت مناسب است تا رضايت مندي مشتريان را دريافت نمايند. براي سفارش خريد لباس كار، مي توانيد با بخش فروش دوخت يادگار تماس بگيريد.

همه چيز درباره ي پوشاك صنعتي

پوشاك صنعتي  و ويژگي هاي آن

از لباسكار براي ايمني و حفاظت از اشخاص استفاده ميشود، به همين جهت كاركنان بايد براي حفاظت از خود از آنها استفاده كنند، اين لباس ها بايد با يك پوشش سراسر تمام نقاط آسيب پذير بدن از جمله: دست ها، پا، بدن و سر اشخاص را پوشش دهد. يكي از انواع اين پوشش ها لباس هاي صنعتي هستند، در ادامه اين نوشته ويژگي ها و خصوصيت هاي آنها را بررسي ميكنيم، در ادامه اين نوشته با ما همراه باشيد.

 

براي ديدن نمونه و خريد پوشاك صنعتي به توليدي لباس كار و پوشاك صنعتي دوخت يادگار مراجعه كنيد .

لباسي كه در حين كار استفاده ميشود بايد حتما كاملا اندازه و با ساير خود فرد مطابقت داشته باشد، و براي برخي از مشاغلي كه با ماشين آلات خطرناك سر و كار دارند، نبايد از لباس هايي كه برخي از بخش هاي آنها فاقد پوشش است استفاده شود.

 

يا به عنوان مثال كاركناني كه در محيط هايي كه احتمال آتش سوزي در آنها زياد است كار ميكنند، نبايد از لباس هايي كه احتمال اشتعال بالايي دارند، يا لباس هاي دست و پاگير مانند: لباسهاي پلاستيكي، عينك هاي ب دسته سلونوئيد استفاده كنند.

 

كاركناني كه در محيط هايي كه با مواد شيمايي سر و كار دارند كار ميكنند بايد از لباس هايي استفاده كنند كه احتمال عبور آب يا گاز در آنها وجود نداشته باشد، تا اين مواد از لباس عبور نكنند.

در محيط هاي صنعتي كه گرد وغبار زيادي وجود دارد، بايد از پوشش هايي كه يقه و چين و چروك هاي كمتري دارد استفاده شود.

 

نكاتي براي استفاده از پوشاك صنعتي 

افرادي كه در محيط هاي پرخطر كه با مواد نفتي يا راديو اكتيو سر و كار دارند، حتما بايد پس از هرباز استفاده از لباس ها آنها را تعويض يا بشويند. زيرا در صورت نزديك سدن به مواد حرارتي پس از استفاده از اين لباس ها، امكان آتش سوزي را افرايش ميدهد.

 

همچنين در صورتي كه پوشاك صنعتي  شما با مواد شيمايي يا حساسيت زا تماس پيدا كرده است حتما آنها را پس از استفاده بشويد زيرا باعث بروز حساسيت پوستي خواهد شد.

در صورت پارگي يا آلودگي لباس ها حتما بايد اقدام به تعويض به موقع آنها كنيد.

 

جنس پوشاك صنعتي بايد چگونه باشد؟

همانطور كه گفتيم در محيط هاي صنعتي افراد با مواد شيمايي، الكتريسيته و … در ازتباط هستند، به همين دليل جنس پوشش هايي كه به تن ميكنند بايد به نخوي باشد كه در برابر اين شرايط مقاومت مناسبي داشته باشد، اين جنس ها شامل: پنبه، و پلي استر با وزن پايين هستند. درصد استفاده از مواد و پنبه در لباس ها بايد در محيط هاي مختلف متفاوت باشد. مثلا در محيط هايي كه حرارت بالا باشد و… بايد از لباسهايي با درصد پنبه كمتري استفاده شود.

خريد پوشاك صنعتي

ويژگي هاي پوشاك صنعتي خوب چيست؟

لباس كار دو تكه داراي ويژگي هايي مي باشد كه در ادامه به مهم ترين آنها اشاره مي كنيم اين ويژگي و نكات نه تنها براي لباس هاي كار دو تيكه بلكه براي دوبعدي و سرهمي نيز برقرار مي باشد ، در حالت كلي يك لباس خوب داراي اين ويژگي ها مي باشد :

 

۱ ) اول از همه پوشاك صنعتي  بايد اندازه فرد باشد و يا به اصطلاح فيت تن او باشد .

۲ ) حتما تدابير كامل با توجه به نوع كار فرد روي لباس او بايد صورت بگيرد به عنوان مثال كارگراني كه در مجاورت دستگاه هاي صنعتي و ماشين آلات در حال كار كردن مي باشند بايد لباسي داشته باشند كه هيچ گونه لوازم جانبي و اضافه مثل كليد و ساعت و … روي آن قرار نگيرد و همچنين بايد از لباسي استفاده كنند كه هيچ درز روي آنها وجود نداشته باشد يعني تمام بدن آنها را بپوشاند .

۳ ) حتما در محل كار هايي كه در معرض خطرات احتمالي مثل انفجار ، حريق ، و … باشند هستيد حتما بايد لباس هاي شما از جنسي باشد كه بتواند به خوبي از بدن شما تا حد زيادي در براي اين حوادث مراقبت كند .

۴ ) اگر قرار است در حين كار استين خود را بالا بزنيد بايد از همان اكل از پوشاك صنعتي  كار آستين كوتاه استفاده كنيد .

۵ ) جنس پارچه پوشاك صنعتي  حتما بايد با توجه به محيط استفاده شود و مقاومت كافي در برابر احتمالات را داشته باشد .

يزاي اسن كه برانيد از كجا لباس كار صنعتي و پوشاك صنعتي بخريد اينجا كليك كنيد .

ويژگي پوشاك صنعتي حرفه اي و با كيفيت :

 

1. پوشاك صنعتي بايد اندازه و متناسب با بدن استفاده كننده باشد.

2. كاركناني كه با ماشين كار مي­كنند و يا در جوار ماشين­آلات مشغول كار هستند بايد از لباس كاري استفاده كنند كه هيچ قسمت آن باز يا پاره نباشد. آويزان نمودن زنجير ساعت، كليد و نظاير آنها روي لباس كار اكيداً‌ ممنوع است.

3. در محل كار كه احتمال خطر انفجار و يا حريق باشد استفاده از يقه نورگيري (آفتاب گردان) و زه و دسته عينك كه از انواع سلونوئيد ساخته شده­اند و همچنين همراه داشتن ساير مواد قابل اشتعال براي كاركنان مربوطه اكيداً ممنوع است.

4. در صورتيكه انجام كاري ايجاب نمايد كه كاركنان آستين لباس كار خود را مستمراً بالا بزنند بايستي از لباس كار آستين كوتاه استفاده نمايند.

5. كاركناني كه در محيطهاي آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و يا مسموم كننده بكار اشتغال دارند، نبايد لباسهاي جيب­دار و يا لبه­دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممكن است گرد و غبار و مواد مزبور در چين و لبه لباس باقي بمانند.

6.پوشاك صنعتي مخصوص كاركناني كه با مواد خورنده و يا مضر كار مي­كنند بايد آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و يا موادي كه با آنها كار مي­كنند باشد.

7. پوشاك صنعتي  نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حريق بايستي شامل كلاه، دستكش و كفش بصورت يك تكه و سر هم باشد.

8. لباس كاركناني كه با مواد اسيدي و راديواكتيو كار مي­كنند بايد بصورت يكپارچه و بدون منفذ همراه با كلاه مخصوص، كفش و دستكش از جنس خاص و غير قابل نفوذ باشد.

9. لباس باراني به صورت پالتويي كلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستري نخي (جهت مناطق معتدل) و يا آستري پشمي (جهت مناطق سرد سير) با رنگ مصوب تهيه شود.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد