خشك كن نوزاد چيست و چه كاربردي داره؟!
خشك كن نوزاد همان گونه كه از اسمش پيداست نوعي پارچه مخصوص خشك كردن بدن نوزاد پس از شستشوي بدن مي باشد و جنس اين نوع پارچه به حدي نرم و لطيف است كه به هيچ عنوان به پوست نوزاد آسيب نمي رساند.
از ويژگي ديگر اين محصول مي توان به جذب بسيار بالاي آن اشاره كرد كه بدن را پس از شستشو كاملا خشك مي كند و رطوبتي روي پوست نمي ماند.
همچنين خشك كن ها در ابعاد مختلفي وجود دارند و به راحتي مي توانيد در هر مغازه سيسموني و يا تمامي فروشگاه هاي معتبر اينترنتي پيدا كنيد و خريدارري كنيد.
اين محصول از مهم ترين چيزهايي است كه هميشه بايد در ساك سيسموني نوزاد خود داشته باشيد تا با استفاده از يك پارچه مخصوص سلامتي نوزاد خود را تضمين كنيد.
نكاتي در مورد شستن خشك كن نوزاد:
لازم است بدانيد مهم تر از جنس و كيفيت خشك كن نوزاد، نحوه شستن آنها مي باشد چون در معرض ميكروب هاي زيادي قرار دارند و براي حفظ سلامتي كودك خود بايد زود به زود به خوبي شسته شوند. بهترين دما براي شستشوي خشك كن ها 30 درجه سانتي گراد مي باشد چون در اين دما نرمي و لطافت آن حفظ مي شود و همچنين همه ميكروب هاي آن از بين مي روند.
سعي كنيد حداقل به تعداد 3 يا 4 عدد در ساك سيسموني خود داشته باشيد تا به هنگام شستشوي آنها تعدادي تميز براي استفاده داشته باشيد و در اين مدت تا خشك شدنشان به مشكل برنخوريد.

مهمترين كاربردهاي دستمال خشك كن نوزاد و كودك چيست؟
دستمال خشك كن كودك يك يار كمكي براي مادران ميباشد. اين وسيله كه جذب بالاي آب را دارد در همه جا كمك حال مادران ميباشد. از دستمال خشككن نوزاد ميتوان براي خشك كردن بدن كودك استفاده كرد و يا حتي به صورت حوله دور كودكان پيچاند.
كاربرد ويژه اين دستمال خشك كن كودك در مقايسه با ساير دستمالها و پارچهها در جنس الياف به كار رفته است. دستمال خشك كن كودك به دليل عدم ايجاد حساسيت و داشتن لطافت بالا سالهاست كه جاي حولههاي معمولي و يا پارچههاي خشك كن را گرفته است و به يك وسيله حتمي در ساك وسايل كودكان تبديلشده است.
مهمترين كاربردهاي دستمال خشك كن نوزاد و كودك چيست؟
دستمال خشك كن كودك يك يار كمكي براي مادران ميباشد. اين وسيله كه جذب بالاي آب را دارد در همه جا كمك حال مادران ميباشد. از دستمال خشككن نوزاد ميتوان براي خشك كردن بدن كودك استفاده كرد و يا حتي به صورت حوله دور كودكان پيچاند.
كاربرد ويژه اين دستمال خشك كن كودك در مقايسه با ساير دستمالها و پارچهها در جنس الياف به كار رفته است. دستمال خشك كن كودك به دليل عدم ايجاد حساسيت و داشتن لطافت بالا سالهاست كه جاي حولههاي معمولي و يا پارچههاي خشك كن را گرفته است و به يك وسيله حتمي در ساك وسايل كودكان تبديلشده است.
دستمال خشك كن نوزاد و كودك چه كمكي به والدين و كودك ميكند؟
والدين، به خصوص مادران كه ساعات طولانيتري از روز را با نوزاد در ارتباط هستند و بيشتر كارهاي نوزاد با آنها است. ميدانند كه دستمال خشك كن بچه چه مزيتهايي برايشان دارد.
اين پارچه كه بسيار كاربردي است و حتي جاي كمي نيز اشغال ميكند، هميشه و به صورت چندتايي در ساك كودكان و يا در اتاقشان وجود دارد. از دستمال خشك كن كودك براي خشك كردن بدن نوزاد و حتي در مواردي خشك كردن سريع وسيله نوزاد نيز ميتوان استفاده كرد. جذب آب اين دستمال خشك كن كودك بسيار بالا است و به دليل جنس لطيفي كه دارد كودك را اذيت نميكند و به مادر اجازه ميدهد تا با آرامش وي را خشك كند.
به دليل جنس الياف به كار رفته و حساسيت اين دستمالها نبايد با آب داغ مورد شستشو قرار گيرند و يا براي شستن آنها از مواد شوينده قوي استفاده كرد.
قيمت دستمال خشك كن نوزاد و كودك
قيمت دستمال خشك كن كودك همچون ساير كالاهاي موجود در بازار در حال نوسان است و به عوامل مختلفي همچون كشور سازنده، مواد به كار رفته، جنس كالا و…. بستگي دارد.
اينكه دستمال خشك كن بچه مورد نظر بسته چندتايي باشد يا يكي، حتي طول و عرض آن به چه صورت باشد در قيمت نهايي تأثير ميگذارد
براي ديدن قيمت انواع خشك كن نوزاد اينجا كليك كنيد .
موقع خريد دستمال خشك كن نوزاد و كودك حواسم به چه چيزهايي باشه؟
در هنگام خريد لوازم كودك بايد جنبههاي مختلفي را در نظر گرفت. حساسيت خريد لوازم مرتبط با كودكان بسيار بيشتر از بزرگسالان است زيرا كودكان از حساسيتها و مشكلات مرتبط بيشتري برخوردارند.
از جمله مواردي كه در هنگام خريد دستمال خشككن بايد به آن توجه داشت جنس محصول، مقاومت و حفظ ويژگي خود در شستشوهاي مداوم، ميزان جذب آب و رطوبت، تهيه شده از الياف طبيعي، مواد به كار رفته، عدم ايجاد حساسيت، لطيف بودن، نداشتن عطر، ابعاد مناسب و…. ميباشد.
ديگر جنبه هم ظاهر دستمالها ميباشد كه به سليقه والدين و تمايل خود كودك برميگردد.
همانگونه كه در بخشهاي قبل گفتيم به دليل حساسيت بدن كودكان بايد از دستمالهاي مخصوص كودكان براي خشك كردن استفاده كرد و توصيه ميشود بهجاي اين دستمال خش كن كودك از پارچههاي معمولي استفاده نشود.
روش استفاده از خشك كن نوزاد
چنانچه براي اولين بار از خشك كن نوزاد استفاده مي نماييد، بهتر است آن را ابتدا شستشو نماييد و سپس استفاده نماييد تا هم آهار پارچه گرفته شود و هم پوست فرزند دلبندتان با هيچگونه آلودگي تماس پيدا نكند.
پارچه خشك كن نوزاد كاربردهاي ديگري نيز دارد، از خشك كن نوزاد مي توانيد به عنوان آروغ گير نوزاد، كاور يا همان پارچه شيردهي، روانداز نوزاد نيز استفاده نماييد. پيشنهاد مي شود يك عدد خشك كن نوزاد كه حجم زيادي را نمي گيرد همواره در كيف خود داشته باشيد، قطعاً بيرون از منزل بسيار كمكتان خواهد كرد. جديدترين خشك كن هاي نوزاد جعبه اي ست كه قيمت بصرفه اي دارند و همچنين خشك كن تك نوزاد در سايت ماي ني ني موجود است و مي توانيد انتخاب و خريد نماييد. براي شستشو خشك كن نوزاد پيشنهاد مي شود جهت حفظ كيفيت و لطافت پارچه خشك كن نوزاد، آن را در دماي كمتر از 30 درجه سانتيگراد شستشو نماييد.

پارچه خشك كن نوزاد چه كاربردهايي دارد ؟
يك پارچه مربعي يا مستطيلي شكل است كه معمولاً دور دوز شده است و واقعاً همه كاره است كه در خيلي از موارد نگهداري نوزادتان به شما كمك مي نمايد. به عنوان مثال:
1- پارچه خشك كن نوزاد به عنوان روانداز در فصل گرما عالي ميباشد .
2- به عنوان آروغ گير نوزاد، مي توانيد پارچه را تا بزنيد و روي سرشانه خود قرار دهيد و آروغ نوزادتان را پس از شير خوردن براحتي بگيريد، پارچه خشك كن بدين منظور بسيار عالي است چراكه هم اندازه مناسبي دارد و هم جذب بالايي دارد.
3- براي دورپيچ كردن نوزاد هم كمك بسزايي ميكند . مي توانيد به كمك پارچه خشك كن نوزادتان را دورپيچ نماييد و خواب راحتي را به او هديه بدهيد. روش دورپيچ كردن نوزاد در سايت ماي ني ني بصورت فيلم قرار داده شده است و همچنين مي توانيد در گوگل نيز جستجو نماييد و با چندبار تمرين بصورت عالي آن را انجام دهيد.
4- مي توانيد پارچه خشك كن نوزادي را روي زيرانداز نايلويي نوزاد قرار دهيد تا هم احساس بهتر و راحت تري به فرزندتان منتقل نماييد و همچنين اگر در حين تعويض پوشك، نوزاد خودش را كثيف و خيس كرد جذب ادرار داشته باشد و مانع از نشت ادرار نوزاد به قسمت هاي ديگر شود .
بطور خلاصه مي توان گفت پارچه خشك كن نوزاد در منزل، همه كاره است.
حتماً توجه و دقت نماييد كه پس از چند بار استفاده از هر خشك كن آن را شستشو نماييد و پس از هربار استفاده اگر آلودگي ظاهري ندارد و كثيف نشده است حتماً در محيط مناسبي قرار دهيد تا كاملاً خشك گردد.
ه پارچه هايي براي خشك كردن بدن نوزاد مناسب است ؟
در پارچه هاي انتخابي خشك كن بايد دقت شود همه اين خصوصيات را باهم داشته باشند:
1-حتماً ضد حساسيت و 100% پنبه اي و نرم باشند زيرا بدن نوزاد حساس و لطيف است.
2- داراي آبگيري عالي باشد .
3- جنس بادوامي را براي خشك كردن نوزاد انتخاب نماييد، زيرا خشك كن نوزاد از جمله وسايلي است كه كاربرد فراواني داره و به ميزان زياد مورد استفاده قرار مي گيرد.
به چه تعداد پارچه خشك كن نوزاد نياز داريم؟
باتوجه به مصرف زياد روزانه خشك كن نوزاد و كاربردهاي فراوان آن، حداقل به 4 عدد خشك كن نوزاد نياز داريد تا هم در منزل و هم بيرون از منزل نيازتان را پوشش دهد. پيشنهاد مي شود حتماً يك يا دو عدد خشك كن را در ساك لوازم نوزادتان قرار دهيد تا هرجا كه مي رويد همراهتان باشد چراكه قطعاً از آنها استفاده خواهيد كرد.
بنابراين قبل از خريد خشك كن نوزادي اولين چيزي كه بايد به آن بايد توجه كنيد جنس خشك كن نوزاد مي باشد و نه نام و برند آن. كه اين موضوع بستگي به فروشگاهي دارد كه از آن خريد مي كنيد تا قبل از هرچيز به فكر سلامتي فرزندتان باشد و محصولات باكيفيت را به بهترين قيمت خدمت شما ارائه دهد. توصيه مي شود قبل از هرچيز به دنبال يك فروشگاه معتبر براي خريد سيسموني نوزادتان باشيد تا از سلامت و بهداشت كودك خود اطمينان داشته باشيد.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟
روش خواباندن نوزاد
دستتان را روی بدن کودک بگذارید
وقتی نوزاد را برای خواب به تختخوابش منتقل می کنید، سعی کنید دستتان را با مهربانی روی شکم، بازوها و سر کودک بگذارید تا او را آرام کنید.
بعضی اوقات فقط حضور شما کنار کودک کافی است تا حس امنیت به نوزاد منتقل شود و راحت تر بخوابد.روش خواباندن نوزاد
زمان مناسب را انتخاب کنید
خواباندن نوزادی که بیش از حد خسته شده است تقریبا غیر ممکن است. مقرر کردن زمان خواب معین بسیار مهم است و بسیاری از متخصصین عقیده دارند بین ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۰۰ بعدازظهر بهترین زمان برای خواباندن کودکان زیر یکسال است. خوشبختانه زود خواباندن کودک به زود بیدار شدن کودک در صبح منجر نخواهید شد و بالعکس خواب مناسب شبانه باعث می شود کودک صبح ها دیرتر از خواب بیدار شود.درمان آبله مرغان کودکان