نكات مهم طراحي اپليكيشن

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

نكات مهم طراحي اپليكيشن

۳۳ بازديد

 در اين نوشته سعي دارم نكات طراحي اپليكيشن را به شما فرا دهيم و برخي از ويژگي هايي را بيان كنم كه باعث ايجاد برتري يك اپليكيشن نسبت به اپليكيشن هاي ديگر مي شود. به شما پيشنهاد مي كنم كه مقاله ي ما درباره ي استاندارد هاي طراحي اپليكيشن را مطالعه نماييد

 
رابط كاربري مناسب:
استفاده كنندگان هر اپليكيشن مشتريان و مخاطباني هستند كه به منظور دريافت يك ارزش خاص اپليكيشن را نصب مي كنند.لذا كار با يك اپليكيشن بايد آنچنان ساده باشد كه براي همه مخاطبان قابل فهم باشد.از ويژگي هاي يك اپليكيشن با رابط كاربري مناسب توصيه مي كنيم مواردي چون؛ دارا بودن سيستم رجيستري ساده، دسترسي به بخش هاي مختلف،انتخاب نام براي اپليكيشن و رعايت تناسب ميان ظاهر و مفاهيم (به عنوان مثال استفاده از رنگ هاي شاد براي اپليكيشن هاي نذري پيشنهاد خوبي نيست.) را حتما مورد توجه قرار دهيد.پيشنهاد ميكنم مقاله ما درخصوص طراحي سايت فروشگاهي و طراحي اپليكيشن فروشگاهي را مطالعه بفرمائيد
 
حجم مناسب و ميزان مصرف انرژي:
هر مقدار حجم اپليكيشن شما بالاتر باشد سرعت اجراي آن پايين تر خواهد بود .و همچنين فضاي بيشتري را براي نصب آن لازم دارد بنابراين كاربر زماني كه متوجه حجم بالاي اپليكيشن شود.ممكن است از دانلود آن خودداري كند .در صورتي كه اپليكيشن با حجم كم تر احتمالا مدت زمان بيشتري مورد استفاده مخاطبان قرار خواهد گرفت.همچنين .مصرف كم انرژي نيز مي تواند از عوامل موثر بر استفاده بيشتر مخاطب از اپليكيشن باشد
 
مشخص كردن دقيق مخاطب:
اينكه اپليكيشن دقيقا مورد استفاده چه افرادي قرار مي گيرد و هدف آن ها از نصب آن چه خواهد بود از جمله مواردي است كه توسط مديريت و تيم مختلف بازاريابي تعيين مي شود.ويژگي هاي متمايز اين افراد كه بر اساس آن ها مي خواهيم به آن ها ارزش خاصي را ارئه دهيم .بايد در همه مراحل طراحي و برنامه نويسي اپليكيشن اندرويد مورد توجه قرار گيرد.و از مهم ترين نكات طراحي اپليكيشن مي باشد
 
براي ساخت اپليكيشن زبان هاي برنامه نويسي مختلفي وجود داراه اگر مي خواهيد در خصوص آنها اطلاعاتي به دست بياريد با ما همراه باشيد درصورتي سوالي داشتيد. مي توانيد با كارشناسان كانون تابان شهر در ارتباط باشيد.
 
ثبت درخواست طراحي اپليكيشن
مشاوره رايگان توسط كارشناسان ما
داشتن كاربرد مناسب:
امروزه سطح رقابت در حوزه هاي مختلف شدت بيشتري به خود گرفته است.با توجه به گسترش بازار تجارت الكترونيك در سال هاي اخير بسياري از سرمايه گذاران تمايل زيادي به حضور در اين بازار دارند .همين امر باعث افزايش كيفيت اپليكيشن هاي مختلف شده است.نمونه اي از رقابت در حوزه تجارت الكترونيك ميان اپليكيشن هاي باربري آنلاين را مي توانيد مطالعه كنيد.
 
امكان آناليز:
امكان تحليل و آناليز مخاطبان يكي از مهم ترين ويژگي هاي حوزه تجارت الكترونيك است كه شناخت خوبي از مخاطبان را در اختيار دارنده اپليكيشن قرار مي دهد .در اتخاذ تصميم هاي آينده بسيار كمك كننده خواهند بود.نرم افزار هاي زيادي هستند كه اين كار را انجام مي دهند.
 
به روزرساني اپليكيشن:
داشتن برنامه منظم براي به روزرساني كردن اپليكيشن ها مخصوصا زماني كه اپليكيشن محتوا محور باشد .يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت آن ها مي باشد.

 

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی در دنیای مدرن شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گوناگونی از جمله درس‌های تعاملی، تمرینات شنیداری و تصویری، فعالیت‌های تعاملی و مکالمه، تمرین‌های تلفظ و دسترسی به منابع آموزشی فراهم می‌کنند. برخی از این اپلیکیشن‌ها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تشخیص خطاهای زبانی و پیشنهاد تمرین‌های مناسب استفاده می‌کنند تا به کاربران کمک کنند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. همچنین، برخی از اپلیکیشن‌ها دارای قابلیت ارتباط مستقیم با مربیان یا افراد متخصص در زمینه‌ی زبان هستند که امکان برقراری ارتباط مستقیم و دریافت بازخورد شخصی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به تنهایی و در هر زمانی که مایلند، به آموزش زبان بپردازند و مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند. علاوه بر این، برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای امکاناتی مانند انتخاب سطح سختی، تنوع در موضوعات آموزشی، و امکان انجام تست‌ها و مقایسه پیشرفت‌ها می‌باشند که به کاربران کمک می‌کند تا به شیوه‌ای کاملاً شخصی‌سازی شده به یادگیری زبان بپردازند و در مدت زمان کوتاهتری به مهارت‌های زبانی خود دست یابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.