خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي

۱۱۶ بازديد

نكاتي كه هنگام خريد سرويس خواب نوزاد بايد بدانيد

يكي از بهترين چيزها در مورد كالاي خواب نوزاد اين است كه هر آنچه را كه لازم داريد بتوانيد در يك ست كامل، به راحتي تهيه كنيد. با تهيه يك ست كامل روتختي مي‌توانيد يك محيط خواب راحت و گرم براي كودك خود فراهم كنيد. با اين حال، يافتن يك روتختي مناسب، كاملاً فراتر از سبك و راحتي است. لازم است قبل از خريد رو تختي نوزاد به ۶ نكته مهم توجه كنيد.

۱- جنسيت كودك خود را در ذهن داشته باشيد.


در حالت ايده آل، شما بايد يك ست روتختي كودك انتخاب كنيد كه بيشتر از همه، به جنسيت كوچولوي شما بستگي داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌هاي آبي و سياه براي روتختي نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختي‌ نوزاد دخترانه بيشتر در رنگ‌هاي صورتي و سفيد در بازار موجود است. با اين حال، اگر مادر بارداري هستيد كه نمي دانيد جنسيت نوزاد چيست، مي‌توانيد روتختي‌هاي خنثي از نظر جنسيت را خريداري كنيد كه چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحي شده‌اند.

۲- ست روتختي نوزاد چند تكه مدنظرتان است؟

ست روتختي نوزاد معمولاً شامل چند كالاي خواب براي نوزادان است كه براي راحتي و گرماي بيشتر نوزاد در هنگام خواب طراحي شده‌اند. با اين حال، ممكن است بسته به توليد كننده، محتواي دقيق ست متفاوت باشد. به طور كلي، يك ست روتختي نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشكي، روبالشي و يك لحاف بزرگ تشكيل شده است. اما ست‌هاي روتختي كامل‌تري هم هستند كه علاوه بر موارد بالا، داراي ملحفه‌ي اضافه، دامن دور تخت، روتشكي ميز تعويض، ضربه گير و حتي پرده و فرش هستند كه بسته به نياز خود مي‌توانيد ست روتختي چند تكه‌ي مناسب را انتخاب كنيد.

۳- اندازه‌ي مناسب را انتخاب كنيد.

اگر در حال خريد روتختي براي كوچولوي خود هستيد، بايد بدانيد كه مانند ساير محصولات كودك، آنها در اندازه‌هاي مختلف مانند كوچك، متوسط و بزرگ نيز وجود دارند. به عنوان يك قاعده كلي، سايز ملحفه‌ي تخت و تشك بايد يك اندازه باشد و سايز لحاف يا پتو بايد از تشك بزرگتر باشد. بنابراين بسته به اندازه تخت كودك خود، يك ست روتختي كاملاً مناسب براي او انتخاب كنيد. سايز روتختي‌ها و ملحفه‌هاي نوزادي براي تخت‌ خواب‌هاي استاندارد كودك، اندازه است. اگر ميني تخت يا باسنت داريد، بايد ملحفه‌هاي مخصوص آنها را بخريد.

۴- طرح روتختي را مطابق با دكوراسيون اتاق كودك تهيه كنيد.

روتختي‌ها در تعداد بي شماري از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه كلاسيك گرفته تا پولكي‌هاي مدرن، اما بهتر است هميشه خريد يك سرويس روتختي كه مطابق با مد، شيك و در عين حال مقرون به صرفه را خريداري كنيد كه كاملا با رنگ سرويس خواب نوزاد و دكوراسيون اتاق كودك مطابقت داشته باشد. همچنين، مطمئن شويد كه ست روتختي براي هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختي نوزاد و ساير ملحفه‎ها، اطمينان حاصل كنيد كه تمام قطعات موجود از پارچه‌اي نرم با قابليت عبور جريان هوا و قابل شستشو در ماشين لباسشويي، مانند پنبه و يا كتان تهيه شده باشد. با توجه به اين واقعيت كه نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگي و خرابكاري هستند، بدون شك اين مجموعه بايد اغلب شسته شود. علاوه بر اين، براي اطمينان بيشتر بهتر است يك يا دو محافظ تشك ضد آب خريداري كنيد. محافظ‌هاي تشك مثل يك لايه ملحفه كش‌دار و يا دكمه دار روي تشك را مي‌پوشانند و با لايه لاستيكي يا نايلوني كه داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشك تخت جلوگيري مي‌كنند. در انتخاب محافظ تشك نوزاد حتما توجه كنيد كه انواعي كه داراي چند لايه پارچه و الياف هستند، بسيار خنك‌تر و راحت تر از انواع تك لايه و پلاستيكي هستند.

۶- كيف دستي روتختي

نكته آخر شايد به نظر مهم نرسد اما بررسي كنيد كه آيا كيف دستي پارچه اي قابل استفاده مجدد و رايگان همراه با ست روتختي كه قصد خريد آن را داريد، ارائه شده است يا نه. اين امر براي نگهداري آسان و راحتي در هنگام جابه‌جايي ست روتختي يا لحاف و پتو بسيار مهم است. در هر صورت، يك سرويس روتختي خوب كودك، همان است كه هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده كرد.

نكات ايمني كه در تخت كودك بايد رعايت كنيد

  • فراموش نكنيد مهم‌تر از هر چيز در انتخاب كالاي خواب كودك، امنيت آن است. نكته‌اي در كشورهاي پيشرفته بسيار مورد توجه مادران است، بالا بردن سطح ايمني بيشتر براي جلوگيري از واقعه ناگوار) SIDS سندروم مرگ ناگهاني نوزاد) است. اين سندروم كاملا بدون دليل اتفاق مي‌افتد اما بر اساس بررسي‌هاي انجام شده، رعايت اصول ايمني در انتخاب ست ملحفه، بالش، تشك و پتو يا لحاف نوزاد و لوازمي كه در تخت نوزاد قرار مي‌گيرند، بسيار در كاهش ريسك اين اتفاق موثر خواهند بود.

  • بهترين گزينه براي تخت نوزاد لحاف‌هاي پوشيدني هستند كه در قسمت بالاتنه مثل سارافن يا ژاكت هستند و در قسمت پايين‌تنه مثل يك كيسه خواب با زيپ كاملا بسته مي شوند. اين نوع لحاف يا پتو، هم نوزاد را بسيار گرم و راحت نگه‌ خواهد‌ داشت و هم خيال شما را راحت خواهد كرد كه خداي‌نكرده لحاف به دور نوزاد نخواهد پيچيد و براي او ايجاد خطر نخواهد كرد.

  • اگر كه از لحاف معمولي در تخت كودك استفاده مي‌كنيد، حتما قسمت پاييني لحاف را زير تشك فرو ببريد و محكم كنيد و لحاف را به جاي اينكه زير گلوي نوزاد بكشيد تا سينه او بالا بياوريد و دست‌هاي نوزاد را روي لحاف قراردهيد.

  • بالشتك‌هاي ضربه‌گير و يا محافظ تخت كه در بعضي از ست‌هاي كالاي خواب وجود دارند در اطراف نرده‌هاي تخت نوزادوصل مي شوند كه باعث امنيت بيشتر و جلوگيري از برخورد و ضربه وارد شدن به نوزاد مي‌شود. اين محافظ‌ها همچنين براي زيبايي هرچه بيشتر تخت كودك نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند، اما فراموش نكنيد كه بايد آنها را بسيار سفت و محكم از پشت ببنديد و حتي با دوخت يا منگنه آنها را در جاي خود قفل كنيد كه باعث آزار و اذيت نوزاد نشود و جلوي تنفس او را نگيرد.

  • حتما برايتخت نوزاد از ملحفه كش‌دار استفاده كنيد و يا در صورت استفاده از ملحفه‌هاي بدون كش حتما لبه هاي آن را زير تشك و در كناره ها محكم كنيد.

  • به توصيه آكادمي پزشكي متخصص اطفال امريكا هيچ نوع جسم خارجي، چه تزييني و چه كاربردي نبايد درتخت كودك قرار بگيرد. بنابراين خرس‌ها و عروسك‌هاي تزييني پف‌دار و پوليشي را در جاي ديگري از اتاق نوزاد نگهداري كنيد و هيچ نوع اسباب‌بازي در تخت نوزاد نگذاريد.

خريد سيسموني يكي از شيرين‌ترين و البته حساس‌ترين خريدهايي است كه افراد در طول زندگي انجام مي‌دهند. فراهم كردن لوازم آسايش و ملزومات نوزاد از يك طرف سرشار از شيريني و لذت است و از سوي ديگر پر از جزئيات و نكاتي كه بايد حتما به آن‌ها توجه كرد. مي‌توان گفت سرويس خواب نوزاد اصلي‌ترين خريد در سيسموني به حساب مي‌آيد. به همين دليل در سال‌هاي اخير دنيايي از رنگ، طرح و كيفيت‌هاي متنوع از اين وسايل در بازار وجود دارند. اما كدام يك از آن‌ها انتخاب مناسبي است؟ چه مدل يا جنسي از سرويس خواب نوزاد براي شما كاربردي‌تر است و اصلا يك سرويس خواب استاندارد بايد داراي چه ويژگي‌هاي مهمي باشد؟ اگر اين سوالات هنگام خريد دغدغه شماست، اين مطلب را دنبال كنيد تا كامل‌ترين راهنماي خريد سرويس خواب نوزاد را به شما بگوييم.

سرويس خواب نوزاد شامل چه چيزهايي است؟

اولين سوالي كه هنگام خريد با آن مواجه مي‌شويد اين است كه اصلا سرويس خواب چه وسايلي را در برمي‌گيرد و چه تكه‌هايي اضافي هستند. به طور كلي انتخاب لوازم سرويس خواب به فضاي اتاق نوزاد، فضاي كلي خانه و نياز و استفاده شما از هر وسيله بستگي دارد.

اگر مي‌خواهيد بهترين و كامل‌ترين سيسموني را براي فرزند خود تهيه كنيد، بايد در ليست خريد سرويس خواب لوازمي مانند تخت، كمد لباس، ويترين اسباب بازي، دراور نوزاد و شلف ديواري را قرار دهيد. كالاي خواب و اكسسوري‌هاي مرتبط با اين سرويس نيز بخش كامل كننده اتاق نوزاد هستند.

اگر فضاي اتاق نوزاد شما كوچك است و يا بودجه كافي براي تهيه همه اين لوازم نداريد، تخت نوزاد و كمد لباس را در اولويت خريد قرار دهيد و در صورت نياز دراور را نيز به خريد خود اضافه كنيد.

سرويس خواب نوزاد

مهم‌ترين نكات براي خريد سرويس خواب نوزاد؛ ليستي از استانداردهاي حياتي

تخت نوزاد مهم‌ترين بخش سرويس خواب است. كودك شما قرار است در چندماه اول تولد خود، بيشترين زمان زندگي را در تخت خواب بگذراند. به همين دليل كيفيت اين بخش را دست كم نگيريد. براي انتخاب يك تخت كاربردي و استاندارد، بايد به نكات زير توجه كنيد.

1- ابعاد استاندارد تخت نوزاد در سرويس سيسموني چقدر است؟

ابعاد تخت نوزاد هم مانند اندازه استاندارد تخت كودك نكته مهمي است كه در زمان خريد سيسموني بايد به آن توجه كنيد. اين روزها ابعاد مختلفي از تخت نوزاد در فروشگاه‌هاي سيسموني وجود دارند. براي خريد يك تخت نوزاد با اندازه استاندارد، بايد به دو عامل اندازه اتاق و بهترين ابعاد براي قرار گرفتن نوزاد توجه كنيد. بهترين طول تخت براي نوزاد از 140 آغاز مي‌شود و اين اندازه حداقل مي‌تواند پاسخگوي نياز كودك تا حدود 3 سالگي باشد. براي اين اندازه استاندارد به راحتي مي‌توانيد لحاف متناسب را در بازار پيدا كنيد.

اگر فضاي اتاق شما كوچك است، مي‌توانيد اين اندازه را تا 130 سانتي‌متر نيز كاهش دهيد. اما طول كمتر از 130 چندان كارآمد نيست و با توجه به رشد سريع نوزاد در يك سال اول زندگي، خيلي زود كاربري خود را از دست خواهد داد.

بهترين عرض براي تخت نوزاد 80 تا 90 و استانداردترين ارتفاع آن نيز 100 تا 110 سانتي‌متر است.

2- جنس تخت نوزاد؛ بررسي ايمني تخت سيسموني قبل از خريد

مهم‌تر از ابعاد تخت، ايمني و جنس آن است. محبوب‌ترين و البته به صرفه‌ترين جنس تخت سيسموني، ام‌دي‌اف است. اما هنگام سفارش بايد پيش از هرچيز، نگاهي به گارد تخت نوزاد، استحكام پايه‌ها و كفي تخت بيندازيد. بهتر است كه كفي تخت، تخته چوب يكسره باشد. بنابراين سعي كنيد كفي‌هاي الواري را براي تخت نوزاد انتخاب نكنيد.

مهم‌ترين بخش ايمني تخت گارد آن است. گارد تخت همان ميله‌هاي كنار تخت هستند كه از افتادن نوزاد جلوگيري مي‌كنند. بهترين محافظ تخت نوزاد، محافظ‌هاي متحرك هستند. چرا كه با بالا و پايين آوردن آن مي‌توانيد ساده‌تر نوزاد را جابجا كنيد.

البته اين روزها در ست كالاي خواب كودك علاوه‌بر تشك و لحاف نوزادي، بالش‌ها و كوسن‌هايي به عنوان محافظ نيز قرار داده مي‌شوند.

3- انتخاب زيباترين سرويس خواب نوزاد؛ بهترين انتخاب براي سيسموني

بعد از استاندارد و دوام، توجه به زيبايي و شكل ظاهري تخت نوزاد نيز از مهم‌ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه كنيد. شما حداقل اين سرويس خواب را به مدت 3 سال در خانه خود داريد. به همين دليل بهتر است محصولي را انتخاب كنيد كه ساده‌تر باشد و با هر دكوراسيوني به خوبي هماهنگ شود.

يكي ديگر از مزاياي ساده بودن سرويس خواب نوزاد، اين است كه مي‌توانيد با تعويض روتختي به اشكال دلخواه، تغييري چشمگير در اتاق ايجاد كنيد

بهترين ‌روتختي و كالاي خواب نوزاد چگونه است؟

بعد از انتخاب و خريد سرويس خواب نوزاد، نوبت كامل كردن اين ست زيبا و دلنشين است. براي انتخاب كالاي خواب، علاوه‌بر اينكه بايد به زيبايي و رنگ غالب سيسموني توجه كنيد، نكاتي را براي استاندارد آن در نظر بگيريد.

1- خريد كالاي خواب طبي؛ سلامت نوزاد را فراموش نكنيد

خريد كالاي خواب طبي علاوه‌بر اينكه به كيفيت خواب نوزاد كمك مي‌كند، شما را از سلامت او نيز مطمئن خواهد كرد. براي مثال انتخاب لحاف يا پتوهاي نايلوني علاوه‌بر اينكه خطر ايجاد حساسيت پوستي براي نوزاد را به همراه دارند، راحتي چنداني ندارند. بالش طبي نوزاد، تشك طبي با ضخامت استاندارد و لحاف پنبه‌اي بهترين گزينه‌ها براي سيموني نوزاد هستند. اندازه استاندارد بالش نوزاد نيز يكي ديگر از موارد مهمي است كه بايد به آن دقت كنيد.

2- خريد ست كالاي خواب چندتكه؛ خريد مجموعه بهتر از خريد تك

اگر قصد خريد هر تكه از كالاي خواب را به صورت جداگانه داريد، كمي در ميان انواع كالاي خواب چندتكه جستجو كنيد. انتخاب يك مجموعه كالاي خواب علاوه‌بر اينكه نماي سرويس خواب شما را زيباتر مي‌كند، به صرفه‌تر خواهد بود. ب سرويس لحاف نوزاد يكي از كاربردي‌ترين كالاي خواب نوزاد به شمار مي‌رود كه باعث كاهش هزينه‌هاي خريد سيسموني هم مي شود.براي خريد سرويس خواب نوزاد  4 تكه كارتزبيبي اينجا كليك كنيد 

سرويس خواب نوزاد چند تكه است؟

در حال حاضر كالاي خواب در تنوع بسيار با برند هاي متفاوت در بازار موجود است كه شما مي توانيد با توجه به شرايط و بودجه خود به راحتي يكي را  انتخاب كنيد و نسبت به خريد آن اقدام نماييد .

  • سرويس خواب سه تكه
  • سرويس خواب چهار تكه
  • سرويس خواب پنج تكه
  • سرويس خواب هفت تكه
  • سرويس خواب نه تكه

شما مي توانيد كالاي خواب كودك خود را با توجه به سليقه و بودجه خانواده تهيه نماييد . خريد اينترنتي سرويس خواب نوزاد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت هم اكنون از طريق كارتز بيبي فراهم شده است .

خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد كارتزبيبي

در دنياي پرمشغله و پرترافيك نوين ، خريد آنلاين از فروشگاه هاي معتبر يكي از مزيت هايي است كه نمي توان تاثير آن را در راحتي و آسودگي خريد ناديده گرفت . ثبت سفارش و خريد اينترنتي تنها با يك كليك آغاز مي شود و در كوتاه ترين زمان ممكن كالاي مورد نظر را درب منزل تحويل مي گيريد !

خريد آنلاين سيسموني  از كارتزبيبي و گشت و گذار در فروشگاه ه اينترنتي مزيت هاي زيادي دارد كه با هم چند مورد را بررسي مي كنيم :

  • در هر زمان و مكاني كه هستيد مي توانيد از فروشگاه كارتزبيبي ديدن نماييد و تمامي محصولات و ويژگي ها را مرور كنيد . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته اين امكان را داريد كه خريد اينترنتي سرويس خواب كودك را با آرامش و خيال راحت انجام دهيد .
  • با خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد از فروشگاه كارتزبيبي اين امكان را داريد كه كالاي مورد نظر خود را با پايين ترين قيمت خريداري كنيد . كارتزبيبي توليد كننده سرويس خواب نوزاد در تهران مي باشد كه با حذف واسطه ها تا حد امكان هزينه سرويس خواب كودك را كاهش داده است .
  • براي بازديد از محصولات متنوع كارتزبيبي ، مي توانيد بدون محدوديت زماني از همه توليدات ديدن كنيد و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سيسموني و كالاي خواب كودك لذت ببريد .
  • با خريد اينترنتي سرويس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جويي كرده ايد و ديگر نياز به خريد حضوري و صرف وقت و پول نيست .
  • يكي ديگر از مهم ترين مزيت خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد ، مقايسه قيمت هاي محصولات است كه بدون مزاحمت فروشنده مي توانيد انواع محصولات را مقايسه و با توجه به بودجه خود بهترين خريد را داشته باشيد .

 

 

 

 

 

 

 

 

خطرات بوسیدن نوزاد BABY تازه متولد شده

1- انتشار راحت و سریع میکروبها

رایج ترین راه برای انتشار میکروبها تماس فیزیکی است و مخصوصا نوزادان در برابر این مسئله بسیار آسیب پذیر هستند. توصیه می کنیم تا حد امکان از دست زدن و لمس بی مورد نوزاد خودداری کنید.

دلیل خر و پف در نوزادان

2- خطرات تنفسی

8 سال طول می کشد تا ریه یک انسان کاملا رشد کند و بالغ شود؛ پس ببینید که سیستم تنفسی نوزاد تازه متولد شده چقدر کوچک و توسعه نیافته است. برای همین هر ویروسی که بتواند بیماری تنفسی را از طریق بوسیدن به کودک منتقل کند برای نوزاد خطرناک است.بوسیدن نوزاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.