نكاتي كه هنگام خريد سرويس خواب نوزاد بايد بدانيد
يكي از بهترين چيزها در مورد كالاي خواب نوزاد اين است كه هر آنچه را كه لازم داريد بتوانيد در يك ست كامل، به راحتي تهيه كنيد. با تهيه يك ست كامل روتختي ميتوانيد يك محيط خواب راحت و گرم براي كودك خود فراهم كنيد. با اين حال، يافتن يك روتختي مناسب، كاملاً فراتر از سبك و راحتي است. لازم است قبل از خريد رو تختي نوزاد به ۶ نكته مهم توجه كنيد.
۱- جنسيت كودك خود را در ذهن داشته باشيد.
در حالت ايده آل، شما بايد يك ست روتختي كودك انتخاب كنيد كه بيشتر از همه، به جنسيت كوچولوي شما بستگي داشته باشد. به عنوان مثال، رنگهاي آبي و سياه براي روتختي نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختي نوزاد دخترانه بيشتر در رنگهاي صورتي و سفيد در بازار موجود است. با اين حال، اگر مادر بارداري هستيد كه نمي دانيد جنسيت نوزاد چيست، ميتوانيد روتختيهاي خنثي از نظر جنسيت را خريداري كنيد كه چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحي شدهاند.
۲- ست روتختي نوزاد چند تكه مدنظرتان است؟
ست روتختي نوزاد معمولاً شامل چند كالاي خواب براي نوزادان است كه براي راحتي و گرماي بيشتر نوزاد در هنگام خواب طراحي شدهاند. با اين حال، ممكن است بسته به توليد كننده، محتواي دقيق ست متفاوت باشد. به طور كلي، يك ست روتختي نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشكي، روبالشي و يك لحاف بزرگ تشكيل شده است. اما ستهاي روتختي كاملتري هم هستند كه علاوه بر موارد بالا، داراي ملحفهي اضافه، دامن دور تخت، روتشكي ميز تعويض، ضربه گير و حتي پرده و فرش هستند كه بسته به نياز خود ميتوانيد ست روتختي چند تكهي مناسب را انتخاب كنيد.
۳- اندازهي مناسب را انتخاب كنيد.
اگر در حال خريد روتختي براي كوچولوي خود هستيد، بايد بدانيد كه مانند ساير محصولات كودك، آنها در اندازههاي مختلف مانند كوچك، متوسط و بزرگ نيز وجود دارند. به عنوان يك قاعده كلي، سايز ملحفهي تخت و تشك بايد يك اندازه باشد و سايز لحاف يا پتو بايد از تشك بزرگتر باشد. بنابراين بسته به اندازه تخت كودك خود، يك ست روتختي كاملاً مناسب براي او انتخاب كنيد. سايز روتختيها و ملحفههاي نوزادي براي تخت خوابهاي استاندارد كودك، اندازه است. اگر ميني تخت يا باسنت داريد، بايد ملحفههاي مخصوص آنها را بخريد.
۴- طرح روتختي را مطابق با دكوراسيون اتاق كودك تهيه كنيد.
روتختيها در تعداد بي شماري از طرحها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه كلاسيك گرفته تا پولكيهاي مدرن، اما بهتر است هميشه خريد يك سرويس روتختي كه مطابق با مد، شيك و در عين حال مقرون به صرفه را خريداري كنيد كه كاملا با رنگ سرويس خواب نوزاد و دكوراسيون اتاق كودك مطابقت داشته باشد. همچنين، مطمئن شويد كه ست روتختي براي هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.
۵- قابل شستشو باشد.
در هنگام انتخاب روتختي نوزاد و ساير ملحفهها، اطمينان حاصل كنيد كه تمام قطعات موجود از پارچهاي نرم با قابليت عبور جريان هوا و قابل شستشو در ماشين لباسشويي، مانند پنبه و يا كتان تهيه شده باشد. با توجه به اين واقعيت كه نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگي و خرابكاري هستند، بدون شك اين مجموعه بايد اغلب شسته شود. علاوه بر اين، براي اطمينان بيشتر بهتر است يك يا دو محافظ تشك ضد آب خريداري كنيد. محافظهاي تشك مثل يك لايه ملحفه كشدار و يا دكمه دار روي تشك را ميپوشانند و با لايه لاستيكي يا نايلوني كه داخلشان دوختهشده، از نم زدن به تشك تخت جلوگيري ميكنند. در انتخاب محافظ تشك نوزاد حتما توجه كنيد كه انواعي كه داراي چند لايه پارچه و الياف هستند، بسيار خنكتر و راحت تر از انواع تك لايه و پلاستيكي هستند.
۶- كيف دستي روتختي
نكته آخر شايد به نظر مهم نرسد اما بررسي كنيد كه آيا كيف دستي پارچه اي قابل استفاده مجدد و رايگان همراه با ست روتختي كه قصد خريد آن را داريد، ارائه شده است يا نه. اين امر براي نگهداري آسان و راحتي در هنگام جابهجايي ست روتختي يا لحاف و پتو بسيار مهم است. در هر صورت، يك سرويس روتختي خوب كودك، همان است كه هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده كرد.
نكات ايمني كه در تخت كودك بايد رعايت كنيد
- فراموش نكنيد مهمتر از هر چيز در انتخاب كالاي خواب كودك، امنيت آن است. نكتهاي در كشورهاي پيشرفته بسيار مورد توجه مادران است، بالا بردن سطح ايمني بيشتر براي جلوگيري از واقعه ناگوار) SIDS سندروم مرگ ناگهاني نوزاد) است. اين سندروم كاملا بدون دليل اتفاق ميافتد اما بر اساس بررسيهاي انجام شده، رعايت اصول ايمني در انتخاب ست ملحفه، بالش، تشك و پتو يا لحاف نوزاد و لوازمي كه در تخت نوزاد قرار ميگيرند، بسيار در كاهش ريسك اين اتفاق موثر خواهند بود.
- بهترين گزينه براي تخت نوزاد لحافهاي پوشيدني هستند كه در قسمت بالاتنه مثل سارافن يا ژاكت هستند و در قسمت پايينتنه مثل يك كيسه خواب با زيپ كاملا بسته مي شوند. اين نوع لحاف يا پتو، هم نوزاد را بسيار گرم و راحت نگه خواهد داشت و هم خيال شما را راحت خواهد كرد كه خداينكرده لحاف به دور نوزاد نخواهد پيچيد و براي او ايجاد خطر نخواهد كرد.
- اگر كه از لحاف معمولي در تخت كودك استفاده ميكنيد، حتما قسمت پاييني لحاف را زير تشك فرو ببريد و محكم كنيد و لحاف را به جاي اينكه زير گلوي نوزاد بكشيد تا سينه او بالا بياوريد و دستهاي نوزاد را روي لحاف قراردهيد.
- بالشتكهاي ضربهگير و يا محافظ تخت كه در بعضي از ستهاي كالاي خواب وجود دارند در اطراف نردههاي تخت نوزادوصل مي شوند كه باعث امنيت بيشتر و جلوگيري از برخورد و ضربه وارد شدن به نوزاد ميشود. اين محافظها همچنين براي زيبايي هرچه بيشتر تخت كودك نيز مورد استفاده قرار ميگيرند، اما فراموش نكنيد كه بايد آنها را بسيار سفت و محكم از پشت ببنديد و حتي با دوخت يا منگنه آنها را در جاي خود قفل كنيد كه باعث آزار و اذيت نوزاد نشود و جلوي تنفس او را نگيرد.
- حتما برايتخت نوزاد از ملحفه كشدار استفاده كنيد و يا در صورت استفاده از ملحفههاي بدون كش حتما لبه هاي آن را زير تشك و در كناره ها محكم كنيد.
- به توصيه آكادمي پزشكي متخصص اطفال امريكا هيچ نوع جسم خارجي، چه تزييني و چه كاربردي نبايد درتخت كودك قرار بگيرد. بنابراين خرسها و عروسكهاي تزييني پفدار و پوليشي را در جاي ديگري از اتاق نوزاد نگهداري كنيد و هيچ نوع اسباببازي در تخت نوزاد نگذاريد.
خريد سيسموني يكي از شيرينترين و البته حساسترين خريدهايي است كه افراد در طول زندگي انجام ميدهند. فراهم كردن لوازم آسايش و ملزومات نوزاد از يك طرف سرشار از شيريني و لذت است و از سوي ديگر پر از جزئيات و نكاتي كه بايد حتما به آنها توجه كرد. ميتوان گفت سرويس خواب نوزاد اصليترين خريد در سيسموني به حساب ميآيد. به همين دليل در سالهاي اخير دنيايي از رنگ، طرح و كيفيتهاي متنوع از اين وسايل در بازار وجود دارند. اما كدام يك از آنها انتخاب مناسبي است؟ چه مدل يا جنسي از سرويس خواب نوزاد براي شما كاربرديتر است و اصلا يك سرويس خواب استاندارد بايد داراي چه ويژگيهاي مهمي باشد؟ اگر اين سوالات هنگام خريد دغدغه شماست، اين مطلب را دنبال كنيد تا كاملترين راهنماي خريد سرويس خواب نوزاد را به شما بگوييم.
سرويس خواب نوزاد شامل چه چيزهايي است؟
اولين سوالي كه هنگام خريد با آن مواجه ميشويد اين است كه اصلا سرويس خواب چه وسايلي را در برميگيرد و چه تكههايي اضافي هستند. به طور كلي انتخاب لوازم سرويس خواب به فضاي اتاق نوزاد، فضاي كلي خانه و نياز و استفاده شما از هر وسيله بستگي دارد.
اگر ميخواهيد بهترين و كاملترين سيسموني را براي فرزند خود تهيه كنيد، بايد در ليست خريد سرويس خواب لوازمي مانند تخت، كمد لباس، ويترين اسباب بازي، دراور نوزاد و شلف ديواري را قرار دهيد. كالاي خواب و اكسسوريهاي مرتبط با اين سرويس نيز بخش كامل كننده اتاق نوزاد هستند.
اگر فضاي اتاق نوزاد شما كوچك است و يا بودجه كافي براي تهيه همه اين لوازم نداريد، تخت نوزاد و كمد لباس را در اولويت خريد قرار دهيد و در صورت نياز دراور را نيز به خريد خود اضافه كنيد.

مهمترين نكات براي خريد سرويس خواب نوزاد؛ ليستي از استانداردهاي حياتي
تخت نوزاد مهمترين بخش سرويس خواب است. كودك شما قرار است در چندماه اول تولد خود، بيشترين زمان زندگي را در تخت خواب بگذراند. به همين دليل كيفيت اين بخش را دست كم نگيريد. براي انتخاب يك تخت كاربردي و استاندارد، بايد به نكات زير توجه كنيد.
1- ابعاد استاندارد تخت نوزاد در سرويس سيسموني چقدر است؟
ابعاد تخت نوزاد هم مانند اندازه استاندارد تخت كودك نكته مهمي است كه در زمان خريد سيسموني بايد به آن توجه كنيد. اين روزها ابعاد مختلفي از تخت نوزاد در فروشگاههاي سيسموني وجود دارند. براي خريد يك تخت نوزاد با اندازه استاندارد، بايد به دو عامل اندازه اتاق و بهترين ابعاد براي قرار گرفتن نوزاد توجه كنيد. بهترين طول تخت براي نوزاد از 140 آغاز ميشود و اين اندازه حداقل ميتواند پاسخگوي نياز كودك تا حدود 3 سالگي باشد. براي اين اندازه استاندارد به راحتي ميتوانيد لحاف متناسب را در بازار پيدا كنيد.
اگر فضاي اتاق شما كوچك است، ميتوانيد اين اندازه را تا 130 سانتيمتر نيز كاهش دهيد. اما طول كمتر از 130 چندان كارآمد نيست و با توجه به رشد سريع نوزاد در يك سال اول زندگي، خيلي زود كاربري خود را از دست خواهد داد.
بهترين عرض براي تخت نوزاد 80 تا 90 و استانداردترين ارتفاع آن نيز 100 تا 110 سانتيمتر است.
2- جنس تخت نوزاد؛ بررسي ايمني تخت سيسموني قبل از خريد
مهمتر از ابعاد تخت، ايمني و جنس آن است. محبوبترين و البته به صرفهترين جنس تخت سيسموني، امدياف است. اما هنگام سفارش بايد پيش از هرچيز، نگاهي به گارد تخت نوزاد، استحكام پايهها و كفي تخت بيندازيد. بهتر است كه كفي تخت، تخته چوب يكسره باشد. بنابراين سعي كنيد كفيهاي الواري را براي تخت نوزاد انتخاب نكنيد.
مهمترين بخش ايمني تخت گارد آن است. گارد تخت همان ميلههاي كنار تخت هستند كه از افتادن نوزاد جلوگيري ميكنند. بهترين محافظ تخت نوزاد، محافظهاي متحرك هستند. چرا كه با بالا و پايين آوردن آن ميتوانيد سادهتر نوزاد را جابجا كنيد.
البته اين روزها در ست كالاي خواب كودك علاوهبر تشك و لحاف نوزادي، بالشها و كوسنهايي به عنوان محافظ نيز قرار داده ميشوند.
3- انتخاب زيباترين سرويس خواب نوزاد؛ بهترين انتخاب براي سيسموني
بعد از استاندارد و دوام، توجه به زيبايي و شكل ظاهري تخت نوزاد نيز از مهمترين نكاتي است كه بايد به آن توجه كنيد. شما حداقل اين سرويس خواب را به مدت 3 سال در خانه خود داريد. به همين دليل بهتر است محصولي را انتخاب كنيد كه سادهتر باشد و با هر دكوراسيوني به خوبي هماهنگ شود.
يكي ديگر از مزاياي ساده بودن سرويس خواب نوزاد، اين است كه ميتوانيد با تعويض روتختي به اشكال دلخواه، تغييري چشمگير در اتاق ايجاد كنيد
بهترين روتختي و كالاي خواب نوزاد چگونه است؟
بعد از انتخاب و خريد سرويس خواب نوزاد، نوبت كامل كردن اين ست زيبا و دلنشين است. براي انتخاب كالاي خواب، علاوهبر اينكه بايد به زيبايي و رنگ غالب سيسموني توجه كنيد، نكاتي را براي استاندارد آن در نظر بگيريد.
1- خريد كالاي خواب طبي؛ سلامت نوزاد را فراموش نكنيد
خريد كالاي خواب طبي علاوهبر اينكه به كيفيت خواب نوزاد كمك ميكند، شما را از سلامت او نيز مطمئن خواهد كرد. براي مثال انتخاب لحاف يا پتوهاي نايلوني علاوهبر اينكه خطر ايجاد حساسيت پوستي براي نوزاد را به همراه دارند، راحتي چنداني ندارند. بالش طبي نوزاد، تشك طبي با ضخامت استاندارد و لحاف پنبهاي بهترين گزينهها براي سيموني نوزاد هستند. اندازه استاندارد بالش نوزاد نيز يكي ديگر از موارد مهمي است كه بايد به آن دقت كنيد.
2- خريد ست كالاي خواب چندتكه؛ خريد مجموعه بهتر از خريد تك
اگر قصد خريد هر تكه از كالاي خواب را به صورت جداگانه داريد، كمي در ميان انواع كالاي خواب چندتكه جستجو كنيد. انتخاب يك مجموعه كالاي خواب علاوهبر اينكه نماي سرويس خواب شما را زيباتر ميكند، به صرفهتر خواهد بود. ب سرويس لحاف نوزاد يكي از كاربرديترين كالاي خواب نوزاد به شمار ميرود كه باعث كاهش هزينههاي خريد سيسموني هم مي شود.براي خريد سرويس خواب نوزاد 4 تكه كارتزبيبي اينجا كليك كنيد
سرويس خواب نوزاد چند تكه است؟
در حال حاضر كالاي خواب در تنوع بسيار با برند هاي متفاوت در بازار موجود است كه شما مي توانيد با توجه به شرايط و بودجه خود به راحتي يكي را انتخاب كنيد و نسبت به خريد آن اقدام نماييد .
- سرويس خواب سه تكه
- سرويس خواب چهار تكه
- سرويس خواب پنج تكه
- سرويس خواب هفت تكه
- سرويس خواب نه تكه
شما مي توانيد كالاي خواب كودك خود را با توجه به سليقه و بودجه خانواده تهيه نماييد . خريد اينترنتي سرويس خواب نوزاد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت هم اكنون از طريق كارتز بيبي فراهم شده است .
خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد كارتزبيبي
در دنياي پرمشغله و پرترافيك نوين ، خريد آنلاين از فروشگاه هاي معتبر يكي از مزيت هايي است كه نمي توان تاثير آن را در راحتي و آسودگي خريد ناديده گرفت . ثبت سفارش و خريد اينترنتي تنها با يك كليك آغاز مي شود و در كوتاه ترين زمان ممكن كالاي مورد نظر را درب منزل تحويل مي گيريد !
خريد آنلاين سيسموني از كارتزبيبي و گشت و گذار در فروشگاه ه اينترنتي مزيت هاي زيادي دارد كه با هم چند مورد را بررسي مي كنيم :
- در هر زمان و مكاني كه هستيد مي توانيد از فروشگاه كارتزبيبي ديدن نماييد و تمامي محصولات و ويژگي ها را مرور كنيد . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته اين امكان را داريد كه خريد اينترنتي سرويس خواب كودك را با آرامش و خيال راحت انجام دهيد .
- با خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد از فروشگاه كارتزبيبي اين امكان را داريد كه كالاي مورد نظر خود را با پايين ترين قيمت خريداري كنيد . كارتزبيبي توليد كننده سرويس خواب نوزاد در تهران مي باشد كه با حذف واسطه ها تا حد امكان هزينه سرويس خواب كودك را كاهش داده است .
- براي بازديد از محصولات متنوع كارتزبيبي ، مي توانيد بدون محدوديت زماني از همه توليدات ديدن كنيد و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سيسموني و كالاي خواب كودك لذت ببريد .
- با خريد اينترنتي سرويس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جويي كرده ايد و ديگر نياز به خريد حضوري و صرف وقت و پول نيست .
- يكي ديگر از مهم ترين مزيت خريد آنلاين سرويس خواب نوزاد ، مقايسه قيمت هاي محصولات است كه بدون مزاحمت فروشنده مي توانيد انواع محصولات را مقايسه و با توجه به بودجه خود بهترين خريد را داشته باشيد .
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟
خطرات بوسیدن نوزاد BABY تازه متولد شده
1- انتشار راحت و سریع میکروبها
رایج ترین راه برای انتشار میکروبها تماس فیزیکی است و مخصوصا نوزادان در برابر این مسئله بسیار آسیب پذیر هستند. توصیه می کنیم تا حد امکان از دست زدن و لمس بی مورد نوزاد خودداری کنید.
دلیل خر و پف در نوزادان
2- خطرات تنفسی
8 سال طول می کشد تا ریه یک انسان کاملا رشد کند و بالغ شود؛ پس ببینید که سیستم تنفسی نوزاد تازه متولد شده چقدر کوچک و توسعه نیافته است. برای همین هر ویروسی که بتواند بیماری تنفسی را از طریق بوسیدن به کودک منتقل کند برای نوزاد خطرناک است.بوسیدن نوزاد