خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه

۱۱۲ بازديد
حوله نوزادی از مهم‌ترین لوازم و نیازهای ضروری کودک محسوب شده و علاوه بر خرید حوله نوزاد ارزان باید به کیفیت جنس حوله از نظر لطافت و عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی و تنفسی توجه خاصی شود. همچنین فاکتورهای دیگری نظیر ضخامت حوله، رنگ حوله، عدم وجود مواد عطری و حساسیت‌زا، سایز و مدل آن را در نظر گرفت تا در نهایت بهترین حوله نوزاد مرغوب، لطیف و زیبا را برای کودکان عزیز خود خریداری نماییم.

حوله نوزاد دخترانه

بدون شک فرزندان بهترین سرمایه‌های ما در زندگی هستند و لازم است از همان بدو تولد، جهت رفع نیازهای آنان به بهترین وجه بکوشیم. حمام کردن نیز یکی از نیازهای اساسی کودک محسوب شده و لازم است از حوله نوزادی لطیف و باکیفیتی برای خشک کردن کودک بعد از حمام استفاده شود. اما با توجه به تنوع و گستردگی انواع مدل‌های حوله کودک و قیمت آن‌ها در بازار گزینش برای والدین سخت شده و در انتخاب و خرید بهترین حوله نوزاد مردد هستند.

خب جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چرا که در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین ویژگی‌های حوله نوزاد را مورد بررسی قرار دهیم. این امر به شما کمک می‌کند تا در خرید حوله نوزاد ارزان و باکیفیت تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید.

مهم‌ترین ویژگی‌های حوله نوزادی دخترانه

همه ما در طول هفته و یا روزانه نیاز به استحمام داشته و چیزی که لذت حمام کردن را در پایان دو چندان می‌کند استفاده از یک حوله مرغوب و باکیفیت است. اما کیفیت حوله برای استفاده نوزادان از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که کودک دارای پوست حساس و بسیار لطیفی بوده و به همین دلیل انتخاب و خرید حوله نوزادی از سوی والدین کودک توجه بیشتری را می‌طلبد. در ادامه با خواندن مهم‌ترین ویژگی‌های حوله کودک که از جهات مختلف به آن پرداخته شده ما را همراهی نمایید.

جنس حوله نوزاد دخترانه


مهم‌ترین فاکتور در خرید بهترین حوله نوزادی توجه به جنس حوله است و باید در هنگام انتخاب حوله، جنس آن را به دقت مورد بررسی و توجه قرار داد. پنبه از بهترین الیافی است که در تولید حوله نوزاد  دخترانه به کار می‌رود. بنابراین شما می‌توانید حوله نوزادی را که از پنبه مرغوب و باکیفیت تهیه شده است، برای نوزاد خود تهیه کنید. استفاده از حوله‌هایی که الیاف پلی‌استر و مصنوعی ۹۰ درصد آن را تشکیل می‌دهد انتخاب مناسبی برای خشک کردن نوزاد بعد از استحمام نخواهد بود زیرا از قدرت جذب آب پایینی برخوردار بوده و همچنین باعث ایجاد حساسیت و اگزما بر روی پوست کودک خواهد شد.

ضخامت حوله کودک دختر

امروزه در بازار حوله کودک در ضخامت‌های مختلفی عرضه می‌شود که در هنگام انتخاب حوله نوزاد باید به این ویژگی توجه داشت. والدین عزیز می‌توانند ضخامت حوله کودک را با توجه به گرم و سرد بودن فصل انتخاب نمایند. استفاده از حوله نوزاد در ضخامت مناسب از ایجاد گرما و سرمای بیش از حد کودک پس از استحمام جلوگیری می‌نماید. همچنین میزان ضخامت حوله ارتباط مستقیمی با میزان جذب آب و رطوبت از بدن کودک را دارد از این رو لازم است به برچسب GSM حوله، که میزان ضخامت حوله کودک را نشان می‌دهد، دقت نمایید. این برچسب نمایانگر ضخامت حوله بر حسب اعداد از ۲۰۰ تا بالاتر از ۸۰۰ بوده و راهنمای خوبی جهت انتخاب ضخامت مناسب حوله نوزاد توسط والدین برای کودک خواهد بود.

رنگ حوله نوزاد دخترانه

رنگ حوله نوزاد فارغ از زیبایی نیز از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که باید در هنگام خرید حوله به آن توجه داشت. استفاده از حوله‌های کودک با رنگ روشن انتخاب مناسبی است زیرا در صورت ایجاد هر گونه لک و آلودگی بر روی حوله خیلی زود متوجه آن شده و حوله را مورد شستشو قرار می‌دهید. ثبات رنگ حوله نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در غیر این صورت باعث رنگ پس دادن به بدن کودک شده و باعث ایجاد بیماری‌های پوستی در وی می‌گردد.

فاقد مواد حساسیت‌زا

شاید هنگام خرید حوله نوزادی در بازار متوجه رایحه و عطر در برخی از حوله‌های کودک شده‌اید، این ترفند برخی از تولیدکنندگان حوله کودک، برای ترغیب خرید حوله مورد نظر توسط والدین است. اما وجود چنین عطرهایی در حوله نوزاد ممکن است باعث ایجاد بیماری‌های پوستی مانند اگزما و … در کودک شود. بنابراین توصیه می‌شود که از حوله‌هایی که فاقد مواد حساسیت‌زا و عطر هستند جهت خشک کردن کودکان خود استفاده نمایید.

مدل و سایز حوله نوزادی دختر

حوله‌های نوزادی امروزه در مدل‌ها و سایزهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به سایز کودک خود نسبت به خرید حوله نوزاد متناسب اقدام نمایید. مدل حوله‌های کودک نیز بسیار متنوع بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود و نیاز کودک دلبندتان اقدام به خرید آن کنید.

انواع حوله کودک به صورت یک تکه، چند تکه، عروسکی، پالتویی و … از مدل‌های مختلف این محصول بوده و شما می‌توانید حوله نوزاد را از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار تهیه نمایید. به همین جهت ما هم در نظر گرفتیم بهترین حوله نوزادی ، حوله نوزاد ارزان و انواع مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.