لباس کمک پرستاری چیست ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

لباس کمک پرستاری چیست ؟

۱۱ بازديد

وقتی وارد بیمارستان یا مراکز درمانی می شویم یکی از اعضای کادر پزشکی ، کمک پرستار ها می باشند که بیماران و خانواده ی بیمار با آن ها ، زیاد سر و کار دارند .شغل کمک پرستاری در دسته رشته های پزشکی قرار می گیرد اما نیاز به مدرک خاصی ندارد . متقاضیان این شغل می توانند با گذراندن دوره های کمک پرستاری ، مجوز کار در این رشته را بگیرند .

کمک پرستاران باید اطلاعاتی درباره ی پزشکی ، پرستاری و روانشناسی داشته باشند و دارو ها و قرص ها را بشناسند .کمک پرستاری شغل نسبتا سختی است به طوری که تایم های طولانی درگیر پرستاری و نگهداری از بیماران می شوند .بنابراین باید چالش ها و مشکلات آن ها را به حداقل رساند .

خرید لباس پرستاری خوب و باکیفیت می تواند یکی از چالش های این رشته باشد . چرا که شیفت های کاری طولانی و پر استرس نیاز به روپوش کاری سبک ، راحت و مناسب دارد .رنگ لباس کمک پرستار بر اساس قوانین بیمارستان و مراکز درمانی می تواند تغیر کند اما معمولا از رنگ سورمه ای برای تفکیک آن ها از پرستاران و پزشکان استفاده می شود .

ست اتاق عمل زنانه مدل یاس کد38011

برای خرید عمده لباس کمک پرستاری مردانه و زنانه به صورت عمده و تعداد بالا باید به یک تولیدی لباس کار معتبر و با تجربه مراجعه کنید که توانایی دوخت و تولید لباس کمک پرستاری را داشته باشد . قیمت لباس کمک پرستاری می تواند بر اساس تعداد، جنس پارچه ، سفارشی سازی و…تغیر کند .

تماس با دوخت یادگار ????

دوخت یادگار در کنار تولید لباس کار ، آماده دریافت سفارش تولید و فروش عمده لباس کمک پستاری طبق سلیقه مشتریان می باشد . که می توانید از طریق همین صفحه برای ثبت سفارش آنلاین لباس کمک پرستاری اقدام کنید .

ویژگی لباس پرستاری چیست ؟

قشر پرستاران ، افرادی هستند که مدت زمان زیادی در ساعات کاری طولانی در حال تلاش و فعالیت برای حفظ سلامتی و مدافع بهداشت انسان ها هستند . لباس پرستاری باید با توجه به شخصیت و منزلت کاری پرستار ها تولید شود و از ویژگی زیر برخوردار باشد .

  • جنس بادوام
  • تنپوش راحت
  • دوخت باکیفت
  • مدل جدید و شیک

لباس پرستاری زنانه

لباس پرستاری زنانه از مانتو ، مقنعه و شلوار تشکیل می شود . به طور معمول ، لباس پرستاری سفید است و برای تشخیص آن ها از پزشکان از رنگ مقنعه متفاوت با رنگ مقنعه دکتر بیمارستان استفاده می شود .

با توجه به قوانین بیمارستان لباس پرستاری زنانه می تواند کوتاه یا بلند باشد . برای خرید لباس پرستاری شیک زنانه می توانید از به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار مراجعه کنید و جدیدترین مدل لباس پرستاری زنانه را به صورت آنلاین خریداری کنید .

لباس پرستاری مردانه

لباس پرستاری مردانه متفاوت از نوع زنانه آن است و می تواند به شکل روپوش یا 2 تکه و شامل (پیراهن و شلوار مردانه) باشد . جنس لباس پرستاری مردانه از پارچه های خنک و پنبه ای دوخته می شود تا تحمل آن در ساعات طولانی کار ، امکان پذیر باشد .

مدل لباس پرستاری مردانه با توجه به مد روز و شرایط محیط کار انتخاب می شود . شما می توانید برای خرید انواع لباس پرستاری مردانه شیک با مدل جدید و کیفیت دوخت عالی به دوخت یادگار ؛ تولید کننده لباس پزشکی و پرستاری مراجعه کنید .

لباس پرستاری خارجی هیچ تفاوتی با نمونه داخلی آن ندارد . تولید و دوخت انواع مدل لباس پرستاری زنانه  مردانه در تولیدی دوخت یادگار امکان پذیر است . شما می توانید لباس پرستاری خارجی را با قیمت مناسب تر در تولیدی دوخت یادگار سفارش دهید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.