مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور

۸ بازديد

برای خرید ملک در اسپانیا شما می توانید تنها با 500 هزار یورو اقامت دائم و ویزای همراه برای همسر، فرزندان و والدین خود را به دست آورید. مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک بدون شرط حضور بوده و با توجه به رشد قیمت ملک در اسپانیا باید گفت که این روش سرمایه گذاری از هر جهت سودآور است. خرید ملک اسپانیا برای اخذ اقامت را با نام ویزای طلایی یا گلدن ویزا نیز می شناسند. طول مدت این پروسه سه الی شش ماه است.

برای خرید ملک در اسپانیا جهت اقامت نیاز نیست تمامی وجوه صرف خرید یک خانه در اسپانیا گردد، بلکه با خرید 2 یا 3 خانه به این میزان نیز می توان اقامت اسپانیا را بدین طریق کسب نمود. داشتن شماره شناسایی NIE و تمکن مالی کافی به اندازه 500 هزار یورو از جمله شرایط خرید ملک در اسپانیا است. در برخی موارد با اخذ وام متقاضی می تواند با هزینه ای حدود 350 هزار یورو نیز برای خرید ملک و اخذ اقامت اقدام کند. موسسه ملک پور در شرایط خاص می تواند ملک شما را از همان ابتدا با قیمت 100 الی 200 هزار یورو اجاره داده و ترتیبی دهد که شما با 350 هزار یورو بتوانید صاحب اقامت اسپانیا شوید. تنها کافی است با مشاوران گروه دانا تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت رایگان مورد بررسی قرار گیرد.


مهاجرت به اسپانیا

از آنجایی که قیمت ملک سالانه در حال افزایش در کشور اسپانیا است خرید ملک در این کشور می تواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری و اخذ اقامت اسپانیا باشد. متقاضی در جریان خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت باید شرایط لازم را داشته باشد. برخورداری از وجوه لازم اولین شرط خرید ملک در این کشور می باشد.

هزینه اخذ اقامت و مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک حداقل 500 هزار یورو است که این مبلغ می تواند کمتر و متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد اما آثار اقامتی متفاوت تری خواهد داشت. علاوه بر این امکان خرید قسطی ملک در اسپانیا نیز برای متقاضیان وجود دارد. در برخی از موارد برای اقامت متقاضی می تواند با 350 هزار یورو هم ملک خریداری کند. 

 پس از خرید ملک شما حتی می توانید ملک خود را اجاره داده و هزینه های خود را جبران کنید. در هر دوی این روش ها، داشتن NIE (Número de Identificación del extranjero) جزء شرایط حقوقی است که متقاضی باید در زمان خرید ملک در این کشور به عنوان یک مهاجر برخوردار باشد. این شماره برای هر یک از متقاضیان منحصر به فرد می باشد و جهت انجام هر معامله در این کشور نیاز خواهد بود.

متقاضی برای خرید ملک و امضای قرار داد باید این شماره را در تمام اسناد خود ذکر نماید. همچنین متقاضیان مهاجرت به اسپانیا می توانند این موضوع را مدنظر داشته باشند که اخذ اقامت اسپانیا از طریق اجاره ملک نیز ممکن است. با پرداخت ماهانه ششصد الی هشتصد یورو می توانید ملکی اجاره کرده و از طریق آن برای اخذ اقامت اقدام کنید. 

مدارک لازم جهت خرید ملک در اسپانیا

 

جهت خرید ملک در اسپانیا متقاضی موظف است که یک سری مدارک به دولت این کشور ارائه دهد، برای خرید ملک در اسپانیا، برخی از مدارک لازم عبارتند از:

  •  
    نسخه اصل و کپی از صفحات شخصی گذرنامه شما مورد نیاز است.
     
  •  
    شماره شناسنامه مالی یا (NIE (Número de Identificación de Extranjero که یک شناسه مالی برای افراد غیرملی است. برای اینکه ملک را بخرید، شما به یک NIE نیاز دارید.
     
  •  
    اصل و کپی شناسنامه خود را ارائه دهید.
     
  •  
    اگر شما یک واحد مسکونی را خریداری می‌کنید، باید مدارکی که اثبات می‌کنند که فروشنده مالک معتبر است را داشته باشید.
     
  •  
    اطلاعات مالی که نشان دهد شما قادر به پرداخت قسط‌ ها و هزینه‌های دیگر خرید هستید.
     
  •  
    تقاضای اجازه از وزارت امور داخله اسپانیا چرا که برخی از مناطق ممکن است نیاز به اجازه خاصی داشته باشند.
     
  •  
    قرارداد رسمی خرید ملک که باید توسط هر دو طرف امضا شود.
     
  •  
    اگر ملکی قبلاً به فرد دیگری تعلق داشته است، ممکن است شواهد مالکیت پیشین (تاریخچه مالکیت) نیز مورد نیاز باشد.
     
  •  
    گواهی عدم سوء پیشینه خود را ارائه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.