امروزه رقابت موجود در بین فروشگاههای آنلاین برای کسب رتبههای برتر در گوگل بسیار شدید است و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتنابناپذیر است. در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک میتواند ماهها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان درآمد شما را تحت تاثیر قرار دهد.
برای خرید تشک رفلاکس نوزاد می توانید به سایت کارتزبیبی بهترین سایت آنلاین خرید سیسمونی نوزاد مراجعه کنید
ریفلاکس در کودکان چیست؟
رفلاکس در کودکان به شرایطی گفته میشود که محتویات معده نوزاد به مری برگردد و کودک مایع یا غذای خورده شده را تف میکند. مری لوله عضلانی است که دهان را به معده متصل میکند.
ریفلاکس در کودکان سالم به دفعات زیادی در طول روز اتفاق میافتد. تا زمانی که کودک سالم است و روند رشد خوبی دارد، رفلاکس موضوع نگرانکنندهای نیست. این عارضه که گاهی رفلاکس معده به مری (GER) نیز نامیده میشود، با بزرگتر شدن نوزاد کمتر رخ میدهد و ادامه یافتن آن پس از 18 ماهگی معمولاً غیرعادی است.
در موارد نادر، رفلاکس در کودکان منجر به کاهش وزن یا کندی رشد در مقایسه با کودکان همسن و همجنس او میشود. این علائم ممکن است نشاندهنده یک مشکل در سلامت مثل داشتن آلرژی، انسداد در دستگاه گوارش یا «بیماری ریفلاکس معده به مری» (GERD) باشد. این بیماری شکل جدیتری از رفلاکس معده به مری است که باعث مشکلات جدی در سلامت میشود.
علائم ریفلاکس در کودکان
در بیشتر موارد، رفلاکس در کودکان جای نگرانی ندارد. معمولاً اسید معده در کودکان به اندازهای نیست که گلو یا مری او را تحریک کند و باعث ایجاد علائم شود. چنانچه کودک شما هرکدام از این علائم را داشت به پزشک مراجعه کنید:
- وزن نمیگیرد.
- به طور مداوم و با شدت تف میکند به طوری که محتویات معده از دهانش خارج میشود. به این حالت استفراغ جهشی یا پرتابی میگویند.
- مایع سبز یا زردی را تف میکند.
- خون یا محتویات معده را که شبیه تفاله قهوه است، تف میکند.
- از غذا خوردن امتناع میکند.
- در مدفوع او خون وجود دارد.
- دچار مشکل در تنفس یا سرفهای است که از بین نمیرود.
- از 6 ماهگی یا بعدتر شروع به تف کردن میکند.
- بعد از غذا خوردن به طور غیرعادی تحریکپذیر است.
- انرژی زیادی ندارد و بیحال است.
در محیط های کاری مختلف مانند محیط های صنعتی تا کارگاه تولیدی و آشپزخانه ها و صنایع تولید مواد غذایی یا دارویی، استفاده از لباس کار بر اساس ویژگی های محیط کاری و شغل اختصاصی افراد بسیار واجد اهمیت بوده و مورد استقبال صاحبان کار قرار گرفته است. دسته ای از لباس های کار از جنبه تامین ایمنی افراد حائذ اهمیت هستند، در حالیکه دسته دیگری از لباس کار، فارغ از جنبه حفاظت از اشخاص در برابر مخاطرات کاری دارای ویژگی های مثبت دیگری می باشند. از جمله این ویژگی ها، می توان به مشخص نمودن افراد مربوط به هریک از پیمانکاری ها در محیط کاری و تفکیک موقعیت شغلی اشخاص بر اساس ایجاد تفاوت در نوع تیشرت کار اشاره کرد. در عین حال که این امکان ایجاد می شود تا افراد با تفاوت در نحوه پوشش از یکدیگر مجزا شوند، تیشرت کار به ایجاد یک پوشش متحدالشکل برای افراد مشغول در یک محیط کاری می پردازد و از کثیف و مستعمل شدن لباس های شخصی افراد که ممکن است بر اساس استایل و سلیقه های مختلف توسط کارکنان تهیه شود، جلوگیری می نماید.
برای اطلاع از قیمت تیشرت کار به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید .
02156620989
09199176576
09127286026
اگر قصد دارید تا با انواع و مشخصات هریک از محصولات متنوع در رابطه با تیشرت کار آشنا شوید، لطفا با مطالعه بخش های بعدی این مقاله با ما همراه باشید.
مزایای استفاده از تیشرت کار در محل کار
استفاده از تیشرت کار در محل کار به عنوان بخشی از لباس کار اهمیت دارد و دارای مزایا و دلایل زیادی است که در زیر برخی از آنها را بررسی میکنیم:
- شناسایی و هویت شغلی: تیشرت کار معمولاً شامل نام و لوگوی شرکت یا نماد شغلی است. با پوشیدن تیشرت کار، کارکنان به راحتی میتوانند شناسایی شوند و هویت شغلی خود را نمایش دهند.
- ایجاد یکپارچگی: با پوشیدن تیشرت کار مشابه، کارکنان به طور بصری به یکپارچگی و تعلق خاصیت میدهند. این میتواند روحیه تیمی را تقویت کرده و همبستگی را در محیط کار افزایش دهد.همچنین باعث ایجاد یک نظم و هارمونی در محل کار شود.
- ایجاد حس حرفهای بودن: تیشرت کار به علت یک دست بودن و گاهی چاپ آرم و لوگو محل کار که به صورت حرفهای طراحی شده است. باعث میشود که کارکنان حس حرفهای بودن و ارزشمند بودن کاری که انجام میدهند را تجربه کنند.
- ایجاد امنیت: در برخی از محیطهای کاری، استفاده از تیشرت کار به عنوان بخشی از لباس ایمنی مورد نیاز است. این تیشرتها ممکن است شامل عناصری مانند نشانهای بازتابنده، مواد ضد آتش و غیره باشند که به کارکنان در مواجهه با خطرات محیط کار کمک میکنند.
- ارتقای تصویر شرکت: استفاده از تیشرت کار با لوگوی شرکت در محیط کار و در جاهای عمومی مانند رویدادها و نمایشگاهها، میتواند تصویر شرکت را ارتقا دهد و به تبلیغات غیرمستقیم برای شرکت کمک کند.
- راحتی و عملکرد بهتر: تیشرت کار معمولاً از جنس پارچههای راحت خنک و مناسبی تهیه میشود که به کارکنان اجازه میدهد در طول روز به آسانی حرکت کنند و راحتی لازم را داشته باشند. این باعث میشود که عملکرد و بهرهوری کارکنان بهبود یابد.
- ایجاد نظم و شکلپذیری: با استفاده از تیشرت کار، از نظر ظاهری به نظم و هماهنگی در لباس پوشیده شده توسط کارکنان دست پیدا میکنیم. همچنین، استفاده از تیشرت کار به راحتی میتواند با سایر لباسهای کاری و لوازم ایمنی ترکیب شود و تنوع در لباسهای محیط کار را به حداقل برساند.
استفاده از تیشرت کار در محیط کار به مدیریت آسانتر لباس کار و توجه بیشتر به نیازهای شغلی و ایمنی کمک میکند. همچنین، باعث ایجاد هویت شغلی و تعلق به سازمان میشود و تصویر شرکت را بهبود میبخشد.
تیشرت کار مردانه
تیشرت کار مردانه عموماً به تیشرتهایی اطلاق میشود که برای محیط کار یا موقعیتهای رسمی طراحی و تولید شدهاند. این تیشرتها معمولاً به شکلی مناسب و حرفهای طراحی شدهاند و اغلب از پارچههای با کیفیت و مقاوم ساخته میشوند.
برای خرید تیشرت کار مردانه، میتوانید به فروشگاه آنلاین و اینترنتی ایمن مکس مراجعه کنید. شما، بسته به قوانین و مقررات محل کارتان، ممکن است وجود یک رنگ یا استایل خاص برای تیشرت کار مردانه الزامی باشد. در این صورت، بهتر است با همکاران ما در این بخش مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان عرضه کنند.
تیشرت مهندسی
تیشرت مهندسی عبارت از یک تی شرت کار است که بر اساس انتخاب سازمان یا شخص سفارش دهنده، مزین به آرم و لوگوی شرکت مربوطه می باشد. این تیشرت در انواع یقه دار و بدون یقه، آستین کوتاه و آستین بلند، جیب دار و بدون جیب با جنس های متنوعی تولید می شود که ادامه به معرفی هرکدام از آن ها می پردازیم.
جنس تی شرت مهندسی غالبا از پارچه ای است که از ترکیب پلی استر و کتان تولید شده است. هرچه درصد پلی استر بکار رفته در تولید پارچه بیشتر باشد، لباس سبک تر و شفاف تر است. در مقابل اگر درصد کتان بیشتری در تولید پارچه به کار رفته باشد، لباس دارای ایستایی بیشتر و سازگاری بیشتر با پوست می باشد و در استفاده طولانی مدت کمتر سبب تعریق افراد می گردد.
استفاده از جیب و یقه های سه دکمه در تی شرت، سبب رسمی تر به نظر رسیدن تیشرت مهندسی می شود. می توان بر روی جیب لباس، به صورت گلدوزی یا برچسب های دوختنی یا حرارتی به درج آرم و لوگوی شرکت موردنظر بر روی لباس پرداخت. همچنین، بسیاری از سازمان ها اقدام به سفارش ثبت کردن نام مهندسان بر قسمت سینه لباس ها می نمایند.
تیشرت کارگری
تی شرت کارگری در انواع آستین کوتاه و آستین بلند در جنس های مختلفی مانند تیشرت جودون ساختمانی و تیشرت های چاپی تریکو تولید و عرضه می گردند. در صورت استفاده از تیشرت کارگری در فصل تابستان یا محیط های صنعتی گرم کاری از تیشرت های آستین کوتاه استفاده می شود. اما، در محیط های صنعتی سردتر یا محیطهایی مانند صنایع تولید مواد غذایی که جلوگیری از ریزش موی دست کارگر به داخل فضای کارخانه ضروری است، از تی شرت کارگری آستین بلند استفاده می شود. انواع تیشرت کارگری آستین بلند یا آستین کوتاه به عنوان زیره در لباس های یکسره و اورال های ورکر مورد استفاده قرار می گیرند. غالبا در تولید تیشرت کارگری از دوخت دوسوزنه جهت استحکام بیشتر دوخت و جلوگیری از شکافته شدن درزها در مقابل قرارگیری کارگر در وضعیت های بدنی مختلف استفاده می شود. همچنین، استفاده از پارچه هایی با قابلیت شستشوی مداوم، بدون کاهش کیفیت پارچه و تغییر رنگ لباس در تولید تیشرت کارگری استفاده می شود تا بدون نیاز به نوع خاصی از مواد شوینده و نحوه شستشو، رعایت نظافت توسط کارگران امکانپذیر باشد.
تیشرت جودون لباس کار
غالبا جنس پارچه های جودون به نحوی است که از درصد بالایی پنبه در آن ها استفاده شده است. در نتیجه، استفاده بلند مدت از تی شرت جودون بعنوان لباس کار، سبب راحتی بیشتر و تعریق کمتر برای افراد می گردد. غالبا تیشرت جودون بعنوان لباس کار یقه دار با یقه مردانه و سه دکمه با تعبیه یک جیب در سمت چپ تی شرت استفاده می شود. جنس مقاوم تیشرت جودون ساختمانی سبب استقبال مشتریان از تهیه این نوع لباس کار گردیده است. لازم به ذکر است که تیشرت جودون با رنگ های متنوع سرمه ای، مشکی، زرشکی، قرمز، یا رنگ های روشن مانند طوسی روشن، سفید و آبی قابل سفارش می باشد.
خرید تیشرت کار
خرید تیشرت کار یا همان تیشرت فرم در انواع مختلف نامبرده در فوق، شامل تی شرت کار آستین بلند، آستین کوتاه، تی شرت مردانه کارگری، تیشرت های یقه دار جودون آستین کوتاه در انواع رنگ ها به منظور تامین سلیقه شما مشتریان گرامی توسط گروه صنعتی دوخت یادگار انجام می شود. در صورتی که قصد تهیه تیشرت کار را دارید، می توانید در سایت اینترنتی دوخت یادگار به مشاهده تصویر کالا و مشخصات مربوط به آن بپردازید و با اطمینان از تهیه کالای با کیفیت، با مناسب ترین قیمت نسبت به ثبت سفارشات خود به صورت عمده یا تک اقدام بفرمایید.
دوخت یادگار به تولید محصولاتی می پردازد که علاوه جنس مرغوب پارچه، از اکسسوارهای با کیفیت مانند دکمه های با کیفیت استفاده می نماید. به عنوان مثال، اگر دکمه های استفاده شده، فاقد مرغوبیت کافی باشد، سبب تغییر رنگ در دراز مدت یا پس دادن رنگ به لباس در هنگام شستشو و یا تعریق می شود یا امکان شکستن آن وجود دارد.
قیمت تیشرت کار
اگر به دنبال خریدن تیشرت کار با قیمت ارزان هستید، بهترین پیشنهاد به شما این است که سفارشات خود را به صورت عمده در سایت دوخت یادگار ثبت نمایید. همکاران ما در گروه صنعتی دوخت یادگار سفارشات شما را در اسرع وقت با بالاترین قیمت به نحوی عرضه می نمایند که با حذف واسطه های فروش، دارای قیمتی قابل رقابت با سایر عرضه کنندگان می باشد. پس از آماده سازی سفارشات، ارسال محصول با استفاده از گروه باربری مطمئن به اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. به این ترتیب، به علت تهیه تی شرت کار با قیمت مناسب می توانید، علاوه بر سفارش کالا برای مصارف شخصی، اقدام به فروش کالا در شهرستان موردنظر خود نمایید.
یکی از مهم ترین اقلام خرید سیسمونی نوزاد ، زیرانداز تعویض پوشک کودک است که به اختصار آن را زیرانداز تعویض نوزاد یا زیرانداز نوزاد نیز می نامند . این وسیله کاربردی مادامی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، همراه شماست .
زیرانداز تعویض نوزاد در واقع زیراندازی است که هنگام تعویض پوشک کودک استفاده می شود . جنس زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است تا مانع از رسیدن نم و رطوبت به فرش ، مبل یا روتختی نوزاد شود . ابعاد استاندارد زیرانداز تعویض نوزاد 50*70 سانتی متر است و در مدل های مختلف توسط تولیدی سیسمونی نوزاد هچون کارتز ،تهیه و در بازار عرضه می شود .
انواع زیرانداز تعویض نوزاد
اگر درحال تهیه و خرید سیسمونی نوزاد هستید، حتما با انواع مختلف زیرانداز تعویض نوزاد آشنا شده اید . زیرانداز تعویض نوزاد از نظر جنس به 2 مدل زیر تقسیم می شود :
- زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف
- زیرانداز تعویض نوزاد دائمی
در نوع زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف پس از هر بار تعویض پوشک کودک ،زیرانداز نوزاد دور انداخته می شود ،این نوع زیرانداز تعوض نوزاد اگرچه بهداشتی تر است اما مقرون به صرفه نمی باشد .و بیشتر برای مسافرت و مهمانی ها پیشنهاد می شود .
در مدل زیرانداز تعویض نوزاد دائمی ، جنس زیرانداز نوزاد ، ضخیم و قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می توان آن را شست و مجدد استفاده کرد . این نوع از زیر انداز نوزاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و مدت زمان زیادی قابل استفاده است . زیرانداز تعویض نوزاد کارتز ، زیر انداز دائمی است که به خاطر جنس خوب و با کیفیت ، بار ها می توان از آن استفاده کرد .
ویژگی زیرانداز تعویض نوزاد خوب و باکیفیت
زیرانداز تعویض نوزاد اگر خوب و با کیفیت باشد ، می تواند تمام سال هایی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، قابل استفاده و راهگشا باشد . زیرانداز خوب کارتز ویژگی های زیر را دارا می باشد :
- قابلیت شستشو
- حمل و نقل آسان
- جنس بادوام و مقاوم در برابر رطوبت
- رنگ ثابت
- ضد حساسیت و ارگانیک
- سایز و ابعاد استاندارد
- بافت نرم و لطیف
- طرح فانتزی و عروسکی
برای خرید زیرانداز نوزاد می توانید نمونه های موجود در سایت کارتزبیبی را مشاهده کنید .
کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد
همان طور که از نام زیرانداز تعویض نوزاد مشخص است ،از زیر انداز نوزاد ، برای تعویض پوشک کودک استفاده می شود . این وسیله پر مصرف در خانه ، مهمانی ، مهد کودک و مسافرت کاربرد دارد . و یکی از اقلام ضروری سیسمونی نوزاد است که توصیه می شود حداقل 2 تا از آن خریداری کنید تا همیشه یکی تمیز و ضد عفونی شده در دسترس شما باشد .
کاربرد دیگر زیرانداز نوزاد زمانی است که قصد دارید کودک خود را از پوشک بگیرید . می توانید در زمان خواب ، زیر کودک خود پهن کنید تا از بروز نم و رطوبت به روتختی نوزاد جلوگیری شود .
چک لیست سئو در سال 2024
در کارهای بزرگ استفاده از چک لیست می تواند به مسیری که در پیش رو دارید هدف و برنامه بدهد ، خدمات سئو سایت و بهینه سازی آن نیز از این امر مستثنا نیست و داشتن چک لیست سئو موجب داشتن استراتژی هدف مند خواهد شد .
دقت داشته باشید که سئو پروسه ای بلند مدت است و استفاده از چک لیست به شما کمک می کند که در طول مسیر با برنامه پیش روید و در ارائه خدمات بهینه سازی وبسایت دچار آشفتگی ذهنی نشوید .
همان طور که می دانید سئو از به 3 بخش سئو داخلی ، سئو خارجی و سئو تکنیکال دسته بندی می شود . استفاده از چک لیست سئو برای هر بخش، مسیر را مشخص و استراتژی دقیق را تعیین می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با پایا مارکتینگ ، آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا همراه باشید :
چرا به داشتن چک لیست سئو نیازمندیم ؟
سئو فرایندی رقابتی است و همه سئوکاران در تلاش هستند تا بتوانند رتبه خود را نزد گوگل ارتقا دهند و به لیست نتایج صفحه اول گوگل برسند . یک سئو کار حرفه ای برای ارائه خدمات ، از چک لیست سئو استفاده می کند تا مطمئن باشد تمام فاکتورهای گوگل تیک خورده است و جزئیات را از قلم ننداخته است .
استفاده از چک لیست کامل سئو ، به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام مواردی که باعث رشد و افزایش رتبه سایت می شود را انجام داده اید .
چک لیست سئو 2024 چیست ؟
گوگل هر ساله آپدیت های جدیدی ارائه می دهد و در سال 2024 ، با توجه به رقابت گوگل و هوش مصنوعی ، بیشترین رقابت در حوزه محتوا خواهد بود . برای این که بتوانید در مقابل آپدیت های گوگل پایدار باشید، باید چک لیست سئو 2024 را تهیه کنید و قدم به قدم پیش روید تا اطلاعات کافی درباره تغیرات گوگل داشته باشید و با فاکتورهای مهم در سال 2024 آشنا شوید .
در این مقاله مهم ترین موارد چک لیست سئو و هم چنین لیستی از کارهای سئو داخلی و خارجی و سئو تکنیکال را می خوانید:
تهیه چک لیست اولیه سئو
استفاده از ابزار های آنلاین و اکستنشن های کروم برای سئو سایت یکی از کارهای مهمی است که در آغاز بهینه سازی وب سایت باید به آن مجهز باشید . سئو نیز مانند هر کار تخصصی دیگر نیاز به ابزار های حرفه ای دارد تا بتوانید نتایج هر تغییر را با ابزار های تخصصی چک و بررسی کنید .
اولین و مهم ترین مواردی که در چک لیست سئو قرار می گیرد موارد زیر است :
- راه اندازی سرچ کنسول گوگل :
Search console یا گوگل سرچ کنسول که از آن به نام گوگل وبمستر نیز یاد می شود ابزاری قدرتمند و آنلاین است که توسط گوگل به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است . به کمک این ابزار قوی گوکل می توانید شرایط رتبه بندی و وضعیت صفحات وبسایت را ببینید و از مشکلات سایت با خبر شوید .
هر سئوکار و وبمستری به نصب و راه اندازی سرچ کنسول نیاز دارد تا بتواند نتایج زیر را از آن استخراج کنند :
- مشاهده ترافیک کلمات کلیدی
- تعداد وروددی هر صفحه
- معرفی نقشه سایت به گوگل
- مشاهده و رفع خطاهای سایت از جمله 404
- راه اندازی گوگل آنالیتیکس :
Google analytics ابزاری رایگان برای تحلیل و آنالیز سایت می باشد . متاسفانه فعلا ایران در تحریم است و برای استفاده از این ابزار قوی باید مجهز به فیلتر شکن باشید . به کمک این ابزار آنلاین گوگل ، می توانید اطلاعات دقیقی درباره ترافیک ورودی سایت ، رفتار کاربر در سایت و اطلاعات زیر را استخراج کنید :
- مشاهده صفحات پر بازدید
- شناسایی کانال های ترافیک سایت
- زمان حضور کاربر ، میزان بازدید سایت و میانگین بانس ریت
- بررسی ترافیک لحظه ای و بازه ای
- نصب افزونه یوست یا رنک مث برای سایت های وردپرسی
امروزه بیشتر وب سایت های دنیا به کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، راه اندازی می شود و به کمک افزونه ها قابلیت آن افزایش می یابد . دو افزونه مهم برای بهینه سازی وب سایت ، افزونه (Yoast Seo) و افزونه (Rank Math) است که می توانید یکی را به اختیار بر روی سایت خود نصب کنید . به کمک این دو افزونه مهم می توانید سئو داخلی سایت را بهینه کنید .
انواع پنکه
اول با انواع مختلف پنکه شروع میکنیم زیرا گام اول در خرید دستگاه مناسب است. وقتی شما نوع پنکه مناسب را بشناسید، بهتر میتوانید نسبت به فضای موجود و بودجهای که کنار گذشتهاید، دستگاه مناسب را تهیه کنید. پنکهها از نظر طراحی به گروههای پنکه دیواری، پنکه بدون پره، پنکه ایستاده و رومیزی، پنکه سقفی، پنکه مه پاش تقسیم میشود. شما میتوانید هر کدام از این پنکهها را نیز در دو گروه پنکه صنعتی و خانگی خریداری کنید. پنکههای صنعتی قدرت بیشتری نسبت به پنکههای خانگی دارند. این پنکهها بزرگتر هستند، قدرت موتور بالاتری دارند و به مراتب هزینه بیشتری برای خرید آنها باید پرداخت کرد. پنکههای صنعتی برای مکانهایی با متراژ بالا، کارگاه و سوله، رستورانها و… کاربرد دارند. اگر قصد خرید پنکه صنعتی را دارید، مقاله راهنمای خرید پنکه صنعتی و کارگاهی بزرگ را بخوانید. درصورتیکه میخواهید برای خرید پنکه خانگی اقدام کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است. در ادامه به معرفی انواع پنکه از نظر طراحی که مناسب فضاهای کوچک هستند، میپردازیم:
1- پنکه ایستاده
پنکههای ایستاده که برای فضاهای کوچک تا متوسط مناسب هستند، اغلب تیغههای بزرگی دارند که به پخش هوای خنک در فضا کمک میکنند. تیغههای این نوع فنها از نظر سبک کاملاً شبیه به پنکههای رومیزی هستند اما روی پایهای بلند قرار میگیرند. اکثر پنکههای پایهدار قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و این ویژگی باعث میشود تا برای خنکسازی در حجم وسیعی مناسب باشند.
به دنبال مدلهای پنکه ایستاده با عملکرد متغیر باشید (کم یا زیاد کردن سرعت حرکت پرهها) تا زمینه وسیعتری از تنظیمات خنککننده و سرعت متغیر را فراهم کند تا تنظیم جریان هوا آسانتر شود. پنکههای ایستاده یکی از بهترین محصولات برای اتاقخواب هستند زیرا در ارتفاع بالاتری نسبت به تخت قرار میگیرند.
پنکههای ایستاده جدید بازار دارای قابلیتهایی همچون ریموت کنترل، تایمر، ارتفاع متغیر، وزش باد نسیم گونه، چرخش 360 درجه سری و… که باعث میشود یک انتخاب عالی برای سرمایش خانگی باشند.
2- پنکه سقفی
اگر میخواهید یک اتاق با اندازه متوسط تا بزرگ را خنک کنید، پنکه سقفی عالی است. پنکههای سقفی یک راهحل خنککننده مفید هستند زیرا هوای خنک را از سقف به تمام فضا منتقل میکنند. پنکههای سقفی معمولاً جریان هوای بسیار قدرتمند و بیشتری را ارائه میکنند و اغلب به تنظیمات مربوط به تغییر سرعت حرکت پرهها مجهز هستند. این محصولات به پخش هوای خنک در یک منطقه وسیع کمک میکند اما فضای را روی سقف اشغال میکند.
تیغههای پنکه سقفی بزرگتر هستند و در محفظه فلزی قرار ندارند؛ بنابراین، قرارگیری در یک ارتفاع مشخص که خطر ایمنی را نقش نکند، برای این پنکهها مهم است. پنکههای سقفی برای فضای تنگ و کوچک مناسب نیستند و تأثیر خنککنندگی آنها در این فضاها کم است. نحوه نصب پنکههای سقفی باید بادقت انجام شود تا پنکه در زمان کار و حرکت پرهها از سقف جدا نشود و به افراد آسیب وارد نکند.
پنکه سقفی دو مدل یک حالتی و چهارفصل دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. پنکه چهارفصل دارای چرخش معکوس است که در روزهای سرد زمستان باعث بهبود گرمایش محیط میشود. خرید پنکه سقفی یک انتخاب عالی برای بهبود سرمایش محیط است.
3- پنکه رومیزی
پنکههای رومیزی برای استفاده شخصی و خنک سازی یک منطقه کوچک ایده آل هستند. این پنکهها ابعاد کوچک و جمع و جوری دارند و به همین دلیل در خنک سازی فضای بزرگ موثر نیستند. با توجه به اینکه پنکههای رومیزی عمدتاً روی میز استفاده میشوند، پیدا کردن مدلی که فضای زیادی را روی میز اشغال نکند، بسیار مهم است.
به دنبال مدلهای بیصدا باشید تا در زمان کار یا انجام هر فعالیت دیگری، صدای حرکت پرهها باعث حواسپرتی شما نشوند. اگر سروصدا هنوز برای شما مشکلساز است، خرید یک پنکه رومیزی بدون پره ممکن است گزینه خوبی باشد. درهرصورت، پنکه رومیزی هنوز یکی از پرفروشترین و محبوبترین مدلهای پنکه است.
4- پنکه دیواری
پنکه دیواری برای نصب روی دیوار طراحی شده است و قابلیت جایهجایی دارد. با توجه به محل نصب پنکههای دیواری، برای مکانهایی با متراژ پایین کاربرد دارند و از مزایای آن میتوان به صرفهجویی در فضا اشاره کرد. معمولا ریموت کنترل دارند و از راه دور میتوان سرعت چرخش پرهها را تنظیم کرد. سهولت در نصب و جایهجایی بهتر هوا از دیگر مزایای نصب پنکه دیواری است. با نصب این نوع پنکه لازم نیست دیگر نگران آسیب دیدن کودکان یا حیوان خانگی خود باشید. ایجاد شرایط ایمنی برای اطفال و حیوانات خانگی به دلیل محل نصب این نوع پنکه، یکی از برترین ویژگیهای آن است. خرید و نصب این پنکه برای گلخانههای کوچک، بیمارستانها، مغازهها، سالنهای ورزشی و… گزینه خوبی است.
5- پنکه بدون پره
پنکههای بدون پره از نظر فنی دارای پره هستند اما پرهها دور از دید و در پایه پنکه پنهان شدهاند. پنکههای بدون پره طراحی مدرنی دارند که میتوانند ایمنی بیشتری را فراهم کنند. این پنکهها برای خانههایی که کودکان و حیوانات خانگی زندگی میکنند، گزینههایی ایده آلی هستند زیرا هیچ پره خارجی ندارد که باعث آسیب شوند.
پنکههای بدون پره نسبت به انواع دیگر پنکهها از نظر طراحی شیکتر هستند، به این معنی که میتوان آنها را با سبک طراحی دکوراسیون داخلی تطبیق داد. پنکههای بدون پره اغلب سریعتر و راحتتر از پنکههای با پره تمیز میشوند. مدل بدون پره گرانتر از پنکههای ایستاده و سقفی است.
6- پنکه مه پاش
فن مه پاش پنکهای است که بر اساس اصل تبخیر آب، کار میکند. هنگامی که فن را روشن میکنید، فن آب تمیز را از مخزن آب به بالای فن پمپ میکند و آب را با فشار بالا به بیرون اسپری میکند. در نهایت آب بهصورت ذرات زیر مه مانند در هوا پخش میشود تا به خنکسازی و ایجاد رطوبت در هوا کمک کند.
حدود پاشش مه توسط پنکه به محیط اطراف بسته به نوع دستگاه متفاوت است. پس اگر میخواهید پنکهای با حدود پاشش بالا را تهیه کنید، باید به توان و سرعت دستگاه توجه کنید. همچنین این پنکه اغلب بهصورت ایستاده است و میتوان میزان ارتفاع و سرعت پرهها را تنظیم کرد. حتی میتوانید در مخزن پنکه مقداری مواد معطر بریزید تا هوا خوشبو شود. خرید پنکه مه پاش برای محیطهای خشک، رستوران و کافیشاپ بسیار رایج است.
انتخاب پنکه مناسب بر اساس متراژ فضا
یکی از نکات مهم در بررسی انواع پنکه این است که پنکه موردنظر را برای خنکسازی کدام اتاق و چه مقدار متراژ نیاز داریم. در ادامه به انتخاب پنکه مناسب بر اساس ابعاد فضا میپردازیم:
پنکه مناسب فضاهای کوچک
اگر به دنبال خنکسازی یک اتاق کوچک یا یک منطقه خاص از در یک اتاق هستید، خرید یک پنکه رومیزی یا یک پنکه ایستاده مناسب است. هر دوی این پنکهها حداقل فضا را اشغال میکنند اما سطوح مختلف خنککنندگی را ارائه میدهند.
پنکههای رومیزی فقط یک منطقه کوچک را هدف قرار میدهند، درحالیکه پنکههای ایستاده عموماً قدرت خنککنندگی بیشتری دارند. برای یک فضای کوچک مانند اتاقخواب، یک پنکه ایستاده انتخاب خوبی است زیرا ارتفاع آن قابل تنظیم خواهد بود. پنکههای مه پاش نیز برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب والدین و کودکان عالی هستند.
پنکه مناسب فضاهای متوسط تا بزرگ
وقتی نوبت به خنکسازی یک فضای متوسط تا بزرگ میرسد، گزینههای زیادی در بازار موجود هستند. پنکههای سقفی و ایستاده هر دو گزینههای محبوبی هستند که خنککننده قدرتمندی را ارائه میدهند. اگر فضای شما شامل نشیمن و پذیرایی میشود، باید دو تا پنکه سقفی یا ایستاده باقدرت خنککنندگی بالا خریداری کنید.
معمولاً برای اتاقخواب، پنکه سقفی توصیه نمیشود زیرا هم صدا دارد و هم از نظر ذهنی به فرد امنیت را تداعی نمیکند. پس بهتر است پنکه سقفی را در نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید.
راهنمای خرید پنکه، ویژگیهای مهم در خرید پنکه
حالا که با انواع پنکه آشنا شدید و تصمیم گرفتید که کدام مدل پنکه برای شما مناسب است، در ادامه فرایند خرید پنکه باید به سراغ آپشنها و ویژگیهای مختلف پنکهها برویم:
1- برقی یا شارژی
به طور سنتی، پنکههای بازار از نوع برقی هستند اما در سالهای اخیر مدلهای شارژی نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کردهاند. قدرت و توان مدلهای برقی بیشتر از شارژی است و میتوانند بهصورت مداوم کار کنند. باتری مدلهای شارژی تمام میشود و مجبور هستید باتری دیگری خریداری کنید. اما مزیت پنکههای شارژی در این است که در زمان قطع برق هم قابلاستفاده هستند. البته بعضی از مدلها با برق شارژ میشوند که قیمت گرانتری دارند اما کاربردیتر هستند.
2- صدای فن
توجه به سطح صدایی که یک پنکه هنگام کار تولید میکند، بسیار مهم است. یک پنکه رومیزی با صدای بلند میتواند تمرکز شما را در حین کار از بین ببرد و نزدیک بودن به پنکه باعث میشود که صدا بیشتر به گوش برسد. اگر به دنبال خنککردن اتاقخواب خود هستید تا بتوانید در شب با آرامش بخوابید، به سراغ خرید پنکه ای بروید که سطح صدای کمی دارد.
3- تنظیمات فن
انتخاب یک پنکه با تنظیمات مختلف به شما امکان کنترل بیشتر را جهت خنککنندگی فضا میدهد. یک پنکه با تنظیمات سرعت و قدرت بیشتر، جریان هوای بیشتری را فراهم میکند. تنظیمات مختلف پنکه میتواند به افراد کمک کند تا از پنکه در فضاهای مختلف (کوچک یا بزرگ) استفاده کنند.
4- قدرت فن
ترکیب دو عامل کلیدی قدرت پنکه را تعیین میکنند، یکی اندازه پنکه و دیگری تنظیمات سرعت هستند. هرچه توان خروجی پنکه شما بیشتر باشد، جریان هوا نیز بالاتر خواهد بود. پنکههای رومیزی کمترین جریان هوا را دارند، پنکههای سقفی و ایستاده بیشترین جریان هوای خنک را ارائه میدهند. قدرت با مصرف برق رابطه مستقیم دارد. هرچقدر قدرت بیشتر باشد، پنکه برق بیشتری مصرف میکند.
5- قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه
تنظیم ارتفاع پنکه و زاویه جریان هوا به شما این قدرت را میدهد که پنکه خود را مطابق با نیاز خود و اتاقی که در آن استفاده میشود، تنظیم کنید. تغییر زاویه امکان چرخش پنکه به چپ یا راست را با زاویه چرخش 180 درجه و بیشتر را امکانپذیر میکند.
6- جنس بدنه
جنس پنکه معمولاً از فلز و پلاستیک است. انتخاب بین فلز و پلاستیک به کیفیت ساخت، وزن و راحتی در حمل مربوط میشود. فلز سنگینتر از پلاستیک است اما از نظر دوام همانند پلاستیک خواهد بود. اما فلز در مناطق مرطوب ممکن است زنگ بزند، پس پنکه پلاستیکی انتخاب بهتری است.
7- کنترل از راه دور
بهجای نیاز به بلند شدن برای بررسی تنظیمات پنکه، یک دستگاه کنترل از راه دور به شما این امکان را میدهد تا بدون بلند شدن از روی مبل و از فضایی دورتر، پنکه خود را روشن و خاموش کنید یا میزان سرعت و تنظیمات دیگر را تغییر دهید.
8- تایمر پنکه
تایمرها به شما این امکان را میدهند که پنکه خود را برای مدتزمان مشخصی روشن نگه دارید. اگر ترجیح میدهید پنکه برای ساعت مشخص کار کند، تایمر را مثلاً روی 2 ساعت بگذارید. بعد از 2 ساعت، پنکه بهصورت خودکار خاموش میشود.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالاً بارها و بارها دوستان، خانواده و مشتریان شما پرسیده اند که چرا وب سایت ندارید؟ اما شاید شما صاحب یک تجارت نوپا و یا کوچک هستید، ماهانه سرمایه بسیاری برای قرار دادن محصولات خود در ویترین فروشگاه ها پرداخت می کنید.
برای استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد تهران اصفهان شیراز تبریز و... با پایا مارکتینگ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد در ارتباط باشید !
چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنید؟ برخی از تاثیرات مهم طراحی سایت بر کسب و کار عبارتند از:
1. ایجاد اعتماد برای مشتریان
برای افراد، وب سایت شغل شما بر احساس مشتریان در مورد بیزینستان تأثیر می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که 75٪ از کاربران اعتراف می کنند که در مورد اعتبار یک شرکت، بر اساس طراحی وب سایت آنها قضاوت می کنند. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ نداشتن وب سایت در دنیای امروز می تواند به عنوان نشانه عدم تمایل به سرمایه گذاری در تجارت خود تلقی شود. قطعا نمی خواهید که مشتریانتان فکر کنند شما به کارتان اهمیتی نمی دهید.در سال 2018، بررسی های آنلاین در گوگل و فیسبوک به طور فزاینده ای به یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت یا عدم موفقیت یک تجارت تبدیل شده است. تحقیقات نشان می دهد که 90٪ از مشتریان، قبل از مراجعه حضوری، نظرات آنلاین را می خوانند. به بیان ساده، کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، می خواهند در مورد تجربیات مثبت سایر مصرف کنندگان بخوانند.
با این وجود، یک مشکل بزرگ در مورد بررسی های گوگل و فیسبوک وجود دارد؛ شما هیچ کنترلی بر محتوا، کیفیت و نمایش بازخورد مشتری ندارید. امکان دارد یک سال پیش بررسی ها و نظرات خوبی نسبت به کسب و کار خود داشته باشید و این نظرات به پایین ترین صفحات سایت رفته باشند و هرگز توسط مشتریان دیده نشوند. همچنین این احتمال وجود دارد که ثبت نظرات منفی یکی از مشتریان، توسط گوگل به عنوان یکی از "مرتبط ترین" بررسی ها برای تجارت شما انتخاب شود.
اما وب سایتتان مکانی است که شما همه چیز را تحت کنترل دارید. این به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نظرات مثبتی از مشتریان راضی خود دریافت کنید. برای شخصی که به تازگی در مورد تجارتتان اطلاعات کسب کرده است، دیدن مشتریان راضی ممکن است عامل اصلی در تعیین این باشد که آیا می خواهند از شما خرید کنند یا خیر.
2. نمایش محصولات و خدمات
چگونه ارزش خود را به مشتریان ارائه می دهید؟ چگونه می توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاه خود، مشکلات مخاطبانتان را برطرف کرده و محصولات مناسبی را ارائه دهید؟ در واقع فقط دو گزینه وجود دارد: مشتریان می توانند با فروشگاه تماس بگیرند یا اینکه می توانند شما را در فضای وب جستجو کنند. تحقیقات نشان می دهد که گزینه جستجوی آنلاین در حال پیشی گرفتن است. از سال 2016، 76٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید حضوری در یک فروشگاه، در مورد محصولات یا خدمات آن تحقیق می کنند.
همانطور که توسط آمار ثابت شده است، مشتریان به دنبال تجارت آنلاین شما هستند. نداشتن وب سایت مانند نداشتن فضای اداری کافی برای فروشگاه شما است. بدون آدرس و هیچ نام و نشانه ای بالای درب و هنگامی که هیچ محصولی نمایش داده نمی شود و هیچ قیمتی وجود ندارد، هیچ کس برای استقبال از محصولات شما مشتاق نیست. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی یک گام موثر در رونق کسب و کار شما است.
3. پیشرفت و رشد کسب و کار
فناوری در حال تغییر جهان است و مشتریان شما نیز با آن تغییر می کنند. از سال 2016 ، 79٪ از مصرف کنندگان خرید آنلاین می کنند. تجارت الکترونیکی هم باعث گسترش افق های تجاری می شود و هم خطوط رقابت در دنیای تجارت های کوچک و جزئی را تار می کند. امکان دارد فروشگاهی که در روزهای گذشته فقط با فروشگاه های محلی لباس و احتمالاً فروشگاه های بزرگ جعبه در شهرهای همسایه رقابت می کرد، اکنون با ده ها هزار فروشگاه لباس آنلاین در سراسر فضای وب رقابت کند. اما در این بین فرصتی طلایی وجود دارد، طراحی سایت برای شغل خود به معنای گشودن دریچه ای برای امکان فروش محصولات به مشتریان بصورت آنلاین و رشد مشاغل است.
هدف واقعی هر وب سایت جلب توجه، بازدید و فروش است. اجازه ندهید که ترس از مشکلات راه اندازی و طراحی سایت، شما را از ادامه حرکت منصرف کند.
بررسی کامل و جامع مزایا و معایب کولر گازی
امروزه یکی از رایجترین انواع کولرها در کشور ما کولرهای گازی هستند و در سالهای اخیر خرید این نوع کولرها رونق خاصی یافته است. استفاده از این کولرها باعث افزایش رطوبت داخل محیط نخواهند شد ؛ از این رو استفاده از آنها در مناطق شمالی و جنوبی کشور با آبوهوای شرجی توصیه میشود. عملکرد این نوع کولرها به این صورت است که هوای محیط را به داخل کشیده و پس از خنک کردن به محیط ارسال میکند. یکی از مهمترین مزایای این نوع کولرها عدم انتشار بیماریها و ذرات آلوده به محیط میباشد. هرچند مزایای این نوع کولرها بسیار زیاد است اما معایبی نیز همراه خود دارند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب کولر گازی خواهیم پرداخت.
بهطورکلی میتوان گفت سه نوع کولرگازی در بازار ایران موجود میباشد که عبارتاند از: کولرگازی پنجرهای و اسپیلت و ایستاده. کولرهای گازی پنجرهای ارزانتر هستند اما میزان مصرف انرژی آنها بسیار بالاست و شرایط نصب خود را دارد. در کنار این مدل ، حالتهای اسپلیت که دو تکه هستند و یک پنل داخلی و خارجی دارند که این دل خود به دو نوع ایستاده و دیواری تقسیم میشود. حال با توجه به سلیقه و بودجه خود میتوانید به سراغ خرید کولر گازی بروید. اما بهتر است قبل از خرید آن مزایا و معایب کولرهای گازی را مورد بررسی قرار دهید.
مزایای کولرهای گازی مجهز به فیلترهای تصفیه هوا
از آنجا که کولرهای گازی به این سیستم مجهز هستند استفاده از آنها باعث ایجاد هوای تصفیهشده و سالم در محیط خواهد شد.
دارای قابلیت کنترل خنککننده بخشهای مختلف در خانه
با استفاده از این کولرها میتوانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنکتر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفهجویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابلتوجهی مؤثر است.
قابلیت خنککنندگی فضا درزمانی کوتاه
یکی دیگر از مواردی که باید در مطلب مزایا و معایب کولر گازی به آن اشاره شد قابلیت خنککنندگی کولرهای گازی است که همزمان با روشن شدن این نوع کولرها میتوانید هوای مطبوع و خنک را احساس کنید.
عدم استفاده از آب بهعنوان خنککننده
کولرهای گازی همانطور که از اسم آنها پیداست ، از طریق گاز کولر و کمپرسور هوا را خنک میکند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرف جویی خواهد شد.
عدم تولید صدا
با استفاده از کولرهای گازی دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.
معایب کولرهای گازی چیست؟
همانطور که گفتیم کولرهای گازی دارای مزایای بسیار زیادی هستند اما لازم به ذکر است این کولرها دارای برخی از معایب نیز میباشند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
قیمت بالای کولرهای گازی
ازآنجا که قیمت کولرهای گازی نسبتاً بالاست در اکثر موارد انتخاب خریداران را در خرید محدود میسازند و خریداران رو به خرید کولرهای آبی میآورند.
بالا بودن میزان مصرف انرژی برق
هرچند میزان مصرف انرژی برق در این نوع کولرها بالا میباشد امروزه با تولید نسل جدید کولرهای گازی مصرف آنها تا حدود 70% کاهشیافته است و در صورتی که نمیخواهید این عیب گریبان گیر شما شود باید از بین برندهای مطرح ، کولر گازی خود را انتخاب کنید تا برترین کارایی را داشته باشید
افزایش آلودگی هوا
عملکرد این سیستمها باعث تولید گازهای مضر برای لایه ازون (ozone layer) میشود. استفاده از کولرهای گازی پنجرهای در شهرهایی که میزان آلودگی آنها بالاست باعث ورود آلایندهها به فضای داخلی میشود.
سئو فنی (technical seo) سایت چیست؟
سئوی فنی فرآیند بهینهسازی یک وبسایت برای موتورهای جستجو است، اما میتواند شامل فعالیتهایی برای بهبود تجربه کاربر نیز باشد. وظایف رایج مرتبط با سئو فنی یا سئو تکنیکال شامل موارد زیر است:
- ارسال نقشه سایت (sitemap) به گوگل
- ایجاد یک ساختار سایت مناسب سئو
- بهبود سرعت وب سایت شما
- وب سایت خود را mobile-friendly کنید
- پیدا کردن و رفع مشکلات محتوای تکراری
تفاوتهای سئوی داخلی، خارجی و فنی
اکثر تاکتیکهای سئو به سه دسته تقسیم میشوند:
- سئو داخلی
- سئوی خارجی
- سئو فنی
هر سه برای موفقیت سئوی شما بسیار مهم هستند. اما آنها بسیار متفاوت هستند.
سئوی داخلی (On-page SEO) تاکتیکهایی را پوشش میدهد که میتوانید در وب سایت خود کنترل کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر رتبهبندی کرده و درک کنند. مانند محتوای سایت شما، تگهای عنوان، استفاده از کلمه کلیدی، آدرسهای اینترنتی، لینکهای داخلی و غیره.
سئو خارجی (Off-Page SEO) به اقداماتی گفته میشود که از وب سایت شما انجام میشود. مانند بک لینک و منشن در سایتهای دیگر. شما همچنین
سئو فنی (Technical SEO) به فعالیتهایی اشاره دارد که مستقیماً بر نحوه ایندکس شدن و خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر میگذارد. مانند بهینهسازی سرعت سایت، اطلاعات ساختار یافته (structured data) و موارد دیگر. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد structured data، مقالهی اطلاعات ساختاریافته چیست و چگونه کار میکند را مطالعه نمایید.