paya

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

چرا سئو برای سایت های وردپرسی مهم است ؟

۰ بازديد

یا می خواهید بدانید چرا وردپرس بهترین پلتفرم برای سئو است؟

شما یک وب سایت با طراحی زیبا و بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته دارید، اما وب سایت شما بهینه سازی نیست. پس هر چیزی که در وب سایت خود دارید بی ارزش است،اگر کسی نتواند آن را پیدا کند و مشاهده کند. شما باید آنچه را که دارید به موتورهای جستجو معرفی کنید. سئو به شما فرصت هایی می دهد تا خود را در اینترنت نشان دهید.


جهت سئو سایت وردپرسی در مشهد می توانید از خدمات پایا مارکتینگ ، بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد اقدام کنید 

09386676574

09388458125




اگر از وردپرس استفاده می کنید، پس پلتفرم سئوی زیادی برای سایت شما وجود دارد. شما باید از آن ها به بهترین نحو استفاده کنید. اما اگر از وردپرس استفده نمی کنید، به این مقاله توجه داشته باشید و متوجه ویژگی های وردپرس برای سئو خواهید شد.

وردپرس دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است که آن را به بهترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل می کند. در بین تمام ویژگی ها، یکی از بهترین ویژگی ها، پیاده سازی آن در موتور جستجو است. موتور جستجو یک راه عالی برای دریافت ترافیک به وب سایت شما است زیرا راه اصلی برای کاربر برای یافتن وب سایت شما است. بنابراین، اجازه دهید در مورد اینکه چرا وردپرس برای سئو بهترین است بحث کنیم.

پیوندهای ثابت

پیوند ثابت آدرس وب سایت شما است. از داشبورد مدیریت وردپرس، می توانید به راحتی این پیوند ثابت را ویرایش کنید. می توانید آن را در هر قالبی که دوست دارید تنظیم کنید. لینک پیش فرض شما “domain.com” است. برای هر مقاله خاصی، می توانید آن را “domain.com/%article_name%/” تنظیم کنید. این نوع پیوند ثابت برای سئو بهتر است زیرا بینندگان می توانند موضوع را در لینک مشاهده کنند.

لینک ثابت برای رتبه بندی وب سایت بسیار مهم است. از دو طریق می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد .

  • کلمه کلیدی در لینک یک عامل مهم رتبه بندی است.
  • CTR (نرخ کلیک) پست را افزایش دهید.

Metadata

عنوان پست و توضیحات متا نیز دو مورد مهم برای رتبه بندی وب سایت شما در موتور جستجو هستند. تمرکز کلیدواژه و Metadata می تواند احتمالات موتورهای جستجو را افزایش دهد. شما باید در هر پست در وب سایت خود Metadata و کلمه کلیدی اضافه کنید.

افزونه های زیادی برای سئو در وردپرس موجود است. این افزونه ها به شما امکان می دهد Metadata را به صورت خودکار به پست خود اضافه کنید.

سئو با طراحی

وردپرس کاملاً برای موتورهای جستجو بهینه شده طراحی شده است. در وردپرس، صفحات HTML را تولید می کند تا موتورهای جستجو به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. اکثر مضامین وردپرس به طور پیش فرض با برچسب های ” heading” به درستی پردازش می شوند و باعث می شود عنوان صفحه شما به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل درک باشد.

تصاویر بهینه شده سئو

تصاویر برای جذابیت و خواندن بیشتر وب سایت و محتوای شما حیاتی هستند که به طور غیرمستقیم به شما کمک می کنند تا عملکرد سئوی خود را بهبود بخشید زیرا تجربه کاربری وب سایت شما را افزایش می دهد.

وردپرس به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را بهینه کنید. فقط یک گزینه ویرایش تصویر را باز کنید و کادر متن جایگزین را با کلمه کلیدی متمرکز خود پر کنید. همچنین می توانید اندازه صفحه را برای بهبود عملکرد وب سایت ویرایش کنید.

افزونه SEO

مجموعه افزونه های وردپرس بسیار زیاد است. شما می توانید صدها افزونه وردپرس مبتنی بر SEO را پیدا کنید. این افزونه ها تمام جنبه های پشتیبانی سئوی مورد نیاز برای وب سایت شما را پوشش می دهد. همه این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای شما برای بازبینی مسیر بازدیدکنندگان عملکرد خوبی داشته باشد. پلاگین ها به شما کمک می کنند تا برای بهبود سئوی وب سایت خود، یک تفکیک کامل برای هر صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید.

تجربه ی کاربر

تجربه کاربری خوب به شما امکان تعامل خوب با مخاطب را می دهد. اگر وب سایت شما رابط کاربری خوبی داشته باشد، می توانید مخاطبان را زمان بیشتری در محتوای خود جذب کنید. یک موتور جستجو می تواند تجربه کاربری بد وخوب سایت شما را با نرخ پرش و میانگین زمانی که بازدید کننده شما در وب سایت شما صرف می کند را تجزیه و تحلیل کند. می توانید داده های آمار وب سایت خود را از داشبورد تحلیلی گوگل مشاهده کنید. نرخ پرش بالاتر برای سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مضر خواهد بود.

وردپرس ویژگی ها و گزینه های زیادی را برای سفارشی سازی وب سایت به شما ارائه می دهد. با کمک صفحه سازها و افزونه های مختلف می توانید وب سایت خود را به یک وب سایت زیبا و منظم تبدیل کنید تا به تجربه کاربری کمک کند.

بهینه شده برای موبایل

در بهینه سازی موبایل، وردپرس راه بسیار زیادی را طی کرده است. تمام تم ها در وردپرس کاملاً برای موبایل بهینه شده اند. بنابراین وب سایت شما تجربه کاربری خوبی در دستگاه های تلفن همراه نیز دارد. اگر وب‌سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده باشد، دیگر حتی در نتایج Google برای درخواست‌های جستجوی موبایل نشان داده نمی‌شود.

سرعت

سرعت یک عامل رتبه بندی نیست، اما اگر یک وب سایت کند باشد، ممکن است کاربران خود را از دست بدهید و این می تواند بر تجربه کاربری کلی شما تأثیر بگذارد. این باعث افزایش نرخ پرش شما می شود و نرخ پرش بالا برای سئو بسیار مضر است. گاهی اوقات گوگل وب سایت های کند را نیز ممنوع می کند، بنابراین مهم است که وب سایتی با زمان بارگذاری سریع داشته باشید.

در وردپرس سرعت وب سایت چیز مهمی نیست. شما می توانید هر تم با بارگیری سریع را انتخاب کنید که عملکرد سایت شما و همچنین زمان بارگذاری را افزایش می دهد.

ادغام رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای سئو نیز حیاتی هستند. اگر تعامل خوبی با مخاطبان در رسانه های اجتماعی خود دارید، می توانید به راحتی آنها را به وب سایت خود هدایت کنید که می تواند رتبه شما را بهبود بخشد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما رتبه خوبی داشته باشد، کاربر شما انتظار دارد که آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

در این صورت وردپرس نیز گزینه های زیادی برای شما دارد. شما می توانید هر یک از پلاگین های محبوب رسانه های اجتماعی را نصب کنید تا کار خود را برای ادغام وب سایت خود با رسانه های اجتماعی آسان تر کنید.

تبلیغات موثر با تی شرت

۶ بازديد

تبلیغات موثر با تی شرت 

تی شرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌ تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ارزان ، کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد
تیشرت تبلیغاتی

با کیفیت ترین تیشرت ها برای چاپ 

اگر  تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید معولم است که به دنبال این هستید که تی شرت تبلیغاتی دقیقا چیست؟ما تعداد زیادی تی شرت و تولید کننده تی شرت تبلیغاتی داریم تا آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهیم، اما شما باید بتوانید تی شرت های با کیفیت را قبل از تولید انتخاب کنید و پس از تولید آن را بشناسید. حتی زمانی که محدود به بودجه است، باید کیفیت را بر کمیت اولویت دهید، به خصوص اگر آن را به عنوان یک لباس برند تجاری ترکیب کنید. ۳ پارچه توصیه شده پنبه، پلی استر و مواد ترکیبی هستند. پنبه معمولی یا پنبه حلقه تابیده برای چاپ روی صفحه و رنگ آمیزی قابل توجه بسیار توصیه می شود، در حالی که پلی استر، ترکیب پنبه-پلی استر، و Tri-Blend (50٪ پلی استر، ۲۵٪ پنبه و ۲۵٪ ریون) نیز انتخاب های عالی هستند.

 

 

بهترین تی شرت برای گلدوزی 

به غیر از چاپ، گلدوزی نیز یک تکنیک خوب برای برندسازی تی شرت برای تجارت یا کالاهای شخصی است. گلدوزی شامل هنر تزیین یک ماده با ساختن طرح های تزئینی با سوزن دوزی یا ماشین با استفاده از نخ، مروارید، مهره، قلاب و پولک است. گیلدان، رولی، سول، آنویل و کاریبان بهترین انتخاب ها برای خرید پارچه و چاپ یا گلدوزی هستند، زیرا کیفیت بالایی دارند و طیف وسیعی از امکانات را برای گلدوزی ارائه می دهند.

 

 

تاثیر رنگ در فروش تی شرت ها

جالب است که رنگ نقش مهمی ایفا می کند زیرا می تواند تلاش های بازاریابی شما را بهبود بخشد یا خراب کند. از آنجایی که می‌خواهید به اهداف بازاریابی یا تبلیغات خود برسید، همیشه بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که بیشترین فروش را دارند، مخصوصاً زمانی که تی‌شرت های خود را برای لباس‌های تجاری سفارشی یا خرده ‌فروشی تنظیم می‌ کنید. مطالعات نشان داده است که رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه‌ای و خاکستری بیشترین فروش را دارند، زیرا این رنگ‌ها توسط تعداد زیادی از مردم پذیرفته شده، خریداری و پوشیده می‌شوند. این رنگ های خنثی پس زمینه خوبی برای لوگو، طرح ها، چاپ و گلدوزی شما ارائه می دهند. این رنگ ها همچنین شیک، مد روز، همه کاره و به راحتی پوشیده می شوند. مشکی یک انتخاب عالی است زیرا ویژگی‌ها و معنی زیادی را به تصویر می‌کشد که ممکن است مصرف‌کنندگان ناخودآگاه خود را با آن‌ها مرتبط کنند و ترجیح دهند آن را خریداری کنند. این ویژگی ها شامل اعتماد به نفس، کنترل، قدرت، نظم، استقلال، اراده، قدرت و هوش است. رنگ های دیگری مانند قهوه ای، سفید و خاکستری نیز از رنگ های پرطرفدار و متداول به عنوان انتخابی برای تی های تبلیغاتی هستند. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله با موضوع تی شرت تبلیغاتی چیست؟ گذاشتید کمال تشکر را داریم. شرکت مجریان افتخار دارد تا بهترین مطالب را برای شما دوستان عزیز ارائه کند تا با ایجاد بستری مناسب روز به روز آگاه تر شوید.

 
 

چطور رفلاکس معده نوزاد را درمان کنیم ؟

۳ بازديد
برای نوزادان کاملاً طبیعی است که پس از تغذیه یا حتی گاهی بدون علت مشخص یا هشداردهنده‌ای استفراغ خفیفی داشته باشند یا بالا بیاورند که به آرامی اتفاق می‌افتد و کودک را آزار نمی‌دهد و به او فشاری وارد نمی‌کند. در واقع بیشتر نوزادان استفراغ می‌کنند ولی هیچ عوارض دیگری را نشان نمی‌دهند. این عارضه ریفلاکس معمولی و بی‌خطر یا فیزیولوژیک نیز نامیده می‌شود و برای بیشتر کودکان تا سن یک سالگی این اتفاق می‌افتد. اما وقتی کودکان آن‌قدر زیاد استفراغ می‌کنند که این موضوع در رشد آنها تأثیر می‌گذارد یا باعث مشکلات دیگری شود، این وضعیت را بیماری ریفلاکس معده به مری می‌نامند.

بهترین روش درمان رفلاکس معده کودک خرید تشک آنتی رفلاکس نوزاد کارتز است !

ریفلاکس در کودکان چیست؟
تشک رفلاکس نوزاد

رفلاکس در کودکان به شرایطی گفته می‌شود که محتویات معده نوزاد به مری برگردد و کودک مایع یا غذای خورده شده را تف می‌کند. مری لوله عضلانی است که دهان را به معده متصل می‌کند. 

ریفلاکس در کودکان سالم به دفعات زیادی در طول روز اتفاق می‌افتد. تا زمانی که کودک سالم است و روند رشد خوبی دارد، رفلاکس موضوع نگران‌کننده‌ای نیست. این عارضه که گاهی رفلاکس معده به مری (GER) نیز نامیده می‌شود، با بزرگ‌تر شدن نوزاد کمتر رخ می‌دهد و ادامه یافتن آن پس از 18 ماهگی معمولاً غیرعادی است.

در موارد نادر، رفلاکس در کودکان منجر به کاهش وزن یا کندی رشد در مقایسه با کودکان هم‌سن و هم‌جنس او می‌شود. این علائم ممکن است نشان‌دهنده یک مشکل در سلامت مثل داشتن آلرژی، انسداد در دستگاه گوارش یا «بیماری ریفلاکس معده به مری» (GERD) باشد. این بیماری شکل جدی‌تری از رفلاکس معده به مری است که باعث مشکلات جدی در  سلامت می‌شود.

علائم ریفلاکس در کودکان

در بیشتر موارد، رفلاکس در کودکان جای نگرانی ندارد. معمولاً اسید معده در کودکان به اندازه‌ای نیست که گلو یا مری او را تحریک کند و باعث ایجاد علائم شود. چنانچه کودک شما هرکدام از این علائم را داشت به پزشک مراجعه کنید:

  • وزن نمی‌گیرد.
  • به طور مداوم و با شدت تف می‌کند به طوری که محتویات معده از دهانش خارج می‌شود. به این حالت استفراغ جهشی یا پرتابی می‌گویند.
  • مایع سبز یا زردی را تف می‌کند. 
  • خون یا محتویات معده را که شبیه تفاله قهوه است، تف می‌کند.
  • از غذا خوردن امتناع می‌کند.
  • در مدفوع او خون وجود دارد.
  • دچار مشکل در تنفس یا سرفه‌ای است که از بین نمی‌رود.
  • از 6 ماهگی یا بعدتر شروع به تف کردن می‌کند.
  • بعد از غذا خوردن به طور غیرعادی تحریک‌پذیر است.
  • انرژی زیادی ندارد و بی‌حال است.

برخی از این علائم نشان‌دهنده بیماری‌های جدی اما قابل درمانی مثل انسداد در دستگاه گوارش یا بیماری گرد (GRED) است.

علت رفلاکس در کودکان

در نوزادان، حلقه عضلانی بین مری و معده هنوز به طور کامل رشد نکرده است. این عضله اسفنکتر تحتانی مری (LES) نامیده می‌شود. وقتی عضله نامبرده به طور کامل رشد نکرده است، به محتویات معده اجازه می‌دهد تا به مری برگردند. به مرور زمان، این عضله بالغ می‌شود. در این شرایط، وقتی کودک چیزی را قورت می‌دهد عضله باز می‌شود و در مواقع دیگر کاملاً بسته است و محتویات معده را در همان جا نگه می‌دارد.

برخی از عواملی که در رفلاکس در نوزادان نقش دارند در کودکان شیرخوار شایع هستند و اغلب نمی‌توان از آنها اجتناب کرد. این عوامل شامل دراز کش بودن در بیشتر مواقع و تغذیه با رژیم غذایی کاملاً مایع است.

گاهی ریفلاکس در کودکان می‌تواند ناشی از بیماری‌های جدی‌تری باشد، از جمله:

  • بیماری رفلاکس معده به مری (GRED). در این وضعیت اسید کافی برای تحریک و آسیب به پوشش به مری وجود دارد.
  • تنگی دریچه پیلور. پیلور یک دریچه عضلانی است که به غذا اجازه می‌دهد تا از معده خارج شده و به عنوان بخشی از فرایند گوارش وارد روده کوچک شود. در عارضه تنگی پیلور، دریچه ضخیم شده و بزرگ‌تر از حالت طبیعی می‌شود. دریچه ضخیم شده غذا را در معده گیر می‌اندازد و مانع از ورود آن به روده کوچک می‌شود.
  • عدم تحمل غذایی. پروتئین موجود در شیر گاو رایج‌ترین محرک برای ریفلاکس در کودکان است.
  • ازوفاژیت ائوزینوفیلیک. در این بیماری بدن نوع خاصی از گلبول‌های سفید خون می سازد که به پوشش مری آسیب می‌رسانند. این گلبول سفید ائوزینوفیل نامیده می‌شود.
  • سندرم ساندیفر. این عارضه باعث کج شدن و چرخش غیرعادی سر و حرکاتی شبیه تشنج می‌شود. سندرم ساندیفر یکی از عوارض نادر بیماری ریفلاکس معده به مری است

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

۷ بازديد

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله نوزاد  می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .

حوله نوزاد


وزن حوله نوزادی

همان طور که در بازار دیده اید ، حوله در وزن های مختلف به فروش می رسد . بعضی حوله ها سنگین تر و بعضی حوله ها سبک تر هستند . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وزن مناسب برای حوله نوزاد چقدر است ؟

قبل از خرید حوله نوزاد باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه داشته باشید تا حوله نوزادی مناسب برای کودک خود خریداری کنید :

  •  200  تا   400  GSM
  • 400 تا  500  GSM
  • 600 تا 700  GSM
  • 700 تا  800  GSM
  • بیش از 800  GSM

یهترین حوله نوزادی باید وزنی بین 600 تا 700 GSM  داشته باشند .البته وزن حوله نوزادی اگر بین 700 تا 800 GSM نیز باشد برای کودک و نوجوان هم مناسب است . سنگینی بیش از اندازه برای حوله نوزادی می تواند باعث آزردگی کودک شود . میزان ضخامت حوله نوزاد در مناطق سردسیر و گرمسیر متفاوت است . در مناطق سردسیر بهتر است از حوله نوزادی با وزن بالاتر استفاده شود و در مناطق گرم گشور ، حوله های نازک و سبک طرفدار بیشتری دارد .

سرویس حوله نوزادی

نگهداری و شستشوی حوله نوزاد

شستشو و نظافت حوله کودک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مستقیما با پوست او در تماس است . با توجه به مارک های مختلف و برند های بساری که در بازار وجود دارد و هر کدام از جنس های متنوعی استفاده می کنند توصیه می شود قبل از شستن حوله به برچسب و مشخصات آن نگاه کنید تا نحوه ی شستن ، درجه ی آب و نوع مواد شوینده را بدانید و با شستشوی غیراصولی طول عمر حوله را کاهش ندهید .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

تیشرت کار چیست و چه کسانی از آن استفاده می کنند ؟

۷ بازديد

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما ، خرید تیشرت کار افزایش می یابد . در بسیاری از مشاغل استفاده و خرید تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد تیشرت کار بسیار زیاد است و به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد تیشرت کار ، با  دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید

مزایا و کاربرد تیشرت کار

مزایا خرید تیشرت کار چیست ؟

استفاده و خرید تیشرت کار می تواند کاربردی باشد . از ویژگی و کاربرد تیشرت کار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تبلیغات : با چاپ برند یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تیشرت کار می توانید آن را تبدیل به تیشرت تبلیغاتی کنید .با خرید تیشرت های تبلیغاتی برای برندسازی می تواند روشی ساده اما مهم در بازاریابی را امتحان کنید .
  2. شناسایی : یکی از کاربرد تیشرت کار تشخیص پرسنل از افراد عادی است . حتی در شرکت های بزرگ و کارخانه ها برای بخش های مختلف از تیشرت کار با رنگ های متفاوت جهت شناسایی استفاده می شود .
  3. لباس کار خنک : از تیشرت های کار در روزهای گرم سال به عنوان لباس کار خنک استفاده می شود .
  4. هماهنگی و نظم کارکنان : به کمک تیشرت تبلیغاتی می توانید نظم کاری و پرستیژ را در محیط کار فراهم کنید .
  5. شستشوی راحت : تیشرت کار به راحتی شسته و خشک می شود . نکات نگهداری لباس کار اگر تیشرت باشد بسیار راحت و ساده است .
  6. قیمت مناسب : در مقایسه قیمت لباس کار با تیشرت کار ، خرید تیشرت مقروت به صرفه تر و ارزان تر است .
 

وظایف طراح سایت چیست ؟

۷ بازديد

تعریف طراح سایت

یک طراح سایت کسی که هم باید مهارت کدنویسی داشته باشد و هم بتواند در طراحی سایت خود خلاقیت به خرج دهد. یعنی علاوه بر داشتن مهارت برای پیاده‌سازی یک وبسایت حرفه‌ای و کاربردی باید به تجربه کاربری یا همان ux نیز توجه داشته باشد تا استفاده از سایت برای همه راحت باشد و اینکار جز با استفاده از تکنیک‌های زیباشناختی حاصل نمی‌شود.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد با پایا مارکتینگ ، آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد تماس بگیرید 

09386676574

09388458125

شرح وظایف طراح سایت

حال به این می رسیم که وظایف طراح سایت چیست؟

  • ارزش قائل شدن برای نظر مشتری و بهره بردن از ایده‌های او
  • نهایت تلاش برای برآورده کردن انتظارات مشتریان با استفاده از جلوه‌های ظاهری سایت
  • برنامه‌ریزی در نوع طراحی، انتخاب افکت، رنگ، فونت، پس‌زمینه و غیره
  • ساخت صفحاتی با نظم و ترتیب و همچنین کاملا واضح برای افزایش بازدید کاربران
  • به کارگیری از عکس‌های با کیفیت
  • تست و آزمایش سایت بعد از طراحی
  • تحویل به کارفرما در زمان تعیین شده و بارگذاری آن بر روی سرور
  • و در نهایت قیمت‌گذاری مناسب برای مشتریان

اکنون می‌توانید به شرح وظایف طراح سایت بپردازید….

دانستیم که وظایف طراح سایت چیست و یک طراح باید چه کاری انجام دهد؛ اما علاوه بر آن باید دارای مهارت‌های که در ادامه نام می‌بریم، باشد:

  • تسلط بر مفهوم اصلی وب، زبان برنامه‌نویسی وب و دنیای اینترنت
  • آگاهی کامل از ابزارهای مورد نیاز یک طراح سایت
  • داشتن توانایی و استعداد در انجام حل مسائل
  • انتقال درست و ساده مفاهیم به مشتریان مختلف از سطح آگاهی
  • قدرت انجام پروژه و مسئولیت‌پذیر بودن
  • مدیریت کردن زمان و فرآیند کار

پس اگر برای طراحی سایت خود به دنبال افراد ماهر و متخصص در این زمینه هستید که تمام ویژگی‌هایی نام برده شده را داشته باشند، می‌توانید روی مجموعه پایا مارکتینگ حساب کنید و کار خود را به ما بسپارید تا یک سایت حرفه‌ای تحویل بگیرید.

سئو سایت فروشگاهی چیست ؟

۶ بازديد

امروزه رقابت موجود در بین فروشگاه‌های آنلاین برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل بسیار شدید است و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر است. در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک می‌تواند ماه‌ها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان درآمد شما را تحت تاثیر قرار دهد.

جهت دریافت خدمات سئو سایت فروشگاهی در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مراچعه کنید 
09386676574
09388458125




با اینکه هیچکس از اشتباه کردن در امان نیست و حتی بزرگترین شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین هم دچار اشتباه می‌شوند، آگاهی از روش‌های صحیح سئو فروشگاهی موجب می‌شود که تا حد زیادی از این اشتباهات جلوگیری شود.

سئو سایت فروشگاهی در مشهد
در این راهنما شما خواهید آموخت چگونه یک استراتژی سئو برای سایت فروشگاهی خود طراحی کنید. در این مقاله به جنبه‌های مختلف سئو در سایت فروشگاهی از جمله نکات تکنیکال، تحقیق کلمات کلیدی در سایت فروشگاهی و نکات محتوایی در سایت فروشگاهی خواهیم پرداخت. موارد ذکر شده در این مقاله فارغ از اینکه شما از وردپرس، مجنتو، دروپال، شاپیفای و … برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کرده‌اید به شما در افزایش فروش سایت فروشگاهی کمک خواهد کرد. تا انتهای این مقاله با پایا مارکتینگ  همراه باشید.
سئو سایت فروشگاهی چیست؟
سئوی فروشگاهی (E-commerce SEO) عبارتست از فرایند بهینه سازی وبسایت یک فروشگاه اینترنتی، به منظور بهبود رتبه در موتورهای جستجو نظیر گوگل و افزایش بازدید از سایت است که منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد برای یک کسب‌وکار می‌شود.
چرا سئو در سایت‌های فروشگاهی مهم است؟
سئو برای سایت‌های فروشگاهی اهمیت حیاتی دارد و محصولات ارائه شده در سایت شما باید بالاتر از رقبایتان در صفحات جستجو نمایش داده شوند. در این صورت شما نیازی به هزینه برای تبلیغات کلیکی نخواهید داشت و به یک منبع رایگان ترافیک و جذب مشتری دست پیدا خواهید کرد. در اینفوگرافی زیر اهمیت سئو سایت‌های فروشگاهی نمایش داده شده است:
تفاوت سئوی سایت فروشگاهی با سئو در سایر سایت‌ها در چیست؟
تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وبسایت‌ها عمدتا در این است که در سایت‌های فروشگاهی هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از این محصولات ویژگی‌های مشابهی دارند. وجود محصولات با ویژگی‌های مشابه و تعداد بالا در دسته‌بندی‌های مختلف باعث می‌شود از دید گوگل محتواهای تکراری بیشتر به نظر بیاید و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرایند ایندکس شدن سایت در گوگل با چالش مواجه شوند.
از طرف دیگر تعداد صفحات بالا در سایت‌های فروشگاهی توجه به اصلاح مشکلات تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت‌های فروشگاهی برای خرید نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از چندین صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد. بهبود سرعت سایت یکی از جنبه‌های سئوی فنی یا سئوی تکنیکال است. از دیگر اهداف سئو تکنیکال در سایت‌های فروشگاهی مدیریت و بهینه سازی بودجه خزش (Crawling Budget) با توجه به تعداد بالای محصولات است. در مورد بودجه خزش در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

سریع ترین روش درمان رفلاکس نوزاد

۸ بازديد
رای نوزادان کاملاً طبیعی است که پس از تغذیه یا حتی گاهی بدون علت مشخص یا هشداردهنده‌ای استفراغ خفیفی داشته باشند یا بالا بیاورند که به آرامی اتفاق می‌افتد و کودک را آزار نمی‌دهد و به او فشاری وارد نمی‌کند. در واقع بیشتر نوزادان استفراغ می‌کنند ولی هیچ عوارض دیگری را نشان نمی‌دهند. این عارضه ریفلاکس معمولی و بی‌خطر یا فیزیولوژیک نیز نامیده می‌شود و برای بیشتر کودکان تا سن یک سالگی این اتفاق می‌افتد. اما وقتی کودکان آن‌قدر زیاد استفراغ می‌کنند که این موضوع در رشد آنها تأثیر می‌گذارد یا باعث مشکلات دیگری شود، این وضعیت را بیماری ریفلاکس معده به مری می‌نامند.
برای خرید تشک رفلاکس نوزاد می توانید به سایت کارتزبیبی بهترین سایت آنلاین خرید سیسمونی نوزاد مراجعه کنید 
تشک آنتی رفلاکس نوزاد

ریفلاکس در کودکان چیست؟

رفلاکس در کودکان به شرایطی گفته می‌شود که محتویات معده نوزاد به مری برگردد و کودک مایع یا غذای خورده شده را تف می‌کند. مری لوله عضلانی است که دهان را به معده متصل می‌کند. 

ریفلاکس در کودکان سالم به دفعات زیادی در طول روز اتفاق می‌افتد. تا زمانی که کودک سالم است و روند رشد خوبی دارد، رفلاکس موضوع نگران‌کننده‌ای نیست. این عارضه که گاهی رفلاکس معده به مری (GER) نیز نامیده می‌شود، با بزرگ‌تر شدن نوزاد کمتر رخ می‌دهد و ادامه یافتن آن پس از 18 ماهگی معمولاً غیرعادی است.

در موارد نادر، رفلاکس در کودکان منجر به کاهش وزن یا کندی رشد در مقایسه با کودکان هم‌سن و هم‌جنس او می‌شود. این علائم ممکن است نشان‌دهنده یک مشکل در سلامت مثل داشتن آلرژی، انسداد در دستگاه گوارش یا «بیماری ریفلاکس معده به مری» (GERD) باشد. این بیماری شکل جدی‌تری از رفلاکس معده به مری است که باعث مشکلات جدی در  سلامت می‌شود.

علائم ریفلاکس در کودکان

در بیشتر موارد، رفلاکس در کودکان جای نگرانی ندارد. معمولاً اسید معده در کودکان به اندازه‌ای نیست که گلو یا مری او را تحریک کند و باعث ایجاد علائم شود. چنانچه کودک شما هرکدام از این علائم را داشت به پزشک مراجعه کنید:

  • وزن نمی‌گیرد.
  • به طور مداوم و با شدت تف می‌کند به طوری که محتویات معده از دهانش خارج می‌شود. به این حالت استفراغ جهشی یا پرتابی می‌گویند.
  • مایع سبز یا زردی را تف می‌کند. 
  • خون یا محتویات معده را که شبیه تفاله قهوه است، تف می‌کند.
  • از غذا خوردن امتناع می‌کند.
  • در مدفوع او خون وجود دارد.
  • دچار مشکل در تنفس یا سرفه‌ای است که از بین نمی‌رود.
  • از 6 ماهگی یا بعدتر شروع به تف کردن می‌کند.
  • بعد از غذا خوردن به طور غیرعادی تحریک‌پذیر است.
  • انرژی زیادی ندارد و بی‌حال است.

قیمت خرید تیشرت کار چند است ؟

۹ بازديد

در محیط های کاری مختلف مانند محیط های صنعتی تا کارگاه تولیدی و آشپزخانه ها و صنایع تولید مواد غذایی یا دارویی، استفاده از لباس کار بر اساس ویژگی های محیط کاری و شغل اختصاصی افراد بسیار واجد اهمیت بوده و مورد استقبال صاحبان کار قرار گرفته است. دسته ای از لباس های کار از جنبه تامین ایمنی افراد حائذ اهمیت هستند، در حالیکه دسته دیگری از لباس کار، فارغ از جنبه حفاظت از اشخاص در برابر مخاطرات کاری دارای ویژگی های مثبت دیگری می باشند. از جمله این ویژگی ها، می توان به مشخص نمودن افراد مربوط به هریک از پیمانکاری ها در محیط کاری و تفکیک موقعیت شغلی اشخاص بر اساس ایجاد تفاوت در نوع تیشرت کار اشاره کرد. در عین حال که این امکان ایجاد می شود تا افراد با تفاوت در نحوه پوشش از یکدیگر مجزا شوند، تیشرت کار به ایجاد یک پوشش متحدالشکل برای افراد مشغول در یک محیط کاری می پردازد و از کثیف و مستعمل شدن لباس های شخصی افراد که ممکن است بر اساس استایل و سلیقه های مختلف توسط کارکنان تهیه شود، جلوگیری می نماید.

برای اطلاع از قیمت تیشرت کار  به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید . 
02156620989
09199176576
09127286026

اگر قصد دارید تا با انواع و مشخصات هریک از محصولات متنوع در رابطه با تیشرت کار آشنا شوید، لطفا با مطالعه بخش های بعدی این مقاله با ما همراه باشید.
قیمت تیشرت کار

مزایای استفاده از تیشرت کار در محل کار

استفاده از تیشرت کار در محل کار به عنوان بخشی از لباس کار اهمیت دارد و دارای مزایا و دلایل زیادی است که در زیر برخی از آنها را بررسی می‌کنیم:

  1. شناسایی و هویت شغلی: تیشرت کار معمولاً شامل نام و لوگوی شرکت یا نماد شغلی است. با پوشیدن تیشرت کار، کارکنان به راحتی می‌توانند شناسایی شوند و هویت شغلی خود را نمایش دهند.
  2. ایجاد یکپارچگی: با پوشیدن تیشرت کار مشابه، کارکنان به طور بصری به یکپارچگی و تعلق خاصیت می‌دهند. این می‌تواند روحیه تیمی را تقویت کرده و همبستگی را در محیط کار افزایش دهد.همچنین باعث ایجاد یک نظم و هارمونی در محل کار شود.
  3. ایجاد حس حرفه‌ای بودن: تیشرت کار به علت یک دست بودن و گاهی چاپ آرم و لوگو محل کار که به صورت حرفه‌ای طراحی شده است. باعث می‌شود که کارکنان حس حرفه‌ای بودن و ارزشمند بودن کاری که انجام می‌دهند را تجربه کنند.
  4. ایجاد امنیت: در برخی از محیط‌های کاری، استفاده از تیشرت کار به عنوان بخشی از لباس ایمنی مورد نیاز است. این تیشرت‌ها ممکن است شامل عناصری مانند نشان‌های بازتابنده، مواد ضد آتش و غیره باشند که به کارکنان در مواجهه با خطرات محیط کار کمک می‌کنند.
  5. ارتقای تصویر شرکت: استفاده از تیشرت کار با لوگوی شرکت در محیط کار و در جاهای عمومی مانند رویدادها و نمایشگاه‌ها، می‌تواند تصویر شرکت را ارتقا دهد و به تبلیغات غیرمستقیم برای شرکت کمک کند.
  6. راحتی و عملکرد بهتر: تیشرت کار معمولاً از جنس پارچه‌های راحت خنک و مناسبی تهیه می‌شود که به کارکنان اجازه می‌دهد در طول روز به آسانی حرکت کنند و راحتی لازم را داشته باشند. این باعث می‌شود که عملکرد و بهره‌وری کارکنان بهبود یابد.
  7. ایجاد نظم و شکل‌پذیری: با استفاده از تیشرت کار، از نظر ظاهری به نظم و هماهنگی در لباس پوشیده شده توسط کارکنان دست پیدا می‌کنیم. همچنین، استفاده از تیشرت کار به راحتی می‌تواند با سایر لباس‌های کاری و لوازم ایمنی ترکیب شود و تنوع در لباس‌های محیط کار را به حداقل برساند.

استفاده از تیشرت کار در محیط کار به مدیریت آسانتر لباس کار و توجه بیشتر به نیازهای شغلی و ایمنی کمک می‌کند. همچنین، باعث ایجاد هویت شغلی و تعلق به سازمان می‌شود و تصویر شرکت را بهبود می‌بخشد.

 تیشرت کار مردانه

تیشرت کار مردانه عموماً به تیشرت‌هایی اطلاق می‌شود که برای محیط کار یا موقعیت‌های رسمی طراحی و تولید شده‌اند. این تیشرت‌ها معمولاً به شکلی مناسب و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و اغلب از پارچه‌های با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند.

برای خرید تیشرت کار مردانه، می‌توانید به فروشگاه‌ آنلاین و اینترنتی ایمن مکس مراجعه کنید. شما، بسته به قوانین و مقررات محل کارتان، ممکن است وجود یک رنگ یا استایل خاص برای تیشرت کار مردانه الزامی باشد. در این صورت، بهتر است با همکاران ما در این بخش مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان عرضه کنند.

تیشرت مهندسی

تیشرت مهندسی عبارت از یک تی شرت کار است که بر اساس انتخاب سازمان یا شخص سفارش دهنده، مزین به آرم و لوگوی شرکت مربوطه می باشد. این تیشرت در انواع یقه دار و بدون یقه، آستین کوتاه و آستین بلند، جیب دار و بدون جیب با جنس های متنوعی تولید می شود که ادامه به معرفی هرکدام از آن ها می پردازیم.

جنس تی شرت مهندسی غالبا از پارچه ای است که از ترکیب پلی استر و کتان تولید شده است. هرچه درصد پلی استر بکار رفته در تولید پارچه بیشتر باشد، لباس سبک تر و شفاف تر است. در مقابل اگر درصد کتان بیشتری در تولید پارچه به کار رفته باشد، لباس دارای ایستایی بیشتر و سازگاری بیشتر با پوست می باشد و در استفاده طولانی مدت کمتر سبب تعریق افراد می گردد.

استفاده از جیب و یقه های سه دکمه در تی شرت، سبب رسمی تر به نظر رسیدن تیشرت مهندسی می شود. می توان بر روی جیب لباس، به صورت گلدوزی یا برچسب های دوختنی یا حرارتی به درج آرم و لوگوی شرکت موردنظر بر روی لباس پرداخت. همچنین، بسیاری از سازمان ها اقدام به سفارش ثبت کردن نام مهندسان بر قسمت سینه لباس ها می نمایند.

تیشرت کارگری

تی شرت کارگری در انواع آستین کوتاه و آستین بلند در جنس های مختلفی مانند تیشرت جودون ساختمانی و تیشرت های چاپی تریکو تولید و عرضه می گردند. در صورت استفاده از تیشرت کارگری در فصل تابستان یا محیط های صنعتی گرم کاری از تیشرت های آستین کوتاه استفاده می شود. اما، در محیط های صنعتی سردتر یا محیطهایی مانند صنایع تولید مواد غذایی که جلوگیری از ریزش موی دست کارگر به داخل فضای کارخانه ضروری است، از تی شرت کارگری آستین بلند استفاده می شود. انواع تیشرت کارگری آستین بلند یا آستین کوتاه به عنوان زیره در لباس های یکسره و اورال های ورکر مورد استفاده قرار می گیرند. غالبا در تولید تیشرت کارگری از دوخت دوسوزنه جهت استحکام بیشتر دوخت و جلوگیری از شکافته شدن درزها در مقابل قرارگیری کارگر در وضعیت های بدنی مختلف استفاده می شود. همچنین، استفاده از پارچه هایی با قابلیت شستشوی مداوم، بدون کاهش کیفیت پارچه و تغییر رنگ لباس در تولید تیشرت کارگری استفاده می شود تا بدون نیاز به نوع خاصی از مواد شوینده و نحوه شستشو، رعایت نظافت توسط کارگران امکانپذیر باشد.

تیشرت جودون لباس کار

غالبا جنس پارچه های جودون به نحوی است که از درصد بالایی پنبه در آن ها استفاده شده است. در نتیجه، استفاده بلند مدت از تی شرت جودون بعنوان لباس کار، سبب راحتی بیشتر و تعریق کمتر برای افراد می گردد. غالبا تیشرت جودون بعنوان لباس کار یقه دار با یقه مردانه و سه دکمه با تعبیه یک جیب در سمت چپ تی شرت استفاده می شود. جنس مقاوم تیشرت جودون ساختمانی سبب استقبال مشتریان از تهیه این نوع لباس کار گردیده است. لازم به ذکر است که تیشرت جودون با رنگ های متنوع سرمه ای، مشکی، زرشکی، قرمز، یا رنگ های روشن مانند طوسی روشن، سفید و آبی قابل سفارش می باشد.

خرید تیشرت کار

خرید تیشرت کار یا همان تیشرت فرم در انواع مختلف نامبرده در فوق، شامل تی شرت کار آستین بلند، آستین کوتاه، تی شرت مردانه کارگری، تیشرت های یقه دار جودون آستین کوتاه در انواع رنگ ها به منظور تامین سلیقه شما مشتریان گرامی توسط گروه صنعتی دوخت یادگار  انجام می شود. در صورتی که قصد تهیه تیشرت کار را دارید، می توانید در سایت اینترنتی دوخت یادگار  به مشاهده تصویر کالا و مشخصات مربوط به آن بپردازید و با اطمینان از تهیه کالای با کیفیت، با مناسب ترین قیمت نسبت به ثبت سفارشات خود به صورت عمده یا تک اقدام بفرمایید.

دوخت یادگار  به تولید محصولاتی می پردازد که علاوه جنس مرغوب پارچه، از اکسسوارهای با کیفیت مانند دکمه های با کیفیت استفاده می نماید. به عنوان مثال، اگر دکمه های استفاده شده، فاقد مرغوبیت کافی باشد، سبب تغییر رنگ در دراز مدت یا پس دادن رنگ به لباس در هنگام شستشو و یا تعریق می شود یا امکان شکستن آن وجود دارد.

قیمت تیشرت کار

اگر به دنبال خریدن تیشرت کار با قیمت ارزان هستید، بهترین پیشنهاد به شما این است که سفارشات خود را به صورت عمده در سایت دوخت یادگار ثبت نمایید. همکاران ما در گروه صنعتی دوخت یادگار  سفارشات شما را در اسرع وقت با بالاترین قیمت به نحوی عرضه می نمایند که با حذف واسطه های فروش، دارای قیمتی قابل رقابت با سایر عرضه کنندگان می باشد. پس از آماده سازی سفارشات، ارسال محصول با استفاده از گروه باربری مطمئن به اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. به این ترتیب، به علت تهیه تی شرت کار با قیمت مناسب می توانید، علاوه بر سفارش کالا برای مصارف شخصی، اقدام به فروش کالا در شهرستان موردنظر خود نمایید.

چرا خرید زیرانداز در سیسمونی نوزاد مهم است ؟

۹ بازديد

یکی از مهم ترین اقلام خرید سیسمونی نوزاد ، زیرانداز تعویض پوشک کودک است که به اختصار آن را زیرانداز تعویض نوزاد یا زیرانداز نوزاد نیز می نامند . این وسیله کاربردی مادامی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، همراه شماست .

زیرانداز تعویض نوزاد در واقع زیراندازی است که هنگام تعویض پوشک کودک استفاده می شود . جنس زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است تا مانع از رسیدن نم و رطوبت به فرش ، مبل یا روتختی نوزاد شود . ابعاد استاندارد زیرانداز تعویض نوزاد 50*70 سانتی متر است  و در مدل های مختلف توسط تولیدی سیسمونی نوزاد هچون کارتز ،تهیه و در بازار عرضه می شود .

زیرانداز نوزاد کارتز

انواع زیرانداز تعویض نوزاد

اگر درحال تهیه و خرید سیسمونی نوزاد هستید، حتما با انواع مختلف زیرانداز تعویض نوزاد آشنا شده اید . زیرانداز تعویض نوزاد از نظر جنس به 2 مدل زیر تقسیم می شود  :

  1. زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف
  2. زیرانداز تعویض نوزاد دائمی

در نوع زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف پس از هر بار تعویض پوشک کودک ،زیرانداز نوزاد دور انداخته می شود ،این نوع زیرانداز تعوض نوزاد اگرچه بهداشتی تر است اما مقرون به صرفه نمی باشد .و بیشتر برای مسافرت و مهمانی ها پیشنهاد می شود .

در مدل زیرانداز تعویض نوزاد دائمی ، جنس زیرانداز نوزاد ، ضخیم و قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می توان آن را شست و مجدد استفاده کرد . این نوع از زیر انداز نوزاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و مدت زمان زیادی قابل استفاده است . زیرانداز تعویض نوزاد کارتز ، زیر انداز دائمی است که به خاطر جنس خوب و با کیفیت ، بار ها می توان از آن استفاده کرد .

ویژگی زیرانداز تعویض نوزاد خوب و باکیفیت

زیرانداز تعویض نوزاد اگر خوب و با کیفیت باشد ، می تواند تمام سال هایی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، قابل استفاده و راهگشا باشد . زیرانداز خوب کارتز ویژگی های زیر را دارا می باشد :

  1. قابلیت شستشو
  2. حمل و نقل آسان
  3. جنس بادوام و مقاوم در برابر رطوبت
  4. رنگ ثابت
  5. ضد حساسیت و ارگانیک
  6. سایز و ابعاد استاندارد
  7. بافت نرم و لطیف
  8. طرح فانتزی و عروسکی

برای خرید زیرانداز نوزاد می توانید نمونه های موجود در سایت کارتزبیبی را مشاهده کنید .

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد

همان طور که از نام زیرانداز تعویض نوزاد مشخص است ،از زیر انداز نوزاد ، برای  تعویض پوشک کودک استفاده می شود . این وسیله پر مصرف در خانه ، مهمانی ، مهد کودک و مسافرت کاربرد دارد . و یکی از اقلام ضروری سیسمونی نوزاد است که توصیه می شود حداقل 2 تا از آن خریداری کنید تا همیشه یکی تمیز و ضد عفونی شده در دسترس شما باشد .

کاربرد دیگر زیرانداز نوزاد زمانی است که قصد دارید کودک خود را از پوشک بگیرید . می توانید در زمان خواب ، زیر کودک خود پهن کنید تا از بروز نم و رطوبت به روتختی نوزاد جلوگیری شود .