paya

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

چرا خرید زیرانداز در سیسمونی نوزاد مهم است ؟

۰ بازديد

یکی از مهم ترین اقلام خرید سیسمونی نوزاد ، زیرانداز تعویض پوشک کودک است که به اختصار آن را زیرانداز تعویض نوزاد یا زیرانداز نوزاد نیز می نامند . این وسیله کاربردی مادامی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، همراه شماست .

زیرانداز تعویض نوزاد در واقع زیراندازی است که هنگام تعویض پوشک کودک استفاده می شود . جنس زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است تا مانع از رسیدن نم و رطوبت به فرش ، مبل یا روتختی نوزاد شود . ابعاد استاندارد زیرانداز تعویض نوزاد 50*70 سانتی متر است  و در مدل های مختلف توسط تولیدی سیسمونی نوزاد هچون کارتز ،تهیه و در بازار عرضه می شود .

زیرانداز نوزاد کارتز

انواع زیرانداز تعویض نوزاد

اگر درحال تهیه و خرید سیسمونی نوزاد هستید، حتما با انواع مختلف زیرانداز تعویض نوزاد آشنا شده اید . زیرانداز تعویض نوزاد از نظر جنس به 2 مدل زیر تقسیم می شود  :

  1. زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف
  2. زیرانداز تعویض نوزاد دائمی

در نوع زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف پس از هر بار تعویض پوشک کودک ،زیرانداز نوزاد دور انداخته می شود ،این نوع زیرانداز تعوض نوزاد اگرچه بهداشتی تر است اما مقرون به صرفه نمی باشد .و بیشتر برای مسافرت و مهمانی ها پیشنهاد می شود .

در مدل زیرانداز تعویض نوزاد دائمی ، جنس زیرانداز نوزاد ، ضخیم و قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می توان آن را شست و مجدد استفاده کرد . این نوع از زیر انداز نوزاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و مدت زمان زیادی قابل استفاده است . زیرانداز تعویض نوزاد کارتز ، زیر انداز دائمی است که به خاطر جنس خوب و با کیفیت ، بار ها می توان از آن استفاده کرد .

ویژگی زیرانداز تعویض نوزاد خوب و باکیفیت

زیرانداز تعویض نوزاد اگر خوب و با کیفیت باشد ، می تواند تمام سال هایی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، قابل استفاده و راهگشا باشد . زیرانداز خوب کارتز ویژگی های زیر را دارا می باشد :

  1. قابلیت شستشو
  2. حمل و نقل آسان
  3. جنس بادوام و مقاوم در برابر رطوبت
  4. رنگ ثابت
  5. ضد حساسیت و ارگانیک
  6. سایز و ابعاد استاندارد
  7. بافت نرم و لطیف
  8. طرح فانتزی و عروسکی

برای خرید زیرانداز نوزاد می توانید نمونه های موجود در سایت کارتزبیبی را مشاهده کنید .

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد

همان طور که از نام زیرانداز تعویض نوزاد مشخص است ،از زیر انداز نوزاد ، برای  تعویض پوشک کودک استفاده می شود . این وسیله پر مصرف در خانه ، مهمانی ، مهد کودک و مسافرت کاربرد دارد . و یکی از اقلام ضروری سیسمونی نوزاد است که توصیه می شود حداقل 2 تا از آن خریداری کنید تا همیشه یکی تمیز و ضد عفونی شده در دسترس شما باشد .

کاربرد دیگر زیرانداز نوزاد زمانی است که قصد دارید کودک خود را از پوشک بگیرید . می توانید در زمان خواب ، زیر کودک خود پهن کنید تا از بروز نم و رطوبت به روتختی نوزاد جلوگیری شود .

مشتزیان تیشرت کار چه کسانی هستند ؟

۱ بازديد

مزایا خرید تیشرت کار چیست ؟

استفاده و خرید تیشرت کار می تواند کاربردی باشد . از ویژگی و کاربرد تیشرت کار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تبلیغات : با چاپ برند یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تیشرت کار می توانید آن را تبدیل به تیشرت تبلیغاتی کنید .با خرید تیشرت های تبلیغاتی برای برندسازی می تواند روشی ساده اما مهم در بازاریابی را امتحان کنید .
  2. شناسایی : یکی از کاربرد تیشرت کار تشخیص پرسنل از افراد عادی است . حتی در شرکت های بزرگ و کارخانه ها برای بخش های مختلف از تیشرت کار با رنگ های متفاوت جهت شناسایی استفاده می شود .
  3. لباس کار خنک : از تیشرت های کار در روزهای گرم سال به عنوان لباس کار خنک استفاده می شود .
  4. هماهنگی و نظم کارکنان : به کمک تیشرت تبلیغاتی می توانید نظم کاری و پرستیژ را در محیط کار فراهم کنید .
  5. شستشوی راحت : تیشرت کار به راحتی شسته و خشک می شود . نکات نگهداری لباس کار اگر تیشرت باشد بسیار راحت و ساده است .
  6. قیمت مناسب : در مقایسه قیمت لباس کار با تیشرت کار ، خرید تیشرت مقروت به صرفه تر و ارزان تر است .
کاربرد تیشرت کار

کاربرد تیشرت کار در صنایع ساختمان سازی :

کارگران ساختمانی به لباس کار سبک و راحت نیاز دارند که در طول روز و برای ساعات طولانی آن را به تن کنند. خرید تیشرت کار برای کاگر ها گزینه مناسبی است چرا که از دوام خوبی نیز برخوردار است .

کاربرد تیشرت کار در رستوران :

یکی از کاربرد تیشرت کار در رستوران ، کترینگ و فست فودی ها و به عنوان لباس کار رستورانی می باشد . پرسنل رستوران با پوشیدن تیشرت کار از مشتری ها قابل تشخیص هستند . هم چنین با چاپ برند رستوران روی تیشرت می توانید تبلیغات ارزان و موثری داشته باشید . از آن جایی که در این مشاغل حفظ بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار است ، شستشوی راحت و سریع تیشرت می تواند مزیت خوبی در انتخاب تیشرت کار باشد .

کاربرد تیشرت کار در شرکت ها :

یکی از مشتریان تیشرت های کار ، شرکت های خصوصی می باشند که تمایل یه ایجاد نظم و هماهنگی در بین کارکنان دارند . با چاپ شعار کسب و کار خود بر روی تیشرت می توانید تیشرت تبلیغاتی اشته باشید که در برندسازی و بازار یابی بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در ورزش :

به دلیل اسپرت بودن  تیشرت ، یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده در باشگاه ها و ورزشگاه ها به عنوان لباس ورزشی است . ورزشکاران با پوشیدن تیشرت هم به شناخته شدن تیم خود کمک می کنند و هم از تیم رقیب قابل شناسایی خواهند بود .

کاربرد تیشرت کار در فروشگاه ها :

خرید تیشرت کار برای کارکنان فروشگاه های بزرگ ، بسیار رایج است . پوشیدن تیشرت با مارک فروشگاه ، پرسنل را از افراد عادی متمایز می کند . هم چنین در برند سازی و پرستیژ کاری بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در مشاغل صنعتی :

در بسیاری از کارگاه ها از تیشرت کار به عنوان لباس کار صنعتی استفاده می شود . اگر چه جهت حفظ ایمنی و سلامتی کارگران خرید لباس کار حرفه ای توصیه می شود اما ، می تواند به عنوان گزینه در خرید لباس کار متناسب با شغل افراد در نظر گرفته شود .

کاربرد تیشرت کار در تابستان :

یکی از مهم ترین کاربرد تیشرت کار ، استفاده در روز های گرم سال و به عنوان لباس کار تابستانی است .فرقی ندارد شما کارمند یک شرکت بزرگ هستید و یا کارگر یک کارگاه کوچک ! خرید تیشرت کار می تواند به عنوان لباس رسمی شما به شغل شما هویت دهد ، به برندسازی کسب و کار شما کمک کند . روشی ارزان برای بازاریابی باشد و شعار تبلیغاتی خدمات شما را به گوش بسیاری از افراد برساند .

در کنار تمام این ها به راحتی شسته می شود و معمولا نیازی به اطو ندارد .قیمت تیشرت کار مناسب و به صرفه است و از آن جایی که طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف به خرید 2 دست لباس کار در سال برای کارکنان خود است ، می تواند گزینه مناسبی به عنوان لباس کار باشد

جدیدترین چک لیست سئو در سال 2024

۲ بازديد

چک لیست سئو در سال 2024 

در کارهای بزرگ استفاده از چک لیست می تواند به مسیری که در پیش رو دارید هدف و برنامه بدهد ، خدمات سئو سایت  و بهینه سازی آن نیز از این امر مستثنا نیست و داشتن چک لیست سئو موجب داشتن استراتژی هدف مند خواهد شد .

دقت داشته باشید که سئو پروسه ای بلند مدت است و استفاده از چک لیست به شما کمک می کند که در طول مسیر با برنامه پیش روید و در ارائه خدمات بهینه سازی وبسایت دچار آشفتگی ذهنی نشوید .

همان طور که می دانید سئو از به 3 بخش سئو داخلی ، سئو خارجی و سئو تکنیکال دسته بندی می شود . استفاده از چک لیست سئو برای هر بخش، مسیر را مشخص و استراتژی دقیق را تعیین می کند .  برای کسب اطلاعات بیشتر با پایا مارکتینگ ، آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا همراه باشید :

جک لیست سئو 2024 در پایامارکتینگ

چرا به داشتن چک لیست سئو نیازمندیم ؟

سئو فرایندی رقابتی است و همه سئوکاران در تلاش هستند تا بتوانند رتبه خود را نزد گوگل ارتقا دهند و به لیست نتایج صفحه اول گوگل برسند . یک سئو کار حرفه ای برای ارائه خدمات ، از چک لیست سئو استفاده می کند تا مطمئن باشد تمام فاکتورهای گوگل تیک خورده است و جزئیات را از قلم ننداخته است .

استفاده از چک لیست کامل سئو ، به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام مواردی که باعث رشد و افزایش رتبه سایت می شود را انجام داده اید .

چک لیست سئو 2024 چیست ؟

گوگل هر ساله آپدیت های جدیدی ارائه می دهد و در سال 2024 ، با توجه به رقابت گوگل و هوش مصنوعی ، بیشترین رقابت در حوزه محتوا خواهد بود . برای این که بتوانید در مقابل آپدیت های گوگل پایدار باشید، باید چک لیست سئو 2024 را تهیه کنید و قدم به قدم پیش روید تا اطلاعات کافی درباره تغیرات گوگل داشته باشید و با فاکتورهای مهم در سال 2024 آشنا شوید .

 

در این مقاله مهم ترین موارد چک لیست سئو و هم چنین لیستی از کارهای سئو داخلی و خارجی  و سئو تکنیکال را می خوانید:

 

جک لیست سئو 2024 در پایامارکتینگ

تهیه چک لیست اولیه سئو

استفاده از ابزار های آنلاین و اکستنشن های کروم برای سئو سایت یکی از کارهای مهمی است که در آغاز بهینه سازی وب سایت باید به آن مجهز باشید . سئو نیز مانند هر کار تخصصی دیگر نیاز به ابزار های حرفه ای دارد تا بتوانید نتایج هر تغییر را با ابزار های تخصصی چک و بررسی کنید .

اولین و مهم ترین مواردی که در چک لیست سئو قرار می گیرد موارد زیر است :

  • راه اندازی سرچ کنسول گوگل :

Search console    یا گوگل سرچ کنسول که از آن به نام گوگل وبمستر نیز یاد می شود ابزاری قدرتمند و آنلاین است که توسط گوگل به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است . به کمک این ابزار قوی گوکل می توانید شرایط رتبه بندی و وضعیت صفحات وبسایت را ببینید و از مشکلات سایت با خبر شوید .

هر سئوکار و وبمستری به نصب و راه اندازی سرچ کنسول نیاز دارد تا بتواند نتایج زیر را از آن استخراج کنند :

  1. مشاهده ترافیک کلمات کلیدی
  2. تعداد وروددی هر صفحه
  3. معرفی نقشه سایت به گوگل
  4. مشاهده و رفع خطاهای سایت از جمله 404

 

  • راه اندازی گوگل آنالیتیکس :

 

Google analytics  ابزاری رایگان برای تحلیل و آنالیز سایت می باشد . متاسفانه فعلا ایران در تحریم است و برای استفاده از این ابزار قوی باید مجهز به فیلتر شکن باشید . به کمک این ابزار آنلاین گوگل ، می توانید اطلاعات دقیقی درباره ترافیک ورودی سایت ، رفتار کاربر در سایت و اطلاعات زیر را استخراج کنید :

  1. مشاهده صفحات پر بازدید
  2. شناسایی کانال های ترافیک سایت
  3. زمان حضور کاربر ، میزان بازدید سایت و میانگین بانس ریت
  4. بررسی ترافیک لحظه ای و بازه ای

 

  • نصب افزونه یوست یا رنک مث برای سایت های وردپرسی

امروزه بیشتر وب سایت های دنیا به کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، راه اندازی می شود و به کمک افزونه ها قابلیت آن افزایش می یابد . دو افزونه مهم برای بهینه سازی وب سایت ، افزونه (Yoast Seo) و افزونه (Rank Math) است که می توانید یکی را به اختیار بر روی سایت خود نصب کنید .  به کمک این دو افزونه مهم می توانید سئو داخلی سایت را بهینه کنید .

 

خرید پنکه مناسب چه فضایی است ؟

۲ بازديد

انواع پنکه

اول با انواع مختلف پنکه شروع می‌کنیم زیرا گام اول در خرید دستگاه مناسب است. وقتی شما نوع پنکه مناسب را بشناسید، بهتر می‌توانید نسبت به فضای موجود و بودجه‌ای که کنار گذشته‌اید، دستگاه مناسب را تهیه کنید. پنکه‌ها از نظر طراحی به گروه‌های پنکه دیواری، پنکه بدون پره، پنکه ایستاده و رومیزی، پنکه سقفی، پنکه مه پاش تقسیم می‌شود. شما می‌توانید هر کدام از این پنکه‌ها را نیز در دو گروه پنکه صنعتی و خانگی خریداری کنید. پنکه‌های صنعتی قدرت بیشتری نسبت به پنکه‌های خانگی دارند. این پنکه‌ها بزرگتر هستند، قدرت موتور بالاتری دارند و به مراتب هزینه بیشتری برای خرید آن‌ها باید پرداخت کرد. پنکه‌های صنعتی برای مکان‌هایی با متراژ بالا، کارگاه و سوله، رستوران‌ها و… کاربرد دارند. اگر قصد خرید پنکه صنعتی را دارید، مقاله راهنمای خرید پنکه صنعتی و کارگاهی بزرگ را بخوانید. درصورتی‌که می‌خواهید برای خرید پنکه خانگی اقدام کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است.  در ادامه به معرفی انواع پنکه از نظر طراحی که مناسب فضاهای کوچک هستند، می‌پردازیم:

1- پنکه ایستاده

پنکه‌های ایستاده که برای فضاهای کوچک تا متوسط ​​مناسب هستند، اغلب تیغه‌های بزرگی دارند که به پخش هوای خنک در فضا کمک می‌کنند. تیغه‌های این نوع فن‌ها از نظر سبک کاملاً شبیه به پنکه‌های رومیزی هستند اما روی پایه‌ای بلند قرار می‌گیرند. اکثر پنکه‌های پایه‌دار قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و این ویژگی باعث می‌شود تا برای خنک‌سازی در حجم وسیعی مناسب باشند.

به دنبال مدل‌های پنکه ایستاده با عملکرد متغیر باشید (کم یا زیاد کردن سرعت حرکت پره‌ها) تا زمینه وسیع‌تری از تنظیمات خنک‌کننده و سرعت متغیر را فراهم کند تا تنظیم جریان هوا آسان‌تر شود. پنکه‌های ایستاده یکی از بهترین محصولات برای اتاق‌خواب هستند زیرا در ارتفاع بالاتری نسبت به تخت قرار می‌گیرند.

پنکه‌های ایستاده جدید بازار دارای قابلیت‌هایی همچون ریموت کنترل، تایمر، ارتفاع متغیر، وزش باد نسیم گونه، چرخش 360 درجه سری و… که باعث می‌شود یک انتخاب عالی برای سرمایش خانگی باشند.

2- پنکه سقفی

اگر می‌خواهید یک اتاق با اندازه متوسط ​​تا بزرگ را خنک کنید، پنکه سقفی عالی است. پنکه‌های سقفی یک راه‌حل خنک‌کننده مفید هستند زیرا هوای خنک را از سقف به تمام فضا منتقل می‌کنند. پنکه‌های سقفی معمولاً جریان هوای بسیار قدرتمند و بیشتری را ارائه می‌کنند و اغلب به تنظیمات مربوط به تغییر سرعت حرکت پره‌ها مجهز هستند. این محصولات به پخش هوای خنک در یک منطقه وسیع کمک می‌کند اما فضای را روی سقف اشغال می‌کند.

تیغه‌های پنکه سقفی بزرگ‌تر هستند و در محفظه فلزی قرار ندارند؛ بنابراین، قرارگیری در یک ارتفاع مشخص که خطر ایمنی را نقش نکند، برای این پنکه‌ها مهم است. پنکه‌های سقفی برای فضای تنگ و کوچک مناسب نیستند و تأثیر خنک‌کنندگی آنها در این فضاها کم است. نحوه نصب پنکه‌های سقفی باید بادقت انجام شود تا پنکه در زمان کار و حرکت پره‌ها از سقف جدا نشود و به افراد آسیب وارد نکند.

پنکه سقفی دو مدل یک حالتی و چهارفصل دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. پنکه چهارفصل دارای چرخش معکوس است که در روزهای سرد زمستان باعث بهبود گرمایش محیط می‌شود. خرید پنکه سقفی یک انتخاب عالی برای بهبود سرمایش محیط است.

3- پنکه رومیزی

پنکه‌های رومیزی برای استفاده شخصی و خنک سازی یک منطقه کوچک ایده آل هستند. این پنکه‌ها ابعاد کوچک و جمع و جوری دارند و به همین دلیل در خنک سازی فضای بزرگ موثر نیستند. با توجه به اینکه پنکه‌های رومیزی عمدتاً روی میز استفاده می‌شوند، پیدا کردن مدلی که فضای زیادی را روی میز اشغال نکند، بسیار مهم است.

به دنبال مدل‌های بی‌صدا باشید تا در زمان کار یا انجام هر فعالیت دیگری، صدای حرکت پره‌ها باعث حواس‌پرتی شما نشوند. اگر سروصدا هنوز برای شما مشکل‌ساز است، خرید یک پنکه رومیزی بدون پره ممکن است گزینه خوبی باشد. درهرصورت، پنکه رومیزی هنوز یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های پنکه است.

4- پنکه دیواری

پنکه دیواری برای نصب روی دیوار طراحی شده است و قابلیت جایه‌جایی دارد. با توجه به محل نصب پنکه‎های دیواری، برای مکان‌هایی با متراژ پایین کاربرد دارند و از مزایای آن می‌توان به صرفه‌جویی در فضا اشاره کرد. معمولا ریموت کنترل دارند و از راه دور می‌توان سرعت چرخش پره‌ها را تنظیم کرد. سهولت در نصب و جایه‌جایی بهتر هوا از دیگر مزایای نصب پنکه دیواری است. با نصب این نوع پنکه لازم نیست دیگر نگران آسیب دیدن کودکان یا حیوان خانگی خود باشید. ایجاد شرایط ایمنی برای اطفال و حیوانات خانگی به دلیل محل نصب این نوع پنکه، یکی از برترین ویژگی‌های آن است. خرید و نصب این پنکه برای گلخانه‌های کوچک، بیمارستان‌ها، مغازه‌ها، سالن‌های ورزشی و… گزینه خوبی است.

5- پنکه بدون پره

پنکه‌های بدون پره از نظر فنی دارای پره هستند اما پره‌ها دور از دید و در پایه پنکه پنهان شده‌اند. پنکه‌های بدون پره طراحی مدرنی دارند که می‌توانند ایمنی بیشتری را فراهم کنند. این پنکه‌ها برای خانه‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی زندگی می‌کنند، گزینه‌هایی ایده آلی هستند زیرا هیچ پره خارجی ندارد که باعث آسیب شوند.

پنکه‌های بدون پره نسبت به انواع دیگر پنکه‌ها از نظر طراحی شیک‌تر هستند، به این معنی که می‌توان آنها را با سبک طراحی دکوراسیون داخلی تطبیق داد. پنکه‌های بدون پره اغلب سریع‌تر و راحت‌تر از پنکه‌های با پره تمیز می‌شوند. مدل بدون پره گران‌تر از پنکه‌های ایستاده و سقفی است.

6- پنکه مه پاش

فن مه پاش پنکه‌ای است که بر اساس اصل تبخیر آب، کار می‌کند. هنگامی که فن را روشن می‌کنید، فن آب تمیز را از مخزن آب به بالای فن پمپ می‌کند و آب را با فشار بالا به بیرون اسپری می‌کند. در نهایت آب به‌صورت ذرات زیر مه مانند در هوا پخش می‌شود تا به خنک‌سازی و ایجاد رطوبت در هوا کمک کند.

حدود پاشش مه توسط پنکه به محیط اطراف بسته به نوع دستگاه متفاوت است. پس اگر می‌خواهید پنکه‌ای با حدود پاشش بالا را تهیه کنید، باید به توان و سرعت دستگاه توجه کنید.  همچنین این پنکه اغلب به‌صورت ایستاده است و می‌توان میزان ارتفاع و سرعت پره‌ها را تنظیم کرد. حتی می‌توانید در مخزن پنکه مقداری مواد معطر بریزید تا هوا خوشبو شود. خرید پنکه مه پاش برای محیط‌های خشک، رستوران و کافی‌شاپ بسیار رایج است.

انتخاب پنکه مناسب بر اساس متراژ فضا

یکی از نکات مهم در بررسی انواع پنکه این است که پنکه موردنظر را برای خنک‌سازی کدام اتاق و چه مقدار متراژ نیاز داریم. در ادامه به انتخاب پنکه مناسب بر اساس ابعاد فضا می‌پردازیم:

پنکه مناسب فضاهای کوچک

اگر به دنبال خنک‌سازی یک اتاق کوچک یا یک منطقه خاص از در یک اتاق هستید، خرید یک پنکه رومیزی یا یک پنکه ایستاده مناسب است. هر دوی این پنکه‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند اما سطوح مختلف خنک‌کنندگی را ارائه می‌دهند.

پنکه‌های رومیزی فقط یک منطقه کوچک را هدف قرار می‌دهند، درحالی‌که پنکه‌های ایستاده عموماً قدرت خنک‌کنندگی بیشتری دارند. برای یک فضای کوچک مانند اتاق‌خواب، یک پنکه ایستاده انتخاب خوبی است زیرا ارتفاع آن قابل تنظیم خواهد بود. پنکه‌های مه پاش نیز برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب والدین و کودکان عالی هستند.

پنکه مناسب فضاهای متوسط ​​تا بزرگ

وقتی نوبت به خنک‌سازی یک فضای متوسط ​​تا بزرگ می‌رسد، گزینه‌های زیادی در بازار موجود هستند. پنکه‌های سقفی و ایستاده هر دو گزینه‌های محبوبی هستند که خنک‌کننده قدرتمندی را ارائه می‌دهند. اگر فضای شما شامل نشیمن و پذیرایی می‌شود، باید دو تا پنکه سقفی یا ایستاده باقدرت خنک‌کنندگی بالا خریداری کنید.

معمولاً برای اتاق‌خواب، پنکه سقفی توصیه نمی‌شود زیرا هم صدا دارد و هم از نظر ذهنی به فرد امنیت را تداعی نمی‌کند. پس بهتر است پنکه سقفی را در نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید.

راهنمای خرید پنکه، ویژگی‌های مهم در خرید پنکه

حالا که با انواع پنکه آشنا شدید و تصمیم گرفتید که کدام مدل پنکه برای شما مناسب است، در ادامه فرایند خرید پنکه باید به سراغ آپشن‌ها و ویژگی‌های مختلف پنکه‌ها برویم:

1- برقی یا شارژی

به طور سنتی، پنکه‌های بازار از نوع برقی هستند اما در سال‌های اخیر مدل‌های شارژی نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند. قدرت و توان مدل‌های برقی بیشتر از شارژی است و می‌توانند به‌صورت مداوم کار کنند. باتری مدل‌های شارژی تمام می‌شود و مجبور هستید باتری دیگری خریداری کنید. اما مزیت پنکه‌های شارژی در این است که در زمان قطع برق هم قابل‌استفاده هستند. البته بعضی از مدل‌ها با برق شارژ می‌شوند که قیمت گران‌تری دارند اما کاربردی‌تر هستند.

2- صدای فن

توجه به سطح صدایی که یک پنکه هنگام کار تولید می‌کند، بسیار مهم است. یک پنکه رومیزی با صدای بلند می‌تواند تمرکز شما را در حین کار از بین ببرد و نزدیک بودن به پنکه باعث می‌شود که صدا بیشتر به گوش برسد. اگر به دنبال خنک‌کردن اتاق‌خواب خود هستید تا بتوانید در شب با آرامش بخوابید، به سراغ خرید پنکه ای بروید که سطح صدای کمی دارد.

3- تنظیمات فن

انتخاب یک پنکه با تنظیمات مختلف به شما امکان کنترل بیشتر را جهت خنک‌کنندگی فضا می‌دهد. یک پنکه با تنظیمات سرعت و قدرت بیشتر، جریان هوای بیشتری را فراهم می‌کند. تنظیمات مختلف پنکه می‌تواند به افراد کمک کند تا از پنکه در فضاهای مختلف (کوچک یا بزرگ) استفاده کنند.

4- قدرت فن

ترکیب دو عامل کلیدی قدرت پنکه را تعیین می‌کنند، یکی اندازه پنکه و دیگری تنظیمات سرعت هستند. هرچه توان خروجی پنکه شما بیشتر باشد، جریان هوا نیز بالاتر خواهد بود. پنکه‌های رومیزی کمترین جریان هوا را دارند، پنکه‌های سقفی و ایستاده بیشترین جریان هوای خنک را ارائه می‌دهند. قدرت با مصرف برق رابطه مستقیم دارد. هرچقدر قدرت بیشتر باشد، پنکه برق بیشتری مصرف می‌کند.

5- قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه

تنظیم ارتفاع پنکه و زاویه جریان هوا به شما این قدرت را می‌دهد که پنکه خود را مطابق با نیاز خود و اتاقی که در آن استفاده می‌شود، تنظیم کنید. تغییر زاویه امکان چرخش پنکه به چپ یا راست را با زاویه چرخش 180 درجه و بیشتر را امکان‌پذیر می‌کند.

6- جنس بدنه

جنس پنکه معمولاً از فلز و پلاستیک است. انتخاب بین فلز و پلاستیک به کیفیت ساخت، وزن و راحتی در حمل مربوط می‌شود. فلز سنگین‌تر از پلاستیک است اما از نظر دوام همانند پلاستیک خواهد بود. اما فلز در مناطق مرطوب ممکن است زنگ بزند، پس پنکه پلاستیکی انتخاب بهتری است.

7- کنترل از راه دور

به‌جای نیاز به بلند شدن برای بررسی تنظیمات پنکه، یک دستگاه کنترل از راه دور به شما این امکان را می‌دهد تا بدون بلند شدن از روی مبل و از فضایی دورتر، پنکه خود را روشن و خاموش کنید یا میزان سرعت و تنظیمات دیگر را تغییر دهید.

8- تایمر پنکه

تایمرها به شما این امکان را می‌دهند که پنکه خود را برای مدت‌زمان مشخصی روشن نگه دارید. اگر ترجیح می‌دهید پنکه برای ساعت مشخص کار کند، تایمر را مثلاً روی 2 ساعت بگذارید. بعد از 2 ساعت، پنکه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

طراحی سایت چه نقشی در کسب و کار شما دارد ؟

۲ بازديد

به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالاً بارها و بارها دوستان، خانواده و مشتریان شما پرسیده اند که چرا وب سایت ندارید؟ اما شاید شما صاحب یک تجارت نوپا و یا کوچک هستید، ماهانه سرمایه بسیاری برای قرار دادن محصولات خود در ویترین فروشگاه ها پرداخت می کنید.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد تهران اصفهان شیراز تبریز و... با پایا مارکتینگ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد در ارتباط باشید !

09386676574
09388458125
 




چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنید؟ برخی از تاثیرات مهم طراحی سایت بر کسب و کار عبارتند از:

1. ایجاد اعتماد برای مشتریان

برای افراد، وب سایت شغل شما بر احساس مشتریان در مورد بیزینستان تأثیر می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که 75٪ از کاربران اعتراف می کنند که در مورد اعتبار یک شرکت، بر اساس طراحی وب سایت آنها قضاوت می کنند. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ نداشتن وب سایت در دنیای امروز می تواند به عنوان نشانه عدم تمایل به سرمایه گذاری در تجارت خود تلقی شود. قطعا نمی خواهید که مشتریانتان فکر کنند شما به کارتان اهمیتی نمی دهید.در سال 2018، بررسی های آنلاین در گوگل و فیسبوک به طور فزاینده ای به یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت یا عدم موفقیت یک تجارت تبدیل شده است. تحقیقات نشان می دهد که 90٪ از مشتریان، قبل از مراجعه حضوری، نظرات آنلاین را می خوانند. به بیان ساده، کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، می خواهند در مورد تجربیات مثبت سایر مصرف کنندگان بخوانند.

با این وجود، یک مشکل بزرگ در مورد بررسی های گوگل و فیسبوک وجود دارد؛ شما هیچ کنترلی بر محتوا، کیفیت و نمایش بازخورد مشتری ندارید. امکان دارد یک سال پیش بررسی ها و نظرات خوبی نسبت به کسب و کار خود داشته باشید و این نظرات به پایین ترین صفحات سایت رفته باشند و هرگز توسط مشتریان دیده نشوند. همچنین این احتمال وجود دارد که ثبت نظرات منفی یکی از مشتریان، توسط گوگل به عنوان یکی از "مرتبط ترین" بررسی ها برای تجارت شما انتخاب شود.
اما وب سایتتان مکانی است که شما همه چیز را تحت کنترل دارید. این به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نظرات مثبتی از مشتریان راضی خود دریافت کنید. برای شخصی که به تازگی در مورد تجارتتان اطلاعات کسب کرده است، دیدن مشتریان راضی ممکن است عامل اصلی در تعیین این باشد که آیا می خواهند از شما خرید کنند یا خیر.

2. نمایش محصولات و خدمات

چگونه ارزش خود را به مشتریان ارائه می دهید؟ چگونه می توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاه خود، مشکلات مخاطبانتان را برطرف کرده و محصولات مناسبی را ارائه دهید؟ در واقع فقط دو گزینه وجود دارد: مشتریان می توانند با فروشگاه تماس بگیرند یا اینکه می توانند شما را در فضای وب جستجو کنند. تحقیقات نشان می دهد که گزینه جستجوی آنلاین در حال پیشی گرفتن است. از سال 2016، 76٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید حضوری در یک فروشگاه، در مورد محصولات یا خدمات آن تحقیق می کنند.
همانطور که توسط آمار ثابت شده است، مشتریان به دنبال تجارت آنلاین شما هستند. نداشتن وب سایت مانند نداشتن فضای اداری کافی برای فروشگاه شما است. بدون آدرس و هیچ نام و نشانه ای بالای درب و هنگامی که هیچ محصولی نمایش داده نمی شود و هیچ قیمتی وجود ندارد، هیچ کس برای استقبال از محصولات شما مشتاق نیست. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی یک گام موثر در رونق کسب و کار شما است.

3. پیشرفت و رشد کسب و کار

فناوری در حال تغییر جهان است و مشتریان شما نیز با آن تغییر می کنند. از سال 2016 ، 79٪ از مصرف کنندگان خرید آنلاین می کنند. تجارت الکترونیکی هم باعث گسترش افق های تجاری می شود و هم خطوط رقابت در دنیای تجارت های کوچک و جزئی را تار می کند. امکان دارد فروشگاهی که در روزهای گذشته فقط با فروشگاه های محلی لباس و احتمالاً فروشگاه های بزرگ جعبه در شهرهای همسایه رقابت می کرد، اکنون با ده ها هزار فروشگاه لباس آنلاین در سراسر فضای وب رقابت کند. اما در این بین فرصتی طلایی وجود دارد، طراحی سایت برای شغل خود به معنای گشودن دریچه ای برای امکان فروش محصولات به مشتریان بصورت آنلاین و رشد مشاغل است.

هدف واقعی هر وب سایت جلب توجه، بازدید و فروش است. اجازه ندهید که ترس از مشکلات راه اندازی و طراحی سایت، شما را از ادامه حرکت منصرف کند.

مزایا و معایب خرید کولر گازی

۳ بازديد

بررسی کامل و جامع مزایا و معایب کولر گازی

امروزه یکی از رایج‌ترین انواع کولرها در کشور ما کولرهای گازی هستند و در سال‌های اخیر خرید این نوع کولرها رونق خاصی یافته است. استفاده از این کولرها باعث افزایش رطوبت داخل محیط نخواهند شد ؛ از این رو استفاده از آن‌ها در مناطق شمالی و جنوبی کشور با آب‌وهوای شرجی توصیه می‌شود. عملکرد این نوع کولرها به این صورت است که هوای محیط را به داخل کشیده و پس از خنک کردن به محیط ارسال می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع کولرها عدم انتشار بیماری‌ها و ذرات آلوده به محیط می‌باشد. هرچند مزایای این نوع کولرها بسیار زیاد است اما معایبی نیز همراه خود دارند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب کولر گازی خواهیم پرداخت.

به‌طورکلی می‌توان گفت سه نوع کولرگازی در بازار ایران موجود می‌باشد که عبارت‌اند از: کولرگازی پنجره‌ای و اسپیلت و ایستاده. کولرهای گازی پنجره‌ای ارزان‌تر هستند اما میزان مصرف انرژی آن‌ها بسیار بالاست و شرایط نصب خود را دارد. در کنار این مدل ، حالت‌های اسپلیت که دو تکه هستند و یک پنل داخلی و خارجی دارند که این دل خود به دو نوع ایستاده و دیواری تقسیم می‌شود. حال با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید به سراغ خرید کولر گازی بروید. اما بهتر است قبل از خرید آن مزایا و معایب کولرهای گازی را مورد بررسی قرار دهید.

مزایای کولرهای گازی مجهز به فیلترهای تصفیه هوا

از آنجا که کولرهای گازی به این سیستم مجهز هستند استفاده از آن‌ها باعث ایجاد هوای تصفیه‌شده و سالم در محیط خواهد شد.

دارای قابلیت کنترل خنک‌کننده بخش‌های مختلف در خانه

با استفاده از این کولرها می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنک‌تر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابل‌توجهی مؤثر است.

قابلیت خنک‌کنندگی فضا درزمانی کوتاه

یکی دیگر از مواردی که باید در مطلب مزایا و معایب کولر گازی به آن اشاره شد قابلیت خنک‌کنندگی کولرهای گازی است که هم‌زمان با روشن شدن این نوع کولرها می‌توانید هوای مطبوع و خنک را احساس کنید.

عدم استفاده از آب به‌عنوان خنک‌کننده

کولرهای گازی همانطور که از اسم آنها پیداست ، از طریق گاز کولر و کمپرسور هوا را خنک می‌کند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرف جویی خواهد شد.

عدم تولید صدا

با استفاده از کولرهای گازی دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.

معایب کولرهای گازی چیست؟

همان‌طور که گفتیم کولرهای گازی دارای مزایای بسیار زیادی هستند اما لازم به ذکر است این کولرها دارای برخی از معایب نیز می‌باشند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت بالای کولرهای گازی

ازآنجا که قیمت کولرهای گازی نسبتاً بالاست در اکثر موارد انتخاب خریداران را در خرید محدود می‌سازند و خریداران رو به خرید کولرهای آبی می‌آورند.

بالا بودن میزان مصرف انرژی برق

هرچند میزان مصرف انرژی برق در این نوع کولرها بالا می‌باشد امروزه با تولید نسل جدید کولرهای گازی مصرف آن‌ها تا حدود 70% کاهش‌یافته است و در صورتی که نمی‌خواهید این عیب گریبان گیر شما شود باید از بین برندهای مطرح ، کولر گازی خود را انتخاب کنید تا برترین کارایی را داشته باشید

افزایش آلودگی هوا

عملکرد این سیستم‌ها باعث تولید گازهای مضر برای لایه ازون (ozone layer) می‌شود. استفاده از کولرهای گازی پنجره‌ای در شهرهایی که میزان آلودگی آن‌ها بالاست باعث ورود آلاینده‌ها به فضای داخلی می‌شود.

چرا سئو فنی سایت مهم است ؟

۳ بازديد

سئو فنی (technical seo) سایت چیست؟

سئوی فنی فرآیند بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو است، اما می‌تواند شامل فعالیت‌هایی برای بهبود تجربه کاربر نیز باشد. وظایف رایج مرتبط با سئو فنی یا سئو تکنیکال  شامل موارد زیر است:

  • ارسال نقشه سایت (sitemap) به گوگل
  • ایجاد یک ساختار سایت مناسب سئو
  • بهبود سرعت وب سایت شما
  • وب سایت خود را mobile-friendly کنید
  • پیدا کردن و رفع مشکلات محتوای تکراری

تفاوت‌های سئوی داخلی، خارجی و فنی

اکثر تاکتیک‌های سئو به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. سئو داخلی
  2. سئوی خارجی
  3. سئو فنی

هر سه برای موفقیت سئوی شما بسیار مهم هستند. اما آن‌ها بسیار متفاوت هستند.

سئوی داخلی (On-page SEO) تاکتیک‌هایی را پوشش می‌دهد که می‌توانید در وب سایت خود کنترل کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر رتبه‌بندی کرده و درک کنند. مانند محتوای سایت شما، تگ‌های عنوان، استفاده از کلمه کلیدی، آدرس‌های اینترنتی، لینک‌های داخلی و غیره. 

سئو خارجی (Off-Page SEO) به اقداماتی گفته می‌شود که از وب سایت شما انجام می‌شود. مانند بک لینک و منشن در سایت‌های دیگر. شما همچنین 

سئو فنی (Technical SEO) به فعالیت‌هایی اشاره دارد که مستقیماً بر نحوه ایندکس شدن و خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. مانند بهینه‌سازی سرعت سایت، اطلاعات ساختار یافته (structured data) و موارد دیگر. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد structured data، مقاله‌ی اطلاعات ساختاریافته چیست و چگونه کار می‌کند را مطالعه نمایید.

کاربرد تیشرت تبلیغاتی در برند سازی

۳ بازديد

اهمیت برندسازی برای کسب و کار ها

قبل از آن که به تاثیر استفاده و خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی بپردازیم خوب است بدانیم که چرا برند سازی برای مشاغل مهم است .برند سازی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که می تواند کسب و کار را متمایز و قوی نماید و می تواند ویژگی های زیر را با خود به همراه داشته باشد :

  • تمایز و شناخته شدن بین رقبا
  • اعتماد سازی
  • ارتباط با مشتری
  • ارزش افزوده
  • ایجاد انگیزه خرید

خرید تیشرت تبلیغاتی  به عنوان برندسازی می تواند برگ برنده بازاریابی شما باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با دوخت یادگار تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید .

مزایای استفاده و خرید تیشرت تبلیغاتی در برندسازی

تیشرت کار یک لباس کار تابستانی است که در بسیاری از مشاغل به عنوان لباسکار خنک و سبک استفاده می شود  . کاربرد تیشرت کار بسیار بالاست و یکی از آن استفاده در تبلیغات است . چاپ یا دوخت لوگو روی تیشرت کار ،تیشرت تبلیغاتی را بوجود می آورد . خرید تیشرت تبلیغاتی برای بازاریابی می تواند مزیت های زیادی برای برند شما داشته باشد از جمله :

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی  

  1. خریداران به شما اعتماد می کنند .
  2. موجب افزایش ارتباط با مشتری می شود .
  3. تبلیغات زنده و پویا را با خود به همراه دارد .
  4. ارتقا و شناخت برند را به همراه دارد
  5. در تصمیم گیری مشتری برای خرید نقش بسزایی دارد .
  6. موجب تقویت هویت وفاداری مشتری می شود .
  7. پوشیدن و خرید تیشرت تبلیغاتی می تواند در انتقال ارزش ها و انتقال اهداف برند به مخاطبان موثر باشد .
  8. خرید تیشرت تبلیغاتی مناسب چه کسانی است ؟

    شاید این سوال برایتان پیش بیاید که خرید تیشرت تبلیغاتی مناسب چه افرادی است و مشتریان تیشرت های تبلیغاتی چه کسانی هستند ؟

    تیشرت های تبلیغاتی در واقع تیشرت هایی هستند که برند یا لوگو روی آن چاپ شده است . خرید تیشرت تبلیغاتی  به دلیل هزینه کم روشی مفید برای بازاریابی ارزان است . صاحبین برند برای معرفی کسب و کار خود ، لوگو و شعار کسب و کار خود را روی تیشرت چاپ می کنند و آن را در اختیار افرادی قرار می دهند که می توانند در معرفی برند به دیگران مفید باشند .

    کارکنان فروشگاه های بزرگ ، ورزشکاران تیم های ورزشی ، کارمندان و کارگران مکان های عمومی مثل مترو می توانند استفاده کنندگان تیشرت های تبلیغاتی باشند .

    شما پس از خرید تیشرت تبلیغاتی  باید با توجه به نوع محصول یا خدماتی که ایجاد می کنید تصمیم بگیرید که چه کسی و در کجا از تیشرت تبلیغاتی استفاده کند !

انواع خشک کن نوزاد و کاربرد آن در سیسمونی

۳ بازديد

خشک کن نوزاد چیست ؟

حفظ سلامتی و بهداشت نوزاد یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند در رشد او تاثیر بسزایی بگذارد .یکی از چالش هایی که از ابتدای تولد نوزاد پدر و مادر با آن روبرو هستند ، استحمام و نظافت کودک است . و یکی از مواردی که در خرید سیمونی نوزاد تهیه می شود خشک کن نوزاد است .

خشک کن نوزاد پارچه ای نرم و لطیف با جاذب آب بسیار بالاست که در ابعاد مختلف در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد . این پارچه رطوبت و نم موجود روی پوست نوزاد را گرفته و مانع از بیماری او می شود .

تماس با کارتز

دستمال پارچه ای خشک کن کودک ، بسیار سبک بوده و به راحتی در ساک نوزاد جای می گیرد و هم چنین خیلی سریع خشک می شود و دوباره قابل استفاده است .

خشک کن نوزاد

کاربرد خشک کن نوزاد

دستمال خشک کن نوزاد ، دستمالی پارچه از جنس مرغوب و باکیفیت است که جاذب بسیار خوبی برای گرفتن آب و نم بدن کودک است . این دستمال ها بدون ایجاد حساسیت و پرز روی پوست نرم و لطیف کودک پیچیده می شود .

کاربرد خشک کن نوزاد پس از حمام و بعد از هربار شستن کودک می باشد . ابتدا با خشک رطوبت بدن را گرفته و سپس با حوله نوزاد را خشک کنید . این دستمال ها بسیار سبک بوده و به راحتی قابل شستشو است . و در عین حال بسیار سریع خشک می شود .

خشک کن نوزاد در سایز های متفاوت و در بسته بندی های چند تایی به فروش می رسد . طرح و تنوع جذابی دارد . و جنس نرم آن مانع از ضخمی شدن پوست نوزاد می شود .

کودک در ماه های اولیه سال بار ها در روز خود را کثیف می کند و ممکن است نیاز به شستشو داشته باشد . با استفاده از دستمال خشک کن نوزاد به راحتی کودک را ابتدا خشک و سپس پوشک می کنید .

جذب رطوبت موجود روی پوست نوزاد مانع از ایجاد قارچ و تجمع باکتری می شود و از سرما خوردن نوزاد جلوگیری می کند .

نکات شستن و نگهداری خشک کن نوزاد

از آنجایی که خشک کن نوزاد در معرض رطوبت قرار دارد و یکی از مهم ترین عامل ایجاد و رشد باکتری است ، در شستشو و تمیز نگه داشتن دستمال خشک کن کودک  باید توجه ویژه ای داشته باشید .

  • سعی کنید هنگام خرید خشک کن نوزاد 3 یا 4 عدد از آن تهیه کنیدتا در صورت نم داشتن یا کثیف بود آن ، سریع از یک دستمال دیگر استفاده کنید .
  • دستمال خشک کن را سریع و زود به زود بشویید تا مانع از انتقال بیماری و باکتری شود.
  • پس از هر بار استفاده در صورت عدم کثیفی و آلودگی ، خشک کن را در معرض آفتاب و هوای باز قرار دهید تا خشک و ضدعفونی شود .
  • برای شستن خشک کن نوزاد ، از دمای 30 درجه استفاده کنید تا نرمی و لطافت آن از بین نرود و هم چنین میکروب ها کشته شوند .
  • برای شستن دستمال خشک کن نوزاد ، از مواد شوینده مناسب کودکان استفاده کنید تا آنزیم های کم تری داشته باشند .
  • با توجه به این که برند های مختلف از پارچه های متنوع استفاده می کنند ، توصیه می شود به برچسب کالا و موارد نگهداری آن توجه کنید .

 

روتختی مناسب روزهای گرم برای نوزاد

۵ بازديد

انتخاب و خرید روتختی نوزاد

با تولد فرزند ، همه چیز تغییر می کند و دنیا رنگ و طعم جدیدی می گیرد.پدر و مادر تمام تلاش خود را می کنند تا آسایش و آرامش را برای نوزاد خود فراهم کنند . ایجاد یک فضای آرام و راحت برای خوابیدن کودک شما بسیار مهم و حیاتی است چرا که نوزاد در ماه های اولیه سال بیش از 18 ساعت از روز را می خوابد .

بنابراین انتخاب سرویس خواب و روتختی نوزاد خوب ، در راحتی و آرامش او بسیار تاثیرگزار است .علاوه بر این که روتختی کودک  ، رنگ و لعاب اتاق او را چندین برابر می کند و فضای اتاق کودک را جذاب تر نشان می دهد .

انتخاب روتختی کودک و سرویس مسافرتی نوزاد  زمانی هیجان انگیز تر می شود که مابین طرح های مختلف و جذاب روتختی و جنس های مختلف پارچه به دنبال روتختی نوزاد شیک و زیبا می گردید . خوب است بدانید روتختی نوزاد در رنگ های مختلف ، جنس های متفاوت ، ایرانی ، خارجی و با تعداد تکه های متنوع در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه و بودجه خود، خرید آنلاین روتختی نوزاد را انجام دهید .

سرویس روتختی نوزاد مناسب تابستان و فصل گرما

هوای گرم تابستان می تواند لذت خوابیدن نوزاد شما را از بین ببرد و اگر کودک شما خوابی اسوده و راحت نداشته باشد آرامش از او و از شما گرفته می شود . بنابراین در فصول گرم سال در انتخاب روتختی نوزاد بسیار دقت کنید .

ویژگی روتختی نوزاد تابستانه

  1. ضد تعریق : مهم ترین نکته در انتخاب رو تختی نوزاد برای تابستان ضد تعریق بودن آن است .تراکم بافت پارچه باید به گونه ای باشد که هوا جریان پیدا کند و نوزاد روی سرویس روتختی عرق نکند تا او را ازرده و بی تاب کند .
  2. ضخامت : هرچه سرویس روتختی نوزاد نازک تر باشد برای فصل تابستان مناسب تر است .ضخامت زیاد روتختی می تواند حس سنگینی و گرمای بیشتری را به نوزاد وارد کند .
  3. رنگ : در فصل تابستان و روزهای گرم سال از روتختی با رنگ های روشن استفاده کنید تا گرمای کمتری را به خود جلب کند .
  4. قابلیت شستشو : به علت تعریق بیشتری که در فصل تابستان اتفاق می افتذ استفاده از روتختی هایی که در برابر شستشو مقاومت بیشتری دارد مناسب تر است چرا که به علت گرمای هوا نیاز به شستشوی بیشتری دارد .