ست حوله نوزاد از كجا بخرم ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

ست حوله نوزاد از كجا بخرم ؟

۱۹ بازديد

حمام كردن به صورت روزانه، براي سلامت كودك و نوزاد بسيار مفيد خواهد بود. يكي از ملزومات اساسي هنگام حمام بردن كودكان و نوزادان، حوله نوزادي مي‌باشد. البته حوله اي كه براي فرزند دلبندتان استفاده مي كنيد، بايد بسيار لطيف و نرم باشد تا بدن او را اذيت نكند. امروزه حوله هاي متنوعي با طرح هاي مختلف در بازار براي كودكان وجود دارد، كه شما مي توانيد متناسب با سليقه‌ي خود يا فرزندتان از آنها بهره ببريد. هنگام خريد سيسموني براي نوزادي كه در راه است، از خريد حوله غافل نشويد، چون نوزاد تازه متولد شده بعد از گذشت چند روز از تولد، بايد به حمام برده شود و يكي از وسايل ضروري براي او استفاده از حوله است.

مناسب‌ترين جنس حوله نوازاد

از آنجا كه پوست نوزاد بسيار نازك و حساس است حوله‌اي كه براي او انتخاب مي‌كنيد بايد كمترين پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد كه در لمس با پوست او،‌ هيچ آسيبي به آن وارد نكند. بهترين ماده به كار رفته در حوله نوزاد پنبه است. حوله‌هاي پنبه‌اي نرم بوده و بسيار جاذب است و به آرامي روي پوست قرار مي‌گيرد. يك حوله خوب بايد صد درصد نخ پنبه باشد و تركيبات نخ پلي استر، فلامنت و نايلون نبايد در بافت آن باشد. الياف حوله را بايد خوب بررسي كنيد هرچه حلقه‌هاي حوله به هم فشرده‌تر باشد،‌ حوله قدرت جذب بالاتري دارد. اما اگر بخش پارچه‌اي حوله پيدا باشد،‌ بهتر است آن را از سبد خريدتان حذف كنيد. 

ست حوله نوزاد

وزن حوله نوزاد

يك حوله نوزاد خوب معمولا سنگين‌تر از چيزي است كه به نظر مي‌رسد بنابراين حتما آن را دست بگيريد و وزن آن را حس كنيد تا مطمئن شويد زيادي نازك نيست. با توجه به طيف گسترده انواع حوله در بازار بايد مطمئن شويد كه حوله نوزاد جذب مناسبي دارد و به سرعت فرزندتان را خشك مي‌كند.

ضد حساسيت باشد

پوست نوزادان بسيار نازك و حساس است و اين حساسيت پس از استحمام دوچندان مي‌شود. رطوبت پوست نوزاد و تماس آن با حوله ممكن است قرمزي و يا حتي زدن دانه‌هاي ريز به پوست نوزاد را به همراه داشته باشد. بنابراين در هنگام خريد حوله نوزادي حتما به ضد حساسيت بودن آن توجه داشته باشيد.

حوله اي بدون داشتن روايح معطر

در بازار حوله‌هايي وجود دارند كه آغشته به روايح خوشبوي متنوعي مي باشند كه اصلا براي نوزادان و كودكان مناسب نيستند. اين روايح داراي موادهاي اوليه شيميايي هستند و مي‌توانند عوارضي جدي براي پوست و دستگاه تنفسي نوزادان به بار آورند.

انواع حوله نوزاد

  • حوله حمام
  • حوله قدي يا حوله پالتويي كه بسيار بزرگ است‌.
  • حوله مخصوص شنا
  • حوله رُبدُشامبري ( اين حوله داراي آستين مي باشد)
  • حوله اي كه از كاغذ ساخته شده( دستمال كاغذي)
  • حوله پارچه اي ( دستمال آشپزخانه)

شيوه‌ي صحيح خشك كردن نوزاد با حوله

لافاصله پس از آبكشي نوزاد را بر روي حوله‌اي كه قبلا به همين منظور پهن كرده‌ايد، قرار داده و حوله را دور بدن او بپيچيد. زير بغل، زير گردن و لا به لاي تاخوردگي‌هاي پوست بدن نوزاد را به خوبي خشك كنيد و لباس بپوشانيد. مرطوب ماندن لابلاي پوست باعث بروز عفونت قارچي مي‌شود. خشك كردن نوزاد با پارچه ملايم و پيچيدن در پوشش نرم و گرم و ايجاد حرارتي به اندازه حرارت رحم و محافظت نوزاد از هواي سرد و پاك كردن چشم‌ها با حرير، براي نوزاد بسيار مفيد است

نحوه شستشو و نگهداري حوله نوزاد

  • سعي كنيد تا حد الامكان حوله را در دماي بالاي ۸۰ درجه سانتي گراد شستشو دهيد، چون اكثر ميكروب ها در دماي بالاي ۷۷ نابود مي شوند.
  • به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهيد و سعي كنيد براي خودتان يا هرشخصي ديگر حوله اي جداگانه قرار دهيد.
  • سعي كنيد هر چند روز يك بار حوله را مورد شستشو قرار دهيد.
  • بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقيم آفتاب قرار داده و در جايي خشك و خير نمناك نگهداري كنيد تا از نفوذ باكتري و ميكروب در امان باشد.

خريد آنلاين سرويس حوله نوزاد

قبل از خريد ست حوله كودك به تعداد تكه هاي سرويس حوله دقت كنيد ! ست حوله خوب بايد نياز شما را از خريد حوله تك و مجدد بي نياز كند و هر آن چه نوزاد براي استحمام نياز دارد برطرف كند .

ست حوله نوزادي دخترانه و پسرانه اگر 2 تكه باشد شامل :

  1. حوله دورپيچ يا حوله ساده
  2. يك عدد ليف

مي باشد اما در سرويس 6 تكه حوله نوزاد پسرانه و دخترانه تعداد تكه ها كامل تر است و شامل :

  • حوله تن پوش
  • حوله ساده يا دورپيچ
  • حوله دست
  • ليف
  • و يك جفت پاپوش يا جوراب

مي باشد . با خريد ست حوله شش تكه نوزاد از خريد مجدد حوله تنپوش  و حوله دست راحت مي شويد و به اين طريق مقرون به صرفه تر نيز مي باشد .

پس از انتخاب سرويس حوله مي توانيد آن را يه صورت غير حضوري و اينترنتي سفارش دهيد . خريد آنلاين ست حوله نوزادي از فروشگاه سيسموني كارتزبيبي  در تهران و از ساير شهر ها ، امكان پذير است . با خريد اينترنتي و ثبت سفارش آنلاين علاوه بر اين كه در هر زمان از روز قادر به  بازديد محصولات و توليدات كارتزبيبي هستيد ، در زمان و پول خود صرفه جويي مي كنيد چرا كه نياز به تردد در شهر پر ترافيك تهران نيست .

بهترين برند حوله نوزاد

اگر مشغول خريد سيسموني هستيد حتما با برند هاي متنوع موجود در بازار آشنا شده ايد . مارك هاي مختلف حوله از برند ترك گرفته تا توليدي هاي ايراني اقدام به توليد و فروش حوله نوزاد دارند كه از نظر كيفيت و جنس در رقابت تنگاتنگ هستند . يكي از بهترين توليدي حوله نوزادي در تهران كارتزبيبي با نشان تجاري cartesbaby مي باشد كه با توليد و فروش سيسموني ، سرويس خواب و حمام نوزاد اقدام به خريد حضوري و اينترتي كالاي خواب و حمام كودك كرده است .

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.