سفارش آنلاين لباس كار زنانه

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

سفارش آنلاين لباس كار زنانه

۱۵ بازديد

لباس كار زنانه 

لباس محيط كار خانم‌ها چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد؟ خانم‌هاي شاغل چطور بايد لباس‌هاي خود را انتخاب كنند تا در عين شيك پوشي و جذابيت، در كار خود جدي و متخصص هم به نظر برسند؟ براي پاسخ به اين سوال توجه به نمونه‌هاي موفق مي‌تواند راهگشا باشد، افرادي مثل ويكتوريا بكهام كه هم در كار و زندگي خود كاملا موفق هستند و هم سبك لباس پوشيدن بسيار جذابي دارند. در اين مقاله اختصاصي از مجله قرمز ما با الهام از استايل ويكتوريا بكهام نكات مهمي را درباره لباس محيط كار خانم‌ها بيان خواهيم كرد و در ادامه درباره اشتباهات و اشكالاتي كه ممكن است در مورد اين لباس‌ها رخ دهد و راه حل آن‌ها مطالبي را بيان خواهيم نمود.

 

از كاربرد رنگ در لباس‌ها نهراسيد

وقتي صحبت از لباس محيط كار خانم‌ها مي‌شود همه به لباس‌هاي تيره و بيرنگي فكر مي‌كنند كه براي محيط كار طراحي شده‌اند. اگرچه قوانين حاكم بر محيط‌هاي اداري استفاده از لباس‌هاي رنگي را مجاز نمي‌داند اما شما مي‌توانيد به روش‌هاي مختلف رنگ را به استايل اداري خود وارد كنيد مثل استفاده از لباس‌هايي كه حاشيه دوزي رنگي دارند و يا پوشيدن يك لايه رويي مثل كت و پالتو در رنگ‌هاي روشن. استفاده از اكسسوري‌هاي رنگي هم مي‌تواند استايل ساده و تيره شما را از حالت كسل كننده آن خارج كند بدون آن كه تاثيري در رسمي بودن آن داشته باشد.

به جاي شلوار جين، شلوار رسمي بپوشيد

بيشتر خانم‌ها عادت دارند در محيط كار هم مثل محيط‌هاي ديگر شلوار جين بپوشند. اگرچه شلوارهاي جين راحت و بادوام هستند و تطبيق پذيري آن‌ها بالا است اما نمي‌تواند جايگزين مناسبي براي شلوار رسمي شما باشد. شلوارهاي رسمي همان طور كه از نامشان پيدا است رسمي و مناسب محيط كار هستند و با لباس‌هاي محيط كار هماهنگي كاملي دارند. بنابراين به جاي شلوار جين تيره و راسته سعي كنيد شلوارهاي پارچه‌اي راسته و مشكي بپوشيد تا حرفه‌اي‌تر به نظر برسيد.

تاثير لباس‌هاي شيك را دست كم نگيريد

لباس خوب لباسي است كه زيبا، خوش دوخت و شيك باشد و از جنسي بادوام و مقاوم تهيه شده باشد. چنين لباسي اين قابليت را دارد كه چندين سال براي شما كار كند بدون آن كه كهنه و فرسوده شود. بنابراين سعي كنيد لباس‌هاي پايه محيط كار خود را با اين ويژگي‌ها تهيه كنيد تا هزينه شما براي تهيه پوشاك محيط كار كمتر شود. سعي كنيد اين لباس‌ها را در رنگ‌هاي ساده تطبيق پذير انتخاب كنيد تا مشكلي در هماهنگ كردن آن‌ها با يكديگر نداشته باشيد.

پوشيدن مانتو و شلوار ست در محيط كار از دو جهت حائز اهميت است، اول اين كه اين كار استايل شيك و شاخصي به شما مي‌دهد كه كاملا رسمي و با اصول و قوانين محيط كار مطابق است، دوم اين كه اين لباس‌ها را مي‌توان با اندازه كردن ارتقاء داد. شما مي‌توانيد سفارش دوخت يك دست مانتو و شلوار اداري را به خياط خود بدهيد و يا لباس‌هاي خريداري شده خود را بر اساس اندام خود اندازه كنيد. فراموش نكنيد كه اين لباس‌ها لزوما نبايد ساده و تيره باشند و تاثير استفاده از طرح و رنگ را در آن‌ها دست كم نگيريد.

 

كفش‌هاي كتاني بسيار راحت هستند و بهترين گزينه براي خانم‌هاي فعال در محيط‌هاي اداري به شمار مي‌روند. اما هميشه اين تصور وجود دارد كه كفش كتاني بايد با شلوار جين پوشيده شود در حالي كه مدل‌هاي جديد و زيباي كتاني‌ها به اندازه‌اي شيك و رسمي هستند كه مي‌توان آن‌ها را با شلوار رسمي و اداري هم پوشيد و استايلي شيك و رسمي و بسيار راحت داشت

اهميت استفاده از لباس كار زنانه شيك

همه ما در طول روز محكوم به گرفتن تصميم‌هايي هستيم. از تصميمات مهم كاري و خانوادگي تا تصميم در مورد تغذيه و ظاهرمان!

در برخي موارد مي‌توان ادعا كرد كه اين فشار تصميم گيري در خانم‌ها بيشتر از آقايان است مخصوصاً در محيط كار، خانم‌ها تمايل دارند تا هميشه لباس‌هايي به روز و شيك بر تن داشته باشند.

شيك بودن نه تنها فقط براي جلب رضايت ديگران بلكه براي افزايش اعتماد به نفس خود فرد ضروري است به همين دليل است بسياري از خانم‌ها طرفدار لباس‌هاي به روز هستند و بر خلاف آقايون وقت بيشتري را براي ظاهر خود صرف مي‌كنند.

امروزه خانم‌ها در هر قشر و صنفي حضور پر رنگ دارند و نسبت به گذشته توانسته‌اند جايگاه خود را در دنياي تجارت و كسب و كار، تثبيت كنند. بر طبق تحقيقات، زنان بيش از مردان براي تصميم‌گيري‌هاي مربوط به ظاهر و لباس‌ها تحت فشار هستند. فرض بر اين است كه اگر دغدغه نياز به پوشيدن يك لباس جديد و شيك در هر روز از ذهن كارمندان به ويژه كارمندان خانم حذف شود، بازدهي آن‌ها بيشتر خواهد شد.

يك ضرب المثل آمريكايي اهميت لباس را به وضوح بيان مي‌كند:« dressing for success» به معني لباس پوشيدن براي موفقيت است. اين نشان دهنده اهميت ظاهر و تاثير آن بر اعتماد به نفس است.
افراد شاغل معمولاً بخش اعظمي از تايم خود را در طول روز سر كار هستند.

وقتي در طول اين چند ساعت لباسي بر تن داشته باشند كه علاوه بر احساس راحتي، احساس شيك بودن را نيز منتقل كند آن وقت است كه مي‌توانند با خيالي آسوده و با اشتياق به كار خود را ادامه دهند.

هر آنچه كه بايد درباره لباس كار بانوان بدانيد

طرح لباس كار بانوان بسيار قابل تغيير است و اين تغيير از محيطي ست كه فرد در آن به فعاليت مي پردازد. از اين رو بايد به مسائل مختلفي چون نوع دوخت و جنس پارچه و همچنين يكسري از اصول و قوانيني ست كه بايد در طراحي و دوخت لباس كار به آنها توجه ويژه اي داشت.
اگر شما كارفرمايي هستيد كه نسبت به نوع پوشش كاركنان خود توجهي نشان نميدهيد بايد بدانيد كه نبود نظم در نوع پوشش و نداشتن آراستگي و جذابيت در محيط كار تاثير ناخوشايندي در روحيه پرسنل در محيط كار دارد.

لباس كار بانوان داراي محدوديت هاي مختلفي در محيط كار است، از طرفي بهتر است لباس كار بانوان با سليقه خود بانوان در محيط كار خريداري گردد. از جمله ويژگي هاي لباس كار بانوان در محيط كار مي توان به لباس كار بانوان در محيط هاي آژانس هاي گردشگري و يا آشپزخانه ها و ديگر شركت هاي مختلفي ست كه بانوان بايد در آنجا حتما از لباس كار اداري استفاده نمايند.

لباس كار بانوان در محيط هاي مختلف بسيار متفاوت است. لباس كار بانوان در بانك با لباس كار بانوان در بيمارستان و همچنين لباس كار بانوان در محيط آژانس هاي گردشگري متفاوت است. لباس كار بانوان در محيط هاي كارگاهي بايد داراي ايمني لازم بوده و با لباس كار ديگر شغل ها متفاوت خواهد بود.
ايمن پوش آردم طراح و توليد كننده انواع مانتو كار اداري و لباس كار بادگير، لباس كار دوبنده، لباس كار حراست، لباس كار آتش نشاني، لباس كار مهندسي، لباس كار كارگري، كاپشن شلوار، كفش ايمني، تيشرت كار، جليقه كار براي تهران و شهرستان ها و همچنين خارج از كشور مي باشد.

خصوصيات لباس كار بانوان

لباس كار زنانه با توجه به شرايط و محيط كاري داراي خصوصيات مختلفي ست كه در اينجا به آنها مي پردازيم.
۱٫رسمي است
لباس كار رسمي مانند لباس كار زنانه در آژانس هاي گردشگري و بانك ها، اداري رسمي و علمي و … . با پوشيدن اين نوع لباس كار نوعي جديت و رسمي بودن به ديگر افراد القا مي شود. لباس كار زنانه در محيط هاي دانشگاهي بايد ساده و رسمي و فارغ از هر گونه مدل نامناسب باشد. رنگ لباس كار رسمي بايد تيره باشد و از هيچ نوع رنگ خاص نبايد استفاده شود.

۲٫شيك است
يكي از راههاي بالابردن روحيه كاركنان استفاده از رنگ هاي جذاب و مدل هاي زيبا در لباس كار است. با همين كار ساده مي توانيد انگيزه در انجام كار را در افراد را افزايش داده و همچنين مي توانيد نظر ارباب رجوع را جلب كنيد . نكته ي مهمي كه در اينجا مورد توجه بايد قرار گيرد اين است كه از آنجايي كه لباس كار نشانگر هويت شركت است و همواره مدل و رنگ آن بايد ثابت بماند، پس بهتر است از همان ابتدا از يك مدل شيك و تركيب رنگ زيبا استفاده و انتخاب كنيد.

۳٫مناسب با محيط كار است
ايمن بودن لباس كار در محيط هاي مختلف مانند كارخانجات و محيط هاي كارگاهي و … داشتن بهداشت و ايمني امري ضروري است.

  1. راحت است
    از آنجايي كه لباس كار براي مدت طولاني در روز مورد استفاده قرار مي گيرد پس بايد از هر نظر راحت باشد. لباس كار زنانه بايد از جنس نرم و خنك باشد و از نظر سايز و اندازه متناسب با اندام فرد باشد. اگر لباس بيش از حد بزرگ باشد يا كوچك باشد باعث مي شود فرد در لباس كار معذب باشد و باعث كلافه شدن كاركنان شده و كارايي فرد را پايين مي آورد.
    ۵.با عرف و هنجارهاي اجتماعي سازگار است
    عرف اجتماعي مهمترين نكته اي است كه در تمام لباس كارهاي زنانه بايد در نظر گرفته شود. رعايت اين نكته باعث مي شود حس بهتري را به مراجعين و پرسنل منتقل كنيد. بافت در اين نوع پارچه ها با ديگر پارچه ها مغايرت دارد. اين نوع پارچه ها را به دليل اينكه بافت آنها به صورت كج است و به همين دليل به آنها پارچه هاي كج راه مي گويند. ضخامت پارچه هاي كج راه از تترون و ترگال بيشتر است و به همين دليل داراي ضخامت كمتري است

فروشگاه دوخت يادگار  با بيش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمينه توليد و فروش لباس كار آماده ارائه خدمت به كارفرمايان، مديران كسب و كار، مديران كارخانجات، بيمارستان ها، لباس كار معدن، لباس كار شركت نفت، لباس كار صنعتي، لباس كار حراست، لباس كار كارگري، لباس كار مهندسي و … مي باشد. جهت دريافت مشاوره و سفارش محصول و همچنين اطلاع از نحوه خريد انواع لباس كار و تجهيزات ايمني مي توانيد با شماره هاي موجود در وب سايت تماس و نسبت به خريد خود اقدام نماييد

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.