فروشنده عمده قنداق سويسي در تهران كيست ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

فروشنده عمده قنداق سويسي در تهران كيست ؟

۲۸ بازديد

مزاياي قندان كردن نوزادان سال هاست كه مورد بررسي و گفتگو شد و در دهه 1990 به صورت يك پديده پذيرفته شده در جهان غرب متداول گرديد.

آيا قنداق كردن براي كودكان كار مناسبي است؟

يك قنداق كودك كه به خوبي انجام شود مي تواند مانند يك محافظ  براي كودك عمل نمايد.قندان كردن به نوزادان كمك مي كند تا خواب آرام تري داشته باشند و اگر خوش شانس باشيد حتي براي مدت طولاني تري در خواب بمانند.

مزاياي قندان كردن

مزاياي قندان كردن به عنوان يك عمل پذيرفته شده ، به تازگي و در دهه نود در دنياي غرب متداول گرديد.

1 – قندان كردن با محدود كردن فعاليت حركتي  نوزاد شرايط سكون و آرامش داخل رحم مادر را شبيه سازي مي نمايد  و با اين كار باعث آرامش بيشتر نوزاد ميشود.

2 – قندان كردن منجر به گريه كمتر ، ضربان قلب با ثبات تر و توانايي خواب از طريق  كاهش رفلكس مورو افزايش مي يابد.

3 – قنداق كردن نوزادان اين است كه مادر به راحتي او را بغل مي گيرد و با اعتماد به نفس بيشتري او را شير ميدهد مخصوصاً دختران جواني كه به تازگي مادر شده اند و در بغل كردن نوزاد خود ترس واهمه دارند، و نگرانند كه مبادا نوزاد از دست آنها سرخورده و آسيبي به به سرنوزادوارد شود.

4- مهار كردن دست و پاي كودك زيرا حركات غير ارادي دست و پاي نوزاد موجب صدمه زدن به سر و صورتش مي شود(صورت خود را چنگ ميزند).

5- پيشگيري از پرانتزي شدن پاهاي نوزادان زيرا هنگام قنداق كردن، پاهاي نوزاد را محكم نگه مي دارند كه اين امر هنگام پوشك كردن اتفاق نمي افتد در نتيجه پاي كودك پرانتزي مي شود.

براي خريد قنداق سويسي اينجا كليك كنيد !

چه نكاتي بايد هنگام قنداق كردن نوزاد رعايت شود؟

قنداق كردن نوزادان زماني مثمرثمر خواهد بود كه تمام نكات ايمني هنگام قنداق كردن رعايت شود در هنگام قنداق كردن بايد از پارچه اي لطيف و نرم استفاده شود تا پوست حساس نوزاد آسيب نبيند.

از بستن پا بندقنداق ويا محكم بستن دست و پاي نوزاد اجتناب كنيد زيرا به نوزاد احساسه خفگي دست مي دهد و يا اينكه موقع كشيدن دست پا، جهت قنداق كردن آسيب جدي ميبيند. مانند در رفتن و يا شكستن ويا رگ به رگ شدن عضلات و استخوان هاي نوزاد وارد ميشود .پس طوري بايد قنداق شود كه احساس راحتي و آرامش در نوزاد به وجود آيد و بتواند بآرامي دست و پاي خود را تكان دهد واز فوايد قنداق بهره‌مند شود.

از قنداق كردن نوزاد در تابستان خودداري كنيم زيرا دماي بدن نوزاد بالا مي‌رود در نتيجه از طريق عرق كردن آب بدن خود را از دست ميدهد د و سبب تشديد زردي در بدو تولد نوزاد مي شود بايد دماي بدن نوزاد طبيعي و با دماي محيط زندگي يكي باشد.

بهترين مارك قنداق سويسي

اگر براي خريد سيسموني به بازار رفته باشيد و يا اگر براي خريد آنلاين سيسموني به دنياي نت و سايت هاي مختلف سرزده باشيد حتما با تنوع بسيار بالاي قنداق سويسي دخترانه و پسرانه در رنگ ها و طرح ها و برند هاي مختلف آشنا شده ايد .مارك هاي مختلف آغوشگير با قيمت هاي مختلف در بازار موجود است كه مي توانيد با توجه به سليقه ، بودجه ، جنسيت نوزاد يكي را انتخاب كنيد .

براي خريد قنداق سويسي جديد مي توانيد از مدل هاي متنوع در كارتزبيبي ديدن و با خريد حضوري يا آنلاين از cartesbaby تجربه خريد بهترين سيسموني و كالاي خواب كودك را داشته باشيد .

فروشنده  عمده قنداق سوئيسي در تهران

توليد و دوخت قنداق سوئيسي نيازمند داشتن مهارت و تجهيزات است كه معمولا تنها توليدي هاي بزرگ قادر به توليد اغوشگير مي باشند ، اگر شما صاحب فروشگاه لوازم سيسموني هستيد به طور حتم خريد قنداق سوئيسي به صورت تك مقرون به صرفه نخواهد بود . از اين رو نيازمند آشنايي و ارتباط با توليدي هستيد كه بتواند قنداق سويسي را به صورت عمده توليد كند تا كاهش چشمگيري در هزينه ها را شاهد باشيد .

يكي از بهترين توليدي سيسموني در تهران ، توليدي كارتزبيبي مي باشد كه به توليد و دوخت آغوشگير نوزاد و ساير كالاي خواب كودك فعاليت مي كند . كارتزبيبي فروشنده عمده قنداق سويسي در تهران است كه مشتريان شهرستاني مي توانند با خريد آنلاين قنداق سويسي سفارش خود را ثبت و در شهر خود تحويل بگيرند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.