خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی هیمالیا به چه صورت است؟
برخورداری از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی هیمالیا یکی از راه هایی است که اکثر مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی خود آن را در نظر می گیرند. به کمک این خدمات می توان دستگاه را به طور کامل تعمیر و عیب یابی نمود.
- برای استفاده از خدمات گارانتی ماشین ظرفشویی هیمالیا خود می توانید با شماره های موجود بر روی برگه گارانتی محصول تماس بگیرید.
- در صورتی که از ارائه این خدمات رضایت ندارید و یا مشکل دستگاه شما شامل گارانتی نمی شود، می توانید از خدماتی که نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا در آی پی امداد ارائه می دهد، استفاده نمایید.
تعمیرکار ماشین ظرفشویی هیمالیا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
با توجه به اینکه تعمیرکار ماشین ظرفشویی هیمالیا برای تعمیر به محل شما اعزام خواهد شد، بهتر است به بررسی اینکه تعمیرکار ماشین ظرفشویی هیمالیا چه ویژگی هایی باید داشته باشد، می پردازیم:
- این فرد باید در ساعت مقرر برای تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا شما در محل حضور داشته باشد.
- همچنین باید باتجربه بوده و بتواند در مدت کوتاهی برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا شما اقدام نماید.
- تعمیرکار باید نکات بهداشتی و اخلاقی نیز به هنگام تعمیرات دستگاه شما رعایت نماید.
راهنمای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی هیمالیا در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد
به طور کلی اطلاع از نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا توسط تعمیرکار نمایندگی می تواند شما را در مواجهه با عیوب مختلف آن راهنمایی کند. با این کار علاوه بر رفع ایرادات جزئی ماشین ظرفشویی خود می توانید از صرف هزینه های هنگفت برای تعمیر دستگاه خود جلوگیری کنید. در ادامه به بررسی مشکلات رایج این دستگاه و راه حل رفع آنها برای شما می پردازیم.
علت ایجاد سرو صدا در حین کارکرد ماشین ظرفشویی چیست؟ نحوه تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا چگونه است؟
ایجاد سر و صدا در ماشین ظرفشویی شاید یکی از شایع ترین مشکلات در این دستگاه باشد. به همین دلیل در ادامه به بررسی نحوه تعمیر ظرفشویی هیمالیا در این شرایط خواهیم پرداخت:
- ممکن است به دلیل کم بودن فاصله دستگاه شما از دیوار پشتی آن شاهد ایجاد سر و صدا در دستگاه خود باشید.
- همچنین در صورتی که ظروف را به صروت زیاد و چیدمان نامناسب در این دستگاه قرار دهید، ظروف به راحتی نمی توانند در دستگاه شما چرخش داشته باشند و صدا ایجاد می شود.
- گیر کردن تکه های مواد غذایی در مسیر لوله آب دستگاه نیز می تواند باعث ایجاد صدا در دستگاه شما گردد.
- در صورتی که با انجام موارد بالا مشکل ماشین ظرفشویی شما برطرف نشد، باید از یک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا کمک بگیرید.
چرا پس از شست و شو ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمی شوند؟ راهکار تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا چیست؟
بعد از شستشوی ظروف و بیرون آوردن آن از دستگاه ممکن است متوجه خشک نشدن و وجود قطرات آب روی ظروف شوید. به همین دلیل در ادامه به بررسی طریقه تعمیرات ظرفشویی هیمالیا می پردازیم:
- ممکن است پمپ تخلیه دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و در پی خارج نشدن آب از ظروف همچنان خیس باقی مانده باشند.
- ممکن است ظروف را به صورت انباشته و روی هم در دستگاه خود قرار داده باشید که برای برطرف کردن مشکل خشک نشدن در این شرایط باید اقدام به چیدمان درست ظروف خود نمایید.
- همچنین ممکن است از روی منوی برنامه های دستگاه خود برنامه خشک کن را انتخاب نکرده باشید.
علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی چیست؟ نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا در هنگام روشن نشدن چگونه است؟
روشن نشدن ماشین ظرشویی برای استفاده از آن می تواند یکی از نگران کننده ترین مشکلات ایجاد شده برای این دستگاه باشد که برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا باید نکات زیر را بررسی کنید:
- ممکن است برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی شما سوخته باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شراط باید با یک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا تماس حاصل نمایید.
- همچنین ممکن است پریزی که دستگاه خود را به آن متصل نموده اید، دچار مشکل شده باشد که در این وضعیت باید دستگاه خود را به پریز دیگری متصل نمایید.
- در صورتی که موتور دستگاه شما نیم سوز شده باشد نیز شاهد روشن نشدن ماشین ظرفشویی خواهید بود که برای برطرف کردن این مشکل از یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی هیمالیا بخواهید دستگاه شما را بررسی نماید.
علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و نحوه تعمیر ظرفشویی هیمالیا در این مواقع به چه صورت است؟
ممکن است پس از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی خود با آبگیری نکردن دستگاه خود مواجه گردید که برای رفع این مشکل در ادامه به بررسی علت آبگیری نکردن و نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا برای شما عزیزان می پردازیم:
- کم بودن میزان آب شهری می تواند اولین دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی شما باشد که برای برطرف کردن این مشکل بایسد علت کم بودن فشار آب را بررسی و آن را برطرف نمایید.
- شکستن و یا آسیب دیدن بازویی اسپری کننده آب در ماشین ظرفشویی نیز از علل آبگیری نکردن ماشین های ظرفشویی است.
- ممکن است در هریک از لوله های دستگاه شما یک جسم خارجی یا تکه ای از مواد غذایی گیر کرده باشد که در اینصورت دستگاه نمی تواند عملیات آبگیری را انجام دهد.
علت نشت آب از ماشین ظرفشویی چیست؟ برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا چه باید کرد؟
نشت آب یکی از مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی است که در ادامه به بررسی علت نشت آب و چگونگی عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی هیمالیا می پردازیم:
- در صورت گرفتگی در چاه فاضلاب محل شما با تخلیه آب و بسته بودن مسیر ممکن است شاهد نشت آب باشید.
- در صورتی که لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی شما دچار پارگی و یا سوراخ شدگی باشد، شاهد نشت آب از ماشین ظرفشویی خواهید بود.
- با جدا شدن اتصالات قسمت پشتی از شلنگ تخلیه آب شاهد نشت آب از این دستگاه خواهید بود.
هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد
در آی پی امداد برای رفع نگرانی و افزایش کیفیت خدمات و همچنین قیمت های مقرون به صرفه، خدمات تعمیرات ظرفشویی هیمالیا را در محل انجام خواهد داد.
- قیمت های خدمات تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی هیمالیا مطابق با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی است.
- با بهره مندی از خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی در هزینه های خود تا 75 درصد صرفه جویی کنید.
مزایای استفاده از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا در آی پی امداد
برای داشتن یک انتخاب درست و هوشمندانه برای شما در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا در آی پی امداد می پردازیم:
- ظرف مدت یک ساعت بعد از ثبت درخواست شما تعمیرکار در محل شما حضور خواهد داشت.
- این فرد با تجهیزات کامل اقدام به تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا شما می نماید.
- و بعد از ارائه خدمات به شما فاکتور رسمی تقدیم میگردد.
- کلیه قطعات تعویض شده نیز گارانتی 9 ماه الی 12 ماهه دارند.
- به دلیل تطابق هزینه ها با نرخ اتحادیه در پرداخت شما 75% صرفه جویی خواهد شد.
خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا به چه صورت است؟
با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا در آی پی امداد می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:
- بهره مندی از قطعات اصل و فابریک جهت افزایش کیفیت خدمات
- تمامی خدمات شامل یک سال ضمانتنامه رسمی می باشد.
- ارائه گارانتی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا
- ارائه فاکتور جهت شفاف سازی هزینه ها
- بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب
تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا در محل
مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هیمالیا در محل به شرح زیر است:
- شما از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار ظرفشویی هستید.
- به دلیل اعزام تعمیرکار و انجام خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جابجایی دستگاه نیست.
- خطرات ناشی از جابه جایی مانند سقوط و یا ضربه دیگر دستگاه شما را تهدید نمی کند.
- در زمان گرانبهای شما با اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی هیمالیا به محل صرفه جویی می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی هیمالیا در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟