پنجشنبه ۱۵ تیر ۰۲ | ۱۲:۰۷ ۳۰ بازديد
کولر گازی چیست؟
چنانچه بخواهیم یک تعریف بسیار ساده و روان از کولر گازی داشته باشیم، باید بگوییم که کولر گازی در حالت کلی وظیفه جذب هوای گرم و یا رطوبت محیط و سپس سردسازی آن را برعهده دارد. استفاده از این محصول در فصول سردوگرم سال میتواند تجربه لذت بخشی به همراه داشته باشد.
در هنگام خرید کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰باید به چه مواردی توجه کنیم؟
هنگامیکه بخواهید یک کولر گازی را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید، باید سه معیار و اصل را در نظر بگیرید. این سه اصل عبارتاند از:
در هنگام خرید باید کولر گازی کممصرفی انتخاب کنید.
حتماً کولر گازی را مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
سعی کنید از کولری استفاده کنید که در مدتزمان بسیار کمی، دمای محیط شما را بهخوبی خنک و یا گرم سازد.
خرید کولر گازی 18000 ال جی؛ با برخورداری از شرایط فوق میتواند یک انتخاب درست و مطمئن برای آن دسته از عزیزانی باشد که به فکر تهیه یک محصول خاص و ایدهآل میباشند.
معرفی نسل جدید کولرهای گازی ال جی و مقایسه آنها با کولرهای معمولی
آن چیزی که کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ را نسبت به دیگر محصولات ممتاز و متمایز ساخته است، بی شک به خاصیت نسل جدید بودن آن برمیگردد. اما نسل جدید در مدلهای این خانواده به چه معنا است؟ نسل جدید کولرهای گازی دچار تغییر و تحولات بسیار گستردهای شدهاند که در ادامه به معرفی و بررسی این موارد خواهیم پرداخت. لطفاً برای شناخت بیشتر کولر گازی ۱۸۰۰۰ شرکت ال جی با ما در ادامه همراه باشید.
با ویژگیهای بارز کولر گازی 18000 ال جی آشنا شوید
کولر گازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از آن دسته کولرهای گازی میباشد که استفاده از گاز مبرد R410A و سیستم اینورتر، باعث کاهش اثرات زیستمحیطی و نیز کاهش مصرف انرژی در این دستگاه شده است. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد این محصول آن است که میتواند محیطهایی با دمای منفی 10 درجه سانتیگراد را گرم و محیطهایی با دمای 60 درجه سانتیگراد را خنک کند، به همین دلیل از این محصول میتوانید در شرایط آبوهوایی خاص نیز استفاده کنید.
اگر نگاهی بهظاهر کولر گازی 18000 ال جی بیندازید، متوجه خواهید شد که از شکل و شمایل بسیار منحصربهفرد و جالبی برخوردار است و به همین دلیل علاقهمندان خاصی بهسوی این محصول جذب شدهاند. همچنین این دستگاه به دلیل استفاده از فینهای طلایی، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند.
کاهش مصرف برق با وجود سیستم دی سی اینورتر در کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی
یکی از سیستمهای بسیار مدرن و کاربردی که باعث تحول در خانواده کولرهای گازی شده است، استفاده از سیستم دی سی اینورتر میباشد. اما این سیستم به چه معنا است و چطور میتواند یک شاهکار عظیم را خلق کند؟ اجازه دهید با یک مثال ساده این سیستم را به شما عزیزان معرفی کنیم. در کولرهای گازی معمولی هنگامیکه دستگاه را از حالت Off به on تغییر میدادید و یا بهاصطلاح دستگاه را روشن میکردید، فرایند گرما و یا سرما شروع میشد و این فرایند ممکن بود به یک الی دو ساعت ختم شود. اما از یک زمانی به بعد تحمل گرما و سرما برای شما بسیار طاقتفرسا بود و شما مجبور بودید دستگاه را خاموش کنید تا دمای محیط به حالت اولیه خود بازگردد.
آیا میدانید بیشترین مصرف برق در کولرهای گازی هنگامی است که شما دستگاه را روشن میکنید؟ پس از خاموش نمودن کولر شما مجدداً برای آن که سرمایش را از دستگاه دریافت کنید، آن را روشن مینمودید و این فرایند ممکن بود تا 10 الی 20 بار در طول روز برای شما اتفاق بیفتد و این موضوع یعنی افزایش بیش از حد انرژی و میزان مصرف برق! اما در سیستم دی سی اینورتر چنین موضوعی وجود ندارد و دستگاه در حالت خودکار هنگامیکه احساس سرما و یا گرمای بیش از حد کند، با کاهش دور موتور میتواند محیط را به حالت ابتدایی خود بازگرداند و اینگونه است که بدون خاموش نمودن دستگاه میتوانید هوای محیط خود را کنترل کنید.
چه متراژ محیطی مناسب این محصول است؟
کولر گازی اینورتر 18 هزار شرکت ال جی مناسب برای محیطهایی با متراژ 25 الی 45 مترمربع میباشد و همچنین این محصول قادر است در مدتزمان بسیار کمی، دمای محیط را به دمای تعادل نزدیک سازد و این موضوع را مدیون انتقال هوا از 4 سمت اصلی است.
اهمیت رعایت تناسب میان ظرفیت کولر گازی و متراژ ساختمان
اگر میخواهید از کولر گازی خود بیشترین بازدهی را دریافت کنید و تعادل دمایی محیط را بهصورت ایدهآل تجربه کنید، باید به رابطه مهم ظرفیت دستگاه و متراژ ساختمان توجه کنید. این تناسب بسیار مهم است و اگر بهدرستی رعایت نشود، دستگاه نمیتواند انتظارات شما را برآورده سازد و باعث افزایش میزان مصرف برق و انرژی و هزینههای ناشی از آن میشود. در ادامه چند مورد بهعنوانمثال آوردهایم تا با این تناسب بیشتر آشنا شوید و محصولی مناسب با نیازهای خود خریداری کنید.
از کولر گازی 9 هزار برای مکانهایی با متراژ 12 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 12 هزار برای مکانهایی با متراژ 18 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 18 هزار برای مکانهایی با متراژ 18 الی 30 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 24 هزار برای مکانهایی با متراژ 70 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 30 هزار برای مکانهایی با متراژ 110 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 36 هزار برای مکانهایی با متراژ 130 مترمربع استفاده کنید.
چنانچه متراژ با ظرفیت کولر همخوانی نداشته باشد، چه اتفاقی رخ میدهد؟
به طور میانگین شما برای استفاده از یک کولر 18 هزار نیاز به متراژی در حدود 25 الی 45 مترمربع خواهید داشت. چنانچه این مقدار بیشتر از حد استاندارد خود شود، دیگر دستگاه کارایی خاص خود را ندارد و باعث افزایش مصرف انرژی خواهد شد. پس در هنگام خرید کولر گازی، همواره به متراژ محل نصب و همچنین به ظرفیت کولر گازی توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
وجود فیلتر پلاسمستر یونایزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟
یکی دیگر از قابلیتهای بسیار محبوب و پیشرفتهای که میتواند کارایی کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰را افزایش دهد، وجود فیلتر ایونایزر است. این فیلتر هوا متشکل از 3 میلیون یون میباشد و هوای دریافتی وارد شده را پس از تصفیه، مجدداً به محیط میفرستد. هوای تصفیه شده عاری از هرگونه میکروب، ویروس، ذرات آلرژیزا و گردوغبار است.
معرفی و بررسی سیستم اسکن اسمارت
سیستم اسکن اسمارت از آن دسته سیستمهای بسیار مدرن و برجستهای است که با استفاده از اشعه مادونقرمز، میتواند بهخوبی تعداد افراد حاضر در محیط را تشخیص دهد و سپس بر اساس آنها قدرت انتقال هوا را تخمین بزند. این روش میتواند در کنار سیستم اینورتر، به میزان 75 درصد به کاهش مصرف برق کمک قابلتوجه ای داشته باشد.
در حالت کلی تصور کنید در یک محیطی 5 نفر در حال فعالیت هستند، این سیستم با استفاده از اشعه مادونقرمز خود میتواند این تعداد را بهراحتی تشخیص دهد و سپس فرایند انتقال هوا و میزان آن را بر اساس تعداد این افراد مشخص میکند. درصورتیکه به تعداد افراد حاضر در محیط اضافه و یا کم شود، این سیستم میتواند مقدار هوای منتقل شونده را نیز کموزیاد کند و این موضوع بهصورت مستقیم در مصرف انرژی و هزینههای ناشی از آن دخیل است.
بهرهمندی کولر گازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از گاز مبرد R410
در مدلهای پیشین و کولرهای گازی معمولی از گاز R22 استفاده میشد. اما کارشناسان بهمرورزمان و طی بررسیهای انجام شده به این نتیجه رسیدند که استفاده از این گاز میتواند باعث افزایش خطرات زیستمحیطی و تخریب لایه ازون شود. در نهایت تولید کولرهای گازی با استفاده از این گاز متوقف شد و نسل کولرهای گازی با گاز R410 وارد بازار شدند.
چطور میتوانیم از کولر گازی با شرایط مناسب نگهداری کنیم؟
پس از تهیه و خرید کولر گازی، باید همواره از آن نگهداری کنید تا بتوانید در تمامی فصول سال بدون کوچکترین دغدغهای از آنها استفاده کنید. در ادامه به معرفی و بررسی چند مورد خاص میپردازیم تا پس از بررسی این موارد بتوانید به مدت طولانی از محصول خود بهرهمند شوید. این موارد به شرح زیر است:
نوسان برق ورودی به کولر گازی را حتماً بررسی کنید.
کولر گازی خود را بههیچعنوان برای مدتزمان طولانی روشن نگذارید.
فیلترهای دستگاه تهویه مطبوع را مرتباً تمیز کرده و بشویید.
اگر میخواهید حالت سرمایش و گرمایش دستگاه را تغییر دهید، ابتدا دستگاه را در حالت خاموش قرار دهید.
استفاده همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک مکان مناسب نیست، زیرا رطوبتی که در اثر استفاده از کولر آبی در محیط ایجاد میشود بهوسیله کولر گازی جذب خواهد شد.
خرید مناسب محصولات تهویه مطبوع بسیار مهم است، سعی کنید از کمپانیها و برندهای معتبر دنیا دستگاه خود را تهیه کنید.
با برند ال جی بیشتر آشنا شوید
همانطور که میدانید، برند ال جی یکی از برندهای پرطرفدار محصولات خانگی است که تا به امروز در زمینه طراحی و تولید کولر گازی توانسته است نقش فعال و منحصربهفردی داشته باشد. ازاینرو در این بخش قصد داریم در خصوص این شرکت، اطلاعات کاملتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این شرکت خوشنام و معتبر در سال 1958 توسط مدیر موفق آن به نام کوو این هوی تأسیس شد. بی شک شرکت ال جی را میتوان یکی از شرکتهای تولیدی بسیار نوآور و خلاق در کره معرفی نمود که تا به امروز محصولات بسیار مدرن و هیجان انگیزی را از این شرکت مشاهده کردهایم.
شرکت «لاکی گلدستار» Lucky Goldstar یا بهاصطلاح LG در سالهای نخست فعالیت خود، با تولید لوازم الکترونیکی شروع به کار نمود و امروزه میتوان آن را بهعنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندههای محصولات الکترونیکی نظیر گوشی تلفن همراه، لپتاپ و تبلت، پنلهای صفحهنمایش، تلویزیون، لوازمخانگی، و قطعات الکترونیکی دانست. مصرفکنندگان ال جی همیشه شاهد تغییرات و پیشرفتهای پیدرپی محصولاتش بودهاند و بسیاری از مردم کیفیت را با ال جی تجربه کردهاند.
همانطور که اشاره نمودیم، ال جی در دوران فعالیت خود توانسته است محصولات متنوعی با کیفیتهای قابلقبول تولید کند و رضایت بالای 90 درصدی از مشتریان خود کسب کند. شعار این شرکت زندگی خوب یا «Life’s Good» است و همانطور که مشخص میباشد، این شعار را میتوان در تکتک محصولات این برند کرهای بهوضوح مشاهده نمود.
قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی چقدر است؟
از آن جایی که قیمت محصولات وارداتی بهصورت مستقیم با بازار ارز جهانی در حال تغییر و نوسان است، درنظرگرفتن قیمت دقیق و ثابتی برای این نوع محصولات امکانپذیر نیست. شما عزیزان میتوانید از طریق تلفنهای پشتیبانی با مشاوران و کارشناسان ما در تاپ فروش در تماس باشید تا بتوانید از آخرین قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی باخبر شوید.
جمعبندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی
ما در این قسمت در خصوص مشخصات تخصصی و رایج کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی صحبت کردیم تا پس از آشنایی کامل با این محصول و با اطمینان خاطر، آن را خریداری نمایید. چنانچه سؤالات بیشتری در خصوص این دستگاه مدرن و کاربردی دارید، میتوانید با کارشناسان تاپ فروش تماس بگیرید و مشاورههای لازم را بهصورت رایگان دریافت کنید.
برای خرید انواع مدل های کولر گازی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی 18000(R410) ال جی به سایت صفااستور مراجعه نمایید.
چنانچه بخواهیم یک تعریف بسیار ساده و روان از کولر گازی داشته باشیم، باید بگوییم که کولر گازی در حالت کلی وظیفه جذب هوای گرم و یا رطوبت محیط و سپس سردسازی آن را برعهده دارد. استفاده از این محصول در فصول سردوگرم سال میتواند تجربه لذت بخشی به همراه داشته باشد.
در هنگام خرید کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰باید به چه مواردی توجه کنیم؟
هنگامیکه بخواهید یک کولر گازی را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید، باید سه معیار و اصل را در نظر بگیرید. این سه اصل عبارتاند از:
در هنگام خرید باید کولر گازی کممصرفی انتخاب کنید.
حتماً کولر گازی را مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
سعی کنید از کولری استفاده کنید که در مدتزمان بسیار کمی، دمای محیط شما را بهخوبی خنک و یا گرم سازد.
خرید کولر گازی 18000 ال جی؛ با برخورداری از شرایط فوق میتواند یک انتخاب درست و مطمئن برای آن دسته از عزیزانی باشد که به فکر تهیه یک محصول خاص و ایدهآل میباشند.
معرفی نسل جدید کولرهای گازی ال جی و مقایسه آنها با کولرهای معمولی
آن چیزی که کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ را نسبت به دیگر محصولات ممتاز و متمایز ساخته است، بی شک به خاصیت نسل جدید بودن آن برمیگردد. اما نسل جدید در مدلهای این خانواده به چه معنا است؟ نسل جدید کولرهای گازی دچار تغییر و تحولات بسیار گستردهای شدهاند که در ادامه به معرفی و بررسی این موارد خواهیم پرداخت. لطفاً برای شناخت بیشتر کولر گازی ۱۸۰۰۰ شرکت ال جی با ما در ادامه همراه باشید.
با ویژگیهای بارز کولر گازی 18000 ال جی آشنا شوید
کولر گازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از آن دسته کولرهای گازی میباشد که استفاده از گاز مبرد R410A و سیستم اینورتر، باعث کاهش اثرات زیستمحیطی و نیز کاهش مصرف انرژی در این دستگاه شده است. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد این محصول آن است که میتواند محیطهایی با دمای منفی 10 درجه سانتیگراد را گرم و محیطهایی با دمای 60 درجه سانتیگراد را خنک کند، به همین دلیل از این محصول میتوانید در شرایط آبوهوایی خاص نیز استفاده کنید.
اگر نگاهی بهظاهر کولر گازی 18000 ال جی بیندازید، متوجه خواهید شد که از شکل و شمایل بسیار منحصربهفرد و جالبی برخوردار است و به همین دلیل علاقهمندان خاصی بهسوی این محصول جذب شدهاند. همچنین این دستگاه به دلیل استفاده از فینهای طلایی، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند.
کاهش مصرف برق با وجود سیستم دی سی اینورتر در کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی
یکی از سیستمهای بسیار مدرن و کاربردی که باعث تحول در خانواده کولرهای گازی شده است، استفاده از سیستم دی سی اینورتر میباشد. اما این سیستم به چه معنا است و چطور میتواند یک شاهکار عظیم را خلق کند؟ اجازه دهید با یک مثال ساده این سیستم را به شما عزیزان معرفی کنیم. در کولرهای گازی معمولی هنگامیکه دستگاه را از حالت Off به on تغییر میدادید و یا بهاصطلاح دستگاه را روشن میکردید، فرایند گرما و یا سرما شروع میشد و این فرایند ممکن بود به یک الی دو ساعت ختم شود. اما از یک زمانی به بعد تحمل گرما و سرما برای شما بسیار طاقتفرسا بود و شما مجبور بودید دستگاه را خاموش کنید تا دمای محیط به حالت اولیه خود بازگردد.
آیا میدانید بیشترین مصرف برق در کولرهای گازی هنگامی است که شما دستگاه را روشن میکنید؟ پس از خاموش نمودن کولر شما مجدداً برای آن که سرمایش را از دستگاه دریافت کنید، آن را روشن مینمودید و این فرایند ممکن بود تا 10 الی 20 بار در طول روز برای شما اتفاق بیفتد و این موضوع یعنی افزایش بیش از حد انرژی و میزان مصرف برق! اما در سیستم دی سی اینورتر چنین موضوعی وجود ندارد و دستگاه در حالت خودکار هنگامیکه احساس سرما و یا گرمای بیش از حد کند، با کاهش دور موتور میتواند محیط را به حالت ابتدایی خود بازگرداند و اینگونه است که بدون خاموش نمودن دستگاه میتوانید هوای محیط خود را کنترل کنید.
چه متراژ محیطی مناسب این محصول است؟
کولر گازی اینورتر 18 هزار شرکت ال جی مناسب برای محیطهایی با متراژ 25 الی 45 مترمربع میباشد و همچنین این محصول قادر است در مدتزمان بسیار کمی، دمای محیط را به دمای تعادل نزدیک سازد و این موضوع را مدیون انتقال هوا از 4 سمت اصلی است.
اهمیت رعایت تناسب میان ظرفیت کولر گازی و متراژ ساختمان
اگر میخواهید از کولر گازی خود بیشترین بازدهی را دریافت کنید و تعادل دمایی محیط را بهصورت ایدهآل تجربه کنید، باید به رابطه مهم ظرفیت دستگاه و متراژ ساختمان توجه کنید. این تناسب بسیار مهم است و اگر بهدرستی رعایت نشود، دستگاه نمیتواند انتظارات شما را برآورده سازد و باعث افزایش میزان مصرف برق و انرژی و هزینههای ناشی از آن میشود. در ادامه چند مورد بهعنوانمثال آوردهایم تا با این تناسب بیشتر آشنا شوید و محصولی مناسب با نیازهای خود خریداری کنید.
از کولر گازی 9 هزار برای مکانهایی با متراژ 12 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 12 هزار برای مکانهایی با متراژ 18 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 18 هزار برای مکانهایی با متراژ 18 الی 30 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 24 هزار برای مکانهایی با متراژ 70 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 30 هزار برای مکانهایی با متراژ 110 مترمربع استفاده کنید.
از کولر گازی 36 هزار برای مکانهایی با متراژ 130 مترمربع استفاده کنید.
چنانچه متراژ با ظرفیت کولر همخوانی نداشته باشد، چه اتفاقی رخ میدهد؟
به طور میانگین شما برای استفاده از یک کولر 18 هزار نیاز به متراژی در حدود 25 الی 45 مترمربع خواهید داشت. چنانچه این مقدار بیشتر از حد استاندارد خود شود، دیگر دستگاه کارایی خاص خود را ندارد و باعث افزایش مصرف انرژی خواهد شد. پس در هنگام خرید کولر گازی، همواره به متراژ محل نصب و همچنین به ظرفیت کولر گازی توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
وجود فیلتر پلاسمستر یونایزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟
یکی دیگر از قابلیتهای بسیار محبوب و پیشرفتهای که میتواند کارایی کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰را افزایش دهد، وجود فیلتر ایونایزر است. این فیلتر هوا متشکل از 3 میلیون یون میباشد و هوای دریافتی وارد شده را پس از تصفیه، مجدداً به محیط میفرستد. هوای تصفیه شده عاری از هرگونه میکروب، ویروس، ذرات آلرژیزا و گردوغبار است.
معرفی و بررسی سیستم اسکن اسمارت
سیستم اسکن اسمارت از آن دسته سیستمهای بسیار مدرن و برجستهای است که با استفاده از اشعه مادونقرمز، میتواند بهخوبی تعداد افراد حاضر در محیط را تشخیص دهد و سپس بر اساس آنها قدرت انتقال هوا را تخمین بزند. این روش میتواند در کنار سیستم اینورتر، به میزان 75 درصد به کاهش مصرف برق کمک قابلتوجه ای داشته باشد.
در حالت کلی تصور کنید در یک محیطی 5 نفر در حال فعالیت هستند، این سیستم با استفاده از اشعه مادونقرمز خود میتواند این تعداد را بهراحتی تشخیص دهد و سپس فرایند انتقال هوا و میزان آن را بر اساس تعداد این افراد مشخص میکند. درصورتیکه به تعداد افراد حاضر در محیط اضافه و یا کم شود، این سیستم میتواند مقدار هوای منتقل شونده را نیز کموزیاد کند و این موضوع بهصورت مستقیم در مصرف انرژی و هزینههای ناشی از آن دخیل است.
بهرهمندی کولر گازی 18 هزار اینورتر شرکت ال جی از گاز مبرد R410
در مدلهای پیشین و کولرهای گازی معمولی از گاز R22 استفاده میشد. اما کارشناسان بهمرورزمان و طی بررسیهای انجام شده به این نتیجه رسیدند که استفاده از این گاز میتواند باعث افزایش خطرات زیستمحیطی و تخریب لایه ازون شود. در نهایت تولید کولرهای گازی با استفاده از این گاز متوقف شد و نسل کولرهای گازی با گاز R410 وارد بازار شدند.
چطور میتوانیم از کولر گازی با شرایط مناسب نگهداری کنیم؟
پس از تهیه و خرید کولر گازی، باید همواره از آن نگهداری کنید تا بتوانید در تمامی فصول سال بدون کوچکترین دغدغهای از آنها استفاده کنید. در ادامه به معرفی و بررسی چند مورد خاص میپردازیم تا پس از بررسی این موارد بتوانید به مدت طولانی از محصول خود بهرهمند شوید. این موارد به شرح زیر است:
نوسان برق ورودی به کولر گازی را حتماً بررسی کنید.
کولر گازی خود را بههیچعنوان برای مدتزمان طولانی روشن نگذارید.
فیلترهای دستگاه تهویه مطبوع را مرتباً تمیز کرده و بشویید.
اگر میخواهید حالت سرمایش و گرمایش دستگاه را تغییر دهید، ابتدا دستگاه را در حالت خاموش قرار دهید.
استفاده همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک مکان مناسب نیست، زیرا رطوبتی که در اثر استفاده از کولر آبی در محیط ایجاد میشود بهوسیله کولر گازی جذب خواهد شد.
خرید مناسب محصولات تهویه مطبوع بسیار مهم است، سعی کنید از کمپانیها و برندهای معتبر دنیا دستگاه خود را تهیه کنید.
با برند ال جی بیشتر آشنا شوید
همانطور که میدانید، برند ال جی یکی از برندهای پرطرفدار محصولات خانگی است که تا به امروز در زمینه طراحی و تولید کولر گازی توانسته است نقش فعال و منحصربهفردی داشته باشد. ازاینرو در این بخش قصد داریم در خصوص این شرکت، اطلاعات کاملتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این شرکت خوشنام و معتبر در سال 1958 توسط مدیر موفق آن به نام کوو این هوی تأسیس شد. بی شک شرکت ال جی را میتوان یکی از شرکتهای تولیدی بسیار نوآور و خلاق در کره معرفی نمود که تا به امروز محصولات بسیار مدرن و هیجان انگیزی را از این شرکت مشاهده کردهایم.
شرکت «لاکی گلدستار» Lucky Goldstar یا بهاصطلاح LG در سالهای نخست فعالیت خود، با تولید لوازم الکترونیکی شروع به کار نمود و امروزه میتوان آن را بهعنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندههای محصولات الکترونیکی نظیر گوشی تلفن همراه، لپتاپ و تبلت، پنلهای صفحهنمایش، تلویزیون، لوازمخانگی، و قطعات الکترونیکی دانست. مصرفکنندگان ال جی همیشه شاهد تغییرات و پیشرفتهای پیدرپی محصولاتش بودهاند و بسیاری از مردم کیفیت را با ال جی تجربه کردهاند.
همانطور که اشاره نمودیم، ال جی در دوران فعالیت خود توانسته است محصولات متنوعی با کیفیتهای قابلقبول تولید کند و رضایت بالای 90 درصدی از مشتریان خود کسب کند. شعار این شرکت زندگی خوب یا «Life’s Good» است و همانطور که مشخص میباشد، این شعار را میتوان در تکتک محصولات این برند کرهای بهوضوح مشاهده نمود.
قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی چقدر است؟
از آن جایی که قیمت محصولات وارداتی بهصورت مستقیم با بازار ارز جهانی در حال تغییر و نوسان است، درنظرگرفتن قیمت دقیق و ثابتی برای این نوع محصولات امکانپذیر نیست. شما عزیزان میتوانید از طریق تلفنهای پشتیبانی با مشاوران و کارشناسان ما در تاپ فروش در تماس باشید تا بتوانید از آخرین قیمت کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی باخبر شوید.
جمعبندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 18 هزار ال جی
ما در این قسمت در خصوص مشخصات تخصصی و رایج کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی صحبت کردیم تا پس از آشنایی کامل با این محصول و با اطمینان خاطر، آن را خریداری نمایید. چنانچه سؤالات بیشتری در خصوص این دستگاه مدرن و کاربردی دارید، میتوانید با کارشناسان تاپ فروش تماس بگیرید و مشاورههای لازم را بهصورت رایگان دریافت کنید.
برای خرید انواع مدل های کولر گازی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی 18000(R410) ال جی به سایت صفااستور مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟