همان طور که می دانید این محصول یکی از کم مصرف ترین (به دلیل برخورداری از برد اینورتر دیسی) و منحصر به فرد ترین محصولات شرکت الجی است که به دلیلی فناوری بسیار خاصی که در خود دارد می تواند باعث کاهش آسیب درد در افراد مسن شود! خیلی دیگر از مزایای مهم و تخصصی این محصول موجب شده است تا مصرف کنندگان علاقه بسیار زیادی به آن پیدا کنند و این محصول را به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولالت برند بزرگ ال جی به حساب بیاورند.
در ادامه به “معرفی تخصصی این محصول خواهیم پرداخت” تا شما قبل از خرید بتوانید اطلاعات کاملا جامع و مفیدی به دست آورید.
کمی در خصوص کولرگازی 12000 ال جی در بانه بهتر بدانیم!
همان طور که اشاره نمودیم کولر های گازی 12 هزار ال جی از تکنولوژی های خاصی استفاده می کنند که این موضوع سبب شده است تا در اکثر شرایط جوی بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، از سوی دیگر هب دلیل برخورداری از برد اینورتر دیسی، این محصول به عنوان یکی از کم مصرف ترین محصولات شرکت ال جی معرفی شده است چراکه می تواند تاثیر کاملا محسوسی بر کاهش بسیار مصرف برق بگذارد.
“همچنین این محصول به دلیل اثرات منفی گاز های گلخانه ای بر روی جو، از گاز R410A استفاده می کند که هیچ اثر بد و نامطلوبی را بر لایه اوزون ندارد!”
بررسی یک نکته خاص از مزایای ویژه این محصول | گرمایش قوی
جالب است بدانید کولر گازی 12 هزار شرکت ال جی یک قابلیت بسیار بسیار شگفت انگیز و جذاب دارد و آن هم این است که این محصول توانایی گرم نمودن محیط هایی را دارد که دمای آن ها کمتر از منفی 10 درجه سانتی گراد است! این موضوع در صورتی است که در سایر محصولات برند های مختلف ما شاهد مشکلاتی در گرم نمودن فضاهای زیر صفر هستیم.
یکی دیگر از محصولات این برند که از لحاظ کارآیی شباهت زیادی به این مدل دارد را می توان کولر گازی 18000 ال جی نام برد. پیشنهاد می کنم مشخصات این مدل را هم در سایت بانه انتخاب بررسی کنید.
بررسی یک نکته خاص از مزایای ویژه مدل 1200 ال جی | سرمایش قوی
اما تنها فکر نکنید که این محصول می تواند محیط های بسیار سرد را گرم کند، بلکه می تواند محیط های بسیار گرم را نیز سرد کند. به طور معمول این محصول قادر است محیط هایی تا دمای 60 درجه سانتی گراد را خنک کند و این یک نتیجه شگفت انگیز و کاملا حرفه ای است و به خوبی نشان می دهد که این محصول از توانایی بسیار خاصی در هر نوع شرایط آب و هوایی برخوردار است.
اسپلیت 12000 الجی برای چه متراژی از محیط قابل بهره وری است؟
شما می توانید برای مکانهای 10 متری تا 25 متری اتاق این محصول را فراهم کنید و اگر محیط ببزرگ تری در اختیار دارید پیشنهاد می کنیم از مدل 18000 این شرکت استفاده کنید.
بررسی میزان صدا در کولرگازی 12 هزار ال جی!
بدانید که میزان صدا در کولر های گاری ال جی بسیار بسیار پایین بوده چراکه میزان صدای استاندارد کتابخانه 8 دسی بل است و صدا و نویزی که دراین محصول تولید می شود تنها 11 درصد از صدای استاندارد کتابخانه بیشتر می باشد. در حالت کلی می توان گفت که کولر گازی 12000 ال جی در بانه انتخاب تنها 19 دسی بل صدا تولید می کند و این موضوع نشان می دهد که این محصول تا به چه اندازه بی صدا است!
بررسی مقاومت در شرایط آب و هوایی کولر مدل 12000 الجی
همان طور که اشاره نمودیم وجود کولر های گازی در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و همچنین وجود در مناطقی که ذرات و گرد و غبار معلق بسیار زیادی دارند می تواند باعث استهلاک کولر های گازی شده و در نتیجه طی فشار های بسیار زیادی که به تمامی دستگاه های الکتریکی در این دو منطقه می شود، خرابی زودرس عاید ما شود.
این موضوع اجازه فعالیت مناسب و اصولی را از دستگاه می گیرد. از این رو متخصصان موجود در شرکت ال جی فرایند ها و شیوه های بسیار مناسبی را برای رفع این موضوع اندیشیده اند و به خوبی متوجه شدند که استفاده از کمپرسور روتاری می تواند این محصول را تا دمای 60 درجه سانتی گراد نیز حفظ نماید و عملکرد بسیار مطلوب تری را تجربه کند.
اینورتر به چه معناست؟
یقینا یکی از مهمترین مواردی که در صنعت کولر گازی اتفاق افتاد ورود تکنولوژی اینورتر به این سیستم می باشد که باعث شد کلیت شاخه های کولرگازی به دو دسته اینورتر دارد و بدون اینورتر تقسیم شود. در ادامه مطلب این موضوع را بیشتر برای شما باز میکینم.
در کولرهای معمولی که فاقد این قطعه هوشمند می باشند در واقع پس از روشن نمودن کولر گازی برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل به دلیل ساخار فنی خاص آنها چندین بار کمپرسور کولرگازی خاموش و روشن خواهد شد که دلیل مصرف برق بیش از حد به همین موضوع برمیگردد. در واقع مصرف برق غیر معمول به دلیل توان برق مصرفیست که در هنگام روشن شدنهای مکرر کولرگازی اتفاق میفتد.
اما در کولرهای گازی مجهز به کیت الکترونیکی اینورتر پروسه به شکل دیگری طی میشود. موضوع از این قرار است که در این سیستمها برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل نیاز به خاموش و روشن شدنهای مکرر نمی باشد و بصورت اتوماتیک در این مدت زمان با کاهش دور فن کمپرسور در فواصل زمانی مشخص و منتخب از قبل تعیین شده از خاموشی خودکار جلوگیری شده و به قول معروف کولر گازی بدون استارت کار خود را ادامه میدهد.
لازم به ذکر است با پیدا شدن قطعات فول دی سی اینورتر در صنعت کولرگازی پروسه صرفه جویی در مصرف انرژی به کمال رسیده و با توجه به مشاهدات تجربی کاهش مصرف انرژی تا 73% را شاهد بوده ایم. ضمنا وجود این قطعه هوشمند در کولرگازی 12000 ال جی سبب شده که این محصول جایگاه ویژه ای در بین خریداران خود داشته باشد.
بررسی گازهای R410 وR22 مورد استفاده در کولر گازی 12000 الجی
از دیگر موارد قابل بررسی در کولر گازی وجود دو دسته گاز مصرفی می باشد که هر کدام در سیستم مشخصی جهت خنک سازی مخزن و ایجاد هوای خنک تعبیه شده اند. به طور کلی گاز R22 در کولرهای گازی بدون اینورتر و گاز R410 در کولرهای گازی اینورتردار مورد استفاده قرار میگیرند.
اما با توجه به مرور زمان و پیدا شدن این مسئله که گازهای R22 مصرفی دستگاه مخرب محیط زیست و لایه ازون می باشد همین موضوع دانشمندان حوزه ی تهویه مطبوع را واداشت تا تمهیداتی طراحی و پیاده سازی کنند که در سیستم های بدون اینورتر نیز از گاز دوستدار محیط زیست R410 استفاده کنند و خوشبختانه این مهم با آزمایشات فراوان و طولانی به حوزه ی صنعت کولرگازی افزوده شد.
در کولرگازی ال جی 12 هزار از سامانه ای هوشمند استفاده شده که از طریق ابزارهای خاصی تعداد افراد حاضر در محیط را تشخیص میدهد! بله درست شنیدید این کولرگازی به همچین سیستم هوشمندی مجهز شده است که دور فن کمپرسور خود را با توجه به تعداد افراد حاضر تنظیم نماید تا از مصرف بی خود و جهت انرژی خودداری شود.
برخی از مزایای مصرف استفاده از کولر 12000 ال جی
این محصول همانند سایر محصولات دیگر همواره دارای مزایای مصرف بسیار مناسبی ایت که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت البته این موضوعات را به صورت موردی مورد بررسی قرار خواهیم داد.
- استفاده و نصب از مبدل حرارتی به همراه Gold Fin
مبدل حرارتی در کنار Gold Fin عملکرد بسیار مطلوبی را به دستگاه هدیه می دهد. از این رو دستگاه می تواند در شرایط آب و هوایی حاد و نا مطلوب عملکرد خوبی داشته باشد.
- توانایی خنک کنندگی بسیار بالا
این محصول می تواند در طی مدت زمان بسیار کمی دمای محیط را به خوبی خنک کند به علاوه می تواند هوا را تا مسافت 15 متری پرتاب کند.
- بررسی ظرفیت مناسب
چنانچه قصد تهیه و خرید کولر های گازی را دارید در ابتدا باید بدانید که کدام محصول با کدام ظرفیت مناسب محل کار و یا منزل شما است. به عنوان مثال اگر قصد دارید از خانواده کولر های ال جی استفاده کنید باید بدانید که کدام ظرفیت می تواند مناسب شما باشد. از این رو مواردی که بر ظرفیت کولر گازی تاثیرگذار هستند، عبارت اند از: متراژ محل مورد نظر، ارتفاع سقف و همچنین تعداد پنجرهها هستند، لطفا قبل از خرید این موارد را بررسی کنید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید.
جمع بندی قسمت کولر گازی 12000 ال جی در بانه
خرید از بانه همواره حس بسیار خوبی را برای برخی از افراد تداعی می کند، ما در فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب نیز به خوبی قصد داریم شرایطی را برای شما عزیزان فراهم سازیم که بتوانید در مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تجربه خرید شیرین و مناسبی از بانه را همواره به خاطر داشته باشید.
جهت خرید کولر گازی 12000(R410) ال جی و دیدن تمامی مدل های کولر گازی الجی به سایت صفااستور مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟