خرید سیسمونی کاری سخت و دشوار است پس بهتر است پیش از شروع آن مواردی را در نظر بگیرید تا هم هزینه های اضافی را کاهش دهید، هم سریعتر و بهتر خرید کنید.
1- بودجه خرید سیسمونی
در اولین مرحله بودجه مورد نیاز برای خرید سیسمونی را تهیه کنید. اگر می خواهید حداقل هزینه ممکن را برای خرید سیسمونی داشته باشید، زمانی که بودجه تعیین می کنید می توانید از برخی خریدهای اصافی صرف نظر کنید. این صرف نظر می تواند شامل مواردی باشد که وجود آن ها ضرورتی ندارد.
2- لیست لوازم مورد نیاز
لیست سیسمونی مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. تهیه لیست به شما کمک می کند تا از خریدهای اضافی خودداری کنید. 4 گروه از اصلی ترین لوازمی که باید تهیه کنید شامل : لباس، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و مراقبتی، کالسکه و کریر، تخت و کمد است.
3- برندها و محصولات را بشناسید
پیش از اقدام به خرید انواع برندها و نظرات مشتریان را در رابطه با آن ها را بخوانید تا بهترین محصول با کمترین قیمت را تهیه کنید.
4- مراکز معتبر خرید
از مراکز معتبر سیسمونی خرید خود را انجام دهید. فرقی نمی کند خرید شما حضوری است یا اینترنتی . تنها لازم است از جایی خرید کنید که نسبت به کیفیت کالاها و ارائه خدمات اطمینان دارید.
برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد انتخاب های زیادی خواهید داشت. برای انتخاب بهترین سایت خرید اینترنتی سیسمونی باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید.
1- تنوع در کالاها
فروشگاه اینترنتی سیسمونی که از ان خرید می کنید باید دارای تنوع مناسب و کافی باشد. بدین ترتیب که بتوانید تمام کالاهای مورد نیاز را از آن خریداری کنید.
2- کیفیت کالاها
کیفیت کالاها بایستی مناسب باشد. کیفیت می تواند از طریق بررسی برندهای ارائه شده توسط فروشگاه قابل اندازه گیری باشد.
3- شیوه ارسال کالا
شیوه ارسال کالا باید تا حد امکان راحت و بدون دردسر باشد. به طور معمول افرادی که به صورت اینترنتی سیسمونی نوزاد خریداری می کنند به دنبال راحت تر کردن فرایند خرید هستند.
4- ارائه خدمات پشتیبانی مناسب
سایت باید پشتیبانی مناسبی داشته باشد تا بتواند به تمام نیازهای افراد پیش و پس از خرید به طور کامل پاسخ دهد و آن ها را برای خرید بهتر راهنمایی کند.
خرید سیسمونی نوزاد یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که هر پدر و مادری مشتاق انجام دادن آن است؛ با وجود این لازم است قبل از خرید، نسبت به تهیه چک لیست سیسمونی اقدام کنید و بر اساس این لیست خرید کنید تا هم ذهنتان نظم بگیرد و هم بتوانید مدیریت بهتری برای خرید سیسمونی انجام دهید.
خرید سیسمونی
بدنیا آمدن نوزاد روی همه ی قسمت های زندگی اثر میگذاره، بنظر بعضی ها سختتر میشه و بنظر یکسری دیگه شیرین تر. اضافه شدن عضو جدید به خانواده نیازمند یکسری تغییرات است و مستلزم انجام کارهایی برای نوزادِ شاخه شمشادتون.
یکی از لذت بخش ترین کارهایی که برای شاهزاده پسر یا شاهدخت نی نیِ تان و یا شاید هم هردو می بایست انجام دهید خرید سیسمونی نوزاد است و قطعاً می خواهید بهترین ها را به عنوان سیسمونی تهیه نمایید.
پدر و مادرهای جوان بعداز مشخص شدن بارداری مادر و بهتر بگوییم فرشته ی خانواده، شوق خرید سیسمونی قشنگ و با کیفیت را برای نوزاد خود دارند. والدین جوان بعضی از وسایل اولیه خرید سیسمونی را بدون توجه به جنسیت نوزاد در ماهها و حتی روزهای اول بارداری مادر خریداری میکنند.
برای یک خرید سیسمونی خوب زوج جوان در جستجوی فروشگاههای مناسب هم به جهت کیفیت و هم قیمت مطلوب می باشند و از دوستان و بزرگترها که تجربه ی داشتن فرزند و مسائل مربوط به آن را دارند، درباره اولویت های یک خرید سیسمونی راهنمایی می گیرند و میدانیم چقدر سخت است یافتن فروشگاهی که هم منصف باشد و در این آشفتگی قیمت ها و گرانی ها هوای مشتری را داشته باشد و هم اجناس باکیفیت سیسمونی را عرضه کند.
طبق رسم و رسوم ایران خرید سیسمونی برای فرزند اول را معمولاً پدرو مادرِ مامان خانواده انجام میدهند اگر چه در سالهای اخیر بسیاری از پدر و مادرهای جوان بخشی از وسایل خرید سیسمونی نوزاد را خودشان انجام می دهند و ترجیح میدهند خرید سیسمونی به انتخاب خودشان باشد و هم کمکی به پدر و مادرشان.
اگر خرید سیسمونی نوزاد برنامه ریزی شده و طبق کاربرد و در عین حال زیبایی انتخاب شود، مطمئناً می توان یک خرید سیسمونی عالی داشت. حتماً قبل از بچه دار شدن فروشگاه های رنگارنگ سیسمونی به چشمتان خورده اند، مملو هستند از اجناس ریز و درشت رنگارنگ و شاد، هنگام خرید سیسمونی انتخاب رنگهای شاد برای فرزند دلبندتان، دنیای جدید او را زیباتر می کند و آرامش فضای اطراف او را بیشتر می نماید.
در وهله اول بهتر است وسایل خرید سیسمونی نوزاد را براساس ضرورت، زمان استفاده برای کودک و همچنین میزان بودجه خانواده اولویت بندی کنیم:
وسایل اولیه و ضروری نوزاد
1-لباس نوزاد در خرید سیسمونی
لباس نوزادی سایز صفر تا سه: لباسهای نوزادی از سایز 0 (صفر) شروع می شوند (سایز دوصفر برای نوزادانی که نارس هستن یا با وزن خیلی پایین دنیا می آیند ... حدود 2 کیلو و کمتر).
مدل لباس های مورد نیاز خرید سیسمونی نوزاد : 1 - رکابی 2 - شورت عینکی 3 - بلوز آستین کوتاه 4 - بلوز آستین بلند 5- بلوز جلو دکمه دار (مانتو) 6 - کلاه کشی و کلاه بندی 7- روسری 8- شلوار (بیشتر از آیتم های دیگر باید شلوار خریداری کنید) 9- بادی رکابی (به لباس زیردکمه دار نوزاد اصطلاحاً بادی می گویند) 10-بادی کوتاه 11- بادی بلند 12- سرهمی نخی 13- سرهمی مخملی 14- سرهمی کاپشنی 15- دستکش نخی (تا صورت نازش را با ناخن های تیزش خط نیاندازد) 16- شلوارک (شورت پادار) 17- پیشبند 18 - جوراب نرم 19 - قنداق نخی نوزاد
تعداد لباسهای آستین کوتاه، آستین بلند و یا رکابی براساس فصلی که نوزاد متولد می شود باید در لیست خرید سیسمونی قرار بگیرد و مورد توجه بیشتر باشد، همچنین براساس منطقه آب و هوایی می توانید انتخاب نمایید که کدام لباس ها را بیشتر برای سیسمونی درنظر بگیرید
جنس لباس در خرید سیسمونی
فقط نخی: این دو کلمه را به یاد داشته باشید. لباس نوزاد باید حتما نخی باشد چون پوست لطیف تن او احتمال دارد به الیاف پلاستیکی یا مصنوعی دیگر حساسیت نشان دهد. به علاوه ممکن است در اثر تعریق پوست او عرق سوز شود.
پس در انتخاب لباس مخصوصا لباسهای زیر که مستقیم با تن نوزاد در ارتباط هستند صرفه جویی را کنار بگذارید و فقط به انتخاب جنس خوب فکر کنید. نگران نباشید. برای لباسهای رویی میتوانید تا دلتان میخواهد لباسهای بامزه و رنگی را انتخاب کنید. برچسبی روی لباسها هست که مشخصات پارچه لباس روی آن نوشته شده.
یکی از این مشخصات درصد کتان است. لباس نوزاد یا باید 100 درصد کتان باشد یا درصد بالایی از آن را داشته باشد. توجه کنید، حتما قبل از لباس پوشاندن به نوزاد، لباس را یکبار بشویید.
ست لباس بیمارستانی نوزاد - لباس گرم و ژاکت- لباس بیرونی- سرهمی گرم و نخی- دستمال آروغ نیز از ضروریات لباس های لیست خرید سیسمونی نوزاد می باشند. ممکن است برای شما سؤال پیش آمده باشد که ست لباس بیمارستانی نوزاد چیست؟
ست لباس بیمارستانی نوزاد یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید سیسمونی باید درنظر بگیرید. ست لباس بیمارستانی نوزاد شامل لباس ها و آیتم هایی هست که بلافاصله پس از زایمان و در بیمارستان نیاز دارید تا به فرزندتان بپوشانید. آیتم های ست لباس بیمارستانی نوزاد شامل تکه های زیادی است که ضروری ترین ها را در اینجا نام می بریم و همچنین شما می توانید در سرشاخه اول سایت مای نی نی و در زیرشاخه ست لباس بیمارستانی نوزاد آنها را ببینید، ضروری ترین ها به عنوان ست بیمارستانی نوزاد عبارتند از لباس سرهمی نوزاد، دستکش نوزاد، کلاه بندی یا کشی نوزاد، پتو یا دورپیج نوزاد، پیشبند کوچک نوزاد، بلوز جلو دکمه دار نوزاد یا همان مانتو نوزاد، شلوار نوزاد و پاپوش پارچه ای نوزاد
2- وسایل مربوط به نگه داری وسایل نوزاد در خارج و داخل منزل
ساک وسایل نوزاد
3- وسایل مربوط به تغذیه نوزاد وکودک در خرید سیسمونی
شیشه شیر نوزاد - قندآب خوری- پستانک غذاخوری نوزاد - شیر خشک- شیشه شور نوزاد - سرلاک خوری نوزاد - قاشق و چنگال مخصوص نوزاد - فلاسک- توری میوه خوری- پیشبند نخی نوزاد - پیشبند نایلونی جیب دار و لباسی
4- وسایل خواب کودک
قنداق چسبی- سرویس خواب- تشک –بالش و روانداز دم دستی- پشه بند- زیرانداز مخمل و پارچه ای لطیف
5- وسایل حمام کودک در لیست ضروریات سیسمونی
توری یا ابر وان- شامپوی سر و بدن- لیف مخصوص نوزاد - شانه و برس نوزاد- حوله کلاه دار نوزاد - پوپت وان و کتاب حمام نوزاد - کلاه حمام نوزاد
6- وسایل مربوط به مواقع ناخوشی نوزاد و تامین مکمل های بدن
داروخوری نوزاد - تب سنج مخصوص نوزاد - پوار بینی نوزاد یا همان فینگیر نوزاد -کیسه آبگرم و سرد نوزاد
7- وسایل مربوط به حفظ سلامتی پوست نوزاد در خرید سیسمونی
پودر و کرم سوختگی - روغن بچه - لوسیون بدن نوزاد - ناخن گیر و قیچی مخصوص نوزاد
8- وسایل آرامش کودک
پستانک نوزاد (قاب پستانک نوزاد و بند پستانک) – دندانگیر نوزاد - آویز تخت نوزاد - تشک بازی
9- وسایل خرید سیسمونی هنگام تعویض پوشک
زیرانداز مخصوص تعویض پوشک - دستمال مرطوب- خشک کن نوزاد- کرم سوختگی نوزاد (سودوکرم) - روغن بچه
10- وسایل نگه داری کودک در خارج از منزل
کالسکه- ساک حمل کودک - صندلی ماشین –آغوشی نوزاد (بسیار ضروری است و از کمردرد مادر و پدر جلوگیری می نماید)
11- وسایل ضروری خرید سیسمونی برای مادر
بالش بارداری- بالش شیردهی- پد سینه - رابط سینه - کرم شقاق سینه - سوتین شیردهی
12- اسباب بازی کودک تا یکسال
13- وسایل بهداشت دهان
مسواک انگشتی نوزاد
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟