تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد
یخچال آرچلیک شما مانند هر وسیله الکترونیکی یا لوازم خانگی دیگری ممکن است هر از چند گاهی دچار مشکل شود. برخی از مشکلات یخچال راهحل آسانی دارند. برخی از مشکلات را میتوانید قبل از تماس با یک نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد حل کنید اما رفع برخی از مشکلات و تعویض قطعات نیاز به تخصص بالا دارد و برای همین برای رفع آنها به یک تعمیرکار ماهر دارید. در هر صورت، برای تعمیر یخچال خود ابتدا باید علت بروز مشکل را بدانید و سپس دست به اقدام بزنید. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم به بررسی رایجترین مشکلات یخچال آرچلیک و کارهایی که میتوانید برای رفع آنها انجام دهید بپردازیم. با ما همراه باشید.
بررسی رایجترین مشکلات و روشهای مورد استفاده در تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد
رایجترین و اصلیترین مشکلات یخچال آرچلیک که به تعمیر جدی نیاز دارند عبارتند از:
- سرد نشدن یخچال آرچلیک
- عدم برفکزدایی و یخزدایی یخچال آرچلیک
- نشت کردن آب یخچال آرچلیک
- منجمد شدن مواد غذایی و غذا
- روشن نشدن لامپ یخچال
سرد نشدن یخچال و حل مشکل با مراکز تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد
سرد نشدن یخچال، رایجترین مشکلی است که افراد با آن مواجه میشوند و منجر به تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد میشود. دلایل آن را میتوان به موارد زیر خلاصه کرد:
- کثیف بودن کویل های کندانسور: سیمپیچهای کندانسور که در پشت یخچال قرار گرفتهاند معمولا گرد و غبار و تار عنکبوت را دور خود جمع میکنند و به همین دلیل ممکن است مانع از خوب کار کردن و حتی از کار افتادن کویلها شوند. هرچند وقت یکبار آنها را کامل تمیز کنید و دوباره یخچال را بررسی کنید تا بفهمید مشکل برطرف شده است یا نه.
- از کار افتادن موتور فن اواپراتور: اگر موتور فن اواپراتور از کار افتاده باشد هوای سرد را در محفظه مواد غذایی به گردش در نخواهد آورد. برای رفع این مشکل و تعویض موتور به کمک یک تعمیرکار حرفهای تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد نیاز پیدا خواهید کرد.
- خرابی موتور فن کندانسور: وقتی موتور فن کندانسور خوب کار نکند، هوا از کویلهای کندانسور و کمپرسور عبور نمیکند برای تعویض یا تعمیر موتور فن از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.
- رله استارت خراب: اگر رله استارت خراب باشد، ممکن است کمپرسور اصلاً کار نکند و یخچال سرد نشود.
- ترموستات کنترل دما: در صورتی که ترموستات کنترل دما کار نکند ولتاژی را به کمپرسور، موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور نمیرساند.
- خازن استارت: خازن راه اندازی خراب مانع از شروع فعالیت کمپرسور میشود.
- برد کنترل دما: وقتی که نقص و مشکلی در برد کنترل دما وجود داشته باشد ارسال ولتاژ به سیستم خنککننده را متوقف میکند، در نتیجه سیستم خنک نمیشود.
- کمپرسور: کمپرسور موتوری است که مبرد را فشرده میکند و مبرد را از طریق کویلهای اواپراتور و کندانسور به گردش در می آورد. اگر کمپرسور کار نکند، یخچال خنک نمیشود. با این حال قبل از تعویض کمپرسور، ابتدا تمام قطعات معیوب را بررسی کنید. اگر همه قطعات دیگر به درستی کار میکنند، از یک متخصص برای تشخیص علت آن و تعمیر یخچال در مشهد کمک بگیرید.
- برد کنترل اصلی: برد کنترل اصلی ممکن است دچار مشکل شده باشد. اما از آنجایی که این مشکل کمتر احتمال دارد اتفاق بیفتد قبل از تعویض برد کنترل اصلی، تمام قطعات دیگر را بررسی کنید و سپس سراغ این گزینه بروید. اگر هیچ یک از اجزای دیگر خراب نبود پس مشکل از برد کنترل اصلی است و باید به فکر تعویض آن باشید.
عدم برفکزدایی و یخزدایی و رفع مشکل با مراکز تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد
دومین مشکل رایج در یخچالهای آرچلیک، عدم برفکزدایی و یخزدایی است و اصلیترین دلایل آن به ترتیب ذکر شدهاند:
- برد کنترل دیفراست: اگر برد کنترل دیفراست خراب شده باشد یخچال وارد چرخه دیفراست (برفکزدایی و یخزدایی) نمیشود. برای تشخیص علت دقیق خرابی برد و تعویض آن به کمک تعمیرکار حرفهای نیاز خواهید داشت.
- تایمر دیفراست: وقتی تایمر دیفراست نقصی داشته باشد ممکن است وارد چرخه دیفراست نشود یا در طول چرخه دیفراست هیچ برقی به هیتر دیفراست ارسال نکند. در این صورت احتمالا باید قطعه را عوض کنید.
- مجموعه هیتر دیفراست: اگر مجموعه هیتر دیفراست خراب شده باشد سیستم دیفراست کار نخواهد کرد و برفک و یخ همچنان روی کویلهای اواپراتور جمع میشود.
- ترموستات دیفراست: اگر ترموستات دیفراست دچار مشکل شده باشد، رابطهای اتصال ترموستات بسته نمیشوند تا برق در هیتر دیفراست جریان یابد. برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار باید کمک بگیرید.
- فیوز سنسور دیفراست: اگر فیوز سنسور دیفراست منفجر شود، سیستم دیفراست کار نمیکند و یخچال فرایند برفکزدایی و یخزدایی را انجام نمیدهد. فیوز سنسور دیفراست قابلیت تنظیم مجدد ندارد و در صورت خرابی باید تعویض شود.
- برد کنترل اصلی: وقتی برد کنترل اصلی خراب شده باشد ممکن است ارسال ولتاژ به سیستم دیفراست متوقف شود. در صورت خرابی قطعه، باید تعویض آن را به دست یک متخصص حرفهای مرکز تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد بسپارید.
- نشتی آب یخچال و نحوه تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد
نشت آب به دلایل مختلفی اتفاق میافتد و دلایل آن به ترتیب میزان شیوع آنها عبارتند از:
- گرفتگی یا یخزدگی سیستم تخلیه دیفراست: اگر سیستم تخلیه دیفراست یخ زده باشد آب از کانال تخلیه سرریز میکند و به پایین محفظه میریزد و در نهایت روی زمین نشت میکند. سیستم تخلیه دیفراست را بررسی کنید تا از مسدود شدن مسیر یا یخ زدگی آن مطلع شوید. اگر سیستم دیفراست یخ زده است، یخ را آب کنید. علاوه بر این، سیستم تخلیه را با آب داغ بشویید تا مطمئن شوید که هیچ زبالهای روی آن نمانده است.
- مجموعه مخزن آب: هرگونه نشتی در مجموعه مخزن آب که باعث سر ریز آب میشود را بررسی کنید. نشتی ممکن است بسیار کوچک باشد و بهسختی محل آن پیدا شود. اگر متوجه نشتی شدید، مخزن آب را تعویض کنید. سعی نکنید خودتان مخزن آب را تعمیر یا عوض کنید چون ممکن است چسب آن به خوبی به پلاستیک مخزن نچسبد و مشکل بدتر شود. برای حل این مشکل با مراکز تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.
- شیر ورودی آب: اگر شیر ورودی آب ترک خورده یا اتصال شلی داشته باشد آب از شیر ورودی نشت میکند. شیر ورودی آب را از نظر ترکخوردگی بررسی کنید و مطمئن شوید که محکم به خط آبرسانی وصل شده است.
- محفظه فیلتر آب: محفظه فیلتر آب را از نظر ترکخوردگی و گرفتگی بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه ترک در محفظه فیلتر آب، محفظه را تعویض کنید.
- ظرف تخلیه آب: اگر ظرف تخلیه آب ترک خورده باشد، در حین انجام چرخه دیفراست، آب از داخل یخچال نشت میکند. در صورت مشاهده ترک و آسیبدیدگی ظرف تخلیه آن را تعویض کنید.
منجمد شدن مواد غذایی و غذا در محفظه یخچال
فریزر برای منجمد کردن مواد غذایی است، در حالی که محفظه مواد غذایی تازه باید فقط غذا را خنک نگه دارد. اما اگر در مواد غذایی که در محفظه غذاهای تازه نگهداری میکنید کریستالهای یخ دیدید، باید علت را در بخشهای زیر جستجو کنید:
- ترموستات کنترل دما: وقتی ترموستات کنترل دما بهخوبی قبل کار نکند باعث میشود که سیستم مبرد بیش از حد لازم کار کند و یخچال بیش از حد سرد شود. دمای یخچال را در پایینترین درجه تنظیم کنید و اگر باز هم مشکل حل نشد با مراکز تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.
- ترمیستور: در صورتی که ترمیستور خراب شده باشد، به کمپرسور و فن اواپراتور فشار زیادی وارد میشود و بیش از حد معمول کار میکنند و در نتیجه یخچال خیلی سرد میشود. این قطعه ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد.
- برد کنترل دما: اگر برد کنترل نقصی داشته باشد، ممکن است ولتاژ برق را به کمپرسور یا موتورهای فن نرساند. تعمیرکار میتواند علت دقیق بروز این مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کند.
- دمپر کنترل هوا: دمپر باز و بسته میشود تا مقدار مناسبی هوای سرد وارد محفظه یخچال شود. اگر دمپر باز بماند، هوای سرد زیادی وارد یخچال شده و در نتیجه بیش از حد سرد خواهد شد. دمپر را از نظر آسیبدیدگی، شکستگی و هرگونه گیر و مانع بررسی کنید.
روشن نشدن لامپ یخچال آرچلیک
لامپ داخل یخچال آرچلیک به شما کمک میکند تا داخل آن را ببینید. اما لامپ هم قطعهای است که مستعد آسیب است. در بیشتر موارد این لامپ است که سوخته و خراب شده است و به سادگی با تعویض آن مشکل برطرف میشود. در صورت وجود نوارهای ال ای دی یا روشن نشدن لامپ پس از تعویض، به احتمال زیاد مشکل از برد کنترل یا سوکت لامپ که بهتر است توسط یک متخصص نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد بررسی شود.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟