محکم ترین قاب گوشی جهان باید دارای یک سری خصوصیت هایی باشد که بتواند گوشی شما را از هر گونه ضربه به خوبی محافظت کند.خب همانطور که می دانید تلفن های همراه به یکی از اساسی ترین وسایل زندگی هر فردی تبدیل شده است و همین سبب شده تا به دنبال بهترین و محکم ترین قاب ها برای گوشی خود باشند.
بیشتر گوشی های پرچمدار،پنل پشتی آنها شیشه ای است و بسیار به ضربه آسیب پذیر هستند که باید برای محافظت پنل پشتی و دوربین ها از محکم ترین قاب های مطرح برای گوشی خود استفاده کنید.وجود محکم ترین قاب بر روی گوشی باعث می شود تا گوشی شما از هر گونه ضربه و پاشش آب در امان باشد.قاب های زیادی در بازار وجود دارد اما نکته مهم این است که از بین قاب های موجود،محکم ترین قاب را برای گوشی خود پیدا کنید اما هیچ نگران نباشید،چرا که ما سعی کردیم با نوشتن این مقاله بتوانید اطلاعات زیادی را در زمینه خرید محکم ترین قاب گوشی کسب کنید.
یک قاب محکم برای گوشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
شاید برای شما جای سوال باشد که آیا یک قاب گوشی هم باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از گوشی شما به خوبی محافظت کند؟پاسخ این سوال قطعا بله است،چرا که شما علاوه بر توجه به ظاهر قاب گوشی باید به ویژگی هایی همچون MIL-STD توجه داشته باشید.در ادامه به برخی از ویژگی هایی که باید یک قاب محکم داشته باشد اشاره می کنیم:

توانایی محافظت از نمایشگر گوشی:
برخی از قاب های موجود در بازار،علاوه بر آنکه از پنل پشتی گوشی محافظت می کنند،می توانند از نمایشگر گوشی هم محافظت کنند که این یک مزیت محسوب می شود.در برخی از قاب ها،یک نوار TPU وجود دارد که سبب می شود مقاومت بیشتری برای محافظت از نمایشگر گوشی داشته باشند.توصیه می شود اگر قصد خرید قاب گوشی را دارید مخصوصا در گوشی هایی که نمایشگر خمیده دارند،حتما از قاب های گوشی استفاده کنید که بتوانند از صفحه نمایش گوشی شما به خوبی محافظت کنند. فروشگاه لوازم جانبی کالانه معتبرترین فروشگاه خرید لوازم جانبی موبایل در ایران می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت کالانه اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل کنید.
داشتن دستگیره برای نگه داشتن گوشی:
شاید برایتان پیش آمده باشد که بیشتر مواقع گوشی از دستتان می افتد و آسیب می بیند،اما اگر گوشی شما یک قابی داشته باشد که دارای دستگیره نگهدارنده باشد دیگر نگران این موضوع نخواهید بود چون به راحتی می توانید گوشی خود را در اثر افتادن بگیرید.کاربرد دیگری که این قاب ها دارند این است که به عنوان پایه هم می توان آنها را استفاده کرد مخصوصا هنگام فیلم دیدن...
در ادامه بهترین و محکم ترین قاب های چهان را برای گوشی بررسی و معرفی می کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید.
محکم ترین قاب گوشی جهان متعلق به کدام برند ها می باشد؟
اگر که شما یک گوشی پرچمدار دارید و به دنبال محکم ترین قاب گوشی جهان هستید ما در اینجا به چند تا از برند هایی که در این زمینه فعالیت می کنند اشاره کردیم زیرا انتخاب ممکن است سخت باشد و ندانید که کدام برند گزینه مناسبی برای خرید است.
قاب گوشی برند Otterbox
یکی از بهترین برند هایی که محکم ترین قاب های گوشی جهان را می سازد برند Otterbox است.این قاب ها به دلیل داشتن مقاومت بالا در لیست محکم ترین قاب ها برای گوشی است.این قاب ها بیشتر ضخیم هستند و کم پیدا می شود تا شما یک قاب ظریف از این برند پیدا کنید.
قاب های برند Otterbox معمولا به صورت دو تکه هستند و با رنگ مشکی به بازار عرضه شدند اما رفته رفته این قاب ها با رنگ های متنوعی مانند سبز و بنفش و آبی وارد بازار شدند اما این قاب یک مدل شفاف هم دارد که بسیار کم هست و باید در بازار بگردید تا این مدل را پیدا کنید.


قاب گوشی Otterbox Defender:
یک از بهترین گزینه ها را که می توان برای خرید قاب گوشی گفت برند Otterbox Defender است،که جزو بهترین و محکم ترین قاب های گوشی است که کیفیت بسیار بالایی دارد.در واقع جنس این قاب یک روکش لاستیکی است که با پلی کربنات از گوشی شما در برابر هر ضربه ای محافظت می کند.این قاب به گونه ای طراحی شده است که تمام دکمه های گوشی را پوشش می دهد و در برابر ورود گرد و غبار به داخل پورت شارژ گوشی محافظت می کند.یکی از مهم ترین مزیت هایی که این قاب دارد ضخامت بالای آن است که می تواند به خوبی از صفحه نمایش گوشی هم محافظت کند.
این قاب دارای دستگیره است که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن محافظت کند و می توانید با خیال راحت از گوشیتان در هر مکانی استفاده کنید.از نظر طراحی این قاب بسیار ضخیم است اما بسیار محکم می باشد.این قاب برای گوشی های سامسونگ و آیفون وجود دارد.
قاب گوشی Otterbox Symmetry:
این برند گزینه دیگری هم برای محکم ترین قاب گوشی ارائه کرده است که توانسته با ساخت قاب های ظریف و دارای ضخامت کمتر نظر و سلیقه افرادی که به دنبال قاب ظریف هستند را جلب کند.همانند ویژگی هایی که در مدل بالا گفتیم این مدل هم تمام ویژگی های یک قاب محکم را دارد علاوه بر آنکه ضخامت کمتری دارد و از نظر ظرافت و طراحی امتیاز بالاتری دارد.
اگر فکر کردید که این قاب بسیار نازک است باید بگویم که اشتباه کردید چرا که این قاب به هیچ عنوان نازک نیست و نسبت به قاب های دیگری که این برند تولید می کند،ضخامت کمتری دارد و می تواند برای ظاهر گوشی شما مناسب باشد.
این قاب برای گوشی های موتورولا،سامسونگ و اپل موجود است.

قاب گوشی برند UAG
یکی دیگر از تولید کنندگان محکم ترین قاب های گوشی برند UAG می باشد.که یک محافظ در بالا و پایین دارند که سبب شده خیالتان از محافظت گوشی راحت باشد.تمامی قاب هایی که این برند تولید می کند دارای استاندارد MIL-STD می باشد که می توانید از گوشیتان در هر مکانی با خیالی آسوده استفاده کنید و نگران ضربه و آسیب دیدن نباشید.
قاب هایی که برند UAG تولید می کنند،تنوع زیادی ندارند،ولی جزو بهترین قاب هایی که است که برای گوشی های آیفون 14 و سامسونگ S22 تولید شده است.برخی از مدل های این برند به صورت شفاف هستند که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.

قاب گوشی UAG Plasma:
یکی از مهم ترین دلایل خرید این مدل قاب از برند UAG،علاوه بر داشتن کیفیت و مقاومت بالا این است که شما می توانید این قاب را از هرحایی تهیه کنید.این قاب به دلیل داشتن ضربه گیر TPU که در بالا و پایین قرار دارد از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می کند.این قاب دارای سه لایه می باشد که از جنس پلی کربنات می باشد و از خراش گوشی هم محافظت می کند.
همچنین این قاب از اجزای دیگر گوشی مانند دوربین و نمایشگر هم به خوبی محافظت می کند،و به علت داشتن شفافیت از نظر ظاهری امتیاز خوبی می گیرد و جذابیت خوبی را به گوشی شما می دهد و به گونه این طراحی شده که از دست شما سر نمی خورد.این قاب برای گوشی های سامسونگ،اپل و هوآوی در بازار موجود می باشد.
قاب گوشی UAG Monarch:
شاید باورش سخت باشد اما این قاب از پنج لایه ساخته شده است که از نظر مقاومت حرفی برای گفتن دارد.بدنه قاب دارای تراکم و ضخامت بالا است که همین سبب می شود تا از گوشی شما در هر موقعیتی محافظت کند.این قاب دارای روکش بافتی است که باعث می شود هنگام به دست گرفتن گوشی هیچ مشکلی نداشته باشید و راحت از آن استفاده کنید.از متنوع ترین قاب های این برند مدل Monarch هست که برای اکثر برند های سازنده موبایل در بازار وجود دارد.
قاب گوشی برند Poetic
برند دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم،برند Poetic می باشد که قاب های گوشی خود را با بهترین قیمت ها به بازار عرضه می کند.در برخی از مدل های این برند محافظ نمایشگر داخلی دارند که شاید مورد علاقه و سلیقه خیلی از افراد نباشد اما خیالتان به طور کامل از آسیب دیدن گوشی در برابر ضربه راحت است.
این قاب از نظر طرح،رنگ های متنوع و زیادی ندارد،اما یک پایه داخلی دارند که این کمبود را جبران می کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که تا الان به شما معرفی کردیم دارای دستگیره می باشد و موقع استفاده از آن به خوبی از گوشی شما در برابر ضربات محافظت می کند.

قاب گوشی Poetic Revolution:
یکی از قاب های دیگری که توانسته گواهی سقوط داشته باشد قاب Revolution از برند Poetic می باشد که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن و حتی نفوذ آب محافظت کند.این قاب دارای دو تکه می باشد که هم از اطراف نمایشگر محافظت می کند و هم از پنل پشتی گوشی شما.بخش پشتی این قاب از پلی کربنات و نوار TPU ساخته شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
این قاب دارای یک پایه است که می توانید هنگام فیلم و سریال دیدن از آن استفاده کنید و لذت ببرید،و دیگر لازم نیست گوشی را در دستتان بگیرید.این قاب از نظر طراحی،دارای رنگ های متنوعی می باشد.
قاب گوشی Poetic Spartan:
این مدل قاب از برند Poetic از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل Revolution دارد که مانند آن دو تکه می باشد و لبه جلویی آن به خوبی از نمایشگر گوشی محافظت می کند و لبه پشتی آن هم از پلی کربنات سخته شده است که می تواند خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی به گوشی راحت کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که مقاومت بالایی دارند دارای گواهی TD 810G برای محافظت از گوشی در برابر سقوط می باشد.
یکی از مزیت هایی که این قاب نسبت به سایر قاب ها دارد داشتن بافت چرم درجه یک می باشد که احساس خوبی را به شما منتقل می کند.البته باید این نکته رو دقت کنید که قاب Spartan فقط برای گوشی های پرچمدار تولید می شوند و برای گوشی های میان رده در بازار کم است.
قاب گوشی برند Supcase
یکی از برند های مشهوری که در سخت قاب های محکم برای گوشی فعالیت می کند،برند Supcase می باشد.وقتی به ظاهر آن دقت می کنید متوجه شباهت آن با مدل های برند Poetic می شوید.بیشترین مدل رنگی که در ساخت این قاب ها استفاده می شود مشکی است.این برند قاب های باکیفتی را روانه بازار کرده است که می توانیم UB Pro را یکی از مقاوم ترین قاب های این برند در نظر بگیریم.
قاب های این برند بیشتر با یک دستگیره هستند و خیال شما را هنگام به دست گرفتن گوشی راحت می کند.این قاب ها دارای گواهی نظامی هستند و اگر بر روی زمین سقوط کنند هیچ مشکلی برای گوشی پیش نمی آید.

قاب گوشی Supcase UB Pro:
یکی از محبوب ترین و با دوام ترین قاب گوشی جهان از برند Supcase قاب UB Pro می باشد.این قاب برای اکثر گوشی ها تولید شده و به راحتی می توانید آن را در بازار پیدا کنید.قاب UB Pro از تمام قسمت های گوشی شما به خوبی محافظت می کند و دارای طراحی چند تکه است.محافظ TPU که این قاب دارد،ضخیم است و از گوشی در برابر ضربات محافظت می کند.پشت بدنه این قاب از جنس پلی کربنات است،و در برابر خط و خش مقاوم است.این قاب دارای محافظ نمایشگر است و اگر گوشی شما تخت باشد بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود.
این نمایشگر دارای دستگیره است که می توانید از آن برای پایه نگهدارنده گوشی هم استفاده کنید.مهم ترین ویژگی که این قاب دارد تنظیم پایه در سه زاویه است.
قاب گوشی برند Spigen
هنگامی که صحبت از محکم ترین قاب های گوشی جهان می شود،نمی توان از برند Spigen صرف نظر کرد.این برند قاب های متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است،از نظر مقاومت این برند نسب به سایر برند هایی که گفتیم مقاومت زیادی ندارد بنابراین برای استفاده های معمولی و روزمره کیفیت خوبی دارند و گزینه مناسبی می باشند.از نظر قیمت هم نسبت به سایر برند هایی که تا الان نام بردیم،هزینه زیادی نیاز نیست پرداخت کنید.
قاب های این برند،گواهی نظامی دارند و خیالتون را از بابت هر گونه ضربه به گوشی راحت می کند.بنابراین اگر به دنبال یک قاب گوشی مقرون به صرفه با کیفیت و مقاومت بالا هستید،قاب های برند Spigen گزینه مناسبی برای خرید می باشند.

قاب گوشی Spigen Tough Armor:
این قاب دو تکه است و از نوار TPU و پلی کربنات تولید شده که می تواند در برابر خط و خش هم مقاومت کند.قاب Tough Armor دارای یک بافت نرم است که همین سبب می شود مقاومتش در برابر ضربه بالا باشد.قاب Tough Armor دارای گواهی MIL-STD برای مقاومت گوشی در برابر سقوط و ضربه است که باعث می شود از گوشی شما در برابر هر گونه آسیبی محافظت کند.
قسمت پشتی قاب دارای یک پایه است،که می توانید گوشی را بر روی سطح صاف بگذارید و از تماشای فیلم و سریال خود لذت ببرید.این پایه ممکن است برای گوشی هایی که دارای وزن بالای و سنگین هستند مناسب نباشد و دارای لقی باشد.
سخن پایانی:
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین و محکم ترین قاب های گوشی جهان معرفی کنیم چرا که محافظت از گوشی به یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی تبدیل شده است و در نهایت بتونید از میان این همه گزینه،مناسب ترین انتخاب را برای خرید قاب گوشی داشته باشید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟