دلیل پایین بودن دمای خنک یخچال فریزر الکترواستیل
یکی از علائم رایج خرابی کمپرسور یخچال، درجه ی پایین خنک بودن هوای داخل یخچال است، برای اطمینان از وجود چنین مشکلاتی می توان کمپرسور را بررسی کرد، تست این قطعه نیاز به حضور کارشناسان متخصص تعمیرات یخچال دارد و توسط کاربران عادی قابل انجام نیست.
آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل
یکی از موارد آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل تشخیص صحیح عیب و ایراد به منظور انتخاب روش مناسب برای تعمیر عیب دستگاه می باشد.
به همین منظور عیب یابی و شناسایی عیوب در عملکرد یخچال فریزر الکترواستیل تاثیر بسزایی در تعمیر سریع و اساسی این لوازم خانگی دارد.
آموزش رفع علت ایجاد صداهای غیر طبیعی در دستگاه فریزر الکترواستیل
صداهای غیرطبیعی یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:
- به محل قرار دادن یخچال فریزر توجه داشته باشید ممکن است که تراز نیست و باید آن را اصلاح کنید.
- گاهی ممکن است که جسم خارجی در پشت یا زیر یخچال گیر کرده است، پس از بررسی آن را بردارید.
- فراموش نکنید که اگر به صدا دقت کنید صدای تیک تیک از داخل محفظه یخچال می شنوید، این طبیعی است و یکی از دلایل این صدا به دلیل انقباض و انبساط مواد غذایی یخچال فریزر الکترواستیل است.
- کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که آسیب دیده است و در این صورت می توانید با تعمیرکاران تماس بگیرید.
رفع روشن نشدن دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل
اگر با موارد زیر مواجه شدید به این معنی است که یخچال الکترواستیل روشن نمی شود یا به درستی کار نمی کند.
این علائم عبارت است از: خطا یا ارورهایی را روی صفحه دستگاه نمایش می دهد، تولید صدای ناهنجار، خنک نشدن هوای داخل دستگاه یخچال فریزر، یخ زدن بیش از حد اقلام در فریزر در یخچال اگر چنین حالتی را تجربه کردید قبل از انجام هر کاری بهتر است اتصال یخچال را به برق بررسی کنید تا به درستی ارتباط برقرار شده باشد.
هم چنین سیم خارج شده از یخچال فریزر الکترواستیل را از نظر قطع و پاره شدن بررسی کنید، بعد پریز برق را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید یا در صورت استفاده از کانکتور برق، اتصال برق را از نظر خرابی چک کنید.
علت انجام نشدن انجماد مواد غذایی در یخچال فریزر الکترواستیل
در یخچال فریزر الکترواستیل می توانید دلایل مختلفی برای یخ نزدن مواد غذایی پیدا کنید که می توان موارد زیر را نام برد:
احتمال دارد موارد معیوب شده ی این قطعات باعث بروز چنین مشکلی در دستگاه یخچال فریزر شما شده باشد، معیوب شدن قطعه ی ترموستات، شارژ گاز دستگاه، پیدایش ایراد در قطعه ی کمپرسور، فرسوده شدن و یا ایجاد پارگی لاستیک درب دستگاه، خرابی فن دستگاه، ایراد در قسمت دیفراست که به درستی وارد عمل نمی شود.
برای این کار بهتر است از یک متخصص تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد کمک بگیرید تا موارد فوق را بررسی کرده و علت یخ زدگی را بیابید.
نمایان شدن خطای سنسور دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل
خطای سنسور یخ زدایی یخچال فریزر الکترواستیل، شاید در گذشته برفک جزء لاینفک یخچال ها بوده است اما در نسل های امروزی تولید این یخچال ها نباید اثری از برفک در آن ها مشاهده بشود.
سیستم خنک کننده یخچال فریزرهای نفراست الکترواستیل در مدل هایی طراحی شده است که برفک موجود تقریباً دو بار در روز ذوب می شود.
این کار توسط سیستم یخ زدایی انجام می شود که دستگاه به آن مجهز می باشد، خرابی سنسور یخ زدایی باعث تشخیص کاذب وجود یخ زدگی در دستگاه می شود و به مرور زمان یخ زدگی زیادی در پشت یخچال فریزر شما ایجاد می شود.
از آنجایی که وجود این برفک ها باعث کاهش راندمان یخچال می شود و تازگی غذا را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، در نتیجه زمانی که سنسور یخ زدایی یخچال از کار بیفتد، باید تعمیر شود.
بررسی سنسور یخ زدایی یخچال فریزر و تعمیر و تعویض آن کاملا تخصصی و بهتر از یک تعمیرکار حرفه ای کمک گرفته بشود.
آموزش تشخیص معیوب شدن برد یخچال فریزر
گاهی با نواقصی مانند ایراد پیدا کردن قطعه ی برد یخچال روبرو خواهید شد، که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:
از مواردی که می تواند نشانه ی معیوب شدن قطعه ی برد در دستگاه شما باشد، دستگاه یخچال فریزر در طول ساعات طولانی کار می کند.
در یخچال های بدون برفک می توان متوجه یخ زدگی زیاد شد و همچنین مشکل یخ زدایی وجود دارد، دستگاه یخچال خاموش است و روشن نمی شود.
قطعه ی کمپرسور متوقف شده و خاموش است اما هر دو فن کار می کنند، این هم مشکل برد است، اگر یخچال شما مشکل دما و سرمایش دارد، بهتر است برد خود را کنترل کنید.
برای تشخیص معیوب شدن برد باید دستگاه را از برق بیرون آورده و پوشش قطعه ی برد را برداشته و برای نصب دوباره از سیم ها و اتصالات عکس بگیرید.
بررسی، تعمیر و عیب یابی قطعه ی برد در یخچال فریزر الکترواستیل بسیار دقیق است و بهتر است به یک متخصص سپرده شود تا با انجام رفع این عیوب مشکلاتی را در آینده برای دستگاه یخچال فریزر شما به وجود نیاورد.
تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل
با اولین تماس با این گروه دکتر آچار در محل حضور پیدا کرده و می توانید عیوب پیش آمده برای دستگاه یخچال تان را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نمایید.
تعمیر برد یخچال فریزر الکترواستیل
یکی از متداول ترین ایراد های برد یخچال الکترواستیل مربوط به مدل ساید بای ساید می باشد، زیرا یخچال های ساید بای ساید نسبت به مدل های معمولی سیستم پیشرفته تری دارند و در نتیجه احتمال خرابی برد یخچال نیز بیشتر است.
هزینه ی انجام سرویس تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل
در مواقعی که دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل شما با اختلال روبرو می شود با تماس با دکتر آچار می توانید از خدمات شان بهره ی لازم را ببرید و هزینه ی تعمیرات با توجه به قطعه ایی که مشکل پیدا کرده و یا اینکه تعویضی صورت گرفته باشد بستگی دارد.
چند توصیه ی مهم در مورد یخچال فریزر الکترواستیل
به منظور افزایش راندمان و افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل، رعایت نکات زیر در هنگام استفاده از دستگاه توصیه می شود:
- دستگاه یخچال را در فاصله حداقل 20 سانتی متری از دیوار قرار دهید تا امکان تبادل هوا فراهم شود.
- حداقل هر 6 ماه یکبار یخچال و فریزرهایی را که باعث یخ زدگی می شوند و مجهز به سیستم نفراست نیستند را تمیز کنید.
- یخچال را دور از منابع حرارتی مانند اجاق گاز، اجاق گاز یا آبگرمکن قرار دهید.
- بهتر است توجه داشته باشید که درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.
- حتما از ترانس محافظ برق برای یخچال فریزر استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسانات برق در امان باشد.
- برای جریان بهتر هوا حداقل دو بار در سال کندانسور یخچال را تمیز کنید.
- از پر کردن بیش از مواد غذایی در یخچال در کنار هم اجتناب کنید زیرا باعث می شود هوا آزادانه بین غذاها جریان نداشته باشد.
- هرگز غذای داغ را در داخل یخچال قرار ندهید.
- یخچال را در مکانی کاملاً صاف قرار دهید.
کلام نهایی
هر زمان که دستگاه یخچال فریزر شما مشکلاتی در عملکردش روبرو بشود دیگر نگران انجام تعمیرات به موقع آن نباشید.
زیرا کادر مجرب و با تجربه ی دکتر آچار می تواند در کمترین زمان ممکن تمامی ایرادهای پیش آمده برای دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل شما را رفع بکند.
منجمد شدن مواد غذایی داخل یخچال
وقتی یخچال الکترواستیل مواد غذایی را منجمد میکند، علت آن ناشی از خرابی ترموستات دما است. ترموستات، میزان ولتاژی به موتور فن اواپراتور و کمپرسور ارسال میشود را کنترل میکند و زمانی که ولتاژ لازم به این دو قطعه نرسد یخچال مدتزمان طولانیتری کار میکند و غذای شما را به دمایی بسیار پایینتر از حد لازم میرساند.
شما میتوانید دمای ترموستات را با چرخاندن آن از پایینترین حالت به بالاترین حالت تنظیم کنید. اگر صدای کلیکمانندی از ترموستات خارج شد نشان میدهد که ترموستات سالم است و مشکلی ندارد. در غیر این صورت باید با یک مولتیمتر سلامت و جریان برق آن را بررسی کنید و اگر هیچ علامتی از کار کردن ترموستات دیده نشد باید آن را تعویض کنید.بهتر است کار تعویض قطعه توسط سرویسکار تعمیر یخچال در مشهد انجام شود.
تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد : یخ و برفک روی کف فریزر یخچال
اگر کف فریزر شما از یخ و برفک شده پوشیده شده است، اولین چیزی که لازم است بررسی کنید سوراخ سیستم تخلیه یخزدایی است. هنگامی که سوراخ سیستم تخلیه آب مسدود میشود، نهتنها آب تخلیه نشده بلکه به یخ تبدیل میشود.
برای از بین بردن یخ و برفک، باید فریزر خود را دیفراست کنید و همه محتویات داخل را خالی کنید و قبل از روشن کردن دوباره آن صبر کنید تا یخچال چرخه یخزدایی را تکمیل کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید این کار را چندین بار در سال انجام دهید.
وقتی مواد غذایی را در نزدیکی دریچههای یخچال قرار دهید، مانعی سر راه درب یخچال قرار داشته باشد یا لاستیک دور درب یخچال خراب شده باشد یخچال بهخوبی بسته نمیشود که باعث تشکیل برفک و سرریز آب و یخ میشود. برای پیشگیری از بروز این اتفاق، مواد غذایی را با فاصلهای مناسب از دریچههای هوا قرار دهید و همیشه لاستیکهای دور درب یخچال را بررسی کنید. در صورتی که لاستیکها پاره یا خراب شدهاند از تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد بخواهید آنها را عوض کنند.
نکاتی برای پیشگیری از تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد
هر وسیلهای به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. برای افزایش عمر مفید دستگاه خود و جلوگیری از هزینههای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:
- همیشه یخچال را تمیز نگه دارید. همه چیز داخل یخچال را بیرون بیاورید، مواد غذایی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید و حتما تاریخ انقضای بطریهای نوشیدنی را بررسی کنید.تا نیازمند تعمیر دستگاه و تماس با تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد نشوید.
- با استفاده از یک اسفنج یا پارچه و آب گرم و صابون، تمام سطوح از جمله سطح زیر محفظهها، کشوها و کنارههای کشو و سطوح بیرونی یخچال الکترواستیل را پاک کنید. حتما از صابون بدون مواد افزودنی شیمیایی استفاده کنید.
- مواد کثیف و جسبناک را پاک کنید. اگر مواد چسبناک و کثیفی داخل سطوح یخچال پیدا کردید، برای از بین بردن لکهها بهخوبی این قسمتها را پاک کنید.
- به داخل یخچال خود نظم بدهید. وسایل و مواد غذایی را به صورتی منظم در یخچال قرار دهید. همیشه مواد غذایی و غذاهایی که زودتر به انقضا میرسند را در ردیف جلوی یخچال قرار دهید.
- هر 2 تا 3 ماه یکبار از جوش شیرین یا سایر خوشبوکنندهها برای دفع هرگونه بوی داخل یخچال استفاده کنید تا دستگاه شما بوی تازهای بدهد.
- هرچند وقت یکبار سیمها، شیر آب، لاستیکها دور درب یخچال را بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی، پارگی و شل شدن آنها با تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید و از آنها بخواهید که لاستیکها را عوض کنند.
- دما را مجددا تنظیم کنید. هنگام تمیز کردن یا بیرون آوردن و وارد کردن مواد غذایی، صفحههای دما به راحتی با یک برخورد تغییر میکنند. دمای فریزر خود را روی 0 درجه فارنهایت و یخچال را روی چیزی بین 37 تا 40 درجه تنظیم کنید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟