چهارشنبه ۲۸ تیر ۰۲ | ۱۲:۳۸ ۳۲ بازديد
هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در محل
هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در مجموعه عصریخ بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه تهران محاسبه می شود. این مرکز خدمات تعمیر یخچال سامسونگ را در منزل ارائه می دهد. به این معنی که هزینه تعمیرات در محل به دلیل حذف هزینه های حمل یخچال کاهش می یابد. تعمیر در محل از احتمال آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند و به مشتری این امکان را می دهد تا با نظارت بر روند کار شاهد اقدامات انجام شده بر روی یخچال خود باشد.
میزان آسیب دیدگی یخچال، نوع قطعه معیوب، مدل یخچال فریزر یا ساید بای ساید سامسونگ، مدت زمان گارانتی و ... می توانند بر تعیین هزینه نهایی تعمیرات یخچال سامسونگ تاثیرگذار باشند. اما به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیرات یخچال در محل بدون احتساب هزینه قطعه، در بازه 120 تا 950 هزار تومان قرار دارد.
لازم به ذکر است که استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت برای تعمیرات یخچال، اگرچه موجب کاهش هزینه های تعمیر می شود، اما طی مدت زمان کوتاهی مجددا خراب شده و یا باعث آسیب دیدگی بیشتر یخچال شما خواهد شد. مجموعه آی پی امداد برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ شما از قطعات فابریک با مناسب ترین هزینه استفاده می کند.
مشتریان خدمات یخچال سامسونگ توجه داشته باشید که به دلیل عدم عیب یابی مشکل یخچال سامسونگ و همچنین عدم حضور تعمیرکار در محل شما نمیتوانیم عدد دقیقی برای هزینه تعمیرات اعلام نماییم. اما در ادامه میتوانید جدول هزینه تقریبی یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را مشاهده نمایید.
خدمات یخچال سامسونگ که توسط تعمیرکار عصریخ ارائه می شود
اگر یخچال سامسونگ شما ارور می دهد، موتور آن صدا می دهد، روشن نمی شود، نیاز به شارژ گاز دارد، یخساز آن کار نمی کند، لاستیک دور درب باید تعویض شود یا هر مشکل دیگری که دارد، می توانید با تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را تجربه نمایید.
در ادامه به معرفی انواع خدمات یخچال سامسونگ که در مرکز تعمیرات آی پی امداد ارائه میشود، میپردازیم.
رفع ارور یخچال
در یخچال های جدید، بخشی به نام برد وجود دارد که عملیات عیب یابی هوشمند را انجام می دهد. یخچال هایی که دارای برد هستند، یک صفحه نمایشگر بر روی درب آنها قرار دارد که یکسری علائم و هشدارها را به کاربر گزارش می دهد. برد دستگاه وظیفه برقراری ارتباط بین بخش های مختلف را بر عهده دارد. هنگامی که یکی از بخش های دستگاه دچار مشکل شود، این مشکل به صورت یک کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود. در مقاله ارور یخچال سامسونگ می توانید با این ارورها بیشتر آشنا شوید. برخی از این خطاها بیانگر ایرادی اساسی در دستگاه هستند و شما با مطالعه این مقاله می توانید تشخیص بدهید که خطای ایجاد شده مربوط به چه بخشی است. سپس برای تعمیر آن سریعاً با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس حاصل کنید.
شارژ گاز یخچال
این مشکل به ندرت رخ می دهد. کاهش شارژ گاز یخچال، علت سرد نکردن یخچال است. جابجایی نامناسب یخچال، وجود نشتی در محفظه گاز و سپری شدن سالهای طولانی از عمر یخچال دلایلی هستند که موجب کم شدن گاز یخچال می شوند. در این صورت باید برای شارژ گاز یخچال سامسونگ اقدام کنید.
شارژ گاز کاری نیست که بتوانید خودتان شخصاً انجام دهید؛ زیرا متخصص باید با فشارسنج میزان گاز لازم و همچنین نوع گاز یخچال شما را تشخیص دهد. سپس با تجهیزاتی که در اختیار دارد، اقدام به شارژ گاز یخچال کند. در یخچال دو نوع گاز R134 و R600 استفاده می شود. در یخچال های سامسونگ اغلب از گاز R600 استفاده می شود که راندمان بالاتری دارد. قیمت این گاز نیز بالاتر است. پس برای در نظر گرفتن هزینه شارژ گاز، تعمیرکار باید میزان شارژ موردنیاز، عدم نشتی در محفظه، نوع گاز مورد استفاده را بررسی و سپس هزینه شارژ گاز را اعلام کند.
تعمیر و تعویض کمپرسور
موتور یخچال یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه است که در صورت بروز هرگونه خرابی در کارکرد آن، سرمای یخچال کاهش پیدا کرده و به دستگاه فشار زیادی وارد خواهد شد. در صورتی که هرگونه ایراد در عملکرد موتور یخچال نادیده گرفته شود، ممکن است موجب نیم سوز شدن این قطعه و از کار افتادن یخچال شود. از این رو بهتر است در این شرایط برای تعمیر یا تعویض موتور یخچال سامسونگ خود از تکنسین های مجرب و متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.
تعویض فیلتر آب
فیلتر آب وظیفه عبور آب از صافی های تصفیه را بر عهده دارد که سبب می شود آبی با طعم مطلوب در اختیار شما قرار بگیرد. با توجه به میزان استفاده این فیلترها، باید هر 6 الی 8 ماه یکبار تعویض شوند. هنگامی که عمل یخسازی به خوبی انجام نشده یا آب به آرامی از دیسپنسر خارج می شود، نشان دهنده رسیدن زمان تعویض فیلتر یخچال سامسونگ است. البته در بسیاری از یخچال ها هنگامی که فیلتر نیاز به تعویض پیدا می کند، ارور مربوط به فیلتر آب بر روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن خواهد کرد.
فیلتر آب یخچال دارای برندهای مختلف است که به صورت اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسند. برای اطمینان از خرید محصول اورجینال، پیشنهاد میکنیم فیلتر آب را از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ خریداری کنید.
تعویض فن موتور (کمپرسور)
خرابی فن موتور یکی از دلایل اصلی صدا دادن یخچال است. وقتی فن موتور دچار خرابی باشد، صدا تولید می کند یا کار نکردن آن موجب افزایش دمای کمپرسور می شود. افزایش بیش از حد دمای کمپرسور نیز ممکن است موجب سوختن موتور یخچال شود. پس بسیار مهم است که فن های یخچال در سلامت کامل باشند. سلامت فن موتور یکی از مواردی است که تعمیرکار یخچال در هنگام سرویس یخچال بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تعمیر و تعویض فن یخچال سامسونگ می کند.
تعمیر قطعات دیفراست
دیفراست یا یخ زدایی فرآیندی است که طی آن یخ های ایجاد شده بر روی اوپراتور به کمک هیتر یا المنت ذوب می شوند. سیستم دیفراست شامل قطعات متعددی است که در صورت خرابی هریک از آنها عمل یخ زدایی به خوبی انجام نمی شود. تعمیرکار آی پی امداد ابتدا با بررسی تک به تک قطعات دیفراست سلامت آنها را چک می کند و در صورت تشخیص ایراد در یکی از آنها، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده می کند. دیفراست شامل قطعات زیر است:
هیتر یا المنت
اوپراتور
فن اوپراتور
سنسور
ترمودیسک
ترموفیوز
تعمیر یخساز یخچال
یخساز همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه تولید یخ را بر عهده دارد. یخساز به شکل های مختلفی دچار خرابی می شود. این موارد شامل:
عدم یخسازی
چسبیدن یخ ها به یکدیگر
عدم رسیدن یخ به یخساز
تولید صدای زیاد توسط یخساز
خرابی جک بالابر یخساز
سوختن موتور یخساز
در این شرایط تعمیرکار آی پی امداد تمامی مواردی که در سیستم یخسازی دخیل هستند از شلنگ ورودی آب گرفته تا برد و... را بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به تعمیر یخساز یخچال سامسونگ می پردازد.
تعمیر یا تعویض برد یخچال
برد یخچال یک قطعه اصلی در دستگاه است. این قطعه وظیفه عیب یابی و گزارش آن به کاربر را بر عهده دارد و خود نیز هماهنگی بین بخش های مختلف را انجام می دهد. در صورت خرابی برد، به دلیل اینکه ارتباط بخش های مختلف از بین می رود، سایر بخش ها نیز دچار خرابی می شوند. پس تشخیص خراب بودن برد و تعمیر سریع آن بسیار مهم و ضروری است. تعمیرکار آی پی امداد ابتدا با تست قطعات مختلف سلامت برد را بررسی کرده و در صورت لزوم با تعویض قطعات مختلف، آن را تعمیر می کند. اما در مواردی خاص مانند سوختن بیش از 50 درصد برد، آسیب فیزیکی شدید و سوختن AC مرکزی، به ناچار باید برای تعویض برد اقدام شود.
تعمیر درب یخچال
درب یخچال هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ حفظ سرمای تولید شده دارای اهمیت است. هنگامی که به دلیل پوسیدگی یا زنگ زدگی درب یخچال دچار خرابی می شود، اغلب تعمیرگاه های یخچال، پیشنهاد تعویض آن را می دهند. اما آی پی امداد با تجهیزاتی که در اختیار دارد، درب یخچال های فرسوده را نیز تا حد زیادی تعمیر می کند و تنها در زمانی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تعویض آن را به کاربر پیشنهاد می دهد.
تعویض لاستیک دور درب یخچال
لاستیک دور درب بخشی است که اگر سالم نباشد، مشکلات زیادی را در یخچال ایجاد می کند. هنگام پوسیدگی لاستیک دور درب، هوای درون یخچال خارج شده و دمای داخلی یخچال افزایش می یابد. سپس موتور برای جبران سرما مدام کار می کند. می توان گفت لاستیک دور درب یکی از مهم ترین دلایل اتومات نکردن یخچال است. پس در هنگام مشاهده هرگونه خرابی در لاستیک دور درب برای تعمیر آن اقدام کنید.
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران
متقاضیان خدمات در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانند در هر زمان برای تعمیرات یخچال سامسونگ خود از طریق مجموعه آی پی امداد اقدام کنند. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در آی پی امداد شعبه های مختلفی را در سراسر تهران راه اندازی کرده است. به همین منظور این مرکز، خدمات یخچال سامسونگ را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران کافی است با شماره تماس بگیرید تا تعمیرکار مربوطه در کمترین زمان ممکن برای عیب یابی و تعمیر یخچال در محل شما حاضر شود.
علت سرد نکردن یخچال سامسونگ
یکی از رایج ترین مشکلاتی که در یخچال های سامسونگ رخ می دهد، سرد نکردن آن است که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکل پرداخته ایم:
ممکن است درجه یخچال به درستی تنظیم نشده باشد.
در صورتی که یخچال با مشکل نشتی یا کمبود گاز مواجه شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد.
چنانچه کمپرسور یخچال یا رله آن خراب شده باشد، شاهد سرد نشدن آن خواهید بود.
یکی دیگر از عوامل موثر در بروز این مشکل از کار افتادن فن می باشد.
در صورتی که با مشکل سرد نشدن یخچال سامسونگ خود مواجه شدید، بهتر است برای رفع آن از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.
چرا یخچال سامسونگ برفک می زند؟
چنانچه با مشکل برفک زدن یخچال سامسونگ خود مواجه شده اید، می توانید از موارد زیر برای بررسی علت بروز مشکل کمک بگیرید:
در صورت بروز خرابی در هریک از قطعات دیفراست نظیر المنت، سنسور، برد و ... یخچال دچار برفک زدگی خواهد شد.
اگر لاستیک درب یخچال دچار فرسودگی شده باشد، هوای گرم وارد دستگاه شده و موجب ایجاد برفک می شود.
بروز خرابی در ترموستات یخچال موجب کارکرد یکسره دستگاه و در نهایت ایجاد یخ زدگی خواهد شد.
اگر درین یا فاضلاب یخچال دچار گرفتگی شده باشد، شاهد ایجاد برفک در دستگاه خواهید بود.
در صورتی که قادر به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.
علت صدای یخچال سامسونگ
ممکن است شما نیز با سروصدای غیرعادی یخچال سامسونگ خود مواجه شده و به دنبال بررسی علت آن باشید. در ادامه به بررسی این دلایل پرداخته ایم:
در شرایطی که یخچال شما به درستی تراز نشده باشد، در حین کارکرد آن صداهایی ایجاد خواهد شد.
ممکن است این صدا مربوط به فن دستگاه باشد که در صورت خرابی یا شکستگی پره های فن رخ می دهد.
در برخی مواقع ممکن است این صدا مربوط به رفت و برگشت گاز درون لوله ها یا عملیات یخزدایی یخچال باشد.
همچنین اگر یخچال سامسونگ شما تراز نباشد، هنگام کارکرد موتور باعث ایجاد صدا میشود.
محکم نبودن پایه های موتور نیز باعث ایجاد صدا در یخچال سامسونگ میشود.
چرا یخساز یخچال سامسونگ یخ نمیسازد؟
اگر شما نیز با مشکل یخ نساختن یخساز یخچال سامسونگ خود مواجه شده اید، می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه بررسی نمایید:
یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل، عدم وجود سرمای کافی برای ایجاد یخ در یخساز است که مربوط به تنظیمات دما می باشد.
همچنین ممکن است آب به اندازه کافی وارد یخساز نشده و این بخش قادر به تشکیل یخ نباشد.
خراب شدن ترموستات قالب یخساز نیز از دیگر مواردی است که منجر به یخ نساختن یخچال خواهد شد.
همچنین لازم است برد کنترل دیسپنسر و مدول یخساز نیز توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد بررسی شود.
علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال سامسونگ
یخ زدن مواد غذایی درون یخچال سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:
تنظیم نبودن دمای یخچال اصلی ترین دلیل بروز این مشکل است که نیاز به بررسی و تنظیمات صحیح دارد.
بروز هرگونه خرابی در ترموستات نیز باعث یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال خواهد شد.
همچنین ممکن است برد الکترونیکی یخچال دچار مشکل شده باشد که نیاز به عیب یابی خواهد داشت.
در صورتی که مواد غذایی را در مقابل فن داخلی یخچال قرار داده باشید، این مشکل رخ خواهد داد.
از آنجایی که رفع مشکلات یخچال امری تخصصی است، بهتر است این کار را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.
چرا آب از تعمیرات یخچال سامسونگ نشت می کند؟
در صورتی که آب از یخچال سامسونگ شما نشت می کند، برای بررسی و رفع مشکل دستگاه خود می توانید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
چنانچه مسیر تخلیه یا درین یخچال شما مسدود شده باشد، آب از دستگاه نشت پیدا خواهد کرد.
ممکن است علت بروز این مشکل مربوط به خرابی شیر ورودی آب یخچال باشد.
در برخی مواقع بروز خرابی در هریک از بخش های آبسردکن یا یخساز می تواند موجب نشت آب از یخچال شود.
همچنین ممکن است نشت آب مربوط به پر شدن سینی تخلیه روی موتور باشد که باید بررسی شود.
برای عیب یابی و تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد خود می توانید از طریق شماره با مرکز تعمیرات آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ
در صورتی که پس از لمس بدنه یا دیواره یخچال سامسونگ خود متوجه داغ بودن بیش از حد آن شده اید، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:
چنانچه فاصله یخچال با دیوار پشت بیش از اندازه کم باشد، هوا به خوبی به گردش درنیامده و منجر به داغ شدن بدنه دستگاه خواهد شد.
ممکن است کندانسور یخچال در اثر تجمع زیاد گرد و غبار دچار کثیفی شده باشد که باعث گرم شدن دستگاه خواهد شد.
در صورت کمبود گاز یا خرابی هریک از بخش ها به یخچال فشار زیادی وارد شده و موجب داغ شدن آن می شود.
هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در مجموعه عصریخ بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه تهران محاسبه می شود. این مرکز خدمات تعمیر یخچال سامسونگ را در منزل ارائه می دهد. به این معنی که هزینه تعمیرات در محل به دلیل حذف هزینه های حمل یخچال کاهش می یابد. تعمیر در محل از احتمال آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند و به مشتری این امکان را می دهد تا با نظارت بر روند کار شاهد اقدامات انجام شده بر روی یخچال خود باشد.
میزان آسیب دیدگی یخچال، نوع قطعه معیوب، مدل یخچال فریزر یا ساید بای ساید سامسونگ، مدت زمان گارانتی و ... می توانند بر تعیین هزینه نهایی تعمیرات یخچال سامسونگ تاثیرگذار باشند. اما به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیرات یخچال در محل بدون احتساب هزینه قطعه، در بازه 120 تا 950 هزار تومان قرار دارد.
لازم به ذکر است که استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت برای تعمیرات یخچال، اگرچه موجب کاهش هزینه های تعمیر می شود، اما طی مدت زمان کوتاهی مجددا خراب شده و یا باعث آسیب دیدگی بیشتر یخچال شما خواهد شد. مجموعه آی پی امداد برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ شما از قطعات فابریک با مناسب ترین هزینه استفاده می کند.
مشتریان خدمات یخچال سامسونگ توجه داشته باشید که به دلیل عدم عیب یابی مشکل یخچال سامسونگ و همچنین عدم حضور تعمیرکار در محل شما نمیتوانیم عدد دقیقی برای هزینه تعمیرات اعلام نماییم. اما در ادامه میتوانید جدول هزینه تقریبی یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را مشاهده نمایید.
خدمات یخچال سامسونگ که توسط تعمیرکار عصریخ ارائه می شود
اگر یخچال سامسونگ شما ارور می دهد، موتور آن صدا می دهد، روشن نمی شود، نیاز به شارژ گاز دارد، یخساز آن کار نمی کند، لاستیک دور درب باید تعویض شود یا هر مشکل دیگری که دارد، می توانید با تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را تجربه نمایید.
در ادامه به معرفی انواع خدمات یخچال سامسونگ که در مرکز تعمیرات آی پی امداد ارائه میشود، میپردازیم.
رفع ارور یخچال
در یخچال های جدید، بخشی به نام برد وجود دارد که عملیات عیب یابی هوشمند را انجام می دهد. یخچال هایی که دارای برد هستند، یک صفحه نمایشگر بر روی درب آنها قرار دارد که یکسری علائم و هشدارها را به کاربر گزارش می دهد. برد دستگاه وظیفه برقراری ارتباط بین بخش های مختلف را بر عهده دارد. هنگامی که یکی از بخش های دستگاه دچار مشکل شود، این مشکل به صورت یک کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود. در مقاله ارور یخچال سامسونگ می توانید با این ارورها بیشتر آشنا شوید. برخی از این خطاها بیانگر ایرادی اساسی در دستگاه هستند و شما با مطالعه این مقاله می توانید تشخیص بدهید که خطای ایجاد شده مربوط به چه بخشی است. سپس برای تعمیر آن سریعاً با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس حاصل کنید.
شارژ گاز یخچال
این مشکل به ندرت رخ می دهد. کاهش شارژ گاز یخچال، علت سرد نکردن یخچال است. جابجایی نامناسب یخچال، وجود نشتی در محفظه گاز و سپری شدن سالهای طولانی از عمر یخچال دلایلی هستند که موجب کم شدن گاز یخچال می شوند. در این صورت باید برای شارژ گاز یخچال سامسونگ اقدام کنید.
شارژ گاز کاری نیست که بتوانید خودتان شخصاً انجام دهید؛ زیرا متخصص باید با فشارسنج میزان گاز لازم و همچنین نوع گاز یخچال شما را تشخیص دهد. سپس با تجهیزاتی که در اختیار دارد، اقدام به شارژ گاز یخچال کند. در یخچال دو نوع گاز R134 و R600 استفاده می شود. در یخچال های سامسونگ اغلب از گاز R600 استفاده می شود که راندمان بالاتری دارد. قیمت این گاز نیز بالاتر است. پس برای در نظر گرفتن هزینه شارژ گاز، تعمیرکار باید میزان شارژ موردنیاز، عدم نشتی در محفظه، نوع گاز مورد استفاده را بررسی و سپس هزینه شارژ گاز را اعلام کند.
تعمیر و تعویض کمپرسور
موتور یخچال یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه است که در صورت بروز هرگونه خرابی در کارکرد آن، سرمای یخچال کاهش پیدا کرده و به دستگاه فشار زیادی وارد خواهد شد. در صورتی که هرگونه ایراد در عملکرد موتور یخچال نادیده گرفته شود، ممکن است موجب نیم سوز شدن این قطعه و از کار افتادن یخچال شود. از این رو بهتر است در این شرایط برای تعمیر یا تعویض موتور یخچال سامسونگ خود از تکنسین های مجرب و متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.
تعویض فیلتر آب
فیلتر آب وظیفه عبور آب از صافی های تصفیه را بر عهده دارد که سبب می شود آبی با طعم مطلوب در اختیار شما قرار بگیرد. با توجه به میزان استفاده این فیلترها، باید هر 6 الی 8 ماه یکبار تعویض شوند. هنگامی که عمل یخسازی به خوبی انجام نشده یا آب به آرامی از دیسپنسر خارج می شود، نشان دهنده رسیدن زمان تعویض فیلتر یخچال سامسونگ است. البته در بسیاری از یخچال ها هنگامی که فیلتر نیاز به تعویض پیدا می کند، ارور مربوط به فیلتر آب بر روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن خواهد کرد.
فیلتر آب یخچال دارای برندهای مختلف است که به صورت اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسند. برای اطمینان از خرید محصول اورجینال، پیشنهاد میکنیم فیلتر آب را از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ خریداری کنید.
تعویض فن موتور (کمپرسور)
خرابی فن موتور یکی از دلایل اصلی صدا دادن یخچال است. وقتی فن موتور دچار خرابی باشد، صدا تولید می کند یا کار نکردن آن موجب افزایش دمای کمپرسور می شود. افزایش بیش از حد دمای کمپرسور نیز ممکن است موجب سوختن موتور یخچال شود. پس بسیار مهم است که فن های یخچال در سلامت کامل باشند. سلامت فن موتور یکی از مواردی است که تعمیرکار یخچال در هنگام سرویس یخچال بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تعمیر و تعویض فن یخچال سامسونگ می کند.
تعمیر قطعات دیفراست
دیفراست یا یخ زدایی فرآیندی است که طی آن یخ های ایجاد شده بر روی اوپراتور به کمک هیتر یا المنت ذوب می شوند. سیستم دیفراست شامل قطعات متعددی است که در صورت خرابی هریک از آنها عمل یخ زدایی به خوبی انجام نمی شود. تعمیرکار آی پی امداد ابتدا با بررسی تک به تک قطعات دیفراست سلامت آنها را چک می کند و در صورت تشخیص ایراد در یکی از آنها، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده می کند. دیفراست شامل قطعات زیر است:
هیتر یا المنت
اوپراتور
فن اوپراتور
سنسور
ترمودیسک
ترموفیوز
تعمیر یخساز یخچال
یخساز همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه تولید یخ را بر عهده دارد. یخساز به شکل های مختلفی دچار خرابی می شود. این موارد شامل:
عدم یخسازی
چسبیدن یخ ها به یکدیگر
عدم رسیدن یخ به یخساز
تولید صدای زیاد توسط یخساز
خرابی جک بالابر یخساز
سوختن موتور یخساز
در این شرایط تعمیرکار آی پی امداد تمامی مواردی که در سیستم یخسازی دخیل هستند از شلنگ ورودی آب گرفته تا برد و... را بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به تعمیر یخساز یخچال سامسونگ می پردازد.
تعمیر یا تعویض برد یخچال
برد یخچال یک قطعه اصلی در دستگاه است. این قطعه وظیفه عیب یابی و گزارش آن به کاربر را بر عهده دارد و خود نیز هماهنگی بین بخش های مختلف را انجام می دهد. در صورت خرابی برد، به دلیل اینکه ارتباط بخش های مختلف از بین می رود، سایر بخش ها نیز دچار خرابی می شوند. پس تشخیص خراب بودن برد و تعمیر سریع آن بسیار مهم و ضروری است. تعمیرکار آی پی امداد ابتدا با تست قطعات مختلف سلامت برد را بررسی کرده و در صورت لزوم با تعویض قطعات مختلف، آن را تعمیر می کند. اما در مواردی خاص مانند سوختن بیش از 50 درصد برد، آسیب فیزیکی شدید و سوختن AC مرکزی، به ناچار باید برای تعویض برد اقدام شود.
تعمیر درب یخچال
درب یخچال هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ حفظ سرمای تولید شده دارای اهمیت است. هنگامی که به دلیل پوسیدگی یا زنگ زدگی درب یخچال دچار خرابی می شود، اغلب تعمیرگاه های یخچال، پیشنهاد تعویض آن را می دهند. اما آی پی امداد با تجهیزاتی که در اختیار دارد، درب یخچال های فرسوده را نیز تا حد زیادی تعمیر می کند و تنها در زمانی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تعویض آن را به کاربر پیشنهاد می دهد.
تعویض لاستیک دور درب یخچال
لاستیک دور درب بخشی است که اگر سالم نباشد، مشکلات زیادی را در یخچال ایجاد می کند. هنگام پوسیدگی لاستیک دور درب، هوای درون یخچال خارج شده و دمای داخلی یخچال افزایش می یابد. سپس موتور برای جبران سرما مدام کار می کند. می توان گفت لاستیک دور درب یکی از مهم ترین دلایل اتومات نکردن یخچال است. پس در هنگام مشاهده هرگونه خرابی در لاستیک دور درب برای تعمیر آن اقدام کنید.
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران
متقاضیان خدمات در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانند در هر زمان برای تعمیرات یخچال سامسونگ خود از طریق مجموعه آی پی امداد اقدام کنند. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در آی پی امداد شعبه های مختلفی را در سراسر تهران راه اندازی کرده است. به همین منظور این مرکز، خدمات یخچال سامسونگ را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران کافی است با شماره تماس بگیرید تا تعمیرکار مربوطه در کمترین زمان ممکن برای عیب یابی و تعمیر یخچال در محل شما حاضر شود.
علت سرد نکردن یخچال سامسونگ
یکی از رایج ترین مشکلاتی که در یخچال های سامسونگ رخ می دهد، سرد نکردن آن است که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکل پرداخته ایم:
ممکن است درجه یخچال به درستی تنظیم نشده باشد.
در صورتی که یخچال با مشکل نشتی یا کمبود گاز مواجه شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد.
چنانچه کمپرسور یخچال یا رله آن خراب شده باشد، شاهد سرد نشدن آن خواهید بود.
یکی دیگر از عوامل موثر در بروز این مشکل از کار افتادن فن می باشد.
در صورتی که با مشکل سرد نشدن یخچال سامسونگ خود مواجه شدید، بهتر است برای رفع آن از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.
چرا یخچال سامسونگ برفک می زند؟
چنانچه با مشکل برفک زدن یخچال سامسونگ خود مواجه شده اید، می توانید از موارد زیر برای بررسی علت بروز مشکل کمک بگیرید:
در صورت بروز خرابی در هریک از قطعات دیفراست نظیر المنت، سنسور، برد و ... یخچال دچار برفک زدگی خواهد شد.
اگر لاستیک درب یخچال دچار فرسودگی شده باشد، هوای گرم وارد دستگاه شده و موجب ایجاد برفک می شود.
بروز خرابی در ترموستات یخچال موجب کارکرد یکسره دستگاه و در نهایت ایجاد یخ زدگی خواهد شد.
اگر درین یا فاضلاب یخچال دچار گرفتگی شده باشد، شاهد ایجاد برفک در دستگاه خواهید بود.
در صورتی که قادر به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.
علت صدای یخچال سامسونگ
ممکن است شما نیز با سروصدای غیرعادی یخچال سامسونگ خود مواجه شده و به دنبال بررسی علت آن باشید. در ادامه به بررسی این دلایل پرداخته ایم:
در شرایطی که یخچال شما به درستی تراز نشده باشد، در حین کارکرد آن صداهایی ایجاد خواهد شد.
ممکن است این صدا مربوط به فن دستگاه باشد که در صورت خرابی یا شکستگی پره های فن رخ می دهد.
در برخی مواقع ممکن است این صدا مربوط به رفت و برگشت گاز درون لوله ها یا عملیات یخزدایی یخچال باشد.
همچنین اگر یخچال سامسونگ شما تراز نباشد، هنگام کارکرد موتور باعث ایجاد صدا میشود.
محکم نبودن پایه های موتور نیز باعث ایجاد صدا در یخچال سامسونگ میشود.
چرا یخساز یخچال سامسونگ یخ نمیسازد؟
اگر شما نیز با مشکل یخ نساختن یخساز یخچال سامسونگ خود مواجه شده اید، می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه بررسی نمایید:
یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل، عدم وجود سرمای کافی برای ایجاد یخ در یخساز است که مربوط به تنظیمات دما می باشد.
همچنین ممکن است آب به اندازه کافی وارد یخساز نشده و این بخش قادر به تشکیل یخ نباشد.
خراب شدن ترموستات قالب یخساز نیز از دیگر مواردی است که منجر به یخ نساختن یخچال خواهد شد.
همچنین لازم است برد کنترل دیسپنسر و مدول یخساز نیز توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد بررسی شود.
علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال سامسونگ
یخ زدن مواد غذایی درون یخچال سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:
تنظیم نبودن دمای یخچال اصلی ترین دلیل بروز این مشکل است که نیاز به بررسی و تنظیمات صحیح دارد.
بروز هرگونه خرابی در ترموستات نیز باعث یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال خواهد شد.
همچنین ممکن است برد الکترونیکی یخچال دچار مشکل شده باشد که نیاز به عیب یابی خواهد داشت.
در صورتی که مواد غذایی را در مقابل فن داخلی یخچال قرار داده باشید، این مشکل رخ خواهد داد.
از آنجایی که رفع مشکلات یخچال امری تخصصی است، بهتر است این کار را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.
چرا آب از تعمیرات یخچال سامسونگ نشت می کند؟
در صورتی که آب از یخچال سامسونگ شما نشت می کند، برای بررسی و رفع مشکل دستگاه خود می توانید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
چنانچه مسیر تخلیه یا درین یخچال شما مسدود شده باشد، آب از دستگاه نشت پیدا خواهد کرد.
ممکن است علت بروز این مشکل مربوط به خرابی شیر ورودی آب یخچال باشد.
در برخی مواقع بروز خرابی در هریک از بخش های آبسردکن یا یخساز می تواند موجب نشت آب از یخچال شود.
همچنین ممکن است نشت آب مربوط به پر شدن سینی تخلیه روی موتور باشد که باید بررسی شود.
برای عیب یابی و تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد خود می توانید از طریق شماره با مرکز تعمیرات آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ
در صورتی که پس از لمس بدنه یا دیواره یخچال سامسونگ خود متوجه داغ بودن بیش از حد آن شده اید، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:
چنانچه فاصله یخچال با دیوار پشت بیش از اندازه کم باشد، هوا به خوبی به گردش درنیامده و منجر به داغ شدن بدنه دستگاه خواهد شد.
ممکن است کندانسور یخچال در اثر تجمع زیاد گرد و غبار دچار کثیفی شده باشد که باعث گرم شدن دستگاه خواهد شد.
در صورت کمبود گاز یا خرابی هریک از بخش ها به یخچال فشار زیادی وارد شده و موجب داغ شدن آن می شود.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟