نحوه تماس با شماره نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو DAEWOO درمشهد
نحوه تماس با شماره نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو DAEWOO در مشهد به شرح زیر است:
- پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
- در پنل کاربری خود می توانید کد اشتراک، مشخصات تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو، زمان حضور (طبق توافقی که با شما انجام شده)، مدت گارانتی، فاکتور و … را مشاهده کنید.
- تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو در محل شما عیب یابی می کند.
- پس از اتمام کار، فاکتور و گارانتی خدمات 90 تا 365 روزه به شما تحویل داده می شود.
- از ابتدای دوره گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد.
- همچنین می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
- در نهایت کارشناس واحد هپی کال مرکز آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در خصوص خدمات ارائه شده جویا می شود.
مشتریان نمایندگی لباسشویی دوو در نظر داشته باشند که امکان ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و رسیدگی به شکایات در پنل کاربری وجود دارد.
خدمات عصریخ: نمایندگی تعمیرات دوو
تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل
برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید تا از مزایای زیر بهره مند شوید.
- تمامی مراحل تعمیر ماشین لباسشویی دوو زیر نظر شما در منزل شما انجام می شود.
- نیازی به جابجایی و حمل دستگاه به تعمیرگاه نیست و در هزینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد.
- با توجه به تعمیر ماشین لباسشویی در محل هیچ خطری برای ماشین شما وجود ندارد.
- اگر در مورد نحوه استفاده سوالی دارید می توانید از تعمیرکار بپرسید.
خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات دوو در کرج
نمایندگی ماشین لباسشویی دوو چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟
برای استفاده از خدمات مشتریان نمایندگی لباسشویی دوو با شماره تلفن 02158941 ی1093903 تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که استفاده از خدمات یک مرکز نامناسب می تواند آسیب های زیادی به دستگاه شما وارد کند.
مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در تهران به شرح زیر میباشد:
- با استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی دوو می توانید دستگاه خود را با قطعات فابریک تعمیر کنید.
- آی پی امداد به دلیل عضویت در اتحادیه توانسته هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی دوو شما را تا 75 درصد کاهش دهد.
- خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو فقط توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام خواهد شد.
- با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید از ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه رسمی نیز بهره مند شوید.
- پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری خود خواهید داشت.
- فاکتور، مدت گارانتی و تمامی موارد مربوط به فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی دوو را می توانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
خدمات عصریخ: نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد
تعمیر لباسشویی دوو توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟
قیمت های امروزی در بازار لوازم خانگی باعث ترس و نگرانی مصرف کنندگان از خراب شدن وسیله ای مانند ماشین لباسشویی شده است. این سوال که تعمیر ماشین لباسشویی دوو چقدر طول می کشد، سوال رایج کاربران است. معمولا مصرف کنندگان علاقه مند هستند تا در اسرع وقت نسبت به تعمیرات خود اقدام کنند تا به دلیل خرابی ماشین لباسشویی دوو زندگی روزمره آنها مختل نشود.
به طور کلی تعمیرکار پس از ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی دوو در آی پی امداد در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام شده است به منزل شما می رسد. البته تعیین زمان تعمیر هر محصول به مشکل آن بستگی دارد، اما معمولا تعمیرات ماشین لباسشویی در همان لحظه توسط تکنسین های این مجموعه انجام می شود. در صورتی که مشکل دستگاه شما مربوط به قطعات اصلی باشد، قطعه معیوب به کارگاه آی پی امداد منتقل شده و پس از تعمیر مجدداً بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.
مشتریان نمایندگی ماشین لباسشویی دوو توجه داشته باشند که اگر قطعه ای از ماشین شما برای تعمیر باز شود، رسید آن در پنل کاربری شما ثبت می شود و ماشین لباسشویی دوو به هیچ عنوان از منزل شما خارج نمی شود.
پیشنهاد آی پی امداد: عیب یابی لباسشویی دوو
تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو چه ویژگی هایی دارد؟
یکی از مسائل مهم که به هنگام انتخاب تعمیرکار لباسشویی دوو خود باید در نظر داشته باشید، این است که تعمیرکار باید بتواند ایرادات دستگاه را به درستی تشخیص داده و برای رفع آنها اقدام کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در آی پی امداد دارای تعمیرکاران متخصصی است که در این زمینه به شما کمک می کنند. بنابراین برای ارتباط با تعمیرکار لباسشویی دوو با شماره های 02158941 یا تماس حاصل فرمایید.
ویژگی های تعمیرکار لباسشویی دوو:
- تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد با بالاترین کیفیت به تعمیر لباسشویی دوو در محل و منزل شما می پردازد.
- تعمیرکاران در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه، تنها از قطعات فابریک برای لباسشویی شما استفاده می کنند.
- تکنسین های آی پی امداد از دانش روز دنیا در زمینه عیب یابی و تعمیرات لباسشویی دوو برخوردار هستند و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
- خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران این مجموعه از گارانتی و ضمانت نامه معتبر برخوردار می باشد.
- تعمیرکاران این مجموعه در زمینه نوع ایراد دستگاه شما دارای تخصص و مهارت بالایی می باشند.
پیشنهاد آی پی امداد: برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو
نمایندگی نصب ماشین لباسشویی دوو در تهران
یکی از مهمترین اقداماتی که پس از خرید لباسشویی دوو خود باید نسبت به انجام آن اقدام نمایید، استفاده از خدمات نصب لباسشویی توسط تعمیرکار نمایندگی مجاز می باشد. دقت داشته باشید که اگر خودتان اقدام به انجام این کار نمایید، گارانتی دستگاه شما از بین رفته و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود.
در برخی مواقع نیز ممکن است دستگاه شما از کارت گارانتی برخوردار نباشد و یا نتوانید از خدمات آن استفاده کنید. در این شرایط می توانید از خدمات نمایندگی نصب لباسشویی دوو در آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید. تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو می توانند با رعایت اصول اولیه اقدامات لازم را برای نصب و راه اندازی لباسشویی شما به طور کامل انجام دهند.
تعمیر مشکل صدای زیاد لباسشویی دوو
از جمله دلایل مشکل صدا در ماشین لباسشویی دوو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ممکن است اشیایی مانند سکه یا سوزن در پمپ یا درام گیر کرده باشند.
- قطعاتی مانند درام و فیلتر باید بررسی شوند.
- ممکن است لباس ها را به طور ناموزون در دستگاه توزیع کرده باشید.
- بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی روی سطح صافی قرار دارد یا خیر.
- در صورت نیاز، دستگاه باید با استفاده از پیچ هایی که در زیر پایه ها قرار دارد تراز شود.
- ممکن است اتصالات موتور مشکل داشته باشد.
- همچنین اگر به تازگی ماشین لباسشویی دوو خریداری کرده اید، مطمئن شوید که پیچ های انتقال پشت دستگاه باز شده باشند.
اگر دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد می توانید از نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در آی پی امداد برای تعمیر کمک بگیرید.
تعمیرات مشکل لرزش زیاد ماشین لباسشویی دوو
اگر دستگاه شما مشکل لرزش دارد، بهتر است از تعمیرکار لباسشویی دوو در آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید. اما پیش از حضور تعمیرکار، می توانید دلایل موثر در بروز این مشکل را بررسی نمایید:
- ممکن است پیچ های اتصالات یا مهر و موم های دستگاه شما باز نشده باشد.
- باید پایه ها را بررسی کنید تا ببینید روی زمین صاف و محکم هستند یا خیر.
- لباس ها باید به میزان متعادل درون لباسشویی ریخته شوند.
- ممکن است مشکل از درام یا کمک های لباسشویی باشد که باید بررسی گردد.
تعمیر مشکل نشت آب از لباسشویی دوو
در صورتی که دستگاه شما مشکل نشتی آب دارد، برای تعمیر لباسشویی دوو می توانید از کمک تعمیرکاران مجرب آی پی امداد استفاده نمایید.
علل موثر در بروز این مشکل شامل موارد زیر است:
- باید بررسی شود که لوله های ورودی یا خروجی مسدود نشده باشند.
- در صورت نیاز آنها را با کمی فشار در جای خود محکم کنید.
- لوله های تخلیه ممکن است توسط اجسام خارجی مسدود شده باشند که باید چک شوند.
- ممکن است از پودر شوینده بیش از حد استفاده کرده باشید.
تعمیرات مشکل وارد نشدن آب به قسمت جا پودری لباسشویی دوو
اگر دستگاه شما مشکل عدم ورود آب به ماشین لباسشویی دارد، می توانید تعمیرات ماشین لباسشویی دوو خود را به تکنسین های ماهر آی پی امداد بسپارید.
قبل از حضور تعمیرکار، موارد زیر را بررسی نمایید:
- ماشین لباسشویی دوو دارای سه محفظه برای پودر می باشد.
- ممکن است ورودی این محفظه ها به دلیل رسوبات مسدود شوند.
- باید محفظه را بردارید و تمیز کنید.
تعمیر مشکل مرطوب ماندن لباس ها پس از اتمام شستشوی لباسشویی دوو
اگر بعد از اتمام فرآیند شستشو، لباسهای داخل ماشین شما خیس می ماند، می توانید تعمیرات لباسشویی دوو خود را به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید.
قبل از حضور تعمیرکار موارد زیر را بررسی نمایید:
- باید بررسی شود که مسیر تخلیه مسدود نشده باشد.
- مسیر تخلیه شامل: پمپ تخلیه، شیلنگ خروجی، فیلتر و فاضلاب میباشد.
- ممکن است لباس را بیش از حد بار کرده باشید.
- سعی کنید لباس ها را کم و بیش در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
چگونه مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو را تعمیر کنیم؟
اگر دستگاه شما مشکل چرخاندن دیگ دارد، می توانید برای رفع مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی دوو از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک گرفته و پیش از حضور وی در محل، نکات زیر را بررسی نمایید:
- یکی از دلایل رایج نچرخیدن لباس ها در داخل دیگ به دلیل حجم زیاد لباس های داخل آن است.
- هرگز لباس ها را بیش از حد در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
- اگر مقدار لباس در لباسشویی شما زیاد است، شستشو را در چند مرحله امتحان کنید.
تعمیر مشکل بوی بد ماشین لباسشویی دوو
چنانچه با مشکل بوی بد دستگاه خود مواجه شده اید، بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در آی پی امداد می باشد.
- اگر بعد از اتمام شستشو سریعا لباس ها را از لباسشویی خارج نکنید، رطوبت باقی مانده در دیگ باعث ایجاد بوی بد می شود.
- پس از تخلیه ماشین لباسشویی، باید محفظه داخلی ماشین لباسشویی با یک پارچه نرم به آرامی تمیز شود.
- برای جرم گیری ماشین لباسشویی باید دو قاشق پودر جرم گیر را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و به همراه نصف فنجان سرکه داخل ماشین لباسشویی خود بریزید.
- سپس باید یک برنامه کامل شستشو را روی ماشین لباسشویی دوو تنظیم کنید.
کاربران گرامی، در صورت مواجهه با هریک از مشکلات می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در آی پی امداد با شماره2158941 یا 02193903 تماس حاصل نمایید.
سرویس ماشین لباسشویی دوو
یکی از مواردی که تمامی تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی دوو همواره بر آن تاکید داشته اند، این است که سرویس دستگاه را جدی گرفته و از هرگونه بی احتیاطی در انجام آن خودداری شود. اما اکثر مصرف کنندگان آن را جدی نمی گیرند؛ زیرا نمی دانند چگونه ماشین لباسشویی خود را سرویس کنند و فکر می کنند انجام آن کار اضافی و بیهوده ای است. در این بخش قصد داریم مزایای سرویس ماشین لباسشویی دوو را برای شما عزیزان بررسی کنیم:
- زمانی که تکنسین متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، دستگاه شما را سرویس می کنند، سلامت تمام اجزا را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تعمیر می نمایند.
- اکثر مردم فکر می کنند که ماشین لباسشویی به دلیل قرار گرفتن در معرض آب و مواد شوینده آلوده نمی شود، اما هر ماشین لباسشویی باید در فواصل زمانی مناسب تمیز شود.
- با استفاده از خدمات سرویس لباسشویی دوو، تمامی بخش های دستگاه نظیر فیلتر کف، پمپ، شلنگ تخلیه و … بررسی شده و گرفتگی آنها به صورت کامل برطرف خواهد شد.
هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی دوو
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو در آی پی امداد مشخص است؛ زیرا هزینه ها در این مرکز با توجه به نرخ های اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.
- کلیه خدمات و قطعات مجموعه آی پی امداد با 3 تا 12 ماه گارانتی ارائه می شود.
- یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه، شفاف سازی تمامی هزینه ها و اعلام جزئیات به مشتری قبل از شروع تعمیر می باشد.
کاربران گرامی، هنگام عیب یابی دستگاه خود باید مواردی مانند استفاده از قطعات فابریک، تعمیرکار متخصص، تحویل گارانتی و فاکتور خدمات را در نظر بگیرید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، خدمات خود را در محل ارائه می دهد تا بتوانید مانند روز اول بعد از تعمیر از دستگاه خود استفاده کرده و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟