نمایندگی اصلی تعمیر ماشین لباسشویی کرال
با توجه به فشارهایی که بر اثر تحریم ها بر برندهای خارجی وارد گردید بسیاری از این برندها مجبور به ترک کشور شدند اما شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر ماشین لباسشویی کرال میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:
- میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه ماشین لباسشویی شما ثبت شده است تماس حاصل نمایید.
- همچنین اگر قبلا از خدمات این شرکت استفاده نموده و رضایت نداشتید میتواندی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در آی پی امداد بهره مند شوید.
- علاوه بر آن در صورتی که دوره گارانتی ماشین لباسشویی شما نیز به اتمام رسیده است میتوانید از خدمات ما در آی پی امداد بهره مند شوید.
نحوه تماس با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کرال درمشهد
به منظور اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در تهران میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:
- میتوانید با نزدیکترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
- همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
- بعد از ثبت درخواست شما از طریق مرکز برای شما پیامکی حاوی کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال ارسال خواهد شد.
- و این فرد ظرف مدت یک ساعت در محل شما حضور خواهد داشت.
- بعد از ارائه خدمات توسط تعمیرکار به شما فاکتور ارائه میگردد.
- همچنین کلیه قطعات تعویض شده در تعمیرات ماشین لباسشویی کرال شما گارانتی خواهد شد.
- در پایان به منظور ارائه خدمات بهتر از شما در خصوص خدمات ارائه شده نظرسنجی میگردد.
پیشنهاد آی پی امداد: راهنمای ماشین لباسشویی کرال
خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال به چه صورت است؟
خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال به صورت زیر به شما ارائه میگردد:
- تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی خواهد بود.
- همچنین بعد از تعمیر ماشین لباسشویی کرال شما به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
- و کلیه قطعاتی که در تعمیر ماشین لباسشویی کرال شما مورد استفاده قرار گرفته دارای گارانتی میباشد.
تعمیر ماشین لباسشویی کرال در محل
تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در محل دارای مزیت هایی است که رد ادامه به بررسی آنها میپردازیم:
- با اعزام تعمیرکار به محل شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل برای شما وجود نخواهد داشت.
- همچنین از وارد شدن آسیب به ماشین لباسشویی شما در حین جا به جایی جلوگیری میگردد.
- و تمام مراحل تعمیر ماشین لباسشویی کرال در حضور خود شما انجام خواهد شد.
خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کرال به چه صورت است؟
ارائه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کرال به شما به صورت زیر خواهد بود:
- میتوانید با شماره ای که بر روس ضمانت نامه دستگاه شما ثبت شده است تماس حاصل نماید.
- همچنین ممکن است قبلا از این خدمات استفاده کرده باشید اما رضایت کافی را از خدمات ارائه شده نداشته باشید در این صورت میتواندی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
- علاوه بر آن در صورتی که دوره گارانتی ماشین لباسشویی شما تمام شده است نیز میتواندی از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.
تعمیرکار ماشین لباسشویی کرال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
با توجه به اعزام تعمیرکار به محل شما این شخص باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه به بررسی اینکه تعمیرکار ماشین لباسشویی کرال چه ویژگی هایی باید داشته باشد میپردازیم:
- این فرد باید در ساعتی مشخص شده برای تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در محل شما حضور پیدا کند.
- همچنین باید بتواند در اسرع وقت مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف نماید.
- رعایت نکات اخلاقی و بهداشتی نیز باید در راس ویژگی های این فرد قرار داشته باشد.
راهنمای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی کرال در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد
آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر به شما همواره سعی بر این داشته تا با ایجاد فضایی برای برطرف کردن سوالات شما به عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی کرال شما اقدام نماید از این رو در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه میتوانید اقدام به طرح پرسش های خود نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به پاسخگویی به شما بپردازند.
علت صدای زیاد ماشین لباسشویی چیست؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این مواقع چه باید کرد؟
کارکرد کلی ماشین های لباسشویی با صدا و لرزش هایی همراه است اما گاهی این صدا بسیار بلند بوده و باعث نگرانی افراد میگردد به همین دلیل در ادامه به بررسی علت صدای زیاد ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر لباسشویی کرال میپردازیم:
- ممکن است ماشین لباسشویی شما در محل خود به درستی تراز نشده باشد که در اینصورت شاهد صدای بلند در آن هستید برای برطرف کردن مشکل در این شرایط اقدام به تراز نمودن مجدد پیچ های تراز ماشین لباسشویی خود نمایید.
- ممکن است در اثر خرابی یاتاقان های ماشین لباسشویی در آن ایجاد سرو صدا صورت گرفته باشد که برای تعمیر و رفع صدا در این وضعیت باید با یک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال تماس حاصل نمایید.
- در صورتی که صدایی بم شبیه به صدای هواپیما از ماشین لباسشویی خود میشنوید این صدا به دلیل حجم زیاد لباس شنیده میشود برای برطرف کردن این مشکل اقدام به قرار دادن لباس ها به میزان استاندارد نمایید.
چرا ماشین لباسشویی لرزش زیاد دارد؟ نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این موقع
همانطور که در قسمت قبلی برای شما عزیزان توضیح دادیم لزرش های اندک در ماشین لباسشویی به دلیل سرعت بالای چرخش دیگ آن بوده اما گاهی این لرزش ها بسیار زیاد شده و باید به دنبال راه برطرف کردن آن بود به همین دلیل در ادامه به بررسی اینکه چرا ماشین لباسشویی لرزش دارد و نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در این وضعیت میپردازیم:
- ممکن است پایه های ماشین لباسشویی به درستی ریگلاژ نشده باشد که برای اصلاح این وضعیت باید اقدام مجدد به تنظیم آنها نمود.
- ممکن است میزان لباس قرار داده شده در ماشین لباسشویی اندک بوده که در اینصورت شاهد لرزش در آن هستید که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید حجم استانداردی از لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید.
- همچنین در اثر خرابی کمک فنر دیگ ماشین لباسشویی نیز شاهد لرزش های زیاد در این دستگاه ها هستیم که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید با یک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال تماس حاصل نمایید.
دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در این باره چیست؟
ممکن است با شرایطی مواجه شده باشید که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی شاهد نچرخیدن دیگ آن باشید برای برطرف کردن این مشکل در ادامه به بررسی دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این وضعیت میپردازیم:
- ممکن است قفل درب ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد زیرا تا زمانی که درب ماشین لباسشویی به طور کامل بسته نشود دیگ شروع به چرخش نمیکند برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید از یک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال کمک بگیرید.
- ممکن است حجم زیادی از لباس در ماشین لباسشویی خود قرار داده باشید که در اینصورت نیز شاهد نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی خود هستید برای اصلاح این وضعیت اقدام به کم کردن لباس های دورن دیگ نمایید.
- ممکن است تسمه های ماشین لباسشویی شما پاره و یا معیوب شده باشند که برای تعویض آنها نیز حتما باید با یک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال تماس بگیرید.
- در صورت خرابی در موتور ماشین لباسشویی نیز شاهد نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی هستیم برای برطرف کردن این مشکل حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید.
علت روشن نشدن ماشین لباسشویی چیست؟ نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در هنگام روشن نشدن چگونه است؟
یکی از بزرگترین مشکلاتی که مصرف کتتدگان ماشین های لباسشویی با آن مواجه هستند روشن نشدن ماشین لباسشویی میباشد که در ادامه به بررسی علت روشن نشدن ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این وضعیت میپردازیم:
- ممکن است پریزی که ماشین لباسشویی خود را به آن متصل نموده اید دچار مشکل قطعی برق شده باشد برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدم به اتصال ماشین لباسشویی به پریز دیگری نمایید.
- ممکن است اتصالات داخلی برق ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد که در اینصورت باید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی کرال بخواهید سیم کشی دستگاه شما را بررسی نماید.
- در صورتی که برد ماشین لباسشویی شما دچار ایراد شده باشد نیز ماشین لباسشویی روشن نمیگردد برای بررسی برد با یک فرد با تجربه و متخصص تماس حاصل نمایید.
- ممکن است نمایشگر ماشین لباسشویی شما دچار سوختگی شده باشد که برای تعمیر آن از یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال کمک بخواهید.
چرا ماشین لباسشویی تخلیه نمیکند؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این شرایط چه باید کرد؟
ممکن است بعد از تمام شدن شست وشو در ماشین لباسشویی خود متوجه شوید که این دستگاه آب را به خوبی تخلیه نمیکند برای برطرف کردن مشکل در این شرایط در ادامه به بررسی اینکه چرا ماشین لباسشویی تخلیه نمیکند و نحوه تعمیر آن چگونه است میپردازیم:
- ممکن است اتصالات شلنگ در قسمت پشتی ماشین لباسشویی شما معیوب شده باشد برای بررسی این مشکل قسمت پشتی ماشین لباسشویی خود را بررسی نمایید.
- ممکن است پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد که برای تعویض این پمپ باید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی کرال بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.
- در صورتی که عدم تخلیه به دلیل مشکل شلنگ دستگاه باشد باید برای تعویض آن اقدام نمایید.
علت نشت آب از ماشین لباسشویی چیست و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در این مواقع چگونه است؟
نشت آب از ماشین لباسشویی مشکلی است که باید در اسرع وقت آن را تعمیر نمایید تا باعث وارد شدن آسیب های بیشتر به ماشین لباسشویی شما نگردد به همین دلیل در ادامه به بررسی علت نشت آب از ماشین لباسشویی کرال و نحوه تعمیر آن میپردازیم:
- ممکن است در قسمتی از شلنگ شما سوراخ و یا پارگی ایجاد شده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به تعویض شلنگ ماشین لباسشویی نمایید.
- ممکن است به دنبال پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی آب از آن نشت داشته باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید از یک تعمیر ماشین لباسشویی کرال در مشهد بخواهید آن را تعویض نماید.
- ممکن است چاه فاضلاب محل شما دچار گرفتگی شده باشد که در اینصورت باید برای باز کردن این مسیر اقدام نمایید.
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در نمایندگی تعمیر آی پی امداد چقدر است؟
یکی از سوالات پر تکرار مصرف کنندگان در هنگام خرابی ماشین های لباسشویی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کرال در نمایندگی تعمیر عصریخ است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:
- تعیین دقیق هزینه تنها پس از رویت و بررس ماشین لباسشویی شما توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد امکان پذیر است.
- همچنین قطعه ای که قرار است در تعمیر ماشین لباسشویی کرال شما مورد استفاده قرار گیرد نیز در این هزینه تاثیرگذار است.
- قرار داشتن ماشین لباسشویی شما در دوره گارانتی موضوع دیگری است که در کاهش هزینه های تعمیر تاثیرگذار است.
مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در آی پی امداد چیست؟
برای داشتن یک انتخاب آگاهانه در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در عصریخ میپردازیم:
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟