خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بکو به چه صورت است؟
اولین راهی که برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو به ذهن مصرف کننده می رسد، استفاده از خدمات پس از فروش این محصول است. در این قسمت قصد داریم نحوه استفاده از این خدمات را توضیح دهیم. این روزها به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی، برند بکو یکی از برندهایی محسوب می شود که حضور مستقیم آن در ایران امکان پذیر نیست و همین امر باعث شده خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بکو توسط شرکت های داخلی ارائه شود. در صورت عدم رضایت از این خدمات می توانید با استفاده از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در آی پی امداد از خدمات تعمیر توسط کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.
خدمات عصریخ: نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو
تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل
در صورت نیاز به هرگونه خدمات اعم از سرویس، نصب و تعمیر کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو استفاده کنید تا تفاوت را احساس کنید. ماشین لباسشویی بکو به عنوان یک وسیله پرکاربرد در منزل ممکن است پس از مدتی نیاز به سرویس یا تعمیر پیدا کند. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی بکو در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- به دلیل عدم انتقال دستگاه به تعمیرگاه، مشتری هزینه جابجایی را پرداخت نخواهد کرد.
- تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر می شود.
- کاربران می توانند از نزدیک بر کار تعمیرکار نظارت کنند.
- اگر در مورد استفاده از محصول سوالی دارید می توانید از تعمیرکار خود بپرسید.
خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در محل، امتیازی محسوب می شود که حداکثر رضایت مصرف کننده را به همراه دارد. با استفاده از خدمات تعمیرکار در محل می توانید بر عملکرد تکنسین نظارت دقیق داشته باشید تا با خیال راحت ماشین لباسشویی بکو خود را برای تعمیر به او بسپارید.
پیشنهاد آی پی امداد: راهنمای ماشین لباسشویی بکو
نمایندگی ماشین لباسشویی بکو چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟
یکی از معتبرترین مراکزی که افراد برای تعمیر به آن مراجعه می کنند، نمایندگی ماشین لباسشویی بکو در آی پی امداد است. اما اینکه این نمایندگی چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد، دغدغه اکثر کاربران است. اگر این سوال را دارید، لطفا ما را دنبال کنید:
- خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو توسط تکنسین های این مرکز با گارانتی تا 365 روز و فاکتور رسمی ارائه می شود.
- تمامی افرادی که توسط این شرکت برای ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو اعزام می شوند در این زمینه متخصص هستند.
- هزینه تعمیر لباسشویی بکو در آی پی امداد تا 75 درصد کمتر از مراکز غیر مجاز می باشد.
- شما می توانید از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری خود بهره مند شوید.
- تعمیر لباسشویی بکو در آی پی امداد با قطعات اصل و با کیفیت همراه است.
به کدام نمایندگی لباسشویی بکو در تهران اعتماد کنیم؟
زمانی که در اینترنت به دنبال نمایندگی لباسشویی بکو هستید و به سایت های زیادی برخورد می کنید، نمی دانید از خدمات کدام نمایندگی برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو beko استفاده کنید. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران است. برای استفاده از خدمات مشتریان لباسشویی بکو کافی است با تا از خدمات ویژه این مرکز بهره مند شوید.
به طور کلی پس از تحریم های ایران و حذف نمایندگی ها، مصرف کنندگان در تعمیر لباسشویی بکو با مشکل مواجه شده اند. اما آی پی امداد، این مشکل را برطرف کرده است. ما تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بکو در آی پی امداد پوشش داده ایم تا بتوانید به راحتی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو قدیمی و جدید در این مجموعه بهره مند شوید.
ما در آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی بکو خدمات زیر را ارائه می دهیم:
- پس از ثبت درخواست خدمات، یک کارشناس به صورت آنلاین از شما پشتیبانی می کند و شما یک تکنسین در محل خود خواهید داشت.
- گارانتی رسمی حداقل 90 روزه با فاکتور رسمی در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
- در طول مدت گارانتی خدمات انجام شده هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو در همان روز برای تشخیص مجدد مشکل در محل شما حاضر می شود.
تعمیر لباسشویی بکو توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟
تصور زندگی هریک از ما بدون ماشین لباسشویی در فصول گرم سال تقریبا غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل اولین سوالی که از تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو پرسیده می شود، مربوط به مدت زمان تعمیرات دستگاه می باشد. تعمیرکار این مرکز موظف است پس از ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد سایت آی پی امداد، در کمتر از یک ساعت به منزل شما برسد، پس از اتمام مراحل عیب یابی و تعیین هزینه تعمیرات، مراحل تعمیر لباسشویی بکو آغاز خواهد شد. به طور کلی حداکثر زمان مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی شما 3 ساعت خواهد بود و تنها در صورت خرابی بُرد یا موتور لباسشویی، قطعه معیوب به کارگاه منتقل شده و مجددا به شما تحویل داده خواهد شد.
تعمیرکار آی پی امداد پس از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بکو با شما تماس گرفته و با توجه به توافق شما زمان حضور را تعیین می کند.
خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات یخچال بکو
تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو چه ویژگی هایی دارد؟
تعمیر ماشین لباسشویی بکو کاری است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا از خرابی های مکرر دستگاه جلوگیری شود. این کار فقط توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام می شود و یک فرد غیر متخصص نمی تواند ماشین لباسشویی بکو را به درستی عیب یابی و تعمیر کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو دارای تعمیرکاران مجربی است که می توانند دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر کنند.
تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی بکو
در ادامه به بررسی علل تخلیه نشدن ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت تا پیش از حضور تعمیرکار لباسشویی بکو بتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید:
- گرفتگی شیلنگ ورودی آب می تواند یکی از دلایل این مشکل باشد.
- همچنین باید سیم های داخل دستگاه را بررسی کنید.
- خرابی در شیر برقی یکی از دلایل اصلی تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی است.
- بستن شیر آب نیز می تواند آخرین دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی باشد.
نحوه تعمیرات مشکل برق داشتن لباسشویی بکو
برای رفع مشکل برق دار بودن بدنه و تعمیر لباسشویی بکو خود می توانید از تکنسین های مجرب آی پی امداد کمک بگیرید. دلایل بروز این مشکل را می توانید در ادامه بررسی نمایید:
- اولین و اصلی ترین علت این مشکل خرابی دینام است.
- خرابی موتور و اتصال آن به بدنه ماشین می تواند یکی دیگر از دلایل قدرت بدنه ماشین لباسشویی باشد.
- باید بدانید که دوشاخه ها و اتصالات سیم جدا شده می تواند منجر به برق گرفتگی در بدنه دستگاه شود.
- همچنین باید قطع شدن سیم ارت دستگاه را نیز بررسی کنید.
تعمیرات مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی بکو
اگر دستگاه شما مشکل تخلیه آب دارد، می توانید از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی بکو برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید.
- اگر قفل درب شکسته باشد، می تواند از تخلیه آب بعد از شستشو جلوگیری کند.
- قفل درب را به دقت بررسی کنید. اگر معیوب بود باید قطعه را تعویض کنید.
- باید شلنگ تخلیه در پشت ماشین لباسشویی را از نظر انسداد بررسی کنید.
- اگر متوجه پیچ خوردگی در شیلنگ تخلیه شدید، باید آن را صاف کنید.
تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی بکو
در صورت باز نشدن درب ماشین لباسشویی برای تعمیرات لباسشویی بکو با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید. از جمله دلایل رایج بروز این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- کلید درب ممکن است مشکل الکتریکی یا مکانیکی داشته باشد.
- باید سوئیچ را برای وجود ترک، شکست یا انسداد در نقطه تماس با در بررسی کنید.
- اگر از نظر مکانیکی آسیب ندیده است، سوئیچ را با استفاده از اهم متر امتحان کنید.
- در صورت مشاهده آسیب یا شکستگی با نمایندگی ماشین لباسشویی بکو تماس بگیرید تا قطعه را تعویض کند.
- اگر نشانگر قفل خاموش نشد، ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
- باید دوباره آن را روشن کنید و منتظر بمانید تا قفل آزاد شود.تعمیرات مشکل بسته نشدن درب لباسشویی بکو
اگر درب باز و بسته نمی شود، می توانید پیش از اینکه تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو در محل شما حاضر شود، موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:
- ابتدا باید درب را دوباره باز و بسته کنید و مطمئن شوید که قفل درب سالم است.
- همچنین لولاهای درب را بررسی کنید که مانع بسته شدن درب نشود.
- در صورت نیاز تعویض میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی بکو ضروری است.
نحوه تعمیر نشتی آب در ماشین لباسشویی بکو
اگر دستگاه شما مشکل نشتی آب دارد، برای تعمیر لباسشویی بکو می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید.
- ابتدا باید شیلنگ تخلیه بررسی شود. اگر شل است، آن را در جای خود محکم کنید.
- باید خروجی تخلیه را برای هرگونه انسداد بررسی کنید.
- تمام اتصالات شلنگ و شیرهای آب پشت دستگاه را بررسی کنید.
- شلنگ ورودی را با دست از نظر پارگی یا رطوبت بررسی کنید.
چگونه مشکل صدای لباسشویی بکو را تعمیر کنیم؟
اگر دستگاه شما مشکل صدا دارد، می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک گرفته و پیش از حضور تعمیرکار، موارد زیر را بررسی نمایید:
- ممکن است بار ماشین لباسشویی کمتر از حد مجاز باشد یا برعکس.
- ماشین لباسشویی باید روی یک سطح صاف قرار گیرد.
- در برخی موارد، اشیاء کوچک یا پرز از لباس ممکن است باعث انسداد شود.
- موتور ماشین لباسشویی ممکن است آسیب دیده باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
- همچنین ممکن است بار در ماشین لباسشویی بکو در طول چرخه نامتعادل باشد.
تعمیر مشکل خوب نشستن لباس در لباسشویی بکو
اگر ماشین شما لباس ها را خوب نمی شویید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود بهره مند شوید.
- ممکن است لباس ها بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی باشند.
- باید مقدار ماده شوینده مناسب با مقدار و نوع لباس را در جاپوداری بریزید.
- مقدار لباس را بررسی کنید. اگر بیش از ظرفیت دستگاه باشد، بازیابی نخواهید شد.
- اگر لباس ها خیلی کثیف هستند، باید از برنامه شستشوی سنگین استفاده کنید.
- باید فشار آب ورودی را بررسی کنید.
تعمیرات مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بکو
در ادامه با بررسی علت نچرخیدن ماشین لباسشویی پیش از حضور تعمیرکار لباسشویی بکو در محل در خدمت شما خواهیم بود:
- دینام یکی از قطعاتی است که خرابی آن ارتباط مستقیمی با چرخیدن ماشین لباسشویی دارد.
- افتادن تسمه می تواند باعث چرخش درام ماشین لباسشویی شود.
- خرابی در کاسه نمدی می تواند یکی دیگر از دلایل چرخ نشدن دیگ ماشین لباسشویی باشد.
- شایع ترین دلیل چرخاندن ماشین لباسشویی خرابی موتور دستگاه است.
سرویس ماشین لباسشویی بکو
تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو که برای ارائه خدمات به محل مشتریان اعزام می شوند، به مصرف کننده هشدار می دهند که باید سرویس لباسشویی بکو خود را جدی بگیرند، اما اکثر مصرف کنندگان در این امر کوتاهی می کنند. زیرا اکثر آنها نمی دانند چگونه سرویس دستگاه منجر به جلوگیری از خرابی دستگاه آنها می شود، در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:
- یکی از مواردی که می تواند موجب بروز مشکلات زیادی در کارکرد لباسشویی شود، تجمع آلودگی ها و رسوبات در آن است که به هنگام سرویس دستگاه، این آلودگی ها به طور کامل برطرف می گردد.
- اقداماتی که برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی به صورت دوره ای انجام می شود، می تواند مصرف کنندگان را از نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی نجات دهد.
- سرویس لباسشویی در مقایسه با تعمیرات دستگاه هزینه کمتری دارد و شما را از صرف هزینه برای تعمیرات در آینده بی نیاز می کند.
هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو
کاربران گرامی، توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات لباسشویی بکو به دلایل زیر متفاوت است:
- استفاده از قطعات با کیفیت برای تعمیر لباسشویی بکو هزینه خدمات را کاهش می دهد.
- مدت گارانتی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو هزینه تعمیر را تغییر می دهد.
- مدل دستگاه شما چه مدرن باشد و چه قدیمی، طبیعتاً هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را تغییر می دهد.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟