نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران ، برای ماشین لباسشویی آاگ AEG انجام تعمیر توسط تعمیرکار حرفهای، کیفیت تعمیرات، قیمت مناسب، تعمیر فوری، ضمانت تعمیرات و استفاده از قطعات یدکی اصلی اهمیت زیادی دارد. اگر این موارد برای شما هم مهم هستند میتوانید با تعمیرگاه مرکزی پشتیبان سرویس تماس بگیرید و از خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران استفاده کنید. تعمیرکاران ما دارای سابقه بالا بوده و آموزشهای تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی AEG را گذراندهاند. کلیه خدمات ما دارای ضمانتنامه رسمی ۶ ماهه تعمیرات و خدمات پس از فروش میباشد. برای درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG و هماهنگی برای مراجعه تعمیرکار با ما تماس بگیرید یا اطلاعات خود را از طریق فرم سفارش آنلاین (۱۰٪ تخفیف ویژه) برای ما ارسال کنید تا همکاران ما برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.
مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG
شما برای تعمیرات لباسشویی آاگ در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.
چه زمانی با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در مشهد تماس بگیرید؟
- اگر در لباسشویی آاگ خود صدای عجیبی شنیدید. اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند. باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است. و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس بگیرید.
- چنانچه ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد. باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی آاگ AEG تماس حاصل فرمایید.
- اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند. یا اینکیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس حاصل فرمایید.
تلفن نمایندگی لباسشویی آاگ AEG
شماره تلفن تماس نمایندگی نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهرانتعمیرگاه ماشین لباسشویی آاگ AEG

نمایندگی تعمیرات AEG
ماشین لباسشویی آاگ شما دچار مشکل شده است؟
نگران نباشید، تکنسینهای پشتیبان سرویس میتوانند. در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیبیابی صحیح و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعهی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران نمایندگی ما با توجه به سالها تجربه و آموزشهای تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی قدیم و جدید آاگ AEG با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شدهاید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ هستید، با ما تماس بگیرید:
- ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
- ماشین لباسشویی روشن میشود ولی کار نمیکند.
- دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد.
- ماشین لباسشویی آبگیری نمیکند.
- ماشین لباسشویی به شدت میلرزد و جابجا میشود.
- صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
- ماشین لباسشویی تخلیه نمیکند و پر از آب شده است.
- ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
- درب ماشین لباسشویی درست بسته نمیشود.
- ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش میدهد.
تعمیرگاه تخصصی آاگ در تهران AEG
مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ
- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی آاگ.
- داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد است.
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG
درصورتیکه لباسشویی آاگ شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی آاگ در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی لباسشویی آاگ از این خدمات بهرهمند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گمشدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ بهرهمند شوید میتوانید با یکی از تعمیرگاههای مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات آاگ تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.
سوالاتی که درباره نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی AEG پرسیده میشود؟
- شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG در تهران چند است؟
- آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران کجاست؟
- آیا آاگ در تهران خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی دارد؟
- خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ به چه صورت انجام میشود؟
- گرفتن فاکتور و برگه ضمانت بعد از انجام تعمیرات توسط نمایندگی لباسشویی ااگ برای من چه سودی دارد؟
- چطور یک نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پیدا کنیم؟
- چه ضرورتی دارد تعمیرات خود را به نمایندگی رسمی لباسشویی آاگ بسپاریم؟
چطور یک نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آاگ AEG پیدا کنیم؟
اگر شما از مرکز ۱۱۸ شماره تماس یک مرکز نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG را طلب نمائید. حداقل ۱۵۰ شماره تماس فقط در تهران به شما خواهد داد!!! متاسفانه این مراکز همگی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی AEG نیستند. و صرفا تعمیرگاه لوازم خانگی میباشند. ما در تهران و سایر شهرستانها چندین نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی قدیمی و جدید آاگ AEG داریم که دارای مجوز رسمی هستند.
شما باید از مرکزی که می خواهید با آن کار کنید این نکته را کامل بپرسید که آیا مجوز رسمی به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی AEG را دارید یا خیر.
یکی از راههائی که میتوان از معتبر بودن خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ این مراکز با خبر شد. این است که از آنها ضمانت تعمیرات را طلب نماییم. تمام مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی AEG فعالیت می کنند. باید بعد از انجام تعمیرات لوازم منزل، آن را به مدت حداقل سه ماه ضمانت نمایند. حال بعد از اینکه تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ سپردیم لازم است نکاتی را درباره بعد از اتمام تعمیرات بدانیم.
چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ انتخاب میکنیم
اگر نیاز به سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، پشتیبان سرویس میتواند به شما کمک کند. ما سریعترین و بهترین نمایندگی برای تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید آاگ AEG در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمیکند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمیکند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی میآید. شما میتوانید روی تکنسینهای حرفهای پشتیبان سرویس حساب کنید. تکنسینهای ما آموزشهای لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیدهاند و دارای سالها تجربه میباشند.

نمایندگی ماشین لباسشویی AEG در مشهد
در سال های گذشته به دلیل کمبود تکنسین های لباسشویی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG مشتریان محترم مجبور بودند برای تعمیرات حتی جزئی ، لباسشویی خود را با سختی فراوان حمل و به نمایندگی ماشین لباسشویی آ ا گ AEG منتقل نمایند که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی وسیله حین حمل و نقل نیز وجود داشت، همچنین باید ماشین لباسشویی مدت ها در تعمیرگاه میماند تا تعمیر شود.
اما امروزه با وجود تعمیرگاه های نمایندگی لباسشویی آ ا گ AEG در سراسر کشور و تهران باعث شده افراد حین مواجه شدن با خرابی ماشین لباسشویی به راحتی با نمایندگیهای مربوطه تماس بگیرند. و سفارش تعمیرات لباسشویی خود را ثبت کنند و در کمترین زمان مشکل لباسشویی را رفع کنند.
نمایندگی لباسشویی آاگ AEG
کارشناسان تیم پشتیبان سرویس بعد از تماس تلفنی یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی میکنند مشکلات جزئی را تلفنی حل کنند و یا به محل مراجعه و با شکیبایی مشکل ماشین لباسشویی را بدون خارج کردن لباسشویی از محل تعمیر کرده و در صورت لزوم تعمیر قطعه در کارگاه، بعد از رفع مشکل دوباره به محل بازگرداند و با دقت نصب و راه اندازی کنند.
تیم پشتیبان سرویس خیال شما را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران تعمیر لباسشویی آاگ AEG نباشید. در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را در محل تعمیر نمایند. همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ AEG در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.
شرکت آاگ AEG را بیشتر بشناسیم
امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ شرکت “آلمانی برق ادیسون ” را در برلین تأسیس نمود. این کارخانه به شرکت آ ا گ در سال ۱۸۸۷ تغییر نام یافت. در ابتدا درگیر تولید تجهیزات الکتریکی (مانند لامپ، موتور و ژنراتور) شد، شرکت خیلی زود در سیستمهای انتقال برق AC وارد شد. در سال ۱۹۰۷ پتر بهرنس به عنوان مشاور هنری AEG منصوب شد. این امر منجر به ایجاد اولیه هویت سازمانی این شرکت با محصولات و به اشتراک گذاری تبلیغات ویژگیهای طراحی مشترک گشت.کمپانی AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان است که در حال حاضر تولیدات انبوه آن شامل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال و فریزر ساید بای ساید و …. می باشد.
نمایندگی رسمی لباسشویی AEG تعمیرگاه مرکزی لباسشویی آاگ دفتر مرکزی تعمیرات لباسشویی AEG نمایندگی لباسشویی آاگ
سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.
شما از چه راههایی میتوانید با نمایندگی لباسشویی AEG در ارتباط باشید؟
شما میتوانید از طریق فرم سفارش آنلاین تعمیرات و تماس با شعب تعمیرگاه و ارسال ایمیل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین میباشد.
شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ چند است؟
شما برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در تهران می توانید به شماره تلفن ۲۲۸۹۹۲۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به تکنسین های ما اعلام کنید. تعمیرکار AEG در کمتر از یک ساعت به منزل شما می آید.
آیا خدماتدهی نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران بهصورت ۲۴ ساعته است؟
ساعات کاری نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگوی تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاه لباسشویی ااگ در تهران هستیم اما شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین لباسشویی ااگ AEG با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواستها رسیدگی شود.
ما در چه زمینهای میتوانیم به شما کمک کنیم؟
وظیفه اصلی این نمایندگی ارائه تعمیرات و خدمات سرویس ماشین لباسشویی آاگ است که از جمله میتوان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی قدیمی ااگ AEG در تهران اشاره نمود.
خدماتدهی نمایندگی تعمیر لباسشویی ااگ محدود به چه مناطقی است؟
تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی AEG مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما میتوانید در هر شهر یا استانی که هستید، با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی ااگ AEG را داشته باشید.
آیا ما تأمینکننده قطعات و لوازمیدکی نیز هستیم؟
تخصص نمایندگی ما در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ aeg است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود میباشند. برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفتهشده و بههیچعنوان قطعات بهصورت جدا به مشتری فروخته نمیشود.
با انجام چه کارهایی به تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG نیاز پیدا نکنیم؟
ما چند راهکار به شما میدهیم که با انجام آنها به مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG نیاز پیدا نکنید ۱_ هر ساله لباسشویی را سرویس کنید برای اینکار با شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ااگ aeg _ بیشتر از ظزفیت لباسشویی لباس داخل مخزن نریزید ۳_ بین هر بار شستشو حداقل چهار ساعت استراحت دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟