توجه به این موضوع ضروری است که عیب یابی و رفع مشکل نیازمند تخصص و رعایت نکات ایمنی است و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام گردد. تمام لباسشویی ها مشکلاتی دارند که گاهی میتوانیم به سادگی آن را برطرف کنیم و گاهی نیاز به تکنسین برای تعمیر لباسشویی پیدا میکنیم. در راهنمای تعمیر لباسشویی اسنوا موارد مهمی که میتواند به شما کمک کند که ابتدا علت مشکل را بدانید و سپس آن راحل کنید کاملا شرح داده شده است. ماشین لباسشویی اسنوا یک دستگاه پیچیده است. برای کمک به بهترکار کردن دستگاه خود، لازم است آگاهی در مورد قطعات و همچنین برخی اطلاعات اساسی در مورد نحوه عملکرد دستگاه را قبل از آموزش تعمیر لباسشویی اسنوا بدانید.
کاربران گرامی، سوالات خود را در انتخای صفحه پرسش نمایید تا کارشناسان وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.
راهنمایی معرفی بخشهای ماشین لباسشویی اسنوا
از آنجایی که هر دستگاه ماشین لباسشویی طراحی و ویژگیهای خاص خود را دارد، برخی از قطعات نیز ممکن است با برندهای دیگر متفاوت باشند. اما بعضی از قطعات رایج را میتوانید در دستگاه خود پیدا کنید؛ که در اینجا میخواهیم به توضیح در مورد آن بپردازیم.
- پمپ آب
- دریچه کنترل ورودی آب
- درام
- پره
- لوله تخلیه
- مدار pcb
- تایمر
- عنصر گرمایش
- محفظه مواد شوینده
- صفحه نمایش
- مجموعه قفل درب
در صفحه راهنمای تعمیر لباسشویی اسنوا در ابتدا به قطعات آن و سپس به آموزش تعمیرات در محل میپردازیم.
خدمات آی پی امداد: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا
راهنمای آشنایی با پمپ آب لباسشویی اسنوا
راهنمای آشنایی با پمپ ماشین لباسشویی اسنوا به شرح زیر میباشد:
- توسط این قطعه گردش آب از طریق لباسشویی اسنوا در دو جهت انجام میشود.
- این قطعه آب را از طریق دستگاه گردش میدهد و آب در دو جهت چرخانده میشود.
- این قطعه برای گردش آب از طریق چرخه شستشو و همچنین برای تخلیه آب در طی چرخش استفاده میشود.
خدمات آی پی امداد: تعمیرات یخچال اسنوا
راهنمای آشنایی با دریچه کنترل ورودی آب لباسشویی اسنوا
راهنمای آشنایی با دریچه کنترل ورودی آب لباسشویی اسنوا به شرح زیر میباشد:
- دریچه کنترل ورودی آب در نزدیکی نقطه ورودی آب قرار دارد که بسته به میزان آب موردنیاز، بهطور خودکار باز و بسته میشود.
راهنمای آشنایی با درام لباسشویی اسنوا
راهنمای آشنایی با درام لباسشویی اسنوا به شرح زیر میباشد:
- در این بخش لباسها بارگیری میشوند و فضای داخل ماشین لباسشویی اسنوا حرکت میکند همچنین در آن سوراخهایی تعبیهشده است تا آب از آن داخل و خارج شود.
راهنمای معرفی پره لباسشویی اسنوا
- پره در داخل درام ماشین لباسشویی قرار دارد و به تمیز کردن لباس هاکمک میکند.
- این قطعه طراحیشده است تا در طول زمان شستشو لباسها را بچرخاند و مواد شوینده را به کار ببندد و آلودگی را از لباسهای شما حذف کند و لباسها را باهم شستشو دهد.
معرفی لوله تخلیه لباسشویی اسنوا
- تمام آب کثیف شستشوی شما از طریق لوله تخلیه از دستگاه خارج میشود.
معرفی مدار PCB لباسشویی اسنوا
- قطعات الکتریکی دستگاه را به مدارهای دیگر متصل میکند.
- این قطعه میتواند برنامهریزیشده و به کار با دستگاه کمک کند، بهعنوان هوش مصنوعی برای ماشین لباسشویی عمل کند و زمان لازم برای شستشو تصمیم میگیرد.
معرفی تایمر لباسشویی اسنوا
- تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی اسنوا کمک میکند تا زمان شستشو لباسهای خود را تنظیم کنید که میتواند بهصورت دستی یا بهصورت خودکار تنظیم شود.
معرفی عنصر گرمایش (المنت) لباسشویی اسنوا
- عنصر گرمایش آب را در ماشین لباسشویی تا دمای موردنظر گرم میکند.
راهنمای معرفی محفظه مواد شوینده لباسشویی اسنوا
- در دستگاه ماشین لباسشویی اسنوا برای استفاده از مواد شوینده محفظهای که معمولاً بهصورت کشویی وجود دارد.
- ساختار این کشو بسیار ساده است. که در آن شما مایع یا پودر مواد شوینده خود را قرار میدهید.
پیشنهاد آی پی امداد: جاپودری ماشین لباسشویی
راهنمای معرفی کنترل صفحه نمایش، شمارهگیری و دکمههای لباسشویی اسنوا
- طیف وسیعی از دکمهها و شمارهگیری در مدلهای مختلف ماشین لباسشویی اسنوا میتواند موجب کابوس برای بسیاری از کاربران شود، بهخصوص اگر دستگاه جدید هیچگونه شباهتی با دستگاه قدیمی شما ندارد. کدام دکمه را باید فشار دهید؟ کدام را باید شمارهگیری کنید؟ نگران نباشید در بسیاری از موارد، شما میتوانید یک تنظیم دما (بهعنوانمثال 30 درجه سانتیگراد)، تنظیم چرخه (مانند چرخه پیش شستشو، چرخه شستشو و غیره) و یک تنظیم پارچه (بهعنوانمثال تنظیم پشم) داشته باشید و معمولاً فقط باید بر روی این سه پنل کنترل تمرکز کنید.
خدمات آی پی امداد: تعمیرات جاروبرقی اسنوا
راهنمای آشنایی با قفل ایمنی لباسشویی اسنوا
- بچههای شما بیشتر ازآنچه فکر میکنید باهوش هستند و بهخوبی میدانند که چه دکمهای برای روشن کردن لباسشویی اسنوا وجود دارد که این مسئله میتواند فاجعهآمیز باشد.
- قفل ایمنی میتواند در این مورد به شما کمک کند.
پیشنهاد آی پی امداد: قفل کودک ماشین لباسشویی
آشنایی موتور ماشین لباسشویی اسنوا جهت آموزش تعمیرات
- موتور ماشین لباسشویی اسنوا به دیسک متصل شده و باعث حرکت ماشین لباسشویی میشود.
- موتورها چندین نوع هستند که سرعت آنها میتواند برحسب نیاز تغییر یابد.
خدمات آی پی امداد: تعمیرات اجاق گاز اسنوا
راهنمای رفع مشکلات لباسشویی اسنوا
همه ی لوازم خانگی ممکن است گاهی با مشکل مواجه شوند و شما نیاز به تعمیر پیدا کنید، برای اینکه بتوانید مشکلات لباسشویی اسنوا را حل کنید ابتدا باید علت پیش آمدن مشکل را بدانید که در زیر به آن ها اشاره میکنیم:
- مشکل صدای لباسشویی اسنوا
- مشکل روشن نشدن لباسشویی اسنوا
خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج
راهنمای رفع مشکل صدای لباسشویی اسنوا
بر اساس گزارش تعمیرگاه لباسشویی اسنوا بیشترین مشکلی که مشتریان در استفاده از این لباسشویی با آن مواجه میشوند صدای آن است. بنابراین ما در راهنمای تعمیر لباسشویی اسنوا به این موضوع میپردازیم.
- اولین علت صدای ماشین لباسشویی اسنوا که میتوان به آن اشاره کرد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی اسنوا است.
- برای پمپ کردن آب از وان شستشو قبل و در طی چرخه عملکرد استفاده می شود.
- سر و صدا از ماشین لباسشویی در طی یا بعد از چرخه چرخش نشان می دهد که پمپ تخلیه آسیب دیده است.
- در این صورت باید پنل جلویی لباسشویی اسنوا را بردارید و پمپ تخلیه را چک کنید.
- علت دیگری که باید به آن توجه کنیم کمک لباسشویی است.
- همه لباسشویی ها جلو، دارای کمک های جذبی هستند که برای جلوگیری از ضربه در هنگام حرکت مخزن مورد استفاده قرار می گیرند.
- برای بررسی این کمک ها باید پانل جلو یا پانل عقب بردارید.
- در واقع در راهنمای تعمیر لباسشویی اسنوا باید این را دانست هنگامی که کمکی تضعیف می شود یا آسیب می بیند، در دستگاه در طی چرخش صدای بلند ایجاد میشود و اگر این مشکل حل نشود، می تواند منجر به آسیب سایر قطعات شود.
- قبل از انجام تعمیر برق دستگاه را قطع کنید.
پیشنهاد آی پی امداد: ارور لباسشویی اسنوا
راهنمای رفع مشکل روشن نشدن لباسشویی اسنوا
یکی دیگر از مشکلاتی که ما در آی.پی امداد برای آموزش تعمیر لباسشویی اسنوادر مشهد به آن میپردازیم مشکل روشن نشدن دستگاه است. مواردی که در زیر به آن اشاره میکنیم از شایع ترین علت روشن نشدن ماشین لباسشویی اسنوا است.
- در ماشین لباسشویی های اسنوا سوئیچ درب برای ایمنی دستگاه طراحی و نصب شده که موجب میگردد هنگامی که درب کاملا قفل نشده موتور عملکرد خود را آغاز نکند.
- سوئیچ درب به طور معمول در زیر صفحه اصلی بالایی قرار دارد.
- یک پین و یا اهرم متصل به درب لباسشویی است که هنگامی که درب بسته میشود سوئیچ را فعال میکند.
- در نحوه راهنمای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا توصیه میکنیم که این سوئیچ مکانیکی فعال شده و اهرم های متصل به آن سالم هستند.
- اگر سوئیچ فعال شود اما هیچ برقی برای فعال کردن مدار موتور جریان پیدا نکند،سوئیچ ممکن است معیوب باشد.
- باید بدانید که ابتدا برق را از دستگاه جدا کنید و سپس سیم را از سوئیچ جدا کنید.
- سپس شما می توانید سوئیچ را با یک اهم متر بززسی کنید.
- ما به شدت توصیه می کنیم که سوئیچ درب را دور نریزید زیرا با این کار به ایمنی دستگاه آسیب جدی وارد مینمایید.
- گاهی ممکن است ارتباط سوئیچ با تایمر قطع شده باشد.
- سوئیچ پس از قفل شدن کامل درب دستگاه به تایمر پیام شروع فعالیت را ارسال مینماید.
- اگر این ارتباط قطع شده باشد تایمر پیام شروع فعالیت را برای موتور دستگاه ارسال نمیکند. بنابراین دستگاه عملکرد خود را آغاز نمیکند.
- بررسی سیم های مرتبط با تایمر و سوئیچ ضروری است.
- یکی دیگر از مشکلاتی که به ندرت پیش می آید و این مسئله را موجب میشود معیوب شدن برد لباسشویی اسنوا است که تشخیص این مشکل و رفع آن باید توسط تکنسین متخصص انجام گیرد.
خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات اسنوا
راهنمای معنای علامت های موجود در صفحه نمایشگر لباسشویی اسنوا
علامت هایی بر صفحه نمایشگر لباسشویی اسنوا نمایش داده میشود که هر کدام معنایی دارند و شما باید آن ها را در راهنمای نحوه عملکرد لباسشویی مطالعه کنید اما بد نیست در آموزش تعمیر لباسشویی اسنوا نیز آن ها بخوانید.

نماد شستشو به عنوان یک سطل پر از آب به شما می گوید که چه درجه حرارت یا تنظیم دستگاه شما باید برای شستن لباس مورد استفاده قرار گیرد.

در این مورد درجه حرارتی در بالای علامت نمایش داده میشود که توصیه میشود دمای آن از درجه حرارت نمایش داده شده بیشتر نشود.

هشدار میدهدکه هر ماده شوینده ای که در مخزن جاپودری لباسشویی وجود داشته باشد وارد درام میشود.

یک مثلث پر از خطوط مورب به این معنی است که باید از سفید کننده های غیر کلر استفاده کرد. مواد شوینده ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید که حاوی کلر نباشد.

یک مثلث سیاه با خطوطی که از آن عبور می کند به معنای این است که شما نبای از هر نوع سفید کننده در این لباس استفاده کنید.

این نماد نشان دهنده این این است که برنامه ای که انتخاب کرده اید نیازمند اتو بعد از شستشو است.

ممکن است فقط در تنظیمات پایین (110C، 230F) نیازمند اتو و بخار، باشید.
علامت های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید اما چند مورد بالا از رایج ترین های آن ها هستند.باید وتوجه داشته باشید که این علامت ها فقط برای راهنمایی در استفاده وانتخاب برنامه است و اگر لباسشویی مشکل پیدا کند ارور هابه صورت عدد و حروف انگلیسی نمایش داده میشود که در صفحه ارور اسنوا به طور کامل توضیحداده شده است پس در صورت مشاهده این علامت ها جای نگرانی وجود ندارد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خاواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟