نمایندگی تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی ال جی
ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی (گلدیران) آماده هستیم تا در تمام روزهای هفته و بهطور 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی باشیم. ماشین ظرفشویی ال جی میتواند یکی از مفیدترین وسایل خانه شما باشد که قدرت تمیزکنندگی عالی بشقابها، لیوانها، ظروف و موارد دیگر را دارد. یک آشپزخانه مدرن نیز به یک ماشین ظرفشویی عالی نیاز دارد که همیشه در اوج راندمان کار کند، اما مشکلات رایج ماشینهای ظرفشویی میتواند این احساس رضایت را مختل کند. مانند هر لوازم خانگی دیگر، ماشین ظرفشویی LG نیز ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد. برای کمک به تشخیص و رفع این مشکلات، گاهی به خدمات حرفهای تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد عصریخ نیاز خواهید داشت و تمام شعبههای نمایندگی سرویس ظرفشویی ال جی در کشور بهطور شبانهروزی آماده امدادرسانی تخصصی به شما خواهند بود.

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاههایی است که کار را تا حد زیادی برای ما آسان کرده؛ به این شکل دیگر نیاز نیست بعد از صرف غذا و در ساعت استراحت ظرفها را بشوییم و میتوانیم زمان بیشتری برای استراحت و کارهای شخصی خود داشته باشیم! اما همانطور که خرابی همهی دستگاهها باعث ناراحتی ما میشود، ایراد ماشین ظرفشویی نیز همانطور است و میبایست برای رفع ایراد آن از سوی نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی زودتر اقدام نمود.
ماها نسلی هستیم که ناگهان به خودمان آمدیم و دیدیم آنقدر کار روی سرمان ریخته که بهتر است ماشینهایی را اختراع کنیم، و بخشی از کارهایمان را بسپاریم به دست آنها! مثلاً لباسهای چرکمان را ریختیم توی دل ماشین لباسشویی و ظرفهای شام را یکییکی سپردیم به ماشین ظرفشویی تا صبح که بیدار شدیم آنها را سالم و درخشنده تحویل بگیریم.
اما همیشه داستان به همین زیبایی نیست؛ گاهی ماشینها هم مثل ما آدمها وظایفشان را درست انجام نمیدهند و دردسرهایی درست میکنند.
- پر تکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع ماشین ظرفشویی ال جی
در این مقاله سعی بر این داریم تا پرتکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را بیان کنیم تا در صورت بروز مشکلات متفاوت در دستگاهتان، منشا ایراد آن را بدانید و راه حل برطرف کردن آن را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است ادامه مطالب را مطالعه کنید.
- آشنایی با برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی
قبل از هر چیز بهتر است به طور کلی با برنامههای ماشین ظرفشویی ال جی آشنا شوید.
Quick & Dry : شستشوی سریع به همراه خشک کن
Quick : شستشوی سریع
Eco : شستشوی اقتصادی و مقرون به صرفه
Auto : شستشوی اتوماتیک با توجه به میزان کثیفی ظروف
Care : شستشوی با بخار برای ظروف حساس
Dual Spray : شستشوی دوگانه جهت شستشوی متفاوت در طبقات
Power : شستشوی قدرتمند با بخار
Rinse : انتخاب حالات آبکشی
Child Lock : قفل کودک
Spray : انتخاب قدرت اسپری آب
Half Load : انتخاب تک یا دو طبقه برای شستشو
Delay Start : دکمه انتخاب زمان تاخیر در شستشو
به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه به طور کامل، طریقه استفاده از این برنامهها را یاد بگیرید و به درستی از آنها استفاده کنید سری به مقاله نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی بزنید.
- کد خطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی (LG)
گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهندهی خطا یا error بر روی دستگاه شماست. حال برای اینکه متوجه بشوید ،پیغام ،کد خطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی مربوط به چیست و به چه صورت ظاهر میشود، موارد زیر را مطالعه کنید.

خطای PF : ایرادات برق
خطاهای HE : مدار گرمایشی
خطای CL : قفل کودک
جهت مشاهده علت خطاها و دانستن روشهای رفع خطاهای ماشین ظرفشویی ال جی، پیشنهاد میکنیم سری به قسمت ارور ظرفشویی ال جی در سایت بزنید. و در صورتی که مشکل رفع نشد، از نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی کمک بگیرید.
چرایی علت تمیز نشستن ظرفها در ماشین ظرفشویی ال جی
ابتدا باید مشخص شود منظور از تمیز نشستن چیست؟
اگر بعد از شستشو لکه سفید بر روی ظروف میماند مواردی را که در ادامه بیان میشود را چک کنید.

- حتما چک کنید که دستگاه دارای جلادهنده میباشد یا خیر؟ مخزن دستگاه برای شستشو حتما باید دارای جلادهنده باشد.
- اگر از شویندهای استفاده میکنید که همراه با جلادهنده است باید درجهی جلادهنده را روی 1 تنظیم کنید.
- گر از شویندهای استفاده میکنید ک بدون جلادهنده میباشد باید درجهی آن 2 یا 3 تنظیم گردد.
- کیفیت مواد شوینده از جمله تاریخ انقضاء آن را چک کنید. اگر تاریخ انقضای آن تمام شده باشد در کیفیت شسشتو تاثیر زیادی خواهد گذاشت.
- توجه کنید که این لکه سفید بر اثر رسوبات نمک بر روی ظروف و کابین نباشد. زیرا امکان دارد ماشین ظرفشویی شما نشت نمک داشته باشد که از کف کابین مشخص خواهد شد.
گاهی منظور از تمیز نشستن باقی ماندن لکه چربی و غذا روی ظروف است که موارد مطرح شده را در ادامه بررسی کنید.
- در صورتی که ظروف چند ساعت بعد از مصرف شسته میشوند، ابتدا گزینهی PREWASH انتخاب شود (بدون شوینده) و بعد از پایان کار یکی از برنامههای شستشو انتخاب شود.
- اگر لکههای چای روی ظروف خشک شده باشد، معمولا در ماشین ظرفشویی پاک نمیشود .
- در صورتی که درب جاپودری باز نشود و یا مواد شوینده در آب حل نشود، طبیعی میباشد که ظروف تمیز نشده باشند که برای این مساله نیاز به ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی میباشد.
- در صورتی که فقط بعضی از ظروف یک طبقه تمیز شسته نشده باشند، به علت چیدمان نامناسب میباشد، که نیاز است ظروف را به درستی در ظرفشویی بچینید. که ما در مقاله نحوه صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی طریقه چیدمان ظروف را بین کردهایم..
- انتخاب برنامه متناسب با ظروف باشد. برنامه را بدرستی انتخاب کنید. در مقاله نحوه عملکرد دکمههای ماشین ظرفشویی ال جی به طور کامل در این باره صحبت کردهایم.
- میزان پودر با برنامه مطابقت داشته باشد.
- تمیز کردن فیلترهای دستگاه بعد از هر بار شستشو بهتر است انجام شود.
پیشنهاد ما به شما این است که مطالعه مقاله علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی را از دست ندهید
درصورتی که با مشکل کدر و مات شدن ظروف در کابین ماشین ظرفشویی خود مواجه شدید امکان دارد بخاطر موارد زیر باشد.
- کیفیت مواد شوینده از جمله تاریخ انقضاء آن را حتما چک کنید چون در کیفیت شستشوی ظروف تاثیر خواهد گذاشت.
- سلامت و کیفیت جلادهندهای که استفاده میکنید را حتما بررسی کنید.
- درجه جلادهنده را مطابق با قرص یا پودر انتخاب کنید و مخزن جلا دهنده تا زیر خط max پر کنید نه بیشتر .
در انتها اگر در هر یک از مواردی که در بالا بیان کردیم نتوانستید مشکل را حل کنید و ایراد برطرف نشد، وقت را از دست ندهید و ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود را انجام دهید.

- خشک نشدن ظروف در ظروفشویی ال جی چه علتی دارد ؟
- بهتر است بدانید که در برنامههای Quick و Prewash ماشین ظرفشویی، ظروف را خشک نمیکند.
- حتما از مایع جلا دهنده استفاده کنید. توجه کنید که خاموش شدن یا روشن ماندن چراغ جلادهنده در تمام دستگاهها صرفا بیانگر تمام شدن مایع نمیباشد. خشک نشدن ظروف نشانه بهتری برای این موضوع است.
- باقی ماندن مقداری آب در گودی ته لیوانها و استکانها طبیعی میباشد.
- در صورت error دادن چون به مرحلهی خشک کن نرسیده، ظروف خشک نشده است و نیاز است که خطا را بررسی کنید.
- بعد از اتمام کار، درب دستگاه باز شود تا بخار آب به صورت قطران روی ظروف تشکیل نشود.
- ظرفهایی که دارای انتهای گود میباشند به صورت مایل قرار داده بدهید.
درصورتی که که مجموع موارد را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد حتما به متخصصین ما در گلدیران از طریق ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی اطلاع دهید تا کارشناس از نمایندگی ظرفشویی ال جی برای رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند.
- علت بوی بد در ماشین ظرفشویی ال جی و طریقه برطرف کردن آن
برای از بین بردن بوی داخل دستگاه استفاده از بوگیر برای ماشین ظرفشویی را توصیه میکنیم. ( البته بوگیر باید مخصوص ماشین ظرفشویی باشد.)
درصورتی که بوی داخل دستگاه برطرف نمی شود مقدار 200 سی سی (میلی لیتر) سرکهی سفید داخل یک کاسه بریزید و در سبد بالا قرار دهید و برنامهی ECO یا AUTO را انتخاب کنید تا یک مرحله شستشو بدون ظرف انجام گردد.
البته ما در مقاله بوی بد ماشین ظرفشویی راهکارهای از بین بردن بو را بیان کردیم.
چرا ماشین ظرفشویی ال جی صدا میدهد ؟
سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی و شنیدن صداهای غیر طبیعی از جمله عواملی است، که شاید برای ما زنگ خطر و یا هشداری باشد، که نشان دهنده بروز مشکل در دستگاه باشد و نیاز باشد برای چک کردن سلامت دستگاه مواردی را بررسی کنیم، که در ادامه راهنماییتان میکنیم.
-
چنانچه دستگاه مدت زمان طولانی است که استفاده میشود، تراز بودن ظرفشویی کنترل شود .
-
ظروف مطابق دستورالعمل دفترچه راهنما ماشین ظرفشویی ال جی چیده شده باشد .
-
ممکن است صدا بر اثر فشار زیاد آب در آبفشانها و برخورد آن با ظروف و بدنه باشد .
-
اگر صدا در زمان آبگیری باشد (صدای شیر برقی) و یا در زمان تخلیه (پمپ تخلیه) این صداها کاملا طبیعی میباشد.
-
بسته به پودر مصرفی امکان وجود کف زیاد میباشد و این کف در سیکل شستشو صدای اضافه تولید مینماید. نحوه قرار گرفتن شلنگ تخلیه بررسی شود.
-
صدای غیر عادی در هر دستگاهی میتواند ناشی از عواملی متفاوتی باشد که در موارد بالا بیان کردیم در صورتی مجموعه موارد را بررسی کردید و هنوز مشکل دستگاه برطرف نشده بود برای بازدید ظرفشویی ال جی و تشخیص عیب، نیاز به مراجعه تکنسین دارید؛ لطفا برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس، با نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در تماس باشید.

- ماشین ظرفشویی ال جی بوی سوختگی میدهد؟
علت بوی سوختگی از ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است به دلیل وجود ژلاتینی که روی برد دستگاه قرار گرفته است باشد، چون زمانی که دستگاه شروع به کار میکند، قطعات روی برد در پروسه کارکردن گرم میشوند و بویی همانند بوی سوختگی استشمام میشود.
توجه شود این در صورتی صادق است که عملکرد دستگاه کاملا طبیعی باشد و سیکل شستشو بدون نقص کار کند.
بوی قیر سوخته میتواند مربوط به عایق دور کابین نیز باشد.
درصورتی که استشمام این بو ادامه داشت و عملکرد دستگاه طبیعی و مثل سابق نبود، حتما مشکل را جدی گرفته و با ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی، در سریعترین زمان تکنسینهای حرفهای ما از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد مراجعه خواهند کرد.
- مشکلات عدم آبگیری در ماشین ظرفشویی ال جی
- آیا ظرفشویی ال جی آبگیری نمیکند ؟
در صورتی که ماشین ظرفشویی آبگیری نمیکند و یا خطا بر روی صفحه نمایش ظاهر میشود مطالب زیر را جهت حل مشکل مطالعه کنید
- در چنین مواقعی پیغام IE میدهد.
- چک کنید که شیر آب باز باشد و فشار آب مناسب باشد.
- شلنگ ورودی آب پیچ و تاخوردگی نداشته باشد.
- درب دستگاه کاملا بسته باشد و کلید START انتخاب شده باشد .
- برنامه (TIME DELAY) DELAY START فعال نشده باشد (در این حالت دستگاه چند ساعت دیگر شروع به کار میکند)
- توجه شود که در ظرفشویی ابتدا پمپ تخلیه کار میکند و بعد از یک دقیقه آبگیری میکند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مرتبط با آن، دلایل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی را مشاهده کنید.
در نهایت اگر نتوانستید مشکل دستگاه را برطرف کنید، درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود را ثبت کنید تا کارشناس از نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی برای بررسی و رفع ایراد دستگاه مراجعه نمایند.
- ایرادات تخلیه در ماشین ظرفشویی ال جی
سوالهای زیادی دربارهی ایرادات تخلیه و عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی ال جی از ما پرسیده میشود که میتواند این مشکل، علتهای مختلفی داشته باشد که در موارد زیر به آن اشاره کردهایم؛
- ماشین ظرفشویی ال جی آب را تخلیه نمی کند؟
- زیر فلزی ظرفشویی ال جی آب هست؟
- عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی ال جی
- ظرفشویی ال جی آب را تخلیه نمیکند ؟
در چنین مواقعی پیغام OE می دهد.
- بررسی کنید فیلتر و لگنچه تمیز باشد. بعداز هر بار شستشو باید فیلتر و لگنچه را با آب داغ و شوینده و فرچه تمیز کرد.
- چک کردن ارتفاع شلنگ تخلیه : شلنگ تخلیه حتما باید به اندازه ارتفاع دستگاه (حداقل 77 سانتی متر و حداکثر یک متر ) بالا آمده و بعد به فاضلاب وصل شود .
- شلنگ تخلیه پیچ و تاخوردگی نداشته باشد .
- محلی که آب تخلیه میشود چک شود ( ممکن است دستگاه سالم باشد ولی محلی که باید آب تخلیه شود مسدود باشد )
- بررسی میزان فرو رفتن شلنگ تخلیه به داخل فاضلاب انجام گردد نباید شلنگ به آب رسیده باشد.
اگر مجموعه موارد را چک کردید و مشکل برطررف نشد درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود راجهت مراجعه تکنسین تعمیرکار ثبت بفرمایید.
- زیر فیلتر ظرفشویی ال جی آب دیده میشود
در لگنچه همیشه مقداری آب باقی میماند. این آب با بازکردن فیلترها دیده میشود. زمانی که ظرفشویی روشن میشود و شروع به کار میکند ( هر برنامهای که انتخاب شده باشد ) ابتدا پمپ تخلیه کار میکند و آب مرحله قبل را تخلیه میکند و بعد از یک دقیقه شروع به آبگیری جدید میکند.
باقی ماندن آب در لگنچه طبیعی است ولی اگر با باز کردن درب دستگاه، کف ماشین پر از آب میباشد ( تا روی فیلتر ) یعنی اینکه دستگاه آب را تخلیه نکرده است و باید موارد اشکال در تخلیه که در بالا بیان شد، چک شود. در صورت عدم رفع ایراد میبایست از نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی جهت تعمیرات مراجعه شود.
- علت حل نشدن قرص در ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟
علت باز نشدن قرص ماشین ظرفشویی و عدم استفاده از مواد شوینده در ماشین ظرفشویی ال جی، میتواند علتهای مختلفی داشته باشد که جهت رفع این مشکل برای شما توضیحاتی را در ادامه بیان میکنیم.
- ظرفشوئی ال جی قرص یا پودر را استفاده نمیکند :
- باز نشدن درب جاپودری: بعد از گذشت حدود 20 دقیقه از شروع کار، درب جاپودری به صورت اتومات باز میشود .
- error دادن دستگاه: چون با error دادن ، کار دستگاه نیمه تمام میماند ممکن است مواد شوینده استفاده نشده باشد.
- کیفیت شوینده: ممکن است دستگاه سالم باشد ولی قرص یا پودر در آب حل نمیشوند که باید مواد شوینده عوض شود. تاریخ مصرف قرص یا پودر نگذشته باشد و میزان مصرف پودر به برنامه مربوط باشد.
- چیدمان ظروف: ظروفی که در طبقه پایین - نیمه سمت چپ (ردیف جلو) چیده شده طوری قرار گرفته اند که مانع از باز شدن درب جاپودری میشوند. برای امتحان کردن، در قست ذکر شده ظرفی چیده نشود و دستگاه را روشن کنند.

دلیل روشن شدن چراغ هشدار دهنده نمک (چراغ نمک) در ماشین ظرفشویی چیست؟
دلیل روشن شدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟ گاهی با وجود اینکه ظرف نمک را پر کردهاید، چراغ نشانگر نمک خاموش نشده است که در این مورد :
-
معمولا ً بعد از 3 بار استفاده ، چراغ نشانگر نمک خاموش میشود .
-
تا زمانی که نمک تمام نشده باشد چراغ خاموش است ،بعد از تمام شدن نمک چراغ نشانگر روشن میشود، که میباید مجدد نمک پر شود. بعد از اطمینان از وجود نمک در مخزن آن، دستگاه را از برق جدا کنید و با یک قاشق چوبی داخل مخزن نمک را هم بزنید و بعد درب مخزن را ببندید.
- با باز کردن درب ظرف نمک ماشین ظرفشویی ال جی ،آب دیده می شود
این مورد کاملا" طبیعی میباشد و میتوانید روی آب نمک بریزید. قبل از ریختن نمک میتوان مقداری از آب اضافه را با ابر جذب نمود و اگر بعد از شارژ نمک آب داخل ظرف نمک کم شد، مجدد باید آب ریخته شود تا لبریز شود.
- علت قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی ال جی
ظرفشوییهای ال جی دارای قفل درب نمیباشد و در هر زمان میتوان درب دستگاه را باز کرد، با باز کردن درب دستگاه عملکرد دستگاه متوقف میشود.
- سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ال جی:

برای اینکه به طول عمر محصولاتتان کمک کنید و بتوانید با خیال راحت، یک عمر از آنها استفاده کنید، باید به آنها رسیدگی کنید. لوازم خانگی هم مثل بدن انسان، نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد، حال برای اینکه این مراقبت، اصولی و بدرستی انجام شود شرایط نگهداری آن به دو دسته تقسیم میشود.
دسته اول: ما با ارائه مطالب مورد نیاز به شما، کمک میکنیم خودتان مراقبت و نگهداری از محصولات را، با اطلاعات کافی و به صورت صحیح انجام دهید.
برای اینکه با راهکارهای سرویس دوره ای، بهتر آشنا شوید و بتوانید به عمر دستگاه کمک کنید پیشنهاد ما به شما این است که مقاله " نگهداری ماشین ظرفشویی " را مطالعه کنید .
دسته دوم: اصول و مواردی که نیاز است هر 6ماه یکبار توسط تکنسینهای متخصص و حرفهای گلدیران، در حضور شما انجام شود، تا ضمن رسیدگی به محصول، از سلامت دستگاه و عدم بروز مشکل آتی در آن نیز، اطمینان خاطر پیدا کنید.
برای انجام دستهی دوم و سرویس توسط تکنسینهای متخصص، ثبت درخواست سرویس دورهای خود را انجام دهید.
چرا نباید بابت تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نگران باشیم؟
اگرچه همهی ظرفشویی ها ممکن است خراب شوند، اما ظرفشویی ال جی با برخورداری از پشتیبانی گلدیران یک مزیت بزرگ در اختیار دارد. تمام مشکلات ظرفشویی شما در گلدیران به سادگی تعمیر خواهد شد. مقاله 12ترفند فوری تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به صورت خلاصه به سوالات متدوال شما در زمینه تعمیرات پاسخ دادهایم. .
فرقی نمیکند ظرفشویی شما چه مدلی باشد. با استفاده از تمدید گارانتی گلدیران تعمیر ماشین ظرفشویی شما را در بسیاری از موارد به صورت رایگان انجام میدهد. در مورد خرابیهای بزرگتر نیز تعمیر ظرفشویی ال جی به دست گلدیران هم مقرون به صرفهتر است و هم ایمنتر. اگر به طور کامل میخواهید با مزیتهای گارانتی آشنا بشوید توصیه ما این است که مقاله وقت آن رسیده با گارانتی آشتی کنیم و تمدید گارانتی چه فایدهای برای مشتریان دارد را مطالعه کنید.
یک توصیه:
اگر به فکر خرید ظرفشویی ال جی هستید، بهتر است برای مواجه نشدن با چنین مشکلاتی که در این مقاله به آن پرداختیم ظرفشویی تان را از مرکزهای فروش معتبر، همراه با گارانتی بخرید. هر ظرفشویی ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود؛ اما اگر در هنگام خرید به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحتتر است. پس از خرید می توانید برای نصب دستگاهتان در قسمت نصب ثبت درخواست خود را به راحتی انجام دهید.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
اگر ماشین ظرفشویی LG شما به درستی از آب پر نمیشود یا ظروف را خشک نمیکند، به احتمال زیاد مشکل شیر برقی یا المنت گرمایشی دارد. در این مواقع احتمالا شما بلافاصله به فکر کمک گرفتن از یک تعمیرگاه برای تعمیر ظرفشویی ال جی خواهید گشت. توصیه ما به شما این است که در هنگام رویارویی با مشکلات اینچنینی شتابزده عمل نکنید و دستگاه را به مخاطره نیاندازید. ابتدا درباره صلاحیت، مجوزها، گواهینامهها، مهارت، دانش روز، تجربه و سابقه تعمیرگاه تحقیق کنید. سپس سعی کنید با یک تماس تلفنی سریع، اطلاعات بیشتری در مورد تجربه تکنسینهای تعمیرگاه موردنظرتان بهدست آورید. این تماس همچنین به شما کمک میکند تا ببینید مسوولان تعمیرگاه چگونه با مشتری برخورد میکنند. شما علاوه بر درخواست گواهینامهها و مجوزها، باید در مورد پیشینه و سابقه تعمیرگاه و تعهدات اخلاقی تکنسینهایی که قرار است وارد منزل شما شوند، نیز بدانید. تکنیسنهای ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی (گلدیران) مجوزها و گواهینامههای مهارتی لازم را احراز کردهاند و به لحاظ اخلاقی نیز کاملا قابل اعتماد و تحت نظارت گلدیران هستند و با مشتریانمان با احترام برخورد میکنند.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی تهران
در صورتی که نیاز به تعمیر یا سرویس ماشین ظرفشویی خود دارید و در شهر تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه نمایندگی بخش نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در تهران، نماینده مد نظر خود را پیدا کند، همچنین امکان ثبت آنلاین درخواست هم در صفحه ثبت درخواست وجود دارد.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی کرج
از آنجایی که تایمر ماشین ظرفشویی LG عملکرد آن را کنترل میکند، اگر معیوب شود، میتواند مشکلات زیادی ایجاد کند. تایمر یک جزء پیچیده است، بنابراین برای تعمیر آن با ما در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کرج تماس بگیرید. توجه داشتهباشید که تایمر به چندین سیم متصل است که برق را برای کارکرد عملکردهای مختلف ماشین ظرفشویی تامین میکند. ممکن است سیمها روی ترمینالها اصطکاک ایجاد کنند و خطر برق گرفتگی را به وجود بیاورند. بنابراین، در این مورد بسیار محتاط باشید.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی شیراز
یکی از رایجترین شکایات مرتبط با ماشینهای ظرفشویی این است که ظروف را بهطور موثر تمیز نمیکنند. شما هم اگر بهطور ناگهانی متوجه این موضوع شدهاید، ممکن است نیاز به انجام تعمیر ظرفشویی ال جی داشته باشید. اما قبل از تماس با ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در شیراز ابتدا نکات زیر را انجام دهید:
ماشین ظرفشویی را با مقداری شوینده و بدون ظروف راه اندازی کنید تا چربیها و آلودگیها از ظرفشویی خارج شوند. همچنین لازم است بازوهای آبپاش و واشر در را نیز بررسی و هرگونه چربی یا ضایعات مواد غذایی داخل دستگاه را پاک کنید. اگر مشکلات همچنان ادامه داشتهباشد، ممکن است فشار کم بازوهای اسپری یا مشکلاتی با سایر اجزای دستگاه وجود داشته باشد که قدرت ماشین ظرفشویی شما را مختل میکند و برای تعمیر ظرفشویی ال جی به کمک تخصصی نیاز خواهید داشت.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی تبریز
مانند هر وسیله خانگی دیگر، ماشین ظرفشویی ال جی برای کار به یک منبع برق نیاز دارد. اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمیشود، ممکن است به درستی به برق وصل نشده یا سیمکشی آن آسیبدیده و یا در آن درست بسته نشده باشد اما اگر مشکلی در منبع برق یا در ماشین ظرفشویی LG وجود ندارد، ممکن است مشکلات پیچیدهتری در کنترلهای الکترونیکی دستگاه وجود داشته باشد که باید با کمک تخصصی رفع شوند.
ماشین ظرفشویی برای راندمان حداکثری به یک منبع ثابت آب متکی هستند و شایعترین علت مشکلات جریان آب در ماشین ظرفشویی، معیوب بودن دریچه ورودی آب است که برای رفع آن لازم است با ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی شهریار
نشتی ماشین ظرفشویی میتواند آسیب زیادی وارد کند و نیاز به تعمیر فوری دارد. این نشتیها ممکن است ناشی از ترک یا آسیب به شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی یا واشر در المنت گرمایشی آن باشد. مشکلات پمپ ماشین ظرفشویی یا مهر و موم پمپ نیز میتواند منجر به نشتی ماشین ظرفشویی شود. اگر هر یک از این قطعات معیوب بهنظر میرسد، باید در اسرع وقت تعمیر شوند. همچنین، اگر ماشین ظرفشویی ال جی آب را تخلیه نکند نیز ممکن است مشکلاتی در شیر تخلیه یا سوپاپ داشته باشد که در اینصورت برای سرویس ظرفشویی ال جی لطفا با ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی (گلدیران) در شهریار تماس بگیرید.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی اصفهان
وقتی چرخه ماشین ظرفشویی کامل شد، ظروف شما باید کاملا خشک شده باشند. اگر ظروف شما پس از یک چرخه شستشو به طور محسوسی خیس میمانند، ممکن است المنت گرمایشی دستگاه مشکل داشتهباشد. تنها راه برای اطلاع از کارکرد المنت گرمایشی تست آن با مولتیمتر است که بهتر است به تعمیرکاران حرفهای ماشین ظرفشویی ال جی (گلدیران) سپرده شود. آسیب بیش از حد نیز میتواند باعث ترک خوردن بدنه داخلی ماشین ظرفشویی شما شود. ترکهای داخلی میتوانند قطعات مکانیکی را در معرض آب و صابون قرار دهند و وضعیت خطرناکی را برای خانه شما ایجاد کنند که اگر ساکن اصفهان هستید، توصیه میکنیم برای تعمیر ظرفشویی ال جی حتما با ما در نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در شهرستانها
اگرچه برخی از تعمیرات ماشین ظرفشویی LG ممکن است نیاز به جداسازی قطعات دستگاه برای آزمایش و تعمیر داشتهباشند، اما بسیاری از مشکلات رایج با بررسی ساده و عیبیابی تخصصی قابل رفع هستند. بنابراین، بهتر است در هنگام مواجه شدن با مشکلات سرویس ظرفشویی ال جی با نمایندگیهای گلدیران تماس بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟