تعمیرگاه مجاز دوو پشتیبان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو با بیش از 10 سال تجربه ی درخشان می باشد. در این مرکز تعمیرات ظرفشویی دوو در منزل و در حضور خود مشتری انجام می شود. این شرکت سریع ترین خدمات را به همشهریان تهرانی خود ارائه می کند و تمامی خدمات تعمیرات DAEWOO توسط این مرکز خدمات پس از فروش شامل گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می شوند. قطعات موجود در این تعمیرگاه دارای ضمانت نامه 6 ماهه می باشد و تنها از قطعات اورجینال استفاده می شود. همچنین تکنسین ها در کمتر از یک ساعت خود را به محل شما می رسانند. ما دارای شعب یا نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو در سراسر مشهد می باشیم.
ویژگی های نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو پشتیبان
- این نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو دارای گارانتی خدمات به مدت شش ماه تا یک سال را متعهد می باشد. به عبارتی در صورتی که قسمت تعمیر شده توسط این مرکز خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه تعمیرات مجدد را انجام می دهد.
- تکنسین های این نمایندگی همگی به روز ترین دوره های تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو را گذرانده اند و از نقاط ضعف و قدرت دستگاه های برند دوو به طور کامل آگاهی دارند، بنابراین به راحتی می توانند ایراد دستگاه شما را متوجه شوند و آن را تعمیر کنند.
- این نمایندگی دوو دارای سه شعبه یا مرکز تعمیر لوازم خانگی واقعی در سطح تهران می باشد. بنابراین تکنسین های این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن می توانند به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و ظرفشویی شما را بررسی کنند و در صورت نیاز تعمیرات را بر روی دستگاه شما انجام دهند.
مرکز خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو
اگر به دنبال یک مرکز خدمات پس از فروش معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو خود می گردید، انتخاب نمایندگی تعمیرات دوو دوو پشتیبان از بهترین انتخاب ها می باشد. زیرا تمامی تکنسین های این تعمیرگاه مجاز تخصص کامل در زمینه ی تعمیرات ظرفشویی دوو را دارند و در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را تشخیص می دهند و به راحتی می توانند مشکل را بر طرف کنند.
شما می توانید جهت خدمات نصب، تعمیرات و سرویس دستگاهتان از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو ما استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات فقط کافیست تا با شماره تلفن های موجود در این سایت تماس بگیرید و همچنین می توانید از مشاوره ی تخصصی کارشناسان ما نیز استفاده کنید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.
ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو
امروزه ماشین های ظرفشویی، جزء دستگاه های مدرنی محسوب می شوند که به شما کمک می کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن انواع ظروف کریستال، سرامیکی، میوه و سبزیجات و… را به راحتی بشویید. شما با رعایت چند نکته ساده در رابطه با نحوه ی استفاده ی صحیح و یا انجام سرویس به موقع دستگاه، می توانید باعث افزایش عمر مفید دستگاه شوید. اما این دستگاه پر کاربرد نیز مانند هر وسیله ی برقی دیگری، احتمال دارد که خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما یادتان باشد که تعمیر دستگاهتان فقط باید توسط افراد متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو انجام شود. در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد آسیب بیشتر به دستگاه شوید.
از ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو می توان به مواردی از قبیل کار نکردن دستگاه، کار نکردن تایمر، وارد نشدن آب به داخل دستگاه، نشتی آب از درب و یا زیر دستگاه، خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو، بوی بد داخل دستگاه، عدم تخلیه آب کثیف از دستگاه، تمیز نشستن ظروف، روشن شدن بی علت چراغ نمک، جمع شدن کف در دستگاه، کار نکردن کلید های روی دستگاه، وجود لکه روی ظروف، قفل نشدن درب دستگاه، وجود صدای زیاد از دستگاه، استفاده نکردن از مواد شوینده، نچرخیدن قفسه های دستگاه، شستشوی بیش از معمول دستگاه و… اشاره کرد.
نشت آب از ماشین ظرفشویی دوو
اگر دستگاه شما دچار مشکل نشت آب شده است، باید مواردی از قبیل پارگی شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی اتصالات شیر آب، خرابی جت پمپ یا همان پمپ اصلی، خرابی لگنچه، سوراخ بودن خود کابین، خرابی لاستیک پلاستیکی دور درب دستگاه و… بررسی شوند.
خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی دوو
اگر ظروف در دستگاه شما به خوبی خشک نمی شوند، باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول از همه این که ممکن است مایع جلادهنده تمام شده باشد. همچنین ممکن است که قسمت قرار گیری مواد شوینده دچار مشکل شده باشد و یا خرابی فن خشک کن، خرابی المنت و… نیز ممکن است باعث ایجاد چنین مشکلی شوند.
وارد نشدن آب به داخل ماشین ظرفشویی دوو
اگر آب وارد ماشین ظرفشویی شما نمی شود باید مواردی از قبیل تا خوردگی شلنگ ورودی آب، خرابی شیر برقی دستگاه، انسداد شلنگ ورودی آب مثل وجود رسوبات آب یا شن درون شلنگ، باز نبودن شیر آب، پارگی شلنگ ورودی آب، خرابی هیدروستات و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو مورد بررسی قرار بگیرند.
عدم شروع برنامه در ماشین ظرفشویی دوو
اگر دستگاه شما روشن نمی شود، لازم است تا ابتدا از وصل بودن دستگاه به برق مطمن شوید. سپس لازم است تا وضعیت دو شاخه و کابل برق و پریز برق را بررسی کنید. اگر این موارد نیز مشکلی نداشتند، باید سیم کشی دستگاه و برد دستگاه بررسی شوند. همچنین لازم است تا از باز نبودن درب نیز مطمئن باشید.
سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی دوو
سر و صدای زیاد دستگاه هم می تواند بسیار آزار دهنده باشد و هم حکایت از مشکلی در دستگاه دارد. معمولا سر و صدای زیاد و غیر عادی دستگاه به دلیل خرابی موتور اصلی دستگاه، وجود اجسامی در پمپ تخلیه یا شلنگ تخلیه، برخورد بازو های آبپاش به بدنه یه ظروف و… اتفاق می افتد.
تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی دوو
تخلیه نشدن آب از دستگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است که پسماند مواد غذایی یا خلال دندان و… در داخل پمپ تخلیه گیر کرده باشند و باعث انسداد یا خرابی کامل پمپ تخلیه شده باشد. در نتیجه لازم است تا پمپ تخلیه، انسداد یا تا خوردگی شلنگ تخلیه، ارتفاع شلنگ تخلیه از دستگاه، سیم کشی دستگاه، شل شدن اتصالات داخلی و… توسط یک سرویس کار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو بررسی شوند.
تمیز شسته نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی دوو
گاهی ممکن است که ظروف به خوبی در دستگاه شسته نشوند و این موضوع بسیار ناخوشایند می باشد و در واقع دستگاه وظیفه ی خود را به درستی انجام نداده است. این مکشل ممکن است که بنا به دلایل مختلفی مثل خراب بودن یا تقلبی بودن قرص شوینده، تمام شدن نمک، تمام شدن مایع جلا دهنده، گرم نشدن آب توسط المنت، کثیف بودن فیلتر کف دستگاه، خرابی بازو های اسپری، گیر کردن بازو های اسپری به ظروف یا بدنه، مسدود بودن سوراخ های آبپاش روی بازو های اسپری، خرابی موتور مقسم آب و… اتفاق افتاده باشند.
گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی دوو
برای این که ظروف به خوبی شسته و ضد عفونی شوند، باید آب در ماشین لباسشویی گرم شود و به دمای تعیین شده برسد. اما گاهی ممکن است که دستگاه اصلا آب را گرم نکند و با آب سرد ظروف شسته شوند. علت این مشکل می تواند بخاطر خرابی المنت حرارتی، خرابی برد الکترونیکی، خرابی اتصالات درونی دستگاه مثل ظرف نمک، خرابی ترمیستور، خرابی سوئیچ اطمینان هیتر و… اتفاق افتاده باشد.
خاموش نشدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی دوو
چراغ نمک زمانی روشن می شود که نمک داخل مخزن ماشین ظرفشویی تمام شده باشد. در این صورت شما باید داخل مخزن نمک بریزید و در واقع نمک را شارژ کنید. در صورت روشن شدن این چراغ باید حدودا یک کیلو گرم نمک را درون مخزن بریزید و داخل آن نیز مقداری آب بریزید و بعد از این کار باید چراغ نمک خاموش شود، اما اگر این اتفاق نمی افتد، پس احتمالا سنسور نمک دستگاه خراب است و باید آن را تعویض کنید تا مشکل بر طرف شود.
انواع ارور های موجود در ماشین ظرفشویی دوو
ارور E1 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در ورود آب به دستگاه می باشد. همچنین ممکن است که آب وارد دستگاه شود، اما با فشار یا با سرعت کم و در نتیجه در مدت زمان تعیین شده، آب به سطح مشخصی نرسد و این ارور نمایش داده شود. در واقع این ارور به معنای طولانی شدن زمان آب گیری می باشد. در صورت نمایش این ارور باید شیر برقی دستگاه، پارگی شلنگ ورودی آب، باز بودن شیر آب ورودی به دستگاه، خم شدگی یا پیچ خوردگی شلنگ ورودی آب و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز و معتبر در زمینه تعمیرات ظرفشویی دوو را مورد بررسی قرار دهید.
ارور E3 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در گرم شدن آب می باشد. این مشکل معمولا بخاطر خرابی هیتر ایجاد می شود. در نتیجه لازم است تا هیتر یا همان المنت حرارتی بررسی شود و در صورت خرابی لازم است تا آن را تعویض کنید. علاوه بر این لازم است تا سیم کشی و اتصالات هیتر و برد الکترونیکی دستگاه نیز بررسی شود.
ارور E4 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای نشت آب از دستگاه به بیرون می باشد. در صورت مشاهده این ارور لازم است تا ابتدا محل دقیق نشتی پیدا شود، در این صورت روند بر طرف کردن مشکل سریع تر انجام می شود. برای پیدا کردن محل نشت لازم است تا مواردی از قبیل شلنگ تخلیه، درز ها و لاستیک اطراف درب و… مورد بررسی قرار بگیرند.
ارور E6 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی ترمیستور یا همان سنسور دما می باشد. در این صورت احتمالا سنسور مدار باز شده است و لازم است تا مقاومت سنسور اندازه گیری شود و در صورت خرابی سنسور لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین باید سیم کشی های متصل به سنسور و برد الکترونیکی دستگاه نیز توسط یک تکنسین مجرب از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو بررسی شود.
ارور E7 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی ترمیستور یا همان سنسور دما می باشد. در این صورت احتمالا سنسور اتصال کوتاه شده است و لازم است تا مقاومت سنسور اندازه گیری شود و در صورت خرابی سنسور لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین باید سیم کشی های متصل به سنسور و برد الکترونیکی دستگاه نیز بررسی شود.
ارور E9 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا تنها در ماشین های ظرفشویی دوو که دارای صفحه نمایش لمسی هستند ممکن است که نمایش داده شود، و به این معناست که مشکلی در صفحه لمسی به وجود آمده است. این ارور معمولا زمانی که کلید های لمسی روی دستگاه به مدت زیاد مثلا به مدت بیش از 30 ثانیه فشار داده شوند، نمایش داده می شود. همچنین این ارور در اثر وجود بخار یا وجود مواد غذایی روی صفحه تاچ ممکن است که ایجاد شود.
ارور ED در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل ارتباطی بین برد اصلی و برد نمایشگر ( دیسپلی ) نمایش داده می شود. معمولا این ارور جزء ارور هایی می باشد که به ندرت نمایش داده می شود و در صورت برزو این ارور لازم است تا برد اصلی و برد نمایشگر و سیم کشی های بین این دو برد بررسی شوند.
هزینه ی تعمیرات در نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو
هزینه ی تعمیرات در نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در مشهد به عوامل مختلفی مثل علت خرابی، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات، نیاز داشتن به سرویس دوره ای و خیلی فاکتور های دیگر بستگی دارد بنابراین باید دستگاه از نزدیک توسط تکنسین بررسی شود. اما شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از حدود قیمت تعمیرات دستگاه با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو شبانه روزی
در تعمیرگاه مجاز دوو پشتیبان تعمیر ماشین ظرفشویی دوو به صورت شبانه روزی انجام می شود. همچنین تعمیرات ظرفشویی شما در محل انجام می شود، بنابراین اگر نگران ضربه خوردن به دستگاه حین جابه جایی و انتقال به تعمیر گاه هستید، می توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید. همچنین در صورتی که لازم باشد که دستگاه شما در محیط تعمیرگاه تعمیر شود، پرسنل این نمایندگی تمام مسئولیت جابه جایی دستگاه شما را به عهده می گیرند. بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید. البته تشخیص تعمیر دستگاه در محل یا در تعمیرگاه به عهده تکنسین می باشد و تا حد زیادی به مشکل پیش آمده در دستگاه شما بستگی دارد. همچنین شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز خدمات تعمیرات DAEWOO و جهت ثبت درخواست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟