استفاده از لباس کار در حین انجام برخی از کارها ضروری است. این لباس از بدن انسان در برابر سرما، گرما و خطرات فیزیکی چون برق گرفتگی، آتش سوزی و تماس با مواد اسیدی و ... محافظت میکند. یکی از مهمترین موضوعات در همه مشاغل، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی است. این تجهیزات برای حفاظت از جان فرد شاغل در برابر خطرات احتمالی است. لباس کار یکی از مهمترین این تجهیزات میباشد.
اولویت اول در هر شغلی، ایمنی میباشد. با رعایت ایمنی میتوان از بروز اتفاقات خطرناک و آسیبرسان جلوگیری کرد. وسایل ایمنی مورد نیاز در محیطهای شغلی مختلف با یکدیگر متفاوت است. تجهیزات ایمنی فردی شامل کلاه ایمنی، عینک ایمنی و کفش کار است. اما لباس کار به دلیل اینکه کل بدن انسان را میپوشاند و از انسان در برابر وسایل تیز و برنده، سرما و گرما مراقبت میکند، از اهمیت ویژهای برخوردار است.
مشاغلی که به لباس کار نیاز دارند:
در اغلب کارها نیاز به استفاده از لباس کار است. اما پوشیدن لباس کار به ویژه در مشاغل تولیدی و یدی، ضروریتر است. برخی از مشاغلی که نیاز به لباس کار دارند، عبارتند از: کارخانجات تولیدی کارهای ساختمانی و عملیاتی پرسنل محیطهای غیر اداری باغبانی تراشکاری جوشکاری کارگاههای چوببری
ویژگیهای لباس کار حرفه ای
مشاغل و فعالیتهای مختلف، لباس کار مخصوص خود را میطلبد. انواع لباس کار در مدل، جنس پارچههای به کار رفته و رنگ آن با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین این لباسها کارکرد و ظاهر متفاوتی دارند. با توجه به شرایط خاص انواع محیط کار و خطرات احتمالی آنجا و همچنین فعالیت افراد، لباس کار مخصوصی طراحی و تولید میشود. برای مثال، مسلما لباس کار کارمندان با لباس کاری که کارگران و مهندسین یک کارخانه میپوشند، متفاوت است؛ زیرا شغل آنها ایجاب می کند که چه نوع لباس کاری را استفاده کنند.
برخی از انواع لباس کار مخصوص مشاغلی است که با مواد شیمیایی و گازهای خطرناک سر و کار دارند. برخی از لباسها نیز در مقابل جریان الکتریسیته عایق هستند. یکی دیگر از انواع لباس کار در برابر حرارت زیاد مقاومت بالایی دارند و عایق گرما میباشند. به این قبیل لباسهای کار، لباس عملیاتی هم گفته میشودهر یک از این لباسها در مشاغل خاصی کاربرد دارد.
برای مثال لباسهای کار برخی از مشاغل دارای چند جیب است. زیرا در این کارها مدام نیاز به استفاده از وسایل و ابزارآلات است. برای سهولت کار میتوان این ابزار را در جیبهای لباس جا داد و به کار خود ادامه داد. تعداد جیبها متغیر است. همچنین لباس کار افرادی که در شیفت شب، شاغل هستند، باید دارای نوار یا لوگو شبرنگ باشد تا در محیطهای تاریک، افراد دیگر متوجه حضور آنها شوند. در برخی از مشاغل نیاز به لباس کار ضد آب یا ضد آتش است. برای مثل افرادی که در محیطهای اسیدی فعالیت میکنند باید لباسی از جنس نایلون و ضد آب به تن داشته باشند که از نفوذ اسید به داخل لباس و تماس با بدن جلو گیری کنند.
مزایای لباس کار حرفه ای
پوشیدن لباس کار فقط مختص مشاغل پرخطر نیست. این لباس علاوه بر مسئله ایمنی، مزایای دیگری دارد. لباس کار محافظ خوبی برای لباسهای شخصی کارگران است. این لباس از پاره یا کثیف شدن لباسهای شخصی جلوگیری میکند. برای مثال در برخی از مشاغل مانند مکانیکی، پوشیدن لباس کار از کثیف شدن و از بین رفتن لباسهای فرد جلوگیری میکند.
همچنین درمشاغلی مانند کارخانجات و سازمانها که چند پرسنل دارد، پوشش لباس کار باعث ایجاد نظم در محیط کار است. در واقع لباس کار متحد الشکل در محل کار، نشان دهنده اهمیت و منزل شغل است. همچنین این لباس به پرسنل حس ارزشمندی و اعتماد به نفس را القا میکند.
برای خرید عمده لباس کار حرفه ای از بهترین فروشگاه اینیترنتی لباس کار حرفه ای در تهران به دوخت یادگار مراجعه کنید .
و یا با تفلن های دوخت یادگار تماس بگیرید :
انواع لباس کار حرفه ای
لباس کار با توجه به نوع فعالیت، شرایط کار، جنسیت و آب و هوای منطقه در مدلهای مختلف طراحی و دوخت میشوند. چند دسته از انواع لباس کار در ادامه ذکر شده است:
- کاپشن و شلوار دوتیکه (لباس کار دوتیکه)
- لباس کار یکسره (لباس کار سرهمی)
- لباس کار یکسره دوبندی
- لباس کار فرم (رستورانی، آشپزی، اداری)
- کاپشن و اورکت زمستانی
- جلیقه کار
- تیشرت کار
- لباس عایق حرارت
- لباس عایق مواد شیمیایی
- لباس عایق برق (جریان الکتریسیته)
- کاپشن کار تک
- شلوار کار تک
- لباس کار زنانه
در مشاغل مختلف بنا بر شرایط محیطی باید از لباس مناسب استفاده کرد. طراحی لباس باید طوری باشد که فرد با آن، احساس راحتی، آرامش، امنیت و اعتماد به نفس داشته باشد. یکی دیگر از نکات انتخاب لباس مناسب از میان انواع لباس کار، توجه به شرایط آب و هوایی است. برای مثال در فصول سرد نیاز به کاپشن کار است. اما در تابستان تی شرت یا لباسهایی با پارچه نازکتر مناسب است.
انواع جنس لباس کار حرفه ای
یکی از مهمترین اولویتها در هنگام خرید لباس کار، شناخت کلی از جنس پارچه به کار رفته آن است. بنابراین بهتر است ابتدا از جنس پارچه لباس کار شناخت کافی داشته باشید و با توجه به نیاز پرسنل کارخانه، اقدام به تهیه لباس کار کنید. در ادامه به معرفی انواع جنس لباس کار میپردازیم :
- صد در صد کتان (نخ پنبه)
- پلی استر پنبه
- فلامنت کجراه / فلامنت ویسکوز
- پارچه تترون
پارچه کتان
توجه کنید که در تولید لباس کارهای مدیریتی و لباس کار جوشکاری و صنایع برق از پارچه صد در صد کتان استفاده میشود . مهمترین ویژگی های این جنس لباس کار عدم آبرفت ، خنکی و مقاومت بالا در برابر قطرات جوشکاری و تراشکاری میباشد. همچنین از نظر ظاهری هم بسیار خوش پوش هستند.
پارچه پلی استر پنبه
در تولید لباس کارهای مهندسی از این نوع پارچه استفاده میشود . مهمترین ویژگیهای این پارچه، مقاومت بهتر و بیشتر آن نسبت به جنس فلامنت است. همینطور به علت بالاتر بودن وزن پارچه در هر متر مربع، نسبت به پارچههای فلامنت ویسکوز ضخیمتر هستند. لباس کار تولید شده از این نوع پارچه ظاهری شیکتر دارند.
پارچه فلامنت
یکی از پرمصرفترین نوع پارچه در تولید انواع لباس کار، فلامنت میباشد. پارچههای فلامنت با توجه به درصد مواد فلامنت یا ویسکوز، لطیفتر و خنکتر هستند. میزان بالاتر ویسکوز در پارچه میتواند لباسی لطیف و خنکتر را به شما ارائه کند. پارچههای فلامنت مناسب لباس ایمنی، در دو بافت کجراه و ساده مورد استفاده قرار میگیرند.
پارچه تترون
در واقع از پارچههای تترون در زمینه تولید لباس کار صنعتی کمتر استفاده میشود. این نوع پارچه بیشتر در تولید روپوشهای پزشکی، لباس فرم رستورانی و لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی دیگر از زمینههای مصرف پارچههای تترون تولید پیراهن اداری، پیراهن نگهبانی میباشد.
سایز لباس کار
یکی از مهمترین فاکتورها، در هنگام خرید لباس کار، دقت در سایز آن است. لباس باید فیت بدن فرد باشد به طوری که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد. در واقع اگر سایز آن کوچک باشد، به بدن میچسبد و مانع احساس راحتی در حین کار میشود. همچنین دست و پا اجازه حرکت آزادانه نخواهند داشت. همچنین لباس کار بزرگ و گشاد نیز میتواند بسیار دردسر ساز باشد؛ زیرا لباس گشاد در حین کار دست و پا گیر است. یکی دیگر از معایب لباس گشاد، امکان گیر کردن آن به بدنهی دستگاه است. این مسئله ممکن است آسیب جبران ناپذیری به فرد وارد کند. بنابراین لباس کار را دقیقا متناسب با سایزتان انتخاب کنید.
لباس کار معمولا در سایزهای M، L، XL، XXL، 3XL، 4XL و 5XL وجود دارند. در قسمت مچ پای بعضی از لباسهای کار، زیپ قرار داده شده است تا اندازهی آن قابل تنظیم باشد. لباس کار سرهمی دوبنده نیز تا حدودی قابلیت تنظیم شدن دارند.
رنگ لباس کار
انتخاب رنگ مناسب نیز یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید لباس کار باید به آن توجه نمود. لباسهای تولید شده دارای رنگ بندی متنوعی هستند که متناسب با شغل و شرایط محیطی باید انتخاب گردد. در بعضی از مشاغل هم بر روی لباس از شبرنگ جهت دید بهتر در شب و تاریکی استفاده میشود. برای لباس کار باید از پارچههایی استفاده کرد که کیفیت رنگ آن مناسب است. این لباس در اثر استفاده مداوم کثیف شده و نیاز به شست و شوی فراوان دارد. بهتر است از پارچههایی استفاده شود که در اثر شستشو، کم رنگ نشود.
قیمت لباس کار
قیمت لباس کار با توجه به نوع پارچه، سایز و همچنین ویژگی و کاربرد آن متفاوت است. در هنگام خرید لباس فقط بر روی پایین بودن قیمت لباس تاکید نداشته باشید. زیرا که در بسیاری از موارد قیمت لباس با کیفیت و جنس پارچه آن رابطه مستقیم دارد. لباسی که کیفیت مناسب نداشته باشد به هیچ وجه نمیتواند کارایی مناسب داشته باشد. اما توجه داشته باشید با خرید لباس کار به صورت مستقیم از تولید کننده معتبر، تا حدود زیادی موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد. مجموعه ایمنیها مفتخر است که تمامی محصولات را به صورت کاملا تخصصی تولید و به خریداران عزیز عرضه مینماید.
خرید لباس کار
فروشگاه دوخت یادگار به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع لباس کار فعالیت دارد. مجموعه دوخت یادگار در طول زمان فعالیت خود توانسته با ایجاد روابط مستمر با تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع لباس کار، محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. انواع مختلف لباس کار داخلی و خارجی با بهترین برندهای ناخته شده در فروشگاه موجود میباشد. توجه فرمائید که فروشگاه دوخت یادگار تولید کننده لباس کار به صورت تخصصی میباشد. لذا با توجه به عرضه مستقیم و حذف واسطه، دارای محصولات با قیمت مناسب نسبت به رقبا میباشد. لباسهای تولید داخلی در فروشگاه کاملا با کیفیت بوده و از نظر کیفیت با نمونههای خارجی برابری میکند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟