کولر گازی 24000 ال جی ، یکی از معروفترین و پرفروشترین برندهای کولر گازی ال جی (LG) میباشد که این کولر گازی دارای دو عملکرد (کارکرد) سرمایشی و گرمایشی است. برای آگاهی از قیمت کولر گازی با کارشناسان دماباما در تماس باشید.
مشخصات فنی کولر گازی 24000 ال جی
حداکثر طول لولهکشی کولر گازی 24 هزار ال جی، 20 متر، قطر لوله مایع یعنی لوله رفت این دستگاه 1.4 اینچ و قطر لوله برگشت یعنی لوله گاز آن 5.8 اینچ میباشد. راندمان انرژی آن در حالت سرمایش 3.21 W/W و ضریب عملکرد آن در حالت گرمایش 3.41 W/W میباشد.
مصرف برق کولر گازی ال جی 24 هزار 9.2 آمپر میباشد. کولر گازی 24000 LG پرههای طلایی ضدزنگ (Gold Fin) دارد. فرکانس آن 50 هرتز و ولتاژ منبع 240-220 ولت میباشد. نوع گاز مبرد این دستگاه R410a است و برق مصرفی این کولر گازی تک فاز است.
لینک های مفید : قیمت کولر گازی ال جی 19000
ابعاد و وزن کولرگازی ال جی مدل 24000
ابعاد بیرونی کولر گازی ال جی 24000 (عمق×ارتفاع×عرض)770x545x288 میلی متر و ابعاد پنل داخلی آن (عمق×ارتفاع×عرض) 998x345x210 میلی متر میباشد. وزن واحد بیرونی آن 46 کیلوگرم و وزن پنل داخلی آن15 کیلوگرم است. پنل داخلی این دستگاه باریک است و طراحی آن مدرن و شیک میباشد.
لینک های مفید : کولر گازی جی پلاس 18000
ظرفیت سرمایشی و گرمایشی کولرگازی ال جی 24000
ظرفیت سرمایشی کولر گازی 24000 الجی مدل AMPN24K، 24000 Btu/h همانند کولر گازی جی پلاس 24000 میباشد. هنگام خرید کولرگازی حتما به ظرفیت آن توجه کنید زیرا اگر ظرفیت خنک کنندگی کولر شما کمتر از حد نیازتان باشد کارایی مناسب را برای شما نخواهد داشت. مثلا اگر ظرفیت سرمایشی دستگاه شما کمتر از نیازتان باشد با مشکل گرم ماندن محیط مواجه میشوید و حتی اگر بیشتر از نیازتان باشد هوای محیط بسیار سرد میشود و مجبور به خاموش کردن مکرر آن میشوید و همچنین مصرف انرژی شما بالا میرود.
لینک های مفید : کولر گازی ایران رادیاتور
کمپرسور کولرگازی 24 هزار ال جی
کولر گازی ال جی مدل 24000، کمپرسور روتاری تروپیکال T3 دارد. کمپرسور روتاری چرخشی بوده و دارای مکانیزم جابهجایی مثبت میباشد. مزیت این کمپرسور نسبت به کمپرسور پیستونی، صدای کم و مصرف بهینهتر است.
اینورتر کولر گازی اینورتر ال جی مدل AMPN24K
کولر گازی 24000 LG اینورتر دوگانه دارد. کولر گازی معمولی (غیر اینورتر) را میتوان تنظیم کرد تا زمانی که دمای محیط به حدی که میخواهیم برسد کمپرسور را خاموش کند و وقتی که دما دوباره تغییر کرد کمپرسور روشن شود و دمای هوا را تنظیم کند.
در واقع کمپرسور در کولرگازی معمولی دو حالت خاموش و روشن را دارد. اما کولرگازی اینورتردار کمپرسور را خاموش نمیکند و تنها دور موتور را کم میکند. کولرگازی اینورتردار انرژی مصرفی، سرعت سردسازی و صدای کمتری دارد اما هزینهی آنها بیشتر از کولرگازی معمولی میباشد و چون سیستم پیچیدهای دارند، سرویس و تعمیر این دستگاهها هزینهی بیشتری را خواهند داشت.
نوع آب و هوای سازگار با کولر گازی 24000 LG
نوع آب و هوایی که کولر گازی 24000 LG بیشتر با آن سازگار است، آب و هوای معتدل – حاره ای (گرم و مرطوب) میباشد.
حالتهای عملکرد کولر گازی ال جی 24000
با تنظیم این حالت توسط ریموت کنترل دار میتوانید کولر گازی 24000 LG را روی حالتهای متفاوتی تنظیم کنید.
حالت فن کولر گازی 24000 ال جی
با فعال کردن گزینهی فن کولر گازی 24 هزار الجی مدل AMPN24K موتور کولر را خاموش میکنید. در این هنگام فن کولر روشن شده و کار میکند و کولر شما مانند یک پنکه عمل میکند. حالت فن برای روزهایی مناسب است که نیاز به سرما یا گرمای زیادی ندارید و میخواهید کولرتان مانند یک پنکه فقط هوای محیط را جابهجا کند. در حالت فن نمیتوانید دمای کولر را تنظیم کنید.
حالت خنک کننده یا Cool کولر گازی 24000 ال جی
این حالت برای فصول گرم سال مناسب میباشد و با فعال کردن آن کولر گازی 24000 LG هوای خنکی را برای شما فراهم میکند.حالت گرم کننده یا Heat: این حالت برای فصل زمستان و روزهای سرد مناسب است. با حالت گرم کننده کولر گازی ال جی24000 میتوانید هوای گرم نیز برای محیط نصب شده فراهم کنید.
حالت رطوبت زدایی یا Dry:
این حالت در کولر گازی ال جی 24000 سبب کاهش رطوبت محیط میشود و رطوبت هوا را در حالت استاندارد نگه میدارد. با فعال کردن حالت رطوبت زدایی یا رطوبت گیری کمپرسور روشن میشود و فن با حداقل سرعت کار میکند بنابراین قابلیت تنظیم فن را نخواهید داشت. این حالت بسیار برای محیطهای مرطوب و یا شرجی مانند نواحی جنوبی کشور مناسب میباشد.
حالت تغییر حالت خودکار یا Auto:
با فعال کردن این حالت، کولرگازی 24000 ال جی با توجه به دمای تنظیم شده و دمای محیط، هم در گرما هم در سرما خودش دما را تنظیم میکند.
حالت خواب یا Sleep:
حالت خواب برای هردو حالت سرمایشی وگرمایشی فعال میباشد. در صورت فعال کردن آن در حالت سرمایشی در دو ساعت اول، هر ساعت یک درجه سانتیگراد دما را افزایش و در حالت گرمایشی یک درجه سانتیگراد دما را کاهش میدهد0 بعد از این دو ساعت، کولر گازی 24000 LG، 5 ساعت دما را ثابت نگه داشته و سپس خاموش میشود. فعال کردن این حالت، هنگام خواب لذت بخش است و همچنین سبب کاهش انرژی مصرفی و درنتیجه کاهش هزینهها میشود.
حالت جت برای تغییر سریع دمای محیط یا Jet Mode:
برای فعال کردن این حالت گزینهای تحت نام JET روی ریموت کنترل دار کولر گازی ال جی 24000 تعبیه شده است. حالت جت سبب خنک شدن یا گرم شدن سریع محیط میشود. درواقع اگر کولر گازی شما روی حالت سرمایش باشد تا نیم ساعت دما را روی 18 درجه سانتیگراد و اگر روی حالت گرمایش باشد تا نیم ساعت دما را روی 30 درجه سانتیگراد میگذارد تا دما را به سرعت تنظیم کند.
فناوری I Control Ampere در کولر گازی 24000 LG
با استفاده از این فناوری میتوانید توسط ریموت کنترل دار کولر را در 3 حالت 4 آمپر، 6 آمپر و 8 آمپر تنظیم کنید. درواقع این فناوری سبب عملکرد خوب کولر گازی در شدت جریان پایین شده است. بنابراین همیشه نیاز نیست تا کولر گازی خود را خاموش کنید بلکه میتوانید با پایین آوردن شدت جریان آن همچنان از کولر گازی استفاده کنید.
قابلیت تصفیه هوا با فناوری یونیزه کننده Plamaster در کولر گازی LG 24000
این تکنولوژی هوا را سالم و تمیز میکند. سیستم تهویه و تصفیهی کولر گازی ال جی 24000 باکتریها و ذرات میکروسکوپی مضر هوا را که میتواند سبب ایجاد بیماریهای گوناگون قلبی و عروقی و تنفسی میشود را با یونها احاطه کرده و آنها را خنثی میکند.
پرتاب باد کولر گازی 24000 ال جی
این دستگاه 18 متر پرتاب باد دارد. پرتاب باد به این معناست که کولر گازی، باد خنک را تا چه فاصلهای منتقل میکند. کولر گازی 24000 LG دارای جهت باد 4 طرفه بوده و هوا را به طور یکنواخت به محیط منتقل میکند.
ریموت کنترل دار کولر گازی 24000 الجی مدل AMPN24K
از دیگر ویژگیهای کولر گازی 24000 ال جی داشتن ریموت کنترل دار است. با استفاده از این ریموت شما میتوانید کولر خود را از راه دور خاموش و روشن کنید یا آن را روی تایمر بگذارید تا کولر شما در زمان دلخواه شما به طور خودکار و اتوماتیک روشن یا خاموش شود. با ریموت کنترل دار میتوانید دمای دلخواه را برای کولر تنظیم کنید.
سطح صدا کولر گازی ال جی 24 هزار
سطح صدای واحد بیرونی کولر گازی ال جی 24000 ، 53 دسیبل (db) و سطح صدای پنل داخلی آن در حالت بسیار زیاد 45 دسیبل (db)، در حالت زیاد 40 دسیبل (db)، در حالت متوسط 35 دسیبل (db) و در حالت کم 29 دسیبل (db) است. سطح صدای کولر گازی از عوامل مهم هنگام خرید این دستگاه میباشد. بنابراین باید کولری خریداری کنید که حداقل صدا را داشته باشد. هرچه واحد سطح صدا که با دسیبل (db) اندازه گرفته میشود پایینتر باشد، صدای کولر گازی نیز پایینتر است.
گارانتی کولر گازی 24 هزار الجی مدل AMPN24K
کولر گازی 24000 ال جی، 10 سال گارانتی موتور/ کمپرسور دارد. شرکتهایی که از کیفیت دستگاه خود اطمینان داشته باشند برای آن گارانتی در نظر میگیرند. پس گارانتی سبب اطمینان مشتری از کیفیت دستگاه خریداری شده میشود. کولرهای بدون گارانتی معمولا لولههای مسی ندارند و گاز خنک کنندهی آنها تخلیه شده است و باید برای نصب این دستگاه، برای لولههای مسی، گاز خنک کننده و نصاب هزینه کنید.
سایر مشخصات کولر گازی 24000 ال جی
کولر گازی ال جی 24000 دارای 70 درصد صرفه جویی در مصرف برق، سیستم عیبیابی هوشمند (Smart Diagnosis)، سیستم نظافت خودکار (Auto Clean)، نمایشگر مخفی و مدرن، Smart ThinQ™ و رده مصرف انرژی A+++ میباشد. قیمت کولر گازی 24000 ال جی را میتوانید در سایت دماباما مشاهده نمایید ، همچنین برای خرید اینترنتی کولر گازی 24000 ال جی میتونید با مشاوران دماباما تماس بگیرید تا شما را در خریدی امن و آسان یاری کنند. برای پرسیدن سوالات خود به قسمت دیدگاه ما مراجعه کنید و یا با مشاوران دماباما تماس حاصل کنید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟