مصرف پایین کولر گازی 26000 ال جی مدل AMP-26K:
کولر گازی AMP-26K ال جی با نام آی کنترل آمپر نیز شناخته می شود که معرف یکی از قابلیتهای کاربردی این دستگاه پیشرفته است. با توجه به آنکه برق خانگی معمولا تک فاز با آمپر پایین بوده و مصرف کولرهای گازی هم بالاست، بنابراین تقریبا نمی توان از چند کولر گازی همزمان در یک واحد استفاده کرد. کولر گازی ال جی به قابلیت آی کنترل آمپر مجهز شده است تا این مشکل را رفع نماید. به کمک این ویژگی شما می توانید از طریق ریموت کنترل دستگاه جریان آمپر مصرفی را تعیین کنید. این مقدار در سه سطح 4، 6 و 8 آمپر قابل تنظیم است. به این شکل شما می توانید با انتخاب آمپر مناسب از چند کولر گازی همزمان استفاده نمایید بدون آنکه به برق خانگی فشار بیش از حد وارد شود. همچنین شما می توانید ظرفیت دستگاه را تعیین کنید و در صورت تغییر منزل یا محیط کار و نیاز به کولر گازی قویتر هیچ ضرورتی برای خرید دستگاه جدید وجود نداشته، همین محصول می تواند جوابگوی شما باشد. از ویژگیهای دیگر این قابلیت امکان استفاده از دستگاه به کمک برق ژنراتور است. در صورت قطع برق و یا فقدان برق شهری شما می توانید این دستگاه را به کمک ژنراتور هم به راه بیندازید.

کولر گازی AMP-26K با قابلیت خنک کاری سریع و صرفه جویی در مصرف:
از ویژگیهای برجسته AMP-26K ال جی می توان به قابلیت اینورتر دوگانه(DUAL INVERTER) اشاره کرد. این قابلیت بازدهی بالایی به این محصول بخشیده است و آن را به یکی از کولرهای گازی بسیار کم مصرف تبدیل نموده است. معمولا هنگام روشن کردن دستگاه استارت اولیه برق زیادی مصرف می کند. بنابراین روشن/خاموش شدنهای مدام برای حفظ دمای محیط باعث می گردد مصرف دستگاه به مقدار زیادی بالا برود. برای رفع این مشکل باید از روشن/خاموش شدنهای مکرر جلوگیری کرده و دستگاه با فعالیت یکنواخت دمای محیط را تنظیم کند. قابلیت اینورتر برای این منظور در این سیستمها به کار رفته است. در این حالت موتور خاموش نمی شود بلکه با تغییر سرعت عملکرد خود به تنظیم دمای محیط می پردازد. این امر علاوه بر ایجاد دمایی پایدارتر همچنین مصرف برق را به میزان زیادی کاهش می دهد. قابلیت اینورتر همچنین از دستگاه در برابر نوسانات برق محافظت می نماید.

کمپرسور قدرتمند اینوتر کولر گازی 26000 ال جی AMP-26K:
کولر گازی سرد و گرم 26000 ال جی AMP-26K از کمپرسور قدرتمند اینورتر بهره می برد. این موتور کم مصرف می تواند تا دما 65 درجه سانتی گراد فعالیت کرده و بنابراین در شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای(T3) استفاده شود. این موتور قدرتمند بسیار با کیفیت بوده و ضمانت 10 ساله ال جی را دارد و سالها می تواند بدون نقص کار کند. قابلیت اینورتر تاثیر زیادی بر افزایش عمر دستگاه و کاهش صدا و لرزش آن هنگام فعالیت داشته است. همچنین با افزایش قدرت دستگاه سبب می شود جریان هوا با قدرت بالا از این محصول خارج شده و در زمان کوتاهتری محیط را به دمای مطلوب برساند. این نوع از کمپرسورها حرکت چرخشی 360 درجه ای داشته و بنابراین بر خلاف مدلهای پیستونی هنگام فشرده سازی گاز مبرد صدای کمی ایجاد می کنند و همچنین بازدهی بالاتری دارند.

کولر گازی سرد/گرم ال جی AMP-26K با قابلیتهای هوشمند:
شرکت پیشرو ال جی همواره سعی در هوشمند سازی محصولات خود داشته است. کولر گازی AMP-26K هم به قابلیتهای هوشمند مجهز است. این کولر گازی دارای وای فای بوده و می تواند به گوشی همراه وصل شود. با اتصال به تلفن همراه و از طریق نرم افزار LG ThinQ کارهای زیادی می توانید انجام دهید. حتی می توانید از طریق تلفن همراه کولر گازی را از هر جایی تنظیم و کنترل کنید(مسلما در این حالت می توانید از اینترنت برای این کار بهره ببرید). امکان عیب یابی هوشمند دستگاه هم فراهم است. به کمک این قابلیت می توانید از نقصهای روی داده برای دستگاه مطلع شوید و نسبت به رفع به موقع آن اقدام کنید.

طراحی و امکانات کولر گازی ال جی AMP-26K آی کنترل آمپر:
کولر گازی پیشرفته ال جی AMP-26K قابلیتهای زیادی در خود دارد. این کولر گازی دارای فیلتر بهداشتی دو گانه است. این فیلتر ذرات بالاتر از 0.3 میکرون را جذب می کند. بنابراین هوای خروجی از هر نوع ذرات میکروبی و باکتریایی و یا گرد و خاک و همچنین گرده گلها پاک خواهد شد. ویژگی تصفیه ی هوای +Plasmaster Ionizer ذرات الودگی را به کمک یونهای فعال احاطه و خنثی می سازد. قابلیت دیگر تمیز شوندگی خودکار دستگاه است. این ویژگی مانع از رشد باکتریها و قارچها و عوامل میکروبی در منافذ دستگاه می شود که ممکن است به هوای خروجی راه یابند. برای این کار کافیست هر هفته یکبار قابلیت AutoCleaning را فعال کنید. در این حالت کولر گازی پره های پانل را می بندد و به طور خودکار به مدت 10 دقیقه فعال می شود و کلیه ی فضای داخلی خود را تمیز می کند. به کمک ویژگی جهت جریان باد چهار طرفه تمام فضای اطراف و گوشه و کناره های آن کاملا خنک می شود. حالت خواب نیز ویژگی مفید دیگر است که هنگام استراحت و خوابیدن افراد زیر جریان باد کولر گازی مفید واقع می شود. مثلا شما دیگر نگران سرما خوردن در هنگام خواب نخواهید بود. در این حالت دمای محیط هر یک ساعت یک درجه افزایش می یابد و مانع سرما خوردن شما می گردد. بر روی پنل داخلی نمایشگر دیجیتالی چشم نوازی نصب شده است. نمایشگر از نور سفید درخشانی برخوردار است. پره های بخش خارجی ضد فرسایش بوده و در برابر گرما، سرما و خوردگی بسیار مقاوم هستند. از ویژگیهای دیگر این محصول می توان به قابلیت رطوبت زدایی اشاره کرد که در محیطهای مرطوب و یا فصول بارانی تاثیر بسزایی بر عملکرد دستگاه دارد. با توجه به آنکه محیطهای مرطوب معمولا گرمتر به نظر می رسند و همچنین رطوبت باعث کاهش اثر خنک کنندگی کولر گازی می شود، در این مدل از سیستم رطوبت زدایی برای حل این مشکلات استفاده شده است. این محصول همچنین از عملکرد سرمایش سریع(قابلیت توربو) برخوردار است. به لطف این قابلیت هوای سرد با سرعت زیاد تولید و در محیط پخش می گردد. در نتیجه در مدت کوتاهی دمای محیط به مقدار تعیین شده می رسد. قابلیت دیگر که می تواند بسیار مفید باشد تایمر 24 ساعته است. به کمک این قابلیت می توانید مثلا زمان خاموش شدن دستگاه را برای وقت خاصی تنظیم نمایید تا در آن زمان دستگاه به شکل خودکار خاموش گردد.

- انتخاب کولر گازی مناسب مناطق مختلف: با توجه به مصرف بالای کولرهای گازی باید سعی نمود تا گزینه مناسب را انتخاب کرده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و بر عمر دستگاه هم افزود. این امر می تواند تا 10 درصد مصرف را کاهش دهد. سه کلاس آب و هوایی رایج هستند: T1 ویژه مناطق معتدل، T2 ویژه مناطق خنک و T3(تروپیکال) ویژه مناطق گرم و حاره ای که نوع مناسب هر محصول در مشخصات و برچسب انرژی آن درج شده است. نوع معتدل برای مناطق شمالی و همچنین تهران و کرج عالی هستند. این مدلها می توانند در دمای محیطی تا 43 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 46 درجه) از خود کارایی مناسب نشان دهند. نوع گرمسیری برای بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان کارایی دارند. این دستگاهها تا دمای محیطی 52 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 55 و 60 درجه) هم قادر هستند عملکرد مناسب و بی مشکلی از خود ارایه نمایند.
- متراژ کاری: واحد BTU/H برای ظرفیت کولرهای گازی به کار می رود. متراژ محیط مورد استفاده یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کولر گازی مناسب است. انتخاب ظرفیت باید متناسب با متراژ محیط مورد استفاده و ویژگیهای آن باشد تا بهترین کارایی و بالاترین بازدهی حاصل شود. انواع دیواری در ظرفیت های 7000 تا 36000 تولید می شوند. ظرفیت 7000 برای محیط های کمتر از 10 متر مربع، ظرفیت 10000 برای 10 تا 18 متر مربع، ظرفیت 12000 برای 10 تا 24 متر مربع، ظرفیت 18000 برای 18 تا 50 متر مربع، ظرفیت 24000 برای 50 تا 80 متر مربع و ظرفیت 36000 برای 80 تا 120 متر مربع می تواند جوابگو باشد. برای متراژهای بالاتر می توانید مثلا از نوع ایستاده با ظرفیت بیشتر استفاده نمایید(البته این مقادیر تقریبی بوده و عوامل دیگری هم تاثیر گذار هستند)
جهت کسب اطلاعت بیشتر و خرید کولر گازی دوال اینورتر ال جی 26000 به سایت صفا استور مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟