لباسها را داخل ماشين لباسشويي پاكشوما ريخته و ميرويد تا به كارهاي ديگرتان برسيد. وقتي كه براي خالي كردن لباسها ميآييد متوجه ميشويد كه، روي صفحه نمايش ماشين اروري ظاهر و شستشو متوقف شده است. كد خطا شما را از وجود مشكل در دستگاه آگاه خواهد كرد، به شرطي كه بدانيد معناي ارورهاي ماشين لباسشويي پاكشوما چيست. اگر دفترچه راهنماي ماشين را گم كرديد، نگران نباشيد در ادامه شما را از تمامي اين معناها آگاه خواهيم كرد.
آشنايي با خطاهاي ماشين لباسشويي پاكشوما
هنگامي كه كدخطايي روي صفحه لباسشويي ظاهر ميشود، با دانستن معناي آن گاهي ميتوانيد بدون تعميركار مشكل را برطرف كنيد. البته اغلب اوقات ظاهر شدن ارور، خبر از خرابي قطعات و در نهايت منجر به تعمير آن توسط افرادي متخصص خواهد شد.
ارور E1
كاركرد شير برقي دچار مشكل شده و مكش آب در دستگاه بيش از يك ساعت طول كشيده است.
ارور E2
پروسه تخليه آب ماشين لباسشويي، بيش از حد استاندارد طول كشيده است. احتمال خرابي پمپ تخليه آب و يا گرفتگي شلنگ تخليه وجود دارد.
ارور E3
در هنگام پروسه خشك كن، درب دستگاه به درستي بسته نشده است.
ارور E10
اين ارور خبر از وجود جريان بيش از حد استاندارد آب، در دستگاه ميدهد. جريان آب توسط شير برقي كنترل ميشود، پس اين قطعه را بررسي كنيد.
ارور E11
در ليست برنامههاي كمكي شستشوي پاكشوما، برنامهاي به نام PRE-WASH وجود دارد. با ظاهر شدن اين كد، ميفهميد مقدار آب از حد استاندارد اين برنامه بيشتر است.
ارور E12
دستگاه بيش از حد نياز، از آب پر شده است.
ارور PE لباسشويي پاكشوما
اين كد خبر از خرابي در قطعه هيدروستات ميدهد. هيدروستات وظيفه كنترل ميزان جريان آب ورودي، به ديگ ماشين لباسشويي را دارد.
ارور TE
ترموستات دستگاه دچار مشكل شده است. برق ماشين لباسشويي، كه براي گرم كردن آب به المنت ميرسد ابتدا از اين قطعه عبور خواهد كرد.
ارور DE
اگر با كد DE مواجه شديد، بايد بدانيد ميكروسوئيچ درب ماشين لباسشويي خراب شده است. اين قطعه باعث بسته شدن كامل درب ماشين لباسشويي خواهد شد.
ارور U3
دستگاه در مكاني درست قرار نگرفته و بالانس و تراز نيست.
ارور HU
اين كد خطا نشان ميدهد كه، ولتاژ برق دستگاه از حد استاندارد بالاتر است.
ارور CL ماشين لباسشويي پاكشوما
اين ارور مربوط به فعال بودن حالت قفل كودك است. كه با نگه داشتن آن غير فعال ميشود. نحوه باز كردن قفل كودك لباسشويي پاكشوما را اينجا بخوانيد.
ارور E20
اين ارور، نشان دهنده مشكلي در پمپ تخليه ماشين است. پمپ تخليه وظيفه دارد، بعد از هربار شستشوي لباسها آب كثيف را تخليه كند.
ارور E21
پمپ تخليه بيش از حد استاندارد در حال تخليه آب است. برد ماشين لباسشويي دچار مشكل شده است.
ارور E30 و E31
درب ماشين لباسشويي بسته نميشود، زيرا ميكروسوئيچ از كار افتاده است.
ارور E33
سنسور سطح آب خراب شده و ماشين نميتواند سطح آب را تعيين كند.
ارور E34 و E35
مدار سنسور حرارت سنج سطح آب دچار مشكل شده است. براي رفع اين مشكل بايد ترميستور و برد را بررسي كرد.
ارور E36 و E3C
المنت دستگاه خراب شده است، اين قطعه وظيفه كنترل دماي آب گرم در حين شستشوي لباس را بر عهده دارد.
ارور E3D
نوسانات برق نرمال نيستند، اتصالات و جريان برق را چك كنيد.
ارور E40 و E41
برد الكترونيكي دچار مشكل شده است.
ارور E60
با ديدن اين كد، متوجه ميشويد كه موتور ماشين لباسشويي پاكشوما نياز به تعمير دارد.
ارور E61
دستگاه توانايي تشخيص سرعت دور موتور را ندارد.
ارور E70
نشان دهنده قطع نشدن سوئيچ پاور است.
ارور E80
اين كد نيز به شما خبر خرابي برد دستگاه را ميدهد.
جهت اطلاعات بيشتر راجع به سرويس و نحوه ي عيب يابي لباس شويي پاكشوما مي توانيد به صفحه ي نمايندگي تعميرات لباسشويي پاكشوما در مشهد مراجعه كنيد.
نكات نصب استاندارد لباسشويي پاكشوما
- سطح محل نصب بايد تراز و شيب كمتر از يك درجه، داشته باشد.
- رعايت فاصله استاندارد بين لباسشويي و ديوار: دستگاه با ديوار پشتي 10 سانتيمتر و از ديوار سمت راست و چپ، دو سانتيمتر فاصله داشته باشد.
- به منظور عدم لرزش و توليد صدا از دستگاه، قبل از نصب، بايد چهار پيچ مخصوص حمل و نقل آن را با آچار، باز كرد.
- به منظور جلوگيري از يخزدگي شيلنگها و آسيب رسيدن به دستگاه، از نصب آن در فضاهايي كه احتمال دارد دما به زير صفر برسد، خودداري كرد.
- قرار دادن فرش يا موكت در زير لباسشويي، كار اشتباهي است. زيرا مانع از عبور جريان هوا ميشود.
- دو شاخه لباسشويي به طور مستقيم به پريز برق وصل شود و حداكثر در فاصله يك و نيم متري آن قرار گرفته باشد.
- مطمئن شويد كه لباسشويي، به جريان متناوب داراي اتصال ارت وصل شده باشد. توصيه ميشود كه تكنسين حرفهاي اين كار را انجام دهد.
- به منظور جلوگيري از خطر برق گرفتگي و آتش سوزي، بايد از سالم بودن پريز برق، مطمئن شد.
نكات نصب شيلنگ و اتصالات لباسشويي
- در حالت استاندارد، فشار آب از 1000 كيلو پاسكال نبايد تجاوز كند. در صورتي كه بيش از اين مقدار بود، دقت داشته باشيد كه استفاده از قطعه كاهش دهنده فشار، ضروري است.
- از شيلنگهاي سالم، نو و بدون پيچخوردگي استفاده كنيد.
- دقت داشته باشيد كه شيلنگ ورودي به درستي روي لولهكشي آب گرم و سرد وصل شود. همچنين بررسي كنيد كه بستها محكم هستند و هيچگونه نشتي ندارند.
- شيلنگ تخليه از سطح زمين، حداكثر 100 سانتيمتر ميتواند فاصله داشته باشد.
- شيلنگ تخليه را در سر جاي خود محكم كنيد تا باعث كثيف شدن محيط اطراف، نشود.
- براي اينكه طرز كار لباسشويي پاكشوما راحت و ايمن باشد، توجه به تمام نكات نصب و راهاندازي آن، الزامي است.
توجه: نصب لباسشويي شايد به ظاهر كار سادهاي به نظر برسد، اما در برخي از اوقات، عدم توجه به كوچكترين نكات ممكن است باعث آسيب دستگاه شده و خطراتي مانند آتشسوزي، جرقه و برق گرفتگي را ايجاد كند. به همين خاطر توصيه ميكنيم از يك تكنسين حرفهاي در شعبه هاي معتبر تعميرات لوازم برقي بخواهيد كه اين كار را براي شما انجام دهد.
معرفي كليدهاي لباسشويي پاكشوما و كاركردشان
كسب مهارت و آموزش كامل درباره طرز كار با لباسشويي پاكشوما به شما كمك ميكند كه از دستگاه خود به بهترين شكل ممكن مراقبت كنيد و باعث بهبود عملكرد لباسشويي خود، شويد. آشنايي با كليدها و معني آنها كار با ماشين لباسشويي را براي شما بسيار راحت ميكند و به شما در تشخيص درست برنامههاي شستوشو كمك خواهد كرد. معرفي كليدها و كاركرد آنها به شرح زير است:
- كليد روشن و خاموش (power): جهت روشن كردن لباسشويي پاكشوماي خود، بايد اين كليد را فشار دهيد.
- كليد استارت (Start/Pause): بعد از روشن كردن دستگاه و انتخاب برنامه شستوشو با فشار دادن اين كليد، لباسشويي شروع به كار ميكند.
- دكمه intensive: افزايش زمان شستوشو
- دكمه Time save: كاهش زمان شستوشو
- دكمه Pre wash: پيش شستوشو
- دكمه Rinse: آبكشي اضافه
- دكمه Medic Rinse: آبكشي اضافه با آب گرم
- دكمه Crease Care: كاهش چروك
- دكمه Bio: پاك كردن لكههاي پروتئيني
- دكمه Temp: تغيير دماي آب
- دكمه Spin {NO SPIN: تغيير دور خشك كن- حذف خشك كن
- دكمه Spin {Rinse hold: تغيير دور خشك كن- غوطهور در آب
- دكمه Time Delay: تاخير در زمان شستوشو
برنامههاي شستشوي ماشين لباسشويي پاكشوما
چندين برنامه مختلف براي شستشوي انواع لباس در لباسشويي پاكشوما، تعبيه شده است، كه از جمله آنها ميتوان به موارد زير اشاره كرد:
- برنامه Cotton: اين برنامه بيشتر مخصوص لباسهاي كتان و نخي است. توصيه ميشود هنگام شستشوي لباس با اين برنامه، از آب سرد استفاده كنيد.
- برنامه Eco: اين برنامه حالت به صرفهتري دارد، چرا كه آب و انرژي كمتري مصرف ميكند. اين برنامه مناسب لباسهاي كتان و پنبه است.
- برنامه Delicate: اين برنامه مناسب لباسهاي حساس و ظريف است.
- برنامه Quik: براي شستشوي لباسهاي كمتر كثيف شده در مدت زمان كم و سريع از برنامه Quik، استفاده كنيد.
- برنامه Synthetic: براي لباسهايي كه الياف غير طبيعي و مصنوعي دارند، مناسب است.
- برنامه Spin: براي گرفتن آب اضافي لباسها، ميتوانيد از اين برنامه استفاده كنيد.
- برنامه Mix: براي شستشوي لباسها به صورت تركيبي و در رنگهاي مختلف، ميتوانيد از اين برنامه استفاده كنيد.
- برنامه Hand Wash: اين برنامه براي لباسهايي كه حساستر هستند، استفاده ميشود.
- برنامه Rinses: از اين برنامه براي آب كشيدن لباسها، استفاده ميشود.
نحوه ريست كردن لباسشويي پاكشوما
بعد از آشنايي با طرز كار لباسشويي پاكشوما، نوبت به آشنايي با نحوه ريست كردن لباسشويي پاكشوما ميرسد. بعضي اوقات ممكن است تنظيمات لباسشويي شما، بر اثر يك اتفاق ، به هم بريزد. در اين مواقع ريست كردن به شما كمك خواهد كرد تا لباسشويي را به تنظيمات قبلي خود، برگردانيد. اگر در لباسشويي پاكشوما شما، دكمه ريست تعبيه شده باشد، كار شما بسيار راحت خواهد بود و با فشار دادن دكمه ريست، لباسشويي به تنظيمات خود، برميگردد. اما اگر دكمه ريست تعبيه نشده باشد، ميتوانيد لباسشويي را چند دقيقه از برق بكشيد و سپس به برق بزنيد.
جهت مطالعه مطالب بيشتر راجع به تعمير لوازم خانگي مي توانيد به وبسايت عصر يخ مراجعه كنيد.
نكات مهم در نگهداري لباسشويي پاكشوما
رعايت برخي نكات در هنگام استفاده از لباسشويي پاكشوما، باعث ميشود تا عمر مفيد لباسشويي افزايش پيدا كند. همچنين اين مورد باعث بهبود عملكرد لباسشويي هم ميشود. از جمله نكات مهم در نگهداري لباسشويي پاكشوما، ميتوان به موارد زير اشاره كرد:
- به اندازه از پودر لباسشويي استفاده كنيد.
- برنامههاي شستشو را مناسب با ميزان و نوع لباس انتخاب كنيد، براي اين كار بايد با طرز كار لباسشويي پاكشوما آشنا باشيد.
- نرم كننده را قبل از استفاده با كمي آب مخلوط كنيد.
- بعد از اتمام شستشو تا شستشوي بعدي، حدود دو ساعت زمان در نظر بگيريد و به لباسشويي خود استراحت بدهيد.
بعد از چند بار استفاده حدود ماهي يكبار، از جرم گير مخصوص براي تميز كردن لباسشويي خود استفاده كنيد.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟