بزرگترین سایزی که از کولر گازی ال جی در بازار وجود دارد، این مدل ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر می باشد، که AMP-26K نام دارد. محصول مورد نظر ظاهری مشابه با کولر گازی ال جی ۱۹۰۰۰ دارد اما از امکانات کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ پنل مشکی آرت کول برخوردار است، محصولی بی نهایت با کیفیت و درجه یک، که هر آنچه که از یک سیستم سرمایشی و اسپلیت دیواری انتظار دارید را در اختیارتان گذاشته و برایتان فراهم می آورد. قیمت کولر گازی مورد نظر کمی بالا است، نمی توان آن را به هیچ محصول دیگری از برند های دیگر مقایسه کرد، زیرا تنها مدل ۲۶۰۰۰ در بازار و باید گفت که در کل دنیا همین محصول می باشد، اما از برخی مدل های کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ نیز گران تر است و تقریبا به صورت میانگین قیمت این محصول در بین مدل های ۳۰۰۰۰ گری و مدل های کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ قرار دارد، در ادامه با ما باشید با بررسی کلی محصول و معرفی ویژگی ها و مشخصات بی نظیر و بسیار زیادی که دارد.
معرفی کولر گازی گری کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K
استفاده از این کولر گازی برای محیط های حتی تا ۱۰۰ متر، البته بسته به منطقه ای که قصد استفاده از آن را دارید نیز مناسب می باشد، در برخی از مناطق اما نهایتا تا محیط ها با مساحت ۹۰ متر می توان اقدام به نصب و استفاده از کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K نمود. اما نکته خوب این است که تقریبا می توان در هر منطقه ای از این کولر گازی استفاده نمود، چه مناطق خنک، چه مناطق سرد، چه مناطق گرم و چه مناطق معتدل، زیرا کمپرسوری که دارد بسیار قدرتمند است و توضیحات تکمیلی آن در ادامه درج شده است، قیمت کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K در فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی واقع در بانه نسبت به هر فروشگاه دیگری مناسب تر است که در ادامه این موضوع نیز توضیح داده شده است.
معرفی امکانات ظاهری و کیفیت ساخت محصول
تنها تفاوتی که این کولر گازی ال جی دوال اینورتر با مدل ۲۶۰۰۰ پنل مشکی دارد، در واقع همین پنل مشکی می باشد، به عبارتی تنها تفاوت آنها از لحاظ ظاهر است، که البته به دلیل بسیار خاص بودن رنگ مشکی آن، قیمتی که دارد از قیمت این محصول نسبتا بالاتر است، اما این کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ یعنی مدل AMP-26K نیز از کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی برخوردار است و طراحی بسیار زیبای و منحصر به فردی دارد.
پنل کولر گازی
پنل این محصول همانند بسیاری از کولر گازی های داخل بازار سفید رنگ است، بدنه آن از پلاستیک بسیار بسیار مقاومی ساخته شده و همچنین انعطاف و مقاومت خوبی نیز دارد، استفاده از پلاستیک وزن محصول را زیاد بالا نبرده است و به همین دلیل تنها ۱۲٫۳ کیلوگرم می باشد، از مشخصه های اصلی بودن کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K باید به نوار استیل براق کشیده شده در انتداد بدنه پنل اشاره نمود، همچنین دارای یک دمپر چهار جهته برقی، صفحه نمایش مخفی در سمت راست، لوگو ال جی در وسط و لوگو قابلیت هایی همانند یونایزر، اتصال به تلفن همراه و Smart ThinQ نیز در سمت راست، می باشد.
مشخصات یونیت خارجی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر
در رابطه با با موتور دستگاه یعنی قسمت کمپرسور آن اما باید بگوییم که بدنه آن کاملا از فلز بوده و همین امر سبب شده که وزن بالایی نیز داشته باشد به صورتی که وزن موتور کولر گازی دوال اینورتر ال جی ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K برابر با ۴۴ کیلوگرم بوده و ابعاد آن نیز به این صورت است که :
- ارتفاعش : حدودا ۶۵ سانتیمتر
- پهنا : حدودا ۸۷ سانتیمتر
- و عمق : حدودا ۳۳ سانتمتر
می باشد، اما بالا بودن وزن یونیت خارجی چندین مزیت دارد: اول اینکه به راحتی جابه جا نمی شود و نیازی به محکم کردن بر روی جای خود ندارد، ثانیا بدنه فلزی آن سبب شده تا در مقابل عوامل خارجی، همانند : بارندگی، ضربات و … نیز مقاومت کافی را داشته باشد.
کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K
همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، کمپرسوری که برای این محصول استفاده شده از قدرتمند ترین کمپرسور هایی است که ال جی تا به امروز ساخته است، به عبارتی این برند کره ای، هر قابلیت و تکنولوژی ای که به قولی در آستین داشته بر روی این کمپرسور پیاده سازی کرده است، کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K از نوع روتاری است و دوال اینورتر می باشد، که سبب شده بالاترین راندمان و عملکرد را داشته باشد و کمترین انرژی ممکن را نیز مصرف نماید، همچنین در واقع مناسب مناطق آب و هوایی کلاس T3 ساخته شده اما هم دوام بالایی در برابر رطوبت و هوای شرجی دارد و هم تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد در محیط بیرون نیز می تواند بدون کاهش راندمان و عملکرد فعالیت خود را انجام دهد
قابلیت دوال اینورتر
اما مهمترین ویژگی این کمپرسور دوال اینورتر بودن آن است تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تکنولوژی هایی بود که اگر نمی دانید چیست بهتر است به مقاله ” قابلیت اینورتر در کولر گازی چیست ” در صفحه وبلاگ فروشگاه آقای کولر گازی مراجعه کرده و به صورت کامل این تکنولوژی را مطالعه نمایید، اما کمپرسور های دوال اینورتر که نوعی جدیدی از اینورتر است یک کمپرسور روتاری دوگانه وجود دارد که در مقایسه با کمپرسور های معمولی، مصرف انرژی بسیار کمتر و عملکرد پایدار تری دارند.
در تابستان کولر و در زمستان بخاری
سیستم تهویه ای که قصد خرید آن را دارید را فقط برای هوای سرد خریداری می کنید؟ پس چرا این محصول را مطالعه می نمایید؟ بهتر است یک کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ سرمایشی خریداری کنید. این کولر گازی، یعنی این مدل دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ از برند ال جی، یک سیستم تهویه مطبوع به تمام معنا کامل است، زیرا علاوه بر قابلیت سرماش دارای قابلیت گرمایش نیز می باشد و در فصل زمستان نیز می تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین سازد، اما ممکن است کمی نسبت به گاز و یا سیستم گرمایشی های دیگر هزینه بیشتری داشته باشد، که در این صورت باید از داکت اسپلیت ال جی استفاده نمایید.
گاز R410 دوست دار طبیعت
گاز استفاده شده در کمپرسور این دستگاه به عنوان مبرد، R410 می باشد که قدرت بسیار بیشتری نسبت به گاز R22 داشته و همچنین سازگاری ان با محیط زیست نیز بیشتر است به صورتی که هیچ آسیبی به لایه ازن نخاهد زد. گاز R410 استفاده شده در کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K حدودا ۱٫۴ کیلوگرم است که حجم بالایی است و به منظور پاسخگویی بهتر کولر گازی و ایجاد ظرفیت نام برده شده در سرمایش و گرمایش می باشد.
سایر ویژگی های کمپرسور این کولر گازی
کمپرسور کولر گازی های ال جی که در داخل یونیت خارجی و در بیرون از منزل قرار می گیرد، وظیفه متراکم کردن گاز موجود در لوله ها را بر عهده دارد که منجر به سرد شدن محیط خواهد شد. این کمپرسور قدرت فوق العاده بالایی دارد و به وسیله ۱٫۴ کیلوگرم گاز R410 می تواند محیطی تا حدود ۹۰ الی ۱۰۰ متر را خنک نماید. رادیاتوری که برای کمپرسور این محصول تعبیه شده است طلایی می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد. همچنین در برابر فرسایش و زنگ زدگی نیز مقاومت بیشتری را نسبت به رادیاتور های معمولی از خود نشان می دهد.
سیستم آی کنترل آمپر
تا حالا پیش آمده که یکی از وسایل برقی منزلتان را روشن می کنید و ناگهان فیوز می پرد؟ این به دلیل بیشتر بودن مصرف آمپر آن وسیله برقی از طرفیت فویز شما و یا استفاده از آن در ساعات اوج مصرف و کاهش آمپر می باشد. اما کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K به این صورت نیست زیرا دارای سیستم ای کنترل آمپر می باشد که به شما اجازه می دهد به منظور جلوگیری از پریدن فیوز و یا خاموش شدن کولر گازی، آمپر مصرف دستگاه را پایین بیاورید. این قابلیت ممکن است که عملرد دستگاه را پایین بیاورد اما خب از کشیدن آنپر بیش از اندازه جلوگیری کرده و همچنین مانع از خاموش شدن به دلیلی پریدن فیوز و یا کمبود آمپر نیز خواهد شد.
سیستم یونایزر کولر گازی ال جی
کولر گازی ال جی دارای فیلتر های پیشرفته ای است که نسبت به هر کولر گازی دیگری بهتر بوده و عملکرد بالاتری دارند، یکی از این سیستم های فیلتر کننده، قابلیت یونایزری می باشد که تنها بر روی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K قرار دارد، بر اساس این قابلیت این سیستم، همراه با هوای سرد، یون هایی را آزاد می کند، که گرد و غبار ها و آلودگی ها و حتی بوی بد را نیز از بین برده و علاوه بر تمیز کردن هوا و عاری کردن آن از الودگی باعث خوشبو شدنش نیز می گردد، از دیگر ویژگی های وجود قابلیت یونایزر، حذف آلرژن ها و مناسب ساختن این کولر گازی برای افراد دارای آلرژی می باشد.
صدای پایین کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K
از جمله مشکلات کولر گازی های قدیمی و دلیل تعویض سیستم تهویه توسط بسیاری از افراد سر و صدای زیاد می باشد، سیستم های تهویه بادی، سر و صدای بسیار زیادی تولید می کنند، به صورتی که ممکن است افراد تحملشان را از دست داده و یا امکان خوابیدن نداشته باشنأ، اما ال جی، که سلطان لوازم خانگی در جهان است و تقریبا در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد، این کولر گازی را نیز به نحوی ساخته که یونیت داخلی آن تنها ۴۴ دسیبل، و یونیت خارجی نیز تنها ۵۰ دسیبل صدا تولید می کنند، و این در بالاترین درجه کولر گازی و سریع ترین حالت فن آن می باشد، بنابراین با خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K ترسی از بابت مزاحمت و صدای زیاد نخواهید داشت.
دوام بالا و طول عمر زیاد
اگر می خواهید سرمایش منزلتان را تا ۱۵ الی ۲۰ سال اینده نیز تضمین کرده و خودتان را از بابت خرید کولر گازی بی خیال نمایید، خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K می تواند بهترین تصمیم عمرتان باشد، در حالت عادی، اگر هر سال، قبل از استفاده مجدد از کولر گازی و یا قبل از تعویض از حالت گرمایش به سرمایش و تعویض از حالت سرمایش به گرمایش، یک بار کولر گازی را سرویس کرده و اقدام به تمیز کردن فیلتر های مختلف و یونیت داخلی و خارجی نمایید، مطمئنا باشید، که این محصول می تواند تا ۲۰ سال آینده نیز سرپا باقی مانده و بدون هیچ گونه مشکلی برای شما کار کند. البته نا گفته نماند که ال جی کمپرسور را ۱۰ سال گارانتی کرده است، که این ۱۰ سال برای بدترین شرایط و حالت ممکن می باشد.
قیمت و خرید کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K از بانه
فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی در بانه واقع شده و به صورت رسمی تمامی محصولات را مستقیما از مرز موجود می نماید، بنابراین خرید این کولر گازی و یا هر کولر گازی دیگر از فروشگاه آقای کولر گازی می تواند بسیار به صرفه تر نسبت به فروشگاه های دیگر برای شما تمام شود، ضمنا، تمامی محصولات از جمله کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K دارای گارانتی معتبر می باشند و توسط نصاب خبره و کار بلد برای شما نصب و راه اندازی می شوند، با خرید این محصول از فروشگاه ما، می توانید از مزایایی همچون دریافت کالا درب منزل، پرداخت پس از دریافت کالا و همچنین تشمین اصل بودن محصول برخوردار شوید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟