مجموعه ایتی سایپا یکی از مجموعه های قدیمی فروش اقساطی خودرو در ایران می باشد که با سال ها تجربه و خدمت رسانی به مردم تمام سعی خودش رو کرده که با ساده ترین شیوه ممکن خرید اقساطی خودرو رو برای همیهنان عزیزمان فراهم کند با توجه به قیمت روز خودرو که هر روز سرسام آور تر می شود خرید اقساطی خودرو کارکرده و صفر به یکی از راه های ماشین دار شدن تبدیل شده است البته به هر دلیلی میشه خودرو رو قسطی خرید ممکنه شما پول تون رو برای یک سرمایه گذاری سود ده تری نیاز داشته باشید در این حالت بهتره با خرید اقساطی خودرو مقداری از سرمایه تون رو در دست خودتون نگه دارین و به اصطلاح با استفاده از اون کسب و کار خودتون رو رونق بدید و یا در جایی سرمایه گذاری کنید.
فروش اقساطی خودرو دست دوم (کارکرده)
تیزر تبلیغاتی ایتی سایپا
در ایتی سایپا ما علاوه به فروش اقساطی خودرو صفر، ماشین های کارکرده رو هم به صورت اقساطی در اختیار شما قرار خواهیم داد ممکنه شما نیازی به خرید ماشین صفر نداشته باشید و یک ماشین کارکرده براتون کافی باشه و یا اصلا دوست داشته باشید به جای یک تیبا 2 صفر یک پژو کارکرده بخرید پس در این زمینه هم ایتی سایپا دست شما رو باز گذاشته. توجه داشته باشید برای خرید ماشین اقساطی از ایتی سایپا نیاز نیست که حتما از نمایشکاه آنلاین ما ماشین خودتون رو تهیه کنید. شما می تونید ماشین رو از هر جایی معرفی کنید و ما ماشین رو برای شما خریداری کنیم و سپس قسط بندی کنیم البته در کنار این موضوع ایتی سایپا پیشنهاد میکنید از کارشناسان ما جهت کارشناسی خودرو مد نظر استفاده کنید تا خدای ناکرده کلاه سرتون نره و تیم ما با استفاده از کارشناسی ماشین و تخمین قیمت خودرو مد نظر شما رو در این امر هم یاری کنه تا بتونیم به شما همیهنان بهترین خدمات رسانی رو داشته باشیم.
خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت
در گذشته با توجه به قیمت روز خودرو این امکان برای مجموعه فراهم بود که با طرح های متعددی همچون فروش خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت به همیهنان عزیز خدمت رسانی کنه اما با شرایط روز متاسفانه امکان فروش خودرو قسطی بدون پیش پرداخت نتنها برای مجموعه ما بلکه برای هیچ مجموعه دیگری هم امکان پذیر نیست اما مطمئن باشید مجموعه ما در ایران کمترین پیش پرداخت رو از مشتریان طلب میکنه.
اگه براتون سوال شده که ما چه ماشین هایی رو در طرح هامون داریم باید بگم که هر ماشینی که شما درخواست بدین رو ما براتون تهیه میکنیم اعم از خارجی و یا داخلی و ایتی سایپا فروش قسطی ماشین رو به ماشین های اندکی محدود نکرده و علاوه بر فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو هر ماشینی تاکید می کنم هر ماشینی رو که شما نیاز داشته باشین براتون تهیه میکنه.
کارشناسی خودرو بدنه و فنی با ضمانت 100 میلیون تومانی کارشناسان دوره دیده با اطمینان بفروش و یا خرید کن
" از صفر تا صد با ایتی سایپا " خرید خودرو اقساطی, پیش پرداخت همزمان با تحویل خودرو و کافیست فقط قصد خرید و شرایط ذیل را دارا باشید با شتابی بینظیر خودرو را به دست شما میرسانیم.
توجه : جهت محاسبه اقساط( به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید) یا از منوی اصلی محاسبه اقساط را انتخاب کنید.
توجه : جهت دریافت قیمت روز انواع خودرو (قیمت بازار) به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید و یا از منوی اصلی قیمت روز خودرو را انتخاب کنید.
توجه : جهت مشاهده خودرو های کارکرده و صفر ایتی سایپا به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید و یا از منوی اصلی نمایشگاه آنلاین را انتخاب فرمایید.
توجه : جهت ثبت آگهی خودروی خودتان جهت فروش به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید و یا از منوی اصلی وارد نمایشگاه آنلاین شوید.
فروش اقساطی خودرو نو و کارکرده تحویل فوری
چگونه از ایتی سایپا خودرو خرید کنیم؟
دانلود اپلیکیشن و تکمیل و ارسال فرم مشاوره, مشاهده صفحه محاسبه اقساط یا تشکیل پرونده و انتظار برای تماس کارشناس با شما
- معرفی خودرو های کارشناسی شده و بررسی توسط خریدار یا معرفی خودرو از طرف خریدار در صورت معرفی خودرو از طرف خریدار ( جهت اطلاع شرایط خرید خودرو از فروشنده به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید )
- قرار بازدید حضوری و عقد قولنامه با فروشنده واخذ نوبت تعویض پلاک
- انجام امور لیزینگ و اراِِِِیه مدارک و امور مربوط به خرید اقساطی و اخذ نامه ترهین در تعویض پلاک
- در وقت مقرر مراجعه خریدار و فروشنده به مرکز تعویض پلاک و پرداخت پیش پرداخت به فروشنده وانتقال مالکیت و ترهین سند و تحویل خودرو ( با توجه به دستور دادستان کل کشور که سند سبز , سند خودرو محسوب می شود چک تسهیلات بعد از تعویض پلاک به فروشنده پرداخت می شود)( جهت مشاهده خبر مربوط به سند سبز اینجا کلیک کند )
جهت اخذ وام خودرو ، یا وام با سند خودرو با شرایط شخصی ، وام شخصی کلیک کنید.
جهت اخذ وام فوری با چک صیادی 42 میلیونی یا همون وام خرید کالا کلیک نمایید.
مزیت های خرید خودرو اقساطی از ایتی سایپا:
1. اعلام شرایط واقعی پیش پرداخت و اقساط ماهیانه با تمام هزینه ها:
در شرایط اعلامی شرکت های دیگر معمولا مبلغ پیش پرداخت را بدون هزینه های جانبی اعلام می نمایند و در روند اجرای خرید، هزینه های مالیات و کارمزد و بالابود قیمت خودرو اضافه میگردد.
2.حداقل کارمزد در بین شرکت های رقیب:
با توجه به این که ایتی سایپا به عنوان تامین کننده خودرو و کارگزار امور لیزینگ میباشد و طرف حساب اصلی خریدار بانک و شرکت های لیزینگ خودرو میباشد، در کمال صداقت حداقل کارمزد به خریدار عنوان میشود و کمترین نرخ را در بین رقبا داریم.
3. اعلام واقعی قیمت خودرو صفر و کارکرده:
جهت تامین خودرو و خرید آن ایتی سایپا به 2 شیوه عمل میکند. خرید خودرو به انتخاب مشتری و واگذاری اختیار خرید به کارشناسان ایتی سایپا که مزیت آن خرید خودرو با قیمت واقعی میباشد و هیچ گونه بالابودی از مشتری در خرید خودرو صفر و کارکرده اخذ نمیشود بلکه حتی کارشناس خرید سعی در اخذ تخفیف نیز مینماید.
4. خرید با شرایط بانکی و سند به نام :
در خرید خودرو از ایتی سایپا طرف حساب شما بانک و شرکت های لیزینگ دولتی میباشند که وابسته به بانک های کشور هستند و هیچ گونه شرایط گذار و یا سرمایه گذار در آن دخیل نمیباشند.
5. کمترین سود در محاسبه اقساط:
ایتی سایپا دارای کمترین سود تسهیلات خرید اقساطی میباشد, سود شرکت های لیزینگ خودرو طبق اعلام و مصوب شورای پول و اعتبار می باشد و نرخ مشخص و تعیین شده دارد لذا ایتی سایپا تمامی هزینه های خرید خودرو اعم از توسعه و فروش تماما در پیش پرداخت اعلامی به مشتری اعلام شده است و هیچ گونه هزینه ایی مازاد از مبلغ پیش پرداخت که در زمان بنام شدن سند در دفتر خانه به فروشنده پرداخت میکنید اخذ نمی شود.
جهت مشاهده شرایط خرید مدل های 1384-1395 کلیک کنید.
شرایط فروش اقساطی خودرو غیر بانکی شماره 1000
شرایط فروش اقساطی خودرو
40 درصد قیمت نقدی خودرو به عنوان پیش پرداخت و 60 درصد به صورت اقساط
حداکثر تا سقف 36 ماه
وضعیت سند به نام متقاضی و شرایط گذار به صورت دانگی یا در رهن
بدون محدودیت سال ساخت و هر نوع خودرو داخلی و خارجی
شرایط تضمین با چک و بدون چک میباشد.
امکان معرفی خودرو از طرف متقاضی میسر میباشد و یا سفارش خرید خودرو صفر و کارکرده از طرف متقاضی به کارشناسان ایتی سایپا واگذار میگردد.
تحویل خودرو به صورت فوری و همزمان با پرداخت پیش پرداخت.
جهت محاسبه اقساط این شرایط به اینجا مراجعه کنید.
شرایط فروش اقساطی خودرو (فعال) شماره 1001
شرایط فروش اقساطی تا 55 درصد قیمت کارشناسی خودرو نقدا .
امکان معرفی خودرو چه صفر و کارکرده از طرف مشتری , هر خودرویی که در نظر داشته باشین ایتی سایپا براتون خرید می کنه ویا می تونید خرید خودرو را چه صفر و کار کرده به کارشناسان ما واگذار نمایید.
تا 36ماه حداکثر سند بنام در رهن بانک.
حداکثر عمر خودرو 7 سال.
شرایط فروش اقساطی خودرو (فعال) شماره 1002
تقریبا با تمام هزینه های دریافتی 55 درصد مبلغ کارشناسی خودرو باید نقدا داشته باشین .شرایط بانکی دولتی است با سود مصوب شورای پول و اعتبار 21 درصد سالیانه از 6 ماه تا 36 ماه.
سند بنام خریدار در رهن بانک است.
مدارک ذیل را باید دارا باشید.
شرایط فروش اقساطی خودرو (غیر فعال تا اطلاع ثانوی)
شرایط اعطای تسهیلات خودرو های سبک کارکرده :
1- حداکثر عمر خودرو 7 سال و حداکثر کارکرد خودرو 100.000 کیلومتر
2- حداکثر میزان اعطای تسهیلات 70 % ارزش کارشناسی خودرو.
3- فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه
4- کارشناسی خودرو و هزینه های شماره گذاری برعهده مشتری می باشد.
5- اسناد خودروها متناسب با نوع قرارداد )فروش اقساطی/ اجاره به شرط تملیک( تنظیم میگردد.
6- صدور بیمه نامه بدنه به ذینفعی شرکت لیزینگ صادر می گردد.
7- اعتبارسنجی متقاضی و ضامن/ ضامنین
8- خرید خودرو با پیش پرداخت 50 میلیون
9- خرید خودرو با پیش پرداخت 30 میلیون
مدارک مورد نیاز :1- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خریدار/ ضامن/ ضامنین
2- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک ) درصورت ارائه چک توسط شخص ثالث(
3- مدارک احراز محل سکونت خریدار/ ضامن / ضامنین
4- گردش حساب سه ماهه آخر ممهور به مهر بانک
5- ارائه سند و شناسنامه مالکیت خودرو
6- ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری همراه با اعلام قیمت خودرو
7- ارائه فرم ثنا جهت متقاضی/ صادر کننده چک/ ضامن/ضامنین
در صورت دارا بودن شرایط بالا این فرم را تکمیل و ارسال نمایید.(به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید)
شرایط فروش اقساطی خودرو (غیر فعال تا اطلاع ثانوی)
حداکثر تا 60 درصد مبلغ خودرو تسهیلات پرداخت میگردد.حداکثر تا سقف 36 ماه اقساط ماهیانه.
هر دو ماه یکبار چک صیادی.
و مدارک مورد نیاز شغلی و هویتی .
با نصب اپلیکیشن و ابتدا در خواست اعتبار سنجی و پس از دریافت پاسخ آن اقدام به تشکیل پرونده نمایید.
ابتدا تسهیلات در بانک که نهایی شد سپس خرید خودرو توسط خودتان و یا کارشناسان ایتی سایپا صورت می پذیرد.سود تسهیلات اعطایی تمامی شرکت های لیزینگ دولتی و خصوصی بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار 21 درصد سالیانه می باشد.
توضیح کوتاه شرایط لیزینگی
سرمایه گذاری در خودرو
شرایط فروش اقساطی خودرو (غیر فعال تا اطلاع ثانوی)
مدارک مورد نیاز
کپی شناسنامه صفحه اول و صفحه تغییرات ( برابر با اصل توسط دفاتر اسناد رسمی )
کپی کارت ملی پشت و رو ( برابر اصل توسط دفاتر استاد رسمی )
ارایه فرم ثنا ( از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی )
کپی سند ملکی یا اجاره نامه سال جاری
گواهی امضا صادر شده از دفاتر اسناد رسمی
ارایه پرینت حساب جاری 3 ماهه شخص چک دهنده
ارایه معدل حساب 6 ماهه برای متقاضی و ضامن
شرایط اعطای تسهیلات
|
عنوان |
حداکثر عمر خودرو |
مدت بازپرداخت ( حسب ماه ) |
فاصله اقساط ( بر حسب ماه ) |
|
خودرو ایرانی |
5 سال |
12 الی 36 |
1 الی 3 |
|
خودرو خارجی |
8 سال |
12 الی 36 |
1 الی 3 |
پذیرش مشتریان با گرید اعتباری AوBو B+ با اخذ چک صیادی
تبصره : در صورتیکه تسهیلات گیرنده گرید اعتباری _B داشته باشد یک ضامن با گرید اعتباری AوBو B+ به شرایط فوق اضافه می گردد.
کارشناسی خودرو ها توسط کارشناسی رسمی دادگستری .
بیمه بدنه خودروها به ذینفعی لیزینگ تا پایان اقساط.
اسناد خودرو تا تسویه کامل اقساط بنام مشتری و در رهن شرکت لیزینگ خواهد بود.
مالیات بر ارزش افزوده ,کارشناسی خودرو ,بیمه بدنه,و کارمزد و ترهین به عهده مشتری میباشد.
میزان اعطای تسهیلات برای خودرو های کارکرده حداکثر 50 در صد و خودرو های صفر تا 60 درصد ارزش کارشناسی می باشد.
فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت حتی بدون ضامن
|
تسهیلات تا سقف 1/2میلیارد ریال |
تسهیلات از 1/2 میلیارد تا 4 میلیارد ریال |
تسهیلات از 4 میلیارد تا 7 میلیارد ریال |
|
بدون معرفی ضامن اخذ چک اقساط یک فقره چک تضمین به نسبت 120 درصد اصل و فرع |
معرفی یک نفر ضامن اخذ چک اقساط یک فقره چک تضمین به نسبت 120 درصد اصل و فرع |
معرفی دو نفر ضامن اخذ چک اقساط یک فقره چک تضمین به نسبت 120 درصد اصل و فرع |
شرایط کلی اعطای تسهیلات خودروهای کارکرده و صفر داخلی و خارجی ( جدید )
1-حداکثر عمر خودرو 7 سال و حداکثر کارکرد 100000 هزار کیلومتر
2-میزان اعطای تسهیلات 50 درصد ارزش کارشناسی خودرو
3-مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 36 ماه و بصورت چک خواهد بود
4-مالیات بر ارزش افزوده و ترهین خودرو روی پیش پرداخت در محاسبه اقساط لحاظ می شود.(مشاهده صفحه محاسبه اقساط)
5-اسناد خودرو تا تسویه حساب کامل اقساط در رهن می ماند
6-صدور بیمه نامه بدنه به ذینفعی شرکت لیزینگ خواهد بود.
تضامین مورد نیاز
1-تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
2-تسهیلات از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تا 600 میلیارد ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
ب)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از ضامن
3-تسهیلات بیش از 600 میلیارد ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
ب)ترهین سند ملکی سهل البیع معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات
مدارک مورد نیاز:
1-اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خریدار/ضامن
2-اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک(در صورت اراِِِِِِیه چکتوسط شخص ثالث)
3-مدارک احراز محل سکونت خریدار/ضامن
4-گردش حساب سه ماهه آخر مهمور به مهر بانک
5-ارایه سند و شناسنامه مالکیت خودرو
6-ارایه گزارش کارشناسی رسمی دادگستری (مشاهده صفحه در خواست کارشناس)
7-ارایه فرم ثنا جهت متقاضی/صادر کننده چک/ضامن
<<<<مشاهده فرم در خواست>>>>
شرایط کلی اعطای تسهیلات خودروهای کارکرده و صفر داخلی و خارجی :
شرایط عمومی:
1- تا 60 درصد قیمت کارشناسی خودرو.
2- تا 100 میلیون بدون ضامن.
3- سند خودرو بنام خریدار یا قرارداد اجاره به شرط تملیک معتبر.
4- شرایط بهتر برای متقاضیانی که شاغل و مدارک شغلی معتبر داشته باشند.
5- پرداخت اقساط فقط با چک صیادی.
6- چگونگی تامین خودرو توسط متقاضی( بازدید از نمایشگاه آنلاین ) یا واگذار کردن خرید به کارشناسان ایتی سایپا.
مدارک مورد نیاز :
1- کپی شناسنامه و کارت ملی خریدار/ ضامن
2-(کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک ) درصورت ارائه چک توسط شخص ثالث
3-مدارک احراز محل سکونت خریدار/ ضامن
4-گردش حساب سه ماهه آخر ممهور به مهر بانک
5-ارائه فرم ثنا جهت متقاضی/ صادر کننده چک/ ضامن
در صورت معرفی خودرو از طرف خریدار ( جهت اطلاع شرایط خرید خودرو از فروشنده به سایت ایتی سایپا مراجعه کنید )
سوالات متداول
فروش اقساطی برای چه خودرو هایی امکان پذیر است؟
برای خودروهای داخلی، با عمر حداکثر 7 سال و حداکثر کارکرد 100 هزار کیلومتر (مدل بالای 1395)
برای خودروهای خارجی، با عمر حداکثر 5 سال و حداکثر کارکرد 120 هزار کیلومتر ( مدل بالای 2015 )
آیا امکان خرید اقساطی بدون ضامن وجود دارد؟
اقساط چند ساله است و نرخ سود آن چقدر است؟
مدت بازپرداخت تسهیلات خودروهای داخلی و مونتاژ ایران، 12، 24 و 36 ماهه است. فاصله بین چکهای وصولی، سهماه یکبار و نرخ سود سالانه برطبق مصوبات بانک مرکزی است.
مدت بازپرداخت اقساط خودروهای وارداتی، 12 الی 48 ماه خواهد بود و نرخ سود سالانه برای آنها نیز طبق مصوبات بانک مرکزی مشخص خواهد شد.
چه میزان موجودی نقدی برای دریافت تسهیلات مورد نیاز است؟
در قسمت محاسبه اقساط مبلغ پیش پرداخت را برای شما محاسبه و در جدول مربوطه نمایش میدهد که به اضافه مبلغ کارمزد و یکسال بیمه بدنه می باشد.
مبلغ موجودی نقدی =مبلغ اعلامی در جدول محاسبه اقساط+مبلغ کارمزد+بیمه بدنه یکسال اول+مبلغ کارشناسی رسمی دادگستری
طرح فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت حتی بدون ضامن دارید؟
قبلا در سال های گذشته طرح فروش فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت داشتیم اما بدون ضامن کلا وجود نداشته و نداره و شما هیچ جایی رو پیدا نمی کنید که به شما خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت و بدون ضامن بده کلا همچین چیزی ممکن نیست.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟