درباره سرویس خواب نوزاد
به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... میشود. در این میان میتوان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهمترین نکتهای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد میتوان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان میتواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.
معمولاً میتوان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماههای اول آن چندان به کار نمیآید و شما میتوانید فرزند خود را تا دو یا سهماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم میتوان تخت خواب نوزاد را در ماههای بعد مورداستفاده قرار داد.
مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همهجانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمدهایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار میآید.
بنا بر تمامی چیزهایی که گفته شد به طور کلی میتوانیم معیارهایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیارهای مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.
بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد
از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آنها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان میباشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریفتر و حساستر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.
به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آنها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.
پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفهها از دیگر ملحفه استفاده کنید.
سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین بخش های خرید سیسمونی است که هنگام تکمیل اتاق نوزاد انتخاب و خریداری می شود. هنگامی که والدین تصمیم به خرید سرویس خواب نوزاد می گیرند ممکن است سوال های زیادی به ذهن آن ها خطور کند.
این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند، آیا تختخواب نوزاد از ایمنی لازم برخوردار است، تختخواب را باید چه سایزی خریداری نمایند و … از جمله سوالاتی هستند که ذهن آن ها را درگیر می کند.
مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه شود این است که مقاومت و طول عمر سرویس خواب بسیار مهم است یا تنها کیفیت مطلوب برای شما کافیست. زیرا می خواهید پس از مدتی سرویس خواب را تعویض کنید.
برخی از تخت خواب ها صرفاً برای نوزادان طراحی شده اند. اما برخی دیگر از قابلیت تغییر سایز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن کودک می توان اندازه آن ها را تنظیم نمود.
سرویس خواب کودک با توجه به نوع جنسیت به دو دسته سرویس خواب دختر و سرویس خواب پسر تقسیم می شود. هر کدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت می باشند.
اگر به فروشگاه های عرضه سیسمونی مراجعه کنید با تنوعی از مدل سرویس خواب نوزاد رو به رو خواهید شد. گاهاً انتخاب از بین مدل ها و رنگ های گوناگون کمی سخت است. اما اگر به تمام فاکتورهای مورد نیاز در خرید سرویس خواب کودک توجه نمائید می توانید خریدی بسیار عالی داشته باید. این فاکتورها به شرح زیر می باشند. با کارتزبیبی همراه باشید.
ابعاد روتختی ها
ابعاد روتختی نوزاد
تخت های نوزاد در ابعاد استاندارد 130 در70 سانتی متر 135 در 70 سانتی متر ساخته می شوند ابعاد روتختی انتخابی کودک 100*150 سانتی متر است اما از آنجا که نوزاد خیلی سریع رشد می کند تعدادی از خانواده ها از تخت بزرگ شونده استفاده می کنند که به آن تخت نوجوان نیز گفته می شود در صورت استفاده از این نوع تخت ها روتختی هایی با سایز 100*150 را می طلبد .
ابعاد روتختی یک نفره
تخت های یکنفره و نوجوان در ابعاد 90*200 , 120 *200 , 80*180 سانتی متر ساخته می شوند انتخاب روتختی استاندارد برای این تخت ها کالایی با ابعاد ا ستاندارد 160*220 انتخابی درست می باشد .
ابعاد روتختی دونفره
تخت های دو نفره در ابعادهای مختلف 200*140 ,200*160 , 200*180 ساخته می شوند ابعاد روتختی ها برای این سایز تخت های ساخته شده 200*220 سانتی متر می باشد که از کنار تخت نیز مقدار مناسبی را در بر می گیرد اما تخت هایی با ابعاد 200 در 200 نیز ساخته می شوند که متناسب برای اتاق خواب های بزرگ بوده و به ندرت استفاده می شود روتختی مناسب برای این تخت های دو نفره 220*240 سانتی متر می باشند .این سایز روتختی را می توان برای تخت با ابعاد 200*180 استفاده نمود .
ابعاد استاندارد بالش
جدا از ابعاد روتختی ها که بیان کردیم بالش ها و کوسن ها نیز دارای ابعاد مشخصی هستند ابعاد استاندارد بالش ها 50*70 و ارتفاع 15 سانتی متر دارند همچنین کوسن ها نیز در ابعاد استاندارد 20*20 یا 40*40 با ارتفاع 15 سانتی متر تهیه می شوند .
ابعاد ملحفه کاور لحاف
کاورها پوششی هستند که برای لحاف استفاده می شود و برای بستن نیز تعدادی دکمه و یا یک زیپ در انتهای آنها تعبیه شده است این محصول برای شست و شو آسان و تمیز ماندن لحاف استفاده می شوند این کاور ها در ابعاد یک نفره (150*220 ) , دونفره (205*220 )و یا در لحاف های بزرگ دو نفره در سایز 220 *240 سانتی متر تهیه می شوند کاور ها در هنگام تهیه کالای خواب با دیگر اقلام در فروشگاه لایکتیک با طرح ها متریال با کیفیت به فروش می رسد .
ابعاد استاندارد تشک
ابعاد تشک نوزاد (130*70, 135*70 )
ابعاد تشک نوجوان یکنفره (180*80, 90*200 ,120*200 )
ابعاد تک دو نفره (140*200 , 160*200 , 180*200 ,200 *200 )
رنگ سرویس خواب کودک
انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.
به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.
امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.
برای سفارش آنلاین و خرید روتختی نوزاد کارتزبیبی و اطلاع از انواع قیمت سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه و سفارش آنلاین سرویس خواب کودک را ثبت کنید .
نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید
یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی میتوانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.
۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.
در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگهای آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی نوزاد دخترانه بیشتر در رنگهای صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، میتوانید روتختیهای خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شدهاند.
۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟
ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شدهاند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ستهای روتختی کاملتری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفهی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود میتوانید ست روتختی چند تکهی مناسب را انتخاب کنید.
۳- اندازهی مناسب را انتخاب کنید.
اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازههای مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفهی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختیها و ملحفههای نوزادی برای تخت خوابهای استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفههای مخصوص آنها را بخرید.
۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.
روتختیها در تعداد بی شماری از طرحها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکیهای مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.
۵- قابل شستشو باشد.
در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفهها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچهای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظهای تشک مثل یک لایه ملحفه کشدار و یا دکمه دار روی تشک را میپوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوختهشده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری میکنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنکتر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.
۶- کیف دستی روتختی
نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابهجایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.
تلفن کارتزبیبی
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟