روپوش يك پوشاك بيروني بلند و گشاد است كه بهطور معمول به عنوان خارجيترين پوشش پوشيده ميشود. اين پوشاك معمولاً گشادتر از لباس زيرين و بر روي لباس شخصي پوشيده ميشود به عنوان مثال توسط نقاشها، روپوش پزشكان جراح هنگام عمل، روپوش پرستاران و كارگران يا روپوش سرآسپزها، يا توسط دختران دانش آموز پوشيده شدهاست.
محيط هاي درماني محيط هاي آلوده اي هستند. اگر روپوش پزشكي يا روپوش پرستاري مي پوشيد يادتان باشد كه اين لباس هميشه بايد شستشو داده شود. شايد اين لباس در ظاهر كثيف و لكه دار نباشد اما حتما مي دانيد كه لك تنها نشانه ي آلودگي نيست و آلودگي مي تواند در لباسي كه ظاهرا تميز به نظر مي رسد هم وجود داشته باشد
هنوز هم تعداد زيادي از پزشكان، پوشيدن روپوش سفيد را به هر رنگ ديگري ترجيح مي دهند. دليل آنست كه اين رنگ ( رنگ سفيد) حسي از اعتماد و مهرباني را در بيماران زنده مي كند. در حال حاضر بيش از 100 سال است كه رنگ سفيد رنگ شاخص لباس پزشكان بوده و ايجادگر اولين تصوير ذهني ما از پزشكان مي باشد. به عنوان مثال اگر به يك كودك بگوييد پزشكي را نقاشي كند به احتمال 99 درصد كودك لباس پزشك را سفيد خواهد كشيد. چون سفيد رنگ روپوش پزشكي است.
همچنين بيماران انتظار دارند تا در مطب پزشكان، در بيمارستان ها، در كلينيك ها و مراكز درماني توسط فردي كه لباس سفيد پوشيده است درمان شوند. لباس سفيد تصويري از بهداشت و پاكيزگي را در ذهن آنها ايجاد مي كند.
اما با وجود تمامي اين تفاسير گفته شده كه قبل از اواخر قرن نوزدهم، پزشكان لباس سفيد نمي پوشيدند، آنها لباس هاي رسمي و روزانه خودشان را بر تن مي كردند و براي جلوگيري از كثيف شدن آن، مواضعي كه ممكن بود بيشتر در معرض آلودگي قرار بگيرد را با چيزي مي پوشاندند. به عنوان مثال استفاده از سردست براي جلوگيري از آلوده شده سر آستين رايج بود. از اينرو چيزي تحت عنوان روپوش پزشكي يا روپوش پرستاري در آن زمان همه گير نبود.
حتي شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه پيش از آن يعني در قرن 18 ميلادي پزشكان لباس مشكي مي پوشيدند. آنها به دليل رسمي بودن رنگ مشكي از آن استفاده مي كردند. گفتني است كه در آن زمان تعاملات پزشكي مسئله اي جدي و رسمي تلقي مي شد.
در واقع رنگ مشكي در آن زمان تنها به پزشكان تعلق نداشت و تمامي مشاغل رسمي از لباس هايي با رنگ تيره استفاده مي كردند. به عنوان مثال روحانيون، معلمان، معماران و… نيز لباس هايي با رنگ مشكي مي پوشيدند.
حتي شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علم پزشكي معمولا آخرين راه حل و اغلب پيش درآمدي براي مرگ بود. چون ملاقات با پزشك به ندرت براي بيمار مفيد واقع مي شد. همين مساله باعث شده بود كه در آن زمان علم پزشكي علمي بي فايده و اغلب فريب كارانه لحاظ شود.
اما در دوران معاصر و تقريبا از شروع قرن بيستم، پزشكي چهره ديگري را به خودش گرفت. پزشكي تبديل به يك علم بشر دوستانه شد كه قرار بود با پاكيزگي و تميزي سرشته شده باشد و پاكيزگي و تميزي رنگ روشن دارد. از اينرو بيمارستانها تختهاي خود را با ملحفههاي سفيد تميز تجهيز كردند، پرستاران كلاههاي سفيد بر سر گذاشتند، و پزشكان روپوش پزشكي به رنگ سفيد پوشيدند تا اعتماد مردم به آنها و مهارتشان جلب گردد.
گفتني است كه هيچ كس به طور دقيق نمي داند كه اولين روپوش پزشكي از كجا آمد و يا چه كسي طراح آن بود. اما واضح است كه لباس سفيد، ( روپوش پزشكي و روپوش پرستاري ) با به تصوير كشيدن دكتر و پرستار به عنوان منبع پاكي و اقتدار مترادف است و اين لباس خاطر جمعي خاصي در بيماران زنده مي كند. اين تصويري است كه از شروع دوران معاصر آغاز و همچنان زنده است.
روپوش پزشكي و پرستاري، از پركاربردترين البسه بيمارستاني هستند كه به عنوان لباس فرم پرستاران و پزشكان شناخته ميشوند. پرستاران، پزشكان و به طور كلي تمامي پرسنل مراكز درماني، در محيطي پراز آلودگي و بيماري مشغول هستند و درصورتي كه از خود در برابر آنها محافظت نكنند، سلامتي خود و بيماران را به خطر خواهند انداخت. در اين شرايط، استفاده از روپوش پزشكي و پرستاري، يكي از بهترين راههاي جلوگيري از نفوذ ويروسها و آلودگيها است. اين دسته از لباسها به دليل شرايط خاص حاكم بر مراكز درماني و بيمارستانها، به نحوي طراحي و توليد شدهاند كه ويژگيهاي منحصربهفردي داشته باشند و بتوانند در برابر شستوشو و جذب آلودگي مقاومت مناسبي از خود نشاندهند. با توجه به موارد گفته شده؛ افرادي كه به دنبال تهيه روپوش پزشكي و پرستاري هستند، قبل از خريد تلاش ميكنند تا نسبت به ويژگي روپوش پرستاري شيك شناخت پيدا كنند. ما در اين مقاله قصد داريم تا با شرح روش هاي تشخيص روپوش با كيفيت، به شما كمك كنيم تا با شناخت ويژگي روپوش پزشكي و پرستاري خوب، روپوش مناسبي تهيه كنيد. از آنجايي كه روپوش پرستاري و پزشكي از نظر ويژگي مشابه يكديگر هستند، ويژگي روپوش پرستاري خوب و ويژگي روپوش پزشكي خوب را باهم ذكر خواهيم كرد.
روپوش پرستاري زنانه سرمه اي
ويژگي روپوش پرستاري خوب
از آنجايي كه اين دسته از روپوشها در محيطهاي بيمارستاني و پزشكي مملو از آلودگي و بيماري قرار دارند بايد از نظر بهداشتي و پوششي، ويژگيهاي منحصربهفردي داشته باشند. اين ويژگيها عبارتاند از:
- مقاومت در برابر شستوشو
مقاومت در برابر شستوشو را شايد بتوان مهمترين ويژگي روپوش پرستاري خوب دانست. همانطور كه گفتيم از آنجايي كه از روپوشهاي پرستاري و پزشكي در بيمارستانها و مراكز درماني استفاده ميشود؛ بسيار حائز اهميت است كه اين دسته از روپوشها در برابر شستوشو مقاوم باشند و پس از شستوشو با مواد شوينده قوي؛ كيفيت و رنگ خود را از دست ندهند. البسه بيمارستاني براي مقاومت در برابر تغيير و از دستدادن رنگ، بايد ضدآب ژاول باشند.
- ايجاد تمايز ميان كادر مراكز درماني و مراجعين
روپوشهاي پزشكي و پرستاري، بايد داراي طراحي و رنگ منحصربهفردي باشند كه موجب تمايز آنها از ديگر افراد حاضر در مراكز درماني شود. اين اتفاق موجب سهولت تشخيص پرستاران و پزشكان براي مراجعين ميشود.
- خنكي، سبكي و راحتي
شيفتهاي طولاني مدت پرستاران و پزشكان يكي از نكاتي است كه بايد توجه ويژهاي به آن داشت. پرستاران و پزشكان بايد روپوشي به تن داشته باشند كه با توجه به فعاليتهاي فيزيكي آنها، باعث عرقكردن آنها نشود. يكي از مواردي كه ميتواند راحتي اين افراد را در بر داشته باشد، استفاده از روپوشي است كه آزادي عمل مناسبي به مصرفكننده آن بدهد. توجه به نكات كوچكي مانند قرار دادن جيب بر روي روپوشها براي پرستاران و پزشكان كه بايد همواره برخي از وسايل و تجهيزات خاص را براي رسيدگي لحظهاي به بيماران به همراه داشته باشند؛ يكي از مواردي است كه توجه به آن ميتواند راحتي خاصي را براي آنان فراهم كند.
- استفاده از پارچه مناسب در توليد
پارچههايي كه براي توليد روپوش پزشكي و پرستاري استفاده ميشوند، معمولاً يكي از پارچههاي تترون، ترگال ساده و ترگال كجراه هستند. اين سه پارچه كه هركدام درصد تركيب متفاوتي از نخ پنبه و پلي استر هستند كه ما در مقالهاي جداگانه به پارچه روپوش پزشكي و پرستاري، پرداختهايم. پارچه استفاده شده در توليد روپوشهاي پزشكي و پرستاري بايد موجب احساس راحتي در لباس شوند.د.
- ضدحساسيت بودن
همانطور كه ذكر كرديم كادر محترم درمان، ساعات كاري طولاني مدتي دارند و استفاده از روپوشي باكيفيت كه راحتي خوبي در پي داشته باشد؛ يكي از مهمترين ويژگي هاي روپوش پزشكي خوب است. يكي از روش هاي تشخيص روپوش با كيفيت نيز توجه به ضدحساسيت بودن روپوش است. روپوشهايي كه در آنها از پارچه تترون و ترگال كجراه استفاده شده، معمولاً ضدحساسيت هستند و مشكلي از اين بابت براي افرادي كه آن را به تن دارند، ايجاد نميكنند.
- توجه به سليقه مصرفكننده
تمامي افراد زماني يك لباس را خريداري ميكنند كه علاوه بر زيبا بودن لباس و نشست آن در تن، به طرح و رنگ آن نيز توجه ميكنند. در رابطه با روپوشهاي بيمارستاني نيز، پرستاران و پزشكان علاقه دارند تا لباسي زيبا و مناسب به تن كنند تا همواره شيك به نظر برسند. درنتيجه ويژگي يك روپوش پزشكي خوب را ميتوان زيبايي در هنگام به تن كردن نيز، دانست.
- داشتن ويژگيهاي بصري و جذابيت ظاهري
همواره گفته شده كه روحيه، نقش بهسزايي در مقابله با بيماريها دارد. يكي از مواردي كه ميتواند موجب افزايش روحيه و ايجاد حس خوب در بيماران و مراجعين به مراكز درماني شود، شيك و زيبا بودن محيط و البسه پرستاران و پزشكان است. براي مثال در مراكز درمان مختص كودكان، استفاده از روپوشي كه داراي طرح و رنگ جذاب براي كودكان باشد، ميتواند هم موجب احساس راحتي آنها با كادر درمان و هم ايجاد حس مثبت در آنها شود.
روپوش پرستاري سرمه اي را از كجا بخريم ؟
توليدي لباس كار و يونيفرم دوخت يادگار ، يكي از بهترين توليد كنندگان روپوش پرستاري در ايران است كه با حذف واسطه ها ، مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت در دوخت روپوش پرستاري را فراهم كرده است . ضمن اين كه امكان سفارشي سازي ، سفارش رنگ و مدل دلخواه و دوخت روپوش پرستاري به صورت عمده فراهم شده است . براس سفارش انلاين و خريد اينترنتي روپوش پرستاري سرمه اي روي ادرس زير كليك كنيد .
خريد اينترنتي روپوش پرستاري
روپوش سفيد پزشكي كه به روپوش آزمايشگاهي معروف است ، لباسي كه توسط جامعه پزشكي و در محيط بيمارستان و آزمايشگاه توسط پزشكان و پرستاران پوشيده مي شود .اين لباس كه معمولا از جنس ترگال يا تترون است به دليل حساسيت كار ، به رنگ سفيد است تا هميشه تميز و ضدعفوني باشد ،جنس روپوش پزشكي همانطور كه گفته شد، بايد سبك و راحت باشد تا در مدت زمان طولاني بتوان به راحتي و بدون خستگي از آن استفاده كرد .
خريد روپوش پزشكي و به تعداد زياد و براي همه كاركنان بيمارستان مي تواند هزينه بر باشد . به همين دليل توصيه مي شود لباس كار بيمارستاني را از توليدي لباس كار تهيه كنيد تا بتوانيد سفارش عمده روپوش پزشكي را با قيمت مناسب تر ثبت كنيد .
يكي از مزاياي توليدي دوخت يادگار ، دوخت ، توليد و فروش روپوش پزشكي زنانه و مردانه در مدل هاي متنوع مي باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاري شيك و روپوش اتاق عمل و اسكراب پزشكي طبق سليقه ، سايز و رنگ دلخواه شما امكان پذير است .
شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه روپوش پزشكي ايراني يا خارجي ؟ كدام بهتر است ؟
به جرات مي توان گفت امروزه روپوش پزشكي لاكچري و شيك با بهترين جنس و بالاترين كيفيت در توايدي لباس كار ايراني دوخته مي شود كه به نسبت نمونه خارجي از قيمت مناسب تري برخوردار هستند . دوخت يادگار يكي از بهترين توليدي روپوش كار در تهران است كه امكان سفارش و دوخت انواع لباس كار بيمارستان و روپوش پزشكي به صورت عمده را قبول مي كند . و اين امكان براي شما فراهم است كه امكان خريد اينترنتي روپوش پرستاري و يا در صورت تمايل ، خريد حضوري لباس كار بيمارستان ارزان و قيمت مناسب را داشته باشيد .
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟