ون های مناسب سفر
همه ما برای داشتن یک تعطیلات فوق العاده به سفر فکر می کنیم. برخی به صورت خانوادگی و بعضی دیگر با دوستان خود به سفر می روند. ون های مناسب سفر گزینه مناسبی برای سفر در تعطیلات هستند. می دانیم که این روزها هزینه تهیه بلیت هواپیما و قطار بالا رفته و شاید مثل قبل نتوانیم برای سفر از این وسایل نقلیه استفاده کنیم. خودروهای شخصی هم در طول سفر ممکن است به مشکل بخورند و کار را برایمان سخت تر کنند. به علاوه این ها، تهیه سوخت موردنیاز تا مقصد مبلغ زیادی را به خود اختصاص می دهد.
درنتیجه، این موارد ما را از سفر رفتن منصرف می کنند؛ اما افراد به دلیل مشغله فراوانی که در طی ماه و سال دارند، گاهی نیاز دارند برای استراحت به سفر بروند. پس با همه این ها، چطور سفری با هزینه مناسب اما با امکانات کافی و لذت بخش داشته باشیم؟ بله جواب سؤال ما اجاره ون مسافرتی برای سفر است. یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی و خدمات شرکت کافه رنت آشنا کنیم.
انواع ون های مسافرتی
برای یک انتخاب درست، بهتر است ابتدا با انواع ون های مسافرتی آشنا شوید.
ون های لوکس
ون های لوکس برای سفر به لحاظ امکانات، کیفیت و ایمنی بسیار مناسب هستند. قیمت آن ها نسبت به ون های ارزان بالاتر است اما به دلیل امکانات خوبی که دارند، ارزش مبلغی که بابت اجاره آن ها می پردازید را دارند،همچنین می توانید اطلاعات دقیق تر را در مطلب هزینه سفر با ون کسب کنید. این ون ها سفر راحت و آرامی را برای شما رقم می زنند. در ادامه با نمونه هایی از آن ها آشنا می شویم.
ون هیوندای H350
اگر تعداد دوستان یا خانواده تان 14 نفر است، اجاره ون هیوندا H350 برای شما مناسب می باشد، این ون دارای 14 صندلی راحت برای مسافران و فضایی با سقف بلند است که مکانی مناسب برای بارهای شما دارد. شما می توانید وسایل و خوراکی های خود را به خوبی در آن جا دهید. ون های هیوندای برای سفرهای بین شهری مناسب هستند و می توانید یکی از آن ها را اجاره کرده و برای سفر آماده شوید.
ون تویوتا هایس
اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای انتخاب ون مسافرتی است. این ون تقریباً تا 14 نفر ظرفیت دارد و سقف آن بلند است. به نسبت کیفیت و امکاناتش هزینه اجاره پایینی دارد. همچنین صندلی های آن قابلیت تنظیم دارند. این ون دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است. فضای خالی بین صندلی ها یکی از موارد قابل توجه این ون مناسب سفر است. سوخت وساز بهینه هایس یکی از دلایل کرایه مناسب آن به حساب می آید. بهترین ون برای سفرهای گروهی شما ون هایس است.
ون بنز ویتو
یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ون های موجود، ون بنز ویتو است. این ون بسیار جادار و فضای پشتی آن بزرگ است. می توان گفت که بیشتر تشریفاتی است و خیلی کم برای سفر از آن استفاده می شود. بهترین گزینه برای اجاره ون لوکس مسافرتی، دو مورد قبل یعنی هیوندای و هایس هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ون های ارزان اجاره ای با مشاوران ما در الوون تماس حاصل کنید
شماره تماس: 09120959060
ون های ارزان قیمت
ون های ارزان قیمت، کیفیت و امکانات کمتری نسبت به ون های لوکس دارند. البته این به معنی نامناسب بودنشان نیست و شما می توانید با توجه به بودجه خود، ون اجاره کرده و به سفر بروید. در ادامه با دو مورد از ون ارزان قیمت که در ایران استفاده می شوند آشنا می شویم.
ون وانا
این ون ازنظر ظاهری شبیه ون تویوتا هایس است اما تولید کشور چین است. ون وانا قیمتی مناسب و ارزان با امکاناتی متوسط دارد که می تواند برای کسانی که خواهان سفری کم هزینه هستند مناسب باشد. ظرفیت ون وانا 14 نفر و سقف آن بلند است. پس می توان گفت ازنظر محیط و فضا مناسب سفر است.
ون دلیکا
ون دلیکا ارزان ترین ون مناسب برای سفر است. این ون را به عنوان ون های مسافربری با ظرفیت 10 نفر در سطح شهر هم دیده اید که در تاکسیرانی فعالیت می کنند. ون دلیکا ساخت ایران خودرو است. اگر به دنبال رفتن به سفری با هزینه پایین تر هستید، اجاره ون دلیکا بهترین گزینه است.
ون کمپر
این نوع ون را در دسته های قبل قرار ندادیم زیرا به تنهایی یک نوع خاص با امکانات ویژه است که دارای زیرمجموعه ای از انواع مختلف ون هاست. باوجود این ون ها که به عنوان خودرو می توان آن ها را فول امکانات در نظر گرفت، دیگر نیازی به هتل نخواهید داشت زیرا آن ها به اصطلاح خانه متحرک هستند. اگر شما نیز علاقه مند به کمپ کردن هستید، ما برای شما چند مقصد جذاب برای کمپینگ انتخاب کرده ایم.
این مدل ون ها دارای اتاقکی هستند که می توانید در آن بمانید و شب را بگذرانید. متأسفانه این مدل در ایران به تعداد زیادی موجود نیست که بتوان اجاره کرد. ما امیدواریم که شرایط فراهم شود و بتوانیم ون کمپر را هم به مجموعه ون های شرکت اضافه کنیم تا باوجود آن ها سفر رؤیایی شما تکمیل شود.
در کافه رنت به جز ون کمپر، همه ون های نام برده موجود است که می توانید هرکدام از آن ها را که می خواهید، انتخاب و اجاره کنید. همچنین اگر از کشور دیگری به تهران می آیید، اجاره ون در فرودگاه امام خمینی یکی از خدمات کافه رنت می باشد.
ویژگی سفر با ون اجاره ای
معمولاً افراد با هواپیما، قطار، اتوبوس و البته خودرو شخصی سفر می کنند. به همین خاطر از روش های دیگر برای سفری هیجان انگیز اطلاعات کافی ندارند و یا ریسک نمی کنند. باید بدانید که سفر با ون سال ها است که مرسوم شده و افراد زیادی به این روش سفر می کنند به خصوص کسانی که سفر در جاده ها و مناظر آن ها را دوست دارند.
شما می توانید با گروهی از خانواده یا دوستان خود دور هم جمع شوید، یک ون اجاره کنید و خودتان را به جاده ها بسپارید. کافی است با شرکت کافه رنت تماس بگیرید تا شما را برای یک سفر شگفت انگیز راهنمایی کنیم. اما قبل از آن می خواهیم ویژگی ها و دلایل سفر با ون مسافرتی را بررسی کنیم.
امنیت سفر با ون مسافرتی
ون هایی که برای اجاره مسافران در نظر گرفته می شوند بیمه هستند. تمامی مسافران نیز بیمه می شوند تا هیچ نگرانی وجود نداشته باشد و با خیال راحت بتوانید از مسیر و سفر خود لذت ببرید. تمامی ون های ارایه شده در مجموعه فارغ از نوع و هزینه آن، در سطح بالایی از امنیت قرار دارند؛ از ترمزهای ABS گرفته تا کپسول آتش نشانی و سیستم کنترل خودرو.
رانندگان ون های مسافرتی به خوبی راه ها را می شناسند و بادقت رانندگی می کنند. آن ها با حساسیت بالا انتخاب شده اند و دارای تجربه هستند تا کمترین نگرانی نداشته باشید. درنتیجه می توانید به آن ها اعتماد کنید.
هزینه های سفر
سفر گروهی با اجاره ون مسافرتی هزینه ها را کاهش می دهد. قیمت ون مناسب سفر نسبت به هزینه های وسایل نقلیه دیگر مثل خودرو شخصی، ارزان تر است. به جای آنکه هر خانواده با یک ماشین شخصی راهی سفر شود و هزینه سوخت و معاینه و روغن موتور و دیگر موارد را پرداخت کند، می تواند با تقسیم کرایه ون بین خود و همراهانش، هزینه ها را کاهش دهد.
سفر با قطار و هواپیما هم این روزها به صرفه نیست و هرکس باید پول بلیت و تمام مخارج دیگر را بدهد. بهترین گزینه برای سفر در شرایط موجود، سفر با ون است. دیگر لازم نیست نگران مشکلات فنی خودروی خود در بین راه باشید. همه چیز تحت کنترل راننده ون خواهد بود و بیمه هم بخشی دیگر از نگرانی ها را از بین خواهد برد.
صمیمیت سفر گروهی
سفرهای گروهی با ون ما را به یاد اردوهای مدرسه می اندازد. وقتی افراد در فضایی مثل ون نشسته باشند، باهم گفت وگو می کنند، عکس می گیرند و از مناظر و باهم بودن لذت می برند. این گونه سفرها همیشه به یادماندنی می شوند، به همین خاطر است که نباید فرصت سفر با ون را از دست بدهید.
همچنین لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا، اجاره یک ون، نه تنها چالش هایی مانند اتلاف وقت و شلوغی وسایل نقلیه عمومی را بر طرف می کند، بلکه باعث می شود شما ارتباط نزیک کمتری با مردم داشته باشید و سالم تر به سفر خود بپردازید.
امکانات سفر با ون مسافرتی
ون های مسافرتی امکانات بیشتری نسبت به خودروهای شخصی دارند که در مورد آن ها در ادامه صحبت خواهیم کرد.
ون ها دارای wifi هستند که در طول مسیر می توانید از آن ها استفاده کنید. صندلی های راحت و قابل تنظیم ون ها حس خوبی به شما خواهند داد. همچنین فضای زیادی برای راحتی پاهای شما و قراردادن وسایلی که با خود دارید وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی جزو مواردی است که ارزش ون ها را بالا می برد. این نوع ون ها برای هر فصلی در سال مناسب هستند. صندلی مخصوص کودک هم در این ون ها وجود دارد که مناسب خانواده های دارای کودک است.
یکی از ویژگی های ون ها امکان داشتن راننده مسلط به زبان انگلیسی و دیگر زبان هاست که در صورت نیاز می توانید از این ویژگی مثبت بهره ببرید. شما می توانید از ون ها برای سفرهای درون شهری، برون شهری و حتی برون مرزی هم استفاده کنید که شرایط خاص خودش را دارد. خوب است بدانید که شرکت کافه رنت علاوه بر این که در چند شهر مختلف ایران شعبه دارد، در کشورهای ترکیه و دبی هم دارای شعبه است.
اجاره ون با راننده
برای سفر به هرکجای ایران، می توانید ون به همراه راننده اجاره کنید و بدون ارائه هیچ مدرک خاصی، فقط با پرداخت مبلغ اجاره، سفری لذت بخش را با ون مناسب سفر تجربه کنید. تمام مسئولیت خودرو با راننده است. راننده ها در تمام طول مسیر همراه شما هستند و به بهترین شکل ممکن شمارا به مقصد موردنظرتان می رسانند.
راحت بدون دردسر به اسان بودن شرایط اجاره ون با کافه رنت، مزیت دیگر اجاره ون با راننده این است که شما با خانواده یا دوستانتان، می توانید به جای رانندگی و مسیریابی و خستگی اضافی ناشی از آن، همه چیز را به راننده سپرده و به استراحت در خودرو و ایجاد ارتباط با همراهانتان بپردازید و از مسیر لذت ببرید.
اجاره ون بدون راننده
برای اجاره ون مناسب سفر بدون راننده، باید مدارکی ارائه دهید که حکم ضامن شما را دارند. در صفحه ی مدارک لازم، به طور کامل شرایط لازم را توضیح داده ایم. اما به طور اختصار مدارک موردنیاز را در پاراگراف زیر توضیح داده ایم:
• کارت شناسایی (شناسنامه، کارت ملی)
• داشتن حداقل بیست سال سن
• گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل سکونت
• یک فقره چک یا سفته به ارزش خودرو جهت ضمانت
• پرداخت مبلغی مشخص به عنوان ودیعه
تمام مدارکی که در بالا ذکر شد باید به نام شخصی باشد که خودرو را اجاره می کند. میزان ودیعه نقدی نیز برای هر خودرو متفاوت است. ودیعه هنگام تحویل خودرو به کافه به شما بازگردانده می شود.
اجاره ون در اختیار و بدون راننده هم مشتریان خاص خودش را دارد. بعضا ممکن است شما و همراهانتان بخواهید، بدون حضور شخص خارج از جمعتان، به گشت و گذار بپردازید، و این موضوع برایتان اهمیت زیادی داشته باشد، که در این صورت باز هم کافه رنت به فکر شماست و امکان اجاره ون بدون حضور راننده را نیز فراهم کرده است.
هزینه اجاره ون مسافرتی
میزان مبلغ کرایه ون ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو، امکانات و شرایط سفر مثل زمان و طول مسیر متفاوت است. در کل، هزینه اجاره ون برای سفر کیلومتری حساب می شود. در شرایط ویژه مثل اجاره ون با راننده مسلط به زبان می تواند این مبلغ بیشتر شود. همچنین برای مقصدی مانند کویر یا مکان هایی که جاده خاکی یا شرایط آب وهوایی خاص دارند، هزینه اجاره افزایش خواهد یافت. همه این موارد بر میزان هزینه اجاره ون تأثیر می گذارند که در زمان خود باید بررسی و محاسبه شوند. برای این کار می توانید با کارشناسان کافه رنت تماس گرفته و در جریان جزئیات بیشتر قرار بگیرید. نکته ی قابل توجه دیگر این است که برای اجاره چندروزه ون به همراه راننده، لازم است که محل اقامت و وعده های غذایی راننده را هم تأمین کنید. هزینه های سفر با ون های شرکت کافه رنت بسیار مقرون به صرفه است و مطمئن باشید ما خودمان را در قبال اعتماد و هزینه ای که پرداخت می کنید مسئول می دانیم. بنابراین بهترین امکانات با مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.
گردشگری با ون
در مقالات مختلف کافه رنت به تفصیل به گردشگری در شهرهای مختلف ایران پرداختیم و در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم.
به عنوان مثال سفر به تهران با توجه به امکانات رفاهی فراوان، ابنیه تاریخی زیاد، مکان های تفریحی داخل و خارج از شهر، می تواند برای بسیاری، مقصدی جذاب برای سفر چندروزه به همراه دوستان باشد. کافه رنت خدمات ویژه ای دارد که این مطلب را در خدمات و وجه تمایز شرکت اجاره خودرو کافه رنت توضیح داده ایم.
ولی بدون خودرو شخصی با تعداد بالا، گشت و گذار در پایتخت با توجه به پراکندگی جاذبه های مختلف، قطعا با چالش روبرو خواهد بود. در این صورت با اجاره ون به طور ساعتی، می توانید بدون دغدغه های ذکر شده اعم از؛ کرونا، شلوغی وسایل حما و نقل عمومی، ترافیک و هزینه زیاد، به راحتی ون را اجاره کرده و از صبح تا پاسی از شب به گشت و گذار، بدون خستگی ناشی از رانندگی و مسیر بپردازید.
یا برای مثال اصفهان با وجود انبوهی از جاذبه های تاریخی، همواره خصوصا در فصل بهار جمعیت زیادی را به سمت خود می کشاند. در این شلوغی جمعیت، شما با وجود ون، نه تنها مشکلی از لحاظ مسیریابی و غیره نخواهید داشت، بلکه مشکل پارک کردن خودرو در محل های شلوغ مثل سی و سه پل و چهارباغ عباسی و... را نیز نخواهید داشت.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟