روپوش پزشکی لباسی است که پزشکان و پرستاران و جراحان در محیط بیمارستان و مراکز درمانی می پوشند .معمولا رنگ روپوش پزشکی سفید است چرا که بتواند رنگ آلودگی یا خون مشخص باشد تا سریعا برای ضدعفونی و تمیز کردن آن اقدام کرد . اما در بعضی از مراکز درمانی از رنگ های دیگر برای تشخیص کادر درمان استفاده می شود . برای مثال رنگ روپوش پرستاری سفید است اما ممکن است سرپرستار از روپوش سرمه ای پرستاری استفاده کند .
اگر شما به عنوان پزشک یا پرستار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول کار هستید خرید روپوش فرم پزشکی هزینه چندانی برای شما ندارد اما اگر مامور خرید یا مسئول تهیه روپوش بیمارستان هستید و قرار است برای تمامی کارکنان یا پرستاران و پزشکان روپوش بیمارستانی تهیه کنید خرید عمده روپوش پزشکی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد .
دوخت یادگار بزرگ ترین فروشگاه روپوش پزشکی در تهران است که امکان سفارش انلاین و عمده روپوش پزشکی و پرستاری را فراهم نموده است . شما می توانید انواع روپوش بیمارستان و کادر درمان را به صورت عمده و از طریق همین صفحه سفارش دهید.تولید عمده روپوش پزشکی می تواند قیمت نهایی خرید روپوش بیمارستانی را کاهش دهد.
روپوش بیمارستانی از نظر استفاده می تواند موارد زیر باشد :
- روپوش پزشکی
- روپوش پرستاری
- روپوش پرسنل بیمارستان
- روپوش اتاق عمل
- روپوش کار و خدمات
که بسته به شغل می تواند مدل و رنگ آن تغیر کند مثلا روپوش اتاق عمل که به اسکراب هم معروف است در اغلب موارد به رنگ سبز یا آبی هستند و یا روپوش کار خدمات بیمارستان به رنگ هایی به جز سفید دوخته می شود تا از پرستاران و پزشکان قابل تشخیص باشند .

روپوش های پزشکی و پرستاری بر طبق جنس افراد می تواند :
- روپوش زنانه
- روپوش مردانه
- روپوش پرستاری زنانه
- روپوش پرستاری مردانه
تقسیم شوند که هر کدام بسته به جنسیت یا سلیقه پزشکان و پرستاران ممکن است کوتاه یا بلند باشند . ضمن این که مدل و طرح روپوش زنانه مدل و طرح روپوش مردانه متفاوت است .
خوشبختانه امروزه با حضور تولیدی های لباس کار در تهران و سایر شهرستان ها ، مانند تولیدی دوخت یادگار ، قابلیت دوخت و سفارش آنلاین انواع روپوش پزشکی با هر سلیقه و سایزی امکان پذیر است . معمولا آقایان از روپوش کوتاه و بانوان از روپوش بلند پزشکی استفاده می کنند که این می تواند با توجه به قوانین آزمایشگاه و بیمارستان تغییر کند .
روپوش های پزشکی در جنس های مختلف تولید می شود ، جنس روپوش پزشکی و پرستاری می تواند ، ترگال ، تترون ، کج راه ، ویسکوز ، پنبه یا فلامنت باشد که معمولا برای خرید روپوش پزشکی ارزان معمولا از جنس پارچه ارزان تر استفاده می شود .
دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی می تواند نیاز شما را برای تهیه روپوش بیمارستانی بر طرف کند . خرید از تولیدی لباس کار دوخت یادگار به دلیل حذف واسطه ها این امکان را فراهم می کند که روپوش ارزان و باکیفیت را به تعداد بالا و خرید عمده خریداری نمایید . خرید اینترنتی و سفارش آنلاین عمده روپوش پزشکی و پرستاری از طریق همین صفحه و راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروش دوخت یادگار امکان پذیر است .
تمایل به ظاهری زیبا و اراسته امری است فطری که خداوند در وجود انسان نهادینه کرده است . اما آراستگی و زیبایی برای بعضی از مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است . کار در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی علاوه بر رعایت بهداشت مستلزم حفظ زیبایی و آراستگی ظاهری است چرا که بیماران در اولین مرحله درمان با ظاهر پزشک خود ارتباط برقرا می کنند .
لباس پزشک و پرستار باید به گونه ای باشد که علاوه بر تمیزی ، شان و منزلت پزشکان حفظ شود و بیانگر دقت و حساسیت شغلی جامعه پزشکی باشد .
تمایل به خرید روپوش پزشکی شیک و لاکچری افزایش یافته است چرا که ظاهر مرتب و لباس شیک پزشکی می تواند موجب آرامش بیمار باشد و از استرس روحی او بکاهد . روپوش های پزشکی و پرستاری باید در عین شیک و لاکچری بودن ، تمیز و مرتب باشد . یک روپوش پزشکی شیک مردانه و زنانه از دوخت مناسب و تمیزی برخوردار است و پارچه مناسبی برای دوخت لباس استفاده می شود چرا که جنس پارچه روپوش می تواند بر ایستایی و زیبایی آن تاثییر بگذارد .
امروزه دیگر فرقی ندارد جنسیت شما چیست ؟ تمایل به خرید روپوش پزشکی لاکچری در مدل های زنانه و مردانه افزایش یافته است . اما شاید این سوال راداشته باشید که : روپوش پزشکی شیک مردانه یا زنانه را از کجا بخرم ؟
بهترین راه خرید روپوش های پزشکی و پرستاری ، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است که می توانید انواع مدل های مورد نظر را در آن پیدا کنید ، مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید . اما خرید روپوش پزشکی زنانه و مردانه شیک که بتواند نظر شما را جلب کند و البته قیمت مناسبی داشته باشد در تخصص دوخت یادگار است .
همان طور که می دانید استفاده از روپوش در مشاغل مختلف مرسوم است مثل روپوش آزمایشگاه ، روپوش کار و ....اما روپوش پزشکان و پرستاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بی شک به حساسیت شغلی و اهمیت جان و سلامتی بیماران مربوط می شود . بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها ، روپوش های پزشکی طبی و ضد حساسیت خریداری می کنند و یا برای دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی از پارچه های نانو استفاده می کنند و این به دلیل اهمیت شغل و حفظ سلامتی بیماران است .
مهم ترین مزیت استفاده از روپوش های پزشکی ، دو ویژگی بسیار مهم دارد .حفظ سلامتی بیمار و جلوگیری از بیماری پزشک !
در محیط هایی که امکان انتقال بیماری ، ویروس و میکروب بسیار زیاد است ، ساده ترین راه حفظ بهداشت استفاده از روپوش پزشکی و پرستاری است .
لباس اتاق عمل و روپوش های پزشکی باید به گونه ای باشد که پزشکان و جراحان با پوشیدن ان حس راحتی داشته باشند تا بتوانند ساعت های طولانی جراحی را سپری کنند .هم چنین روپوش های پزشکی اتاق عمل باید از نظر بهداشت قابل شستشو و استریزه باشد تا مانع انتقال بیماری و میکروب شود .
رنگ روپوش پزشکی اتاق عمل نسبت به سایر لباس پزشکی و پرستاری متفاوت است ومعمولا از دو رنگ سبز یا آبی استفاده می شود و این به دو دلیل است :
- باید رنگ خون به راحتی مشخص و بارز باشد
- دید پزشک در اتاق عمل قوی تر است

قیمت عمده روپوش پزشکی اتاق عمل می تواند بر اساس جنس ، مدل ، برند تولیدی و سایز روپوش تغییر کند اما پیشنهاد می کنیم که با توجه به این که کیفیت روپوش بیمارستان از اهمیت بسیاری برخوردار است از تولیدی های معتبر و برند های شناخته شده خرید کنید .
تولیدی لباس کار دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی ، لباس اتاق عمل و انواع اسکراب اتاق عمل می تواند شما را در انتخاب بهترین کیفیت یاری کند .
برای سفارش تولید عمده روپوش پزشکی بهتر است اطلاعات بیشتری داشته باشید پس تا پایان این مقاله با ما باشید :
خرید عمده روپوش پزشکی و به تعداد زیاد و برای همه کارکنان بیمارستان می تواند هزینه بر باشد . به همین دلیل توصیه می شود لباس بیمارستانی را از تولیدی عمده لباس کار تهیه کنید تا بتوانید سفارش عمده روپوش پزشکی را با قیمت مناسب تر ثبت کنید .
یکی از مزایای تولیدی دوخت یادگار ، دوخت ، تولید عمده روپوش پزشکی زنانه و مردانه در مدل های متنوع می باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاری شیک و روپوش اتاق عمل و اسکراب پزشکی طبق سلیقه ، سایز و رنگ دلخواه شما امکان پذیر است .
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که روپوش پزشکی ایرانی یا خارجی ؟ کدام بهتر است ؟
به جرات می توان گفت امروزه روپوش پزشکی لاکچری و شیک با بهترین جنس و بالاترین کیفیت در توایدی لباس کار ایرانی دوخته می شود که به نسبت نمونه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند . دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی عمده لباس بیمارستانی در تهران است که امکان سفارش و دوخت انواع لباس کار بیمارستان و روپوش پزشکی به صورت عمده را قبول می کند . و این امکان برای شما فراهم است که امکان خرید عمده اینترنتی روپوش پزشکی و یا در صورت تمایل ، خرید حضوری لباس بیمارستان ارزان و قیمت مناسب را داشته باشید
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟