باربیکیو سیگماکمپانی یکی از معتبرترین مراکز تولید باربیکیو در تهران میباشد که امکان سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی را طبق سلیقه و نیاز شما فراهم کرده است. از طریق وبسایت باربیکیو سیگماکمپانی میتوانید انواع کباب پز گازی ذغالی را به همراه مشخصات کامل آنها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.
اگر قصد خرید باربیکیو ذغالی و گازی را دارید، ابتدا راهنمای خرید زیر را مطالعه کنید. در انتهای مطلب نیز میتوانید با بهترین باربیکیو گازی در تهران آشنا شوید. همینطور میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید.
باربیکیو چیست؟
باربیکیو تعریفهای مختلفی دارد اما در اصل واژهای انگلیسی میباشد که از کلمه اسپانیایی بارکوتا گرفته شده است. بارکوتا به نوعی داربست و هیزم گفته میشود که زمانی مهاجران مکزیک و کالیفرنیا بر روی آن گوشت، مرغ و ماهی خود را کباب میکردند. در ایران باربیکیو به اسم کباب پز و یا منقل کباب معروف میباشد.
پس باربیکیو را میتوانیم ابزاری برای پخت انواع کبابها بصورت گریل یا نوعی روش پخت تعریف کنیم. البته باربیکیوها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که در زیر شما را با آنها آشنا کردهایم و همینطور بهترین باربیکیو گازی در تهران را معرفی نمودهایم.
انواع باربیکیو
باربیکیوهای موجود در بازار ایران از لحاظ پخت در سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی تولید میشوند که باید به هنگام خرید باربیکیو به این موضوع توجه کنید. البته اگر نگاهی به بازار ایران بیندازید، نام باربیکیوهای برقی را نیز خواهید دید. این مدل از باربیکیو اکثرا در محیط داخلی منازل استفاده میشود و از آنجایی که هزینه مصرف برق آنها بالا است، محبوبیت کمتری دارند.
میتوان گفت که باربیکیو ذغالی و گازی محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر انواع باربیکیو دارند و انتخاب از بین آنها به سلیقه و نیاز کاربر برمیگردد. در زیر در مورد اینکه انواع کباب پز ها چه ویژگیها و تفاوتهایی با هم دارند، صحبت کردهایم.
باربیکیو گازی یا همان کباب پز گازی
یکی از بهترین و راحتترین انواع کباب پز های موجود در بازار از نظر نحوه استفاده “باربیکیوهای گازی یا همان کبابپزهای گازی” میباشند. سرعت عمل آماده شدن و پخت انواع کباب پز گازی بسیار بالا است. شما به راحتی در ظرف کمتر از 10 دقیقه میتوانید پختوپز را شروع کنید.
همینطور باربیکیوهای گازی به شما این امکان را میدهند که حرارت را کنترل کنید و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه نمایید. همچنین این نوع کباب پز ها گزینههای حرارتی متغیری دارند، به این معنی که میتوانید غذاهای خود را در دماهای مختلف بپزید.
باربیکیو گازی دارای شعلههای شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم میباشد. یکی از امکانات دیگر فوقالعاده این نوع باربیکیو قابلیت سوخت دوگانه آن میباشد، به این صورت که هم میتوان از گاز شهری برای سوخت استفاده کرد و هم از گاز کپسول مایع در مکانهایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد. اگر به دنبال بهترین باربیکیو گازی در تهران هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
باربیکیو ذغالی
باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینهی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو میتوانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمیترین و رایجترین کباب پز ها میباشد که در اکثر خانهها، ویلاها و یا رستورانها و باغها مورد استفاده قرار میگیرد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعمهای دلخواه مردم در کشورهای مختلف می باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم می باشد.
البته باربیکیوهای ذغالی نسل جدید ظاهر مدرنتر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کباب پز ها دارند و گزینهی ایدهآلتری برای فضاهای باز میباشند. در این باربیکیوها به جای گاز از زغال چوب برای پخت غذا استفاده میشوند.
معمولا اکثر باربیکیوهای ذغالی زمان بیشتری نسبت به باربیکیو گازی برای آماده شدن نیاز دارند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغالها را تسریع میبخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را میتوان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست. همینطور این باربیکیوها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند و همین یکی از نقاط ضعف این مدل از باربیکیوها میباشد. این نوع کباب پزها برای فضاهای باز مثل بالکن آپارتمانها و حیاط خلوت گزینه عالی هستند.
به هنگام خرید باربیکیو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
امروزه انواع باربیکیو در مدلهای مختلف در بازار موجود است و تصمیمگیری در مورد اینکه کدامیک برای شما مناسبتر و کاربردی است، میتواند چالش بزرگی باشد. برای تصمیمگیری درست پیشنهاد میکنیم که به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم حتما دقت کنید.
همینطور میتوانید برای اطلاعات تکمیلیتر با کارشناسان ما در باربیکیو سیگماکمپانی تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به عنوان یکی از بهترین متخصصان تولید باربیکیو در تهران میتوانند به شما در این زمینه کمک کنند.
1) کدوم نوع باربیکیو را بخرم؟
همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع باربیکیو به سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی تقسیم میشود. اینکه کدامیک برای شما مناسبتر است، به اولویتتان برمیگردد. برای مثال اگر زمان پخت کم برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است که به سمت باربیکیو گازی بروید.
باربیکیوهای ذغالی نیاز به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا 40 دقیقه طول میکشد تا زغال به درجه حرارت موردنیاز برسد اما نمیتوانیم انکار کنیم که نتیجه غذای خوش طعمتر است. اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، میتوانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید. البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو سیگماکمپانی قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی با یک تیر میتوانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی میتوانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد.
توجه کنید که برای اکثر باربیکیوهای گازی هم از گاز شهری و هم گاز کپسول مایع در مکانهایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد، استفاده میکنند. مثلا تقریبا تمامی کباب پزهای تولید باربیکیو در سیگماکمپانی مجهز به گاز شهری و گاز کپسول مایع هستند و این کار را میتواند برای کاربر آسان کند. اما باربیکیوهای ذغالی از ذغال به عنوان سوخت استفاده میکنند و از طرف دیگر نیاز به تهویه مناسب دارند زیرا دود و خاکستر زیادی تولید مینمایند.
2) بودجه شما چقدر است؟
اگر به دنبال باربیکیو مجهزی هستید، پس باید هزینه بالایی را بپردازید. باربیکیوها در قیمتهای متنوعی در بازار موجود هستند و شما در بالا نیز میتوانید قیمت انواع باربیکیو گازی ذغالی را ببینید. البته امکان سفارش باربیکیو با توجه به بودجه شما نیز از طریق باربیکیو سیگماکمپانی وجود دارد. کافیست بدین منظور با کارشناسان ما به شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید.
3) چقدر فضا برای قرارگیری باربیکیو دارید؟
نکتهی بعدی که باید به هنگام خرید باربیکیو به آن توجه کنید، این است که فضای فیزیکی خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر بالکن کوچکی دارید، پس انتخابهای شما محدود خواهد بود. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اندازههای متنوعی در بازار موجود هستند و شما به راحتی میتوانید مدلی متناسب با فضای مدنظرتان را بیابید.
البته این امکان در باربیکیو سیگماکمپانی وجود دارد که به راحتی باربیکیویی متناسب با نیازتان را سفارش دهید. نکتهی بعدی که باید به آن توجه کنید این است که قرار است از باربیکیو مدنظرتان برای پخت غذا برای چند نفر استفاده کنید.
4) جنس باربیکیو مدنظرتان از چیست؟
بیشتر باربیکیوهای موجود در بازار ایران از فولاد ضد زنگ، فولاد میناکاری شده، چدن یا آلومینیوم ساخته میشوند. فولاد ضد زنگ بهترین دوام و مقاومت را در برابر آب و هوا ارائه میدهد و از این رو گزینه مناسبی برای فضاهای باز است. با اینکه فولاد ضد زنگ بسیار بادوام است اما در صورت گرم شدن میتواند تغییر رنگ دهد و لکهها و اثر انگشت را بیشتر از سایر سطوح نشان دهد.
توجه کنید که کیفیت فولاد ضدزنگ را میتوانید با آهنربا بسنجید. اگر آهنربا به فولاد ضدزنگ بچسبد، به این معنی است که کیفیت پایینی دارد و احتمال زنگزدگی آن بیشتر است.
با این حال اگر قرار نیست که از باربیکیو ذغالی یا گازی خود در فضاهای باز استفاده کنید، نیاز بهسرمایهگذاری روی آن نیست و میتوانید به سمت گزینههای ارزانتری بروید. اگر برای شما قابل حمل بودن باربیکیو از اهمیت بالایی برخوردار است، میتوانید باربیکیو سبکتری مثل باربیکیوهایی از جنس آلومینیوم را انتخاب کنید.
5) آیا طراحی مناسبی دارد؟
با اینکه کاربرد باربیکیو برای طبخ غذا میباشد اما در عین حال باید طراحی معقولی داشته باشد. بهتر است باربیکیوی انتخاب کنید که فضای کافی مثل میز کار را داشته باشند. مثلا اکثر باربیکیوهای گازی استیل آیلند دارای شعله آشپزی، سرخ کن، سبد سرخ کن، میزکار، کابینت و کشو و میز بغل هستند.
6) آیا امکان جابجایی باربیکیو وجود دارد؟
اگر امکان جابجایی باربیکیو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پس باید این موضوع را جزو اولویتهای خود به هنگام خرید باربیکیو قرار دهید. مثلا اکثر کباب پز های تولید باربیکیو سیگماکمپانی دارای چرخ بوده که سهولت جابجایی آن را امکان پذیر می نماید.
قیمت انواع باربیکیو
همانند که در لیست محصولات بالا مشاهده میکنید، باربیکیوها در قیمتهای متنوعی در بازار موجود هستند. احتمالا با دیدن قیمت برخی از باربیکیوها تعجب کنید چرا که باربیکیوهای درجه یک با استانداردهای بالا قیمت بالاتری نیز دارند. توجه کنید که مراکز فروش باربیکیو ارزان قیمت محصولات بیکیفیتتری نیز ارائه میدهند که در کوتاه مدت شما را از خریدتان پشیمان مینماید. این نوع باربیکیوها با توجه به کیفیت پایینشان زود خراب میشوند.
شما میتوانید برای استعلام قیمت بهترین باربیکیو گازی در تهران با شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما میتوانند با توجه به بودجه و نیازتان شما را راهنمایی کنند.
بهترین باربیکیو گازی در تهران
خرید باربیکیو معمولا بر حسب فاکتورهایی همچون نوع آن، تجهیزات، اندازه و قیمت تعیین میشود. از طرف دیگر عواملی مثل تولیدکننده محصول نیز در تصمیم شما تاثیرگذار است و شما برای یک خرید آگاهانه نیاز به شناخت برندهای مشهور تولید باربیکیو دارید.
سیگماکمپانی (سیگماکمپانی) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. سیگماکمپانی به عنوان بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش دهند.
شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست بالا مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو میتوانید از سایت سیگماکمپانی اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی سیگماکمپانی (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو میتوانید با شمارههای 02128429943 – 09122150154 تماس بگیرید.
مزایای خرید از باربیکیو سیگماکمپانی
سیگماکمپانی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان باربیکیو در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی پیش روی شما قرار میدهد. از طریق وبسایت سیگماکمپانی میتوانید قیمتهای روز انواع باربیکیو را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید.
در سایت سیگماکمپانی قبل از خرید میتوانید سایز، تجهیزات و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن را سفارش دهید. پشتیبانی از خرید یکی از اولین اولویتهای سیگماکمپانی بوده و از این رو 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا دو اصل مهم دیگری است که سیگماکمپانی به آنها پایبند است.
علاوه بر این شما به هنگام خرید باربیکیو از سیگماکمپانی محدود به محصولات بالا نیستید و میتوانید محصول موردنیاز خود را طبق سلیقهی خود سفارش دهید. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش باربیکیو با کارشناسان ما از طریق شمارههای 02128429943 – 09122150154 میتوانید در تماس باشید.
سوالات متداول
تفاوت باربیکیو گازی و بابیکیو ذغالی چیست؟
باربیکیوهای گازی برای کسانی به دنبال آشپزی سریع و راحتی هستند، گزینهی بهتری است چرا که این نوع باربیکیوها بسیار کارآمد و راحت میباشند. سهولت استفاده و سرعت آماده شدن این باربیکیوها باعث میشود که در کمتر از 10 دقیقه آشپزی را شروع کنید.
باربیکیوهای گازی این امکان را به شما میدهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید. چرا که گرما مستقیم و ثابت از شعلهها خارج میشود و به طور یکنواختتری میتوانید غذای خود را بپزید.
از طرف دیگر باربیکیوهای ذغالی را داریم که همیشه نتایج غذای آنها خوش مزهتر و خوش طعمتر میباشد. با این حال این نوع باربیکیوها نیز نیاز به زمان آمادهسازی بالایی دارند و همین میتواند مشکلساز باشد.
آیا میتوانیم از باربیکیو گازی به عنوان باربیکیو ذغالی استفاده کنیم؟
بله! برخی از باربیکیوهای گازی سیگماکمپانی دارای لوازم جانبی اختیاری هستند که امکان تبدیل باربیکیو گازی به ذغالی را فراهم میکنند. شما با خرید باربیکیو از سیگماکمپانی میتوانید به طور جداگانه باکس زغال را سفارش دهید که بر روی قسمت کباب پز قرار میگیرد و میتوانید به عنوان کباب پز ذغالی از آن استفاده کنید.
آیا باربیکیوهای ذغالی طعم بهتری نسبت به باربیکیوهای گازی دارند؟
تجربه نشان میدهد که باربیکیو ذغالی طعم بهتری نسبت به باربیکیو گازی دارد ولی با این حال برخی از مردم معتقدند که تفاوت طعم بین غذای پخته شده با گاز و زغال ناچیز است و در نهایت، انتخاب بین این دو یک امر کاملا شخصی است.
تمیز کردن کدام نوع باربیکیو راحتتر است؟
برای کسانی که عاشق گوشت کبابی هستند، باربیکیوها جزو داراییهای ارزشمند آنهاست. اما برای اینکه به مدت طولانی از باربیکیوی خود بتوانید لذت ببرید، باید به طور مداوم آن را تمیز کنید. فرقی نمیکند که نوع گازی یا ذغالی باربیکیو را انتخاب کردهاید، در هر صورت پس از استفاده باید به طور کامل آن را تمیز کنید زیرا که ذرات باقیمانده غذا میتوانند باعث زنگزدگی دستگاه شوند.
بهترین باربیکیو گازی در تهران کدام است؟
همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، همه چیز به اولویتهای خودتان باز میگردد و نمیتوان بهترین مدل را معرفی کرد. بدین منظور پیشنهاد میکنم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا با توجه به شرایطتان شما را برای خرید بهترین مدل باربیکیو گازی راهنمایی کنند.
بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران چیست؟
سیگماکمپانی (سیگماکمپانی) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. سیگماکمپانی فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش دهند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟