با گسترش تکنولوژی و فراگیری زندگی شهری، به مرور زمان جایگاه طبیعت در زندگی انسان کمرنگتر شد و جای خود را به آلودگی هوا و ترافیک داد. اگر این سبک زندگی پر استرس طاقت شما را بریده و به فکر این هستید که آرامش را به زندگی شهری خود بیاورید، آبنما میتواند گزینهای مناسب باشد. لحظهای تصور کنید؛ صدای جریان داشتن آب در آبنما میتواند لحظهای شما را از زندگی شهری دور کرده و آرامش طبیعت را به زندگیتان بازگرداند. اگر به دنبال آبنمایی متناسب با محیط زندگیتان هستید، بهتر است قبل از هر چیزی با آبنماها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید و علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص آبنماها، بهترین فروشگاه آبنما را برای خرید انتخاب کنید.
انواع آبنما
آبنما ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مناسب با فضای خاص طراحی و تولید شده اند:
آبنما باغی
امروزه بسیاری از شهروندان در آخر هفتهها و تعطیلات خود را در باغهای اطراف شهر به همراه خانوادهشان صرف استراحت و تفریح میکنند. بسیاری از این باغها فضای مناسبی برای نصب آبنما دارند که با نصب آبنما، زیبایی به باغ شما اضافه میشود. آبنما در باغها علاوه بر زیبایی، در روزهای گرم تابستان نیز نقش مهمی در خنک کردن هوای اطراف ایفا میکند.
آبنما سنگی
آبنمای سنگی یکی از پرفروشترین آبنماهای موجود در بازار است که بسیاری از مشتریان حتی برای استفاده در منزل شخصی خود نیز آن را خریداری میکنند. آبنمای سنگی در اندازهها و طرحهای مختلفی در فروشگاه سیگما برای فروش موجود است، که هرکدام برای فضاهای خاصی طراحی شدهاند. آبنمای سنگی خانگی را میتوان در محیط داخلی خانه نیز استفاده کرد و این آبنما جلوه ویژهای به محیط منزل شما میبخشد.
آبنما دیواری
آبنمای دیواری مناسب برای باغها و تالارهای عروسی میباشد. جلوه زیبایی این آبنمای دیواری، به محوطه منزل، باغ، یا تالار شما افزوده و صدای دلنشین آب آرامبخش خواهد داشت، همچنین به افکار و احساسات مهمانان یک لمسی خاص از آرامش و زیبایی میبخشد.
جهت استعلام قیمت لطفا با شماره 09028414932 تماس حاصل فرمائید.

آبنما چه کاربردی دارد؟
وقتی بحث انتخاب آبنما و معیارهای آن مطرح میشود، خرید و فروش آبنما تقریبا آخرین بخش کار به نظر میرسد. پس اصلا عجله نکنید و قبل از هر چیزی با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در زمینه آبنماها کامل کنید؛ در ادامه میتوانید نگاهی بر فروشگاه آبنما در تهران داشته باشید. احتمالا مانند هر کس دیگری با آبنما و کلیت آن آشنا هستید، اما بد نیست بدانید که کاربرد این محصول، تنها در ایجاد فضای زیبا و آرامشبخش محدود نمیشود.
آبنما نه تنها حس و روحیهتان را تغییر میدهد، بلکه تهویه مطبوع برای داخل خانه هم به ارمغان میآرود. شما با استفاده از این محصول در دکوراسیون داخلی، میتوانید تناسب دما را در خانه حفظ کرده و برای همیشه از هوایی تازه برخوردار شوید. در محیطهای گرم و خشکی که هوا فاقد رطوبت کافی است، به کار بردن آبنمای خانگی میتواند تاثیری خارقالعاده داشته باشد. در کنار این عوامل، این محصول میتواند ارزش مالی ملک شما را افزایش داده و نوعی سرمایهگذاری منطقی به شمار رود. در بخشهای بعدی بیشتر با نکات مربوط به خرید آبنما آشنا میشویم و نگاهی بر فروش نازل فواره و دیگر تجهیزات آن خواهیم داشت؛ پس با ما همراه باشید.
راهنما خرید و فروش آبنما
همانطور که اشاره شد، شما قبل از مراجعه به فروشگاه آبنما، باید محصول متناسب با شرایط خود را پیدا و خریداری کنید؛ اما چه معیارهایی برای خرید آبنما وجود دارند؟ در هنگام خرید فواره به چه نکاتی باید دقت کنیم؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید، در ادامه این بخش با ما همراه باشید.
برخورداری از صدا ریزش آب مناسب
دلیل اصلی خرید یک آبنما، زیبایی منحصربهفرد و برخورداری از صدای دلنشین است. بر اساس علم روانشناسی، شنیدن صدای آب نه تنها باعث کاهش استرس شده، بلکه هیجانات منفی در انسان را هم تحت تاثیر قرار میدهد. از همین رو، قبل از هر چیزی، به میزان صدای آب و حرکت مداوم آن دقت کنید.
بررسی میزان صدای پمپ آب
با وجود نکات مثبت فراوان، قسمت تلخ و جداییناپذیر آبنماها، صدای اذیتکننده پمپ آب آن است. موتور پمپ، بخش اصلی یک فواره به شمار میرود و که در صورت نبود آن، حرکت و چرخش آب قطع شده و آبنما کاربرد خود را از دست میدهد؛ از همین رو در هنگام خرید، باید به میزان صدای موتور پمپ دقت کرده و محصولی با کمترین صدا را انتخاب کنید. اگر قصد دارید که با جمعآوری تجهیزات، آبنمای خاص خود را راهاندازی کنید، موتور پمپ مورد نیاز را از فروشگاه آبنما معتبری خریداری کنید.

قابلیت شستشو و تعمیر ساده
از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام انتخاب آبنما، برخوردار بودن آن از قابلیت شستشو و تعمیر آسان است. در گذر زمان حتی بهترین آبنماها هم با آلودگی همراه شده و نیاز به شستشو و جرمگیری دارند. در صورت خرید محصولی ساده و کاربردی، میتوانید به راحتی سالی یک بار آن را با مواد پاککننده شستشو دهید و از هزینه شستشوی آن خلاص شوید. تعمیر آبنما معمولا فعالیتی تخصصی به شمار میرود، اما با این وجود محصولی که از دسترسی آسانتری برخوردار باشد، به عنوان گزینه بهتری شناخته میشود.
متناسب با هارمونی دکوراسیون داخلی یا خارجی
همانطور که در بخشهای قبلی اشاره شد، آبنماها بخشی از دکوراسیون داخلی یا خارجی سازه را تشکیل داده و باعث زیبایی محیط میشوند؛ از همین رو باید در تناسب فواره با محیط زندگیتان دقت کرده و محصولی دلچسب به فضا را انتخاب کنید؛ برای این کار کافی است که آبنما مدنظرتان در رنگ، مدل و جنس، با محیط اطراف هارمونی باشد و ترکیب زیبایی را به وجود آورد. در فروشگاه آبنما سیگما، محصولاتی با عنوان فروش آبنمای مدرن قرار داده شده که با بررسی آنها، میتوانید از محصولاتی با قیمت باور نکردنی برخوردار شوید.
وجود فیلتراسیون در آبنما
تشکیل رسوب در آبنما تقریبا امری طبیعی و چشمگیر به شمار میرود. بهطور کلی وجود جریان آب به صورت مداوم، امکان تشکیل رسوب را بالا میبرد؛ بهخصوص اگر املاح آب ورود زیاد باشد. در صورتی که آبنمایی که شما انتخاب کردهاید به فیلتراسیون مجهز نباشد، نمیتواند از ورود رسوبات به داخل موتور جلوگیری کند؛ این عامل در گذر زمان ممکن است عوارضی ماننند فرسودگی و زنگ زدن موتور را به همراه داشته باشد. از همین رو، تصفیهکننده آب یا فیلتراسیون را جدی بگیرید و حتما وجود آن را در معیارهای خود لحاظ کنید.
برخورداری از مقاومت مناسب در برابر ضربه و فشار
هنگامی که محصولات فروشگاه آبنما را بررسی میکنید، دیگر معیاری که باید به آن توجه کنید، مقاومت محصول و متریال به کار رفته در آن است. همانطور که میدانید، آبنماها از آن دسته وسایلی نیستند که هر ساله نیاز به تعویض داشته باشند؛ از همین رو وجود کیفیت نسبی متریال و مقاومت آن در برابر ضربه و فشار میتواند عاملی مهم به شمار رود. اگر قصد دارید که آبنما مدنظرتان را در مکانهای پرتردد مانند لابی یا راهرو قرار دهید، ترجیحا از آبنماهایی با جنسهای حساس به خصوص شیشهای دوری کنید؛ تنها ضربهای کوچک به فواره جذابتان، میتواند باعث نابودی آبنما و از دست رفتن سرمایهتان شود.

با فروشگاه آبنما سیگما، پشیمانی را دور بریزید
مدتی پیش بود که شرکت فنی مهندسی سیگما، فعالیت خود را به عنوان یک تولیدکننده و فروشگاه آبنما آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی به شهرت برسد. این برند که فعالیت خود را با هدف خدمترسانی آغاز کرده بود، به پاس ارائه محصولات با کیفیت و ماندگار، توانست جایگاه مناسبی در میان مخاطبان خود پیدا کند. اگر با این وجود همچنان به سیگما باور ندارید، به شما پیشنهاد میکنیم که گذری در میان محصولات آن داشته و با تنوع گسترده کالای آن آشنا شوید. محصولات این برند تنها به آبنما محدود نشده و دیگر محصولات ویلایی و تجهیزاتی مانند فروش نازل آبنما هم در آن انجام میشود. اما از محصولات و اعتبار برند سیگما که بگذریم؛ این فروشگاه دیگر چه چیزی برای ارائه دارد؟ برای گرفتن جواب این سوال، بخش بعدی را از دست ندهید.
جهت استعلام قیمت لطفا با شماره 09028414932 تماس حاصل فرمائید.
چرا باید فروشگاه آبنما سیگما را انتخاب کنیم؟
با وجود فروشگاه آبنما فراوان در سراسر کشور، این سوال مطرح میشود که چرا باید از برند سیگما استفاده کنیم؟ در جواب این سوال باید اشاره کرد که سیگما به عنوان یک شرکت فنی مهندسی امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که رد کردن آن کار آسانی نیست. شما با ثبت سفارش از این فروشگاه، از اولین خدماتی که برخوردار میشوید، تحویل فوری محصول است. در شهرهای تهران، مشهد و اهواز که دارای نمایندگی فعال سیگما هستند، سفارشها در کمتر از یک ساعت تحویل داده خواهند شد. همچنین هزینه ارسال در شهرهایی که از نمایندگی فعال برخوردارند، رایگان است. بهطور کلی در فروشگاه سیگما، ارتباط با مشتری بعد از خرید به پایان نخواهد رسید، بلکه شروعی برای خدمترسانی مستمر خواهد بود. اگر همچنان در انتخاب خود تردید دارید، با برقراری ارتباط با شرکت سیگما، از مشاوره رایگان برخوردار شده و با پروسه کار این شرکت آشنا شوید. پس نگرانی را دور ریخته و همین حالا اقدام کنید.
در پایان
به عنوان جمعبندی نهایی بیاید مروری بر نکاتی که در این مطلب به آنها پرداختیم، داشته باشیم؛ ما با کاربرد آبنماها آشنا شدیم و نکات مناسبی در خصوص خرید آنها کسب کردیم؛ همچنین در ادامه نگاهی بر پلتفرم سیگما، یکی از بهترین فروشگاه آبنما در مشهد و دیگر شهرها داشتیم. همانطور که متوجه شدید این پلتفرم در کنار فروش آبنما به فروش تجهیزات آبنما هم پرداخته و میتواند در زمینههای دکوراسیونی دیگر هم موثر باشد.
در کلام آخر هم باید مجددا اشاره کنیم که آبنماها از آن دسته وسایلی نیستند که در هر سال نیاز به تعویض داشته باشند. از همین رو شما برای خرید یک آبنما، باید عوامل فراوانی مانند، کارایی، هزینه، کیفیت و … را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ پس همین حالا با مراجعه به بخش محصولات سیگما، اطلاعات خود را تکمیل کرده و خریدی معقول را پشت سر بگذارید. امیدواریم که مطالب گفته شده تاثیرگذار واقع شده و در تصمیمگیری شما مفید عمل کرده باشد. اگر موضوعی در خصوص فروش فواره آبنما ذهنتان را درگیر کرده، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
نازل به عنوان عضو اصلی هر پروژه آبنما می باشد. تمامی نازل ها بسته به شکل و نحوه خروجی، شکل پرتاب و جهت آب متفاونی دارند و درواقع نازل ها اتصالاتی هستند که با اتصال آنها به پمپ و یا لوله های تغذیه ، نمایش خیره کننده ای را در حوضچه ها، دریاچه ها یا به عنوان آبنماهای مستقل ایجاد می کنند.
تفاوت ظاهری تمام پروژه های آبنما در استفاده از نوع نازل بکار رفته در آن پروژه می باشد.فرقی نمیکند که یک آبنمای ساده خانگی باشد یا یک پروژه آبنما هارمونیک و یا موزیکال بزرگ ؛ در تمامی آنها نازل جزئی جدایی ناپذیر آن پروژه به شمار می رود . اما تفاوت اصلی در نازل ها جنس نازل و شکل خروجی آن است ، به این معنی که طرح خروجی نازل در نهایت منجر به شکلی منحصربفرد از آب می شود.
جهت استعلام قیمت لطفا با شماره 09028414932 تماس حاصل فرمائید.
جنس نازل های آبنما
نازل ها عموما از دو آلیاژ استیل ضد زنگ مانند 304 و برنج و برنز تولید می شوند . البته اخیرا از پلاستیک فشرده مانند پلی اتیلن و تفلن نیز استفاده می شود. استیل ضد زنگ بهترین ماده برای ساخت فواره آبنما می باشد .استحکام بالا و عدم فرسایش ان در برابر فشار بالای آب عمر فواره را زیاد می کند
طول عمر نازل های آبنما
در صورتی که نازل مورد نظر از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشد می توان گفت سالیان سال از تعویض آن آسوده خواهید بود. نازل هایی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی و رسوب گیری مقاوم تر باشند طول عمر بیشتری دارند.
پرفروش ترین نازل های آبنما
استفاده از نازل آبنما امری کاملا سلیقه ای و بر طبق نیاز مشتری می باشد. اما برخی از مدلها و انواع نازل ها طرفداران بیشتری نسبت به سایر موارد دارد. طبیعتا مدلهای امروزی و جدید پر فروش تر از مدلهای عمومی و قدیمی تر دارند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟