آباژور و خرید آن یا چراغ روشنایی از جمله مواردی است که امروزه حائز اهمیت است. این وسیله علاوه بر ایجاد نور و روشنایی، بیشتر جنبه ی تزئینی و زیبایی دارد. آباژور یک محصول کاملا کاربردی و محبوب در میان مردم می باشد. اگر به دنبال یک تزئینی لوکس و پر کاربرد هستید، بهترین گزینه، استفاده از این کالا در محیط تان می باشد. فروشگاه اینترنتی مثلث دکور با عقد قرارداد با کارخانه های معتبر یکی از عرضه کنندگان این کالا در شاخه نور و رشنایی است. در بخش فروشگاهی وبسایت ما انواع آباژور چوبی،آباژور فلزی، دیواری، رومیزی، ایستاده،رزین،سرامیکی،سنگی،پلی استر،برنز و… موجود می باشد. لذا افراد میتوانند از هر نقطه ای که بخواهند، آباژور و خرید آن را به صورت اینترنتی انجام دهند. از این کالا به عنوان مکمل در کنار انواع لوازم نور و روشنایی همچون لوستر نیز یاد می شود.

انواع آباژور
امروزه به دلیل تقاضای بالای مردم انواع آباژور در طرح ها و متریال های متنوعی تولید و پخش می شود. لذا افراد امروزه در زمان خرید کالاهای تزئینی و دکوری حق انتخاب بیشتری نسبت به ایام قدیم دارند. به طور کلی انواع آباژور در چهار دسته یا شکل مختلف در بازار موجود است.رومیزی،ایستاده،سقفی و دیواری نام های آن می باشد. اجزای انواع این محصول از پایه، لامپ، کلید خاموش و روشن کردن لامپ و شید (کلاهک) تشکیل شده است. در واقع بیش از ۸۰ درصد از جنبه ی زیبایی و دکوری این وسیله مربوط به کلاهک آن است. تولیدکنندگان انواع آباژور را در شکل ها و با استفاده از مدل های جدید و متنوعی تولید می نمایند. این کالا همچنین در سبک های مدرن و سلطنتی نیز با تنوع کالایی بالایی ساخته می شود.

آباژور چوبی
آباژور چوبی معمولا از چوب درخت بامبو تهیه می شود. بدون شک یک وسیله ی منحصر به فرد برای نورپردازی و دیزاین خانه ها، این کالا می باشد. جدا از زیبایی ای که محصول آباژور چوبی دارد، لحاظ مواد طبیعی در یک محیط خیلی مهم است که منجر به حس طراوت و آرامش بیشتر در فضا می شود. این کالا در سبک کلاسیک و مدرن طراحی و عرضه می شود. لذا افراد در زمان خریدشان میتوانند با توجه به نوع چیدمان خود، آباژور چوبی مورد نظرشان را تهیه کنند.

آباژور فلزی
با دوام ترین وسیله ی نور و روشنایی در سال های اخیر، آباژور فلزی بوده است. میتوان گفت این وسیله یک نوع لوستر سیار و یا چراغ کلاهدار است. امروزه به این نام مشهور شده است. اولین کالای فلزی و اولین چراغ خواب، در شهر زیبای پاریس ابداع و استفاده شده بود. پس از گذشت سالیان زیاد از خلق آن، همچنان یکی از کالاهای پرطرفدار در میان مردم میباشد. طول عمر محصول آباژور فلزی بسیار زیاد است. همچنین به دلیل کیفیت بالای متریال آن، قابل شست و شو می باشد. در مثلث دکور میتوانید انواع آباژور فلزی شیک و جدید را مشاهده کنید.

آباژور ایستاده مدرن
در همه ی خانه های امروزی استفاده از آباژور ایستاده مدرن در پذیرایی ها بسیار زیاد شده است. چراغ خواب نام برده شده در خانه هایی که با سبک مدرن طراحی شده اند، کارایی دارد.

آباژور ایستاده فلزی
آباژور ایستاده فلزی شکوه و عظمت خاصی را برای یک محیط به ارمغان میآورد. این کالا دارای رنگ های متنوعی همانند: مشکی،سفید،قرمز و… می باشد. کارشناسان فروشگاه اینترنتی مثلث دکور انواع چراغ ایستاده فلزی را به مشتریان خود توصیه می کند.

خرید اینترنتی آباژور
امروزه بخاطر افزایش چشمگیر فروشگاه های مجازی خرید اینترنتی آباژور بسیار زیاد شده است. تهیه ی محصولات دکوراسیون داخلی از اینترنت بسیار آسان می باشد. در هنگام خرید اینترنتی آباژور سرعت دریافت کالاها نیز مناسب می باشد.

خرید آباژور جدید
جهت خرید آباژور جدید محصولات فروشگاه اینترنتی مثلث دکور را بررسی کنید. کارشناسان ما محصولات شیک و زیبایی را آماده نموده اند. اباژور یک وسیله ی تزئینی می باشد که استفاده از آن محیط ها را زیبا و آرامش بخش می نماید.

قیمت آباژور رومیزی
قیمت آباژور رومیزی نسبت به محصول ایستاده متفاوت می باشد. این نوع به دلیل ارتفاع کمی که دارد، قیمتش از مدل ایستاده پایین تر است. همچنین قیمت آباژور رومیزی با توجه به نوع متریال کلاهک و پایه ی آن تغییر می کند.

شکل آباژور کریستالی
شکل آباژور کریستالی همانند سایر محصولات اما با اندکی تفاوت است. این کالا می تواند با پایه های چوبی و فلزی و نوع های مختلف کلاهک ساخته شود. تنها وجه تمایز این مدل آباژور، آویزهای کریستالی از شید می باشد.

آباژور فانتزی و انواع آن
آباژور فانتزی و انواع آن با تنوع گوناگونی تولید و عرضه می گردد. استفاده از این محصول در محیط ها، تداعی بخش سبک مدرن می باشد. به همین خاطر آباژور فانتزی امروزه طرفداران زیادی دارد.

آباژور کنار سالنی چوبی
آباژور کنار سالنی چوبی زیبایی چشم نوازی را برای پذیرایی و نشیمن خانه ها به ارمغان می آورد. به طور کلی متریال چوب حس و حال ویژه و خوبی را به یک فضا می دهد. آباژور کنار سالنی چوبی با تمامی وسایل دکوری دیگر در فضاهای مسکونی قابل تطبیق است.

اباژور مثلث دکور
صفحه ی فروشگاهی اباژور مثلث دکور بسیار پر بازدید است. در این بخش محصولات متنوعی از جمله متریال چوبی،کریستالی،فلزی و مدل های ایستاده،رومیزی و کنار سالنی موجود می باشد. اباژور وسیله ای زیبا و جذاب برای نوردهی به هر محیط خلق شده است.

بازار آباژور
بازار آباژور در مثلث دکور با انواع متنوعی از کالاها تامین شده است. بخاطر توجه مردم به محیط زندگی و کارشان، محصول مورد نظر مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. به همین سبب کارشناسان ما بازار آباژور را در این صفحه برای علاقه مندان فراهم می کنند.

شکل ظاهری آباژور کلاسیک
شکل ظاهری آباژور کلاسیک همانند مدل سلطنتی است. این نوع محصول به کمک متریال چوبی و فلزی ساخته می شود. آباژور کلاسیک زیبایی بخش محیط هر خانه است. وجود این کالای لوکس شکوه و عظمت زیادی را برای یک مکان به همراه دارد.

فروشگاه آباژور در اینترنت
مثلث دکور بزرگترین و به روزترین فروشگاه آباژور در اینترنت می باشد. انواع گوناگونی از محصولات دکوری نور و روشنایی در این مرکز موجود است. در مثلث دکور انواع آباژور فلزی،چوبی،کریستالی،رومیزی و ایستاده به فروش می رسد. در این فروشگاه اینترنتی قیمت کالاها بسیار مناسب و منصفانه است.

آباژور رومیزی
آباژور رومیزی در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی انواع پاتختی ها، انواع میز تلفن و کنسول می توان این کالا را قرار داد. آباژور رومیزی دارای تنوع رنگ و متریال بسیار بالایی است. همچنین این تزئینی زیبا و جذاب در اشکال گوناگونی تولید می شود.

خرید آباژور لوکس
زیبایی بیشتر و با شکوه شدن محیط مان با خرید آباژور لوکس ایجاد می گردد. امروزه افراد جذب کالاهای شیک و به اصلاح عامیانه لاکچری می شوند. خرید آباژور لوکس برای تکمیل شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، الزامی است.

آباژور خمیده
آباژور خمیده یکی از محصولات مدرن و به روز می باشد. کالایی زیبا و در عین حال کاربردی که برای استفاده در منازل مسکونی ابداع شد. آباژور خمیده بی شک محیط هر خانه را پر انرژی و روشن می نماید. مدل ذکر شده با استفاده از انواع متریال تولید و روانه ی بازار می شود.

آباژور شیک و جذاب
متخصصین فروش مثلث دکور انواع آباژور شیک و جذاب را در قسمت فروشگاهی این وبسایت قرار داده اند. لحاظ کیفیت و طرح های نوآورانه در زمان تولید، منجر به زیبایی بیشتر محصولات می شوند. آباژور شیک و جذاب می تواند موجب تکامل چینش محصولات دکوراسیون داخلی شود.

آباژور پایه بلند
بهترین و مناسب ترین گزینه برای دکوراسیون کنار سالن پذیرایی منازل مسکونی، آباژور پایه بلند است. ارتفاع کالای فوق بین ۱۰۰ الی ۱۴۰ سانتی متر می باشد. آباژور پایه بلند یک وسیله ی لوکس و کاربردی برای زیبایی بخشیدن به هر محیط است. بخاطر خرید زیاد مردم، تنوع تولید این کالا هر ساله افزایش می یابد.

نکات مهم در زمان خرید آباژور
در این بخش به نکات مهم در زمان خرید آباژور می پردازیم. ابتدا به سبک و رنگ بندی وسایل دکوراسیون داخلی محیط مان توجه می کنیم. در مرحله ی بعدی محصولی را با توجه به نکته ی اول انتخاب می کنیم. کالای مورد نظر را از نظر کیفیت و زیبایی آن مورد بررسی قرار می دهیم. با رعایت موارد بالا نکات مهم در زمان خرید آباژور را انجاده می دهیم. بدین ترتیب با استفاده از روش های بالا با خیالی آسوده محصول متناسب با فضای خودمان را تهیه می کنیم.

تفاوت آباژور ایستاده و رومیزی
تنها تفاوت آباژور رومیزی و ایستاده در مکان بهره وری از آن ها می باشد. هر در نوع در متریال های گوناگون و در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. آباژور ایستاده بیشتر در مکان هایی با ابعاد وسیع استفاده می گردد. اما مدل رومیزی بر روی انواع میزها قرار می گیرد. تفاوت دیگری که بین آباژور ایستاده و رومیزی است، ارتفاع آن ها می باشد.

آباژور چند کاربرد دارد؟
آباژور چند کاربرد دارد؟ سوال بسیار جالبی می باشد. این کالا در ابتدای پیدایش خود، فقط به عنوان یک چراغ روشنایی مورد استفاده قرار می گرفت. اما با گذشت زمان، آباژور هم به عنوان منبع نور و هم به یک دکوری جذاب و ضروری محیط ها بدل شد. در ابتدا این کالا فقط به صورت فلزی تولید می شد، پس از افزایش طرفداران زیاد این وسیله در مدل های متنوعی طراحی و ارائه گردید.

ویژگی های یک آباژور خوب
در این بخش از مثلث دکور به ویژگی های یک آباژور خوب می پردازیم. این کالا با هر متریالی که تولید شود، میبایست دارای کیفیت مطلوب و مناسبی باشد. در هنگام خرید، رنگ آباژور درست بسیار حائز اهینت است. این یعنی ظاهر کالا باید با سایر محصولات یک محیط همخوانی داشته باشند. نکته ی آخر اینکه، یک آباژور خوب حتما قابلیت نوردهی آرامش بخش را داشته باشد.

آباژور یک تزئینی جذاب برای منازل
امروزه آباژور یک تزئینی جذاب برای منازل مسکونی است. این محصول یک دکوری بسیار موثر به منظور زیبا شدن یک محیط می باشد. امروزه شاهد اعمال هنرهای بصری در هنگام تولید محصولات دکوراسیون داخلی و بخصوص آباژور هستیم. اجرا کردن رنگ ها و طرح های نقاشی خلاقانه، سبب جذابیت این کالا شده است.

چند مدل آباژور وجود دارد؟
شاید در هنگام خرید محصولات نور و روشنایی از خودتان بپرسید، چند مدل آباژور وجود دارد؟ به طور کلی اکنون این کالا به دو دسته ی اصلی ایستاده و رومیزی تقسیم می گردد. اما اگر بخواهیم مدل های متنوع آباژور را بررسی نمائیم، این کالا در چند نوع مختلف در متریال های چوبی، فلزی و کریستالی تولید می شود.

آباژور اتاق خواب
برای انتخاب آباژور اتاق خواب، می توانیم از مدل رومیزی و یا ایستاده استفاده کنیم. این منبع زیبای نور، وسیله ای برای زینت بخشیدن به هر محیط است. آباژور اتاق خواب میبایست حس آرامش را درون افراد داخل اتاق ایجاد نماید. از ویژگی های مشهور این نوع چراغ خواب می توان به نور دهی ملایم آن اشاره کرد.

تاثیر آباژور بر روحیه ی هر فرد
تاثیر آباژور بر روحیه ی هر فرد به طور چشمگیری دیده می شود. نور ملایم این وسیله سبب دریافت حس آرامش از محیط می گردد. بخاطر همین موضوع افرادی که اهل مطالعه هستند، در زمان خواندن کتاب آباژور را روشن می کنند. همچنین زیبایی این محصول نیز سبب افزایش انرژی مثبت هر فرد می شود.

آباژور ارزان قیمت
اگر به دنبال آباژور ارزان قیمت هستید، کافی است محصولات فروشگاه اینترنتی مثلث دکور را مشاهده نمائید. در این مرکز ۳ تیپ محصول وجود دارد. در مثلث دکور تمامی محصولات آباژور در سه درجه دسته بندی قیمتی موجود می باشند. نکته ی حائز اهمیت این که همه ی محصولات این مرکز در مقایسه با سایر فروشگاه های فیزیکی، دارای قیمت مناسب و خوبی هستند.

صرفه جویی در مصرف برق با آباژور
صرفه جویی در مصرف برق با آباژور بسیار زیاد می شود. یکی از دلایل مهمی که افراد از این وسیله استفاده می کنند، همین نکته است. لذا ما در هنگام بهره بردن از این کالا به عنوان یک منبع نور الهام بخش، موجب کاهش هزینه های برق نیز می شویم. در فروشگاه دکوراسیون داخلی مثلث دکور مدل های گوناگونی از آباژورها جهت خرید وجود دارند.

آباژور یک منبع نور الهام بخش
قطعا می توان گفت: آباژور یک منبع نور الهام بخش برای هر فرد می باشد. داشتن حال خوب و آرامش یکی از اهداف انسان ها است. با انجام کارها در کنار یک نور ملایم و زیبا همچون آباژور، این مهم عملی می شود. ما می توانیم میزان شدت نور این وسیله را با توجه به نیازمان کم یا زیاد کنیم.

تنوع آباژور در مثلث دکور
تنوع آباژور در مثلث دکور به تازگی بسیار زیاد شده است. در این فروشگاه ابتدا به ساکن فقط مدل های فلزی وجود داشتند. اکنون تمامی مدل های آباژور فلزی،چوبی، ایستاده و… با جنس های مختلف در این مرکز عرضه می شود. بدون شک این کالا امروزه محبوب ترین دکوری و منبع الهام بخش و آرامش بخش نور در میان مردم است.
آباژور چوبی ایستاده
آباژور چوبی ایستاده یکی از شیک ترین و جذاب ترین دکوری ها است. این محصول قابلیت حضور در فضاهای مدرن و سنتی را دارا می باشد. تولید این وسیله با استفاده از چوب، زیبایی منحصر به فردی را برای آباژور چوبی ایستاده به ارمغان می آورد. در مثلث دکور بیش از ۴۰ مدل چراغ خواب چوبی وجود دارد.
جدیدترین نوع آباژور کدام مدل است؟
جدیدترین نوع آباژور طرح شیشه ای است که امروزه در خانه ها آن را مشاهده می کنیم. پایه ی آباژور شیشه ای از جنس شیشه تولید می شود و کلاهک آن متغیر است. این نوع چراغ روشنایی در رنگ های سبز، صورتی، بنفش، زرد، قرمز و آبی تولید می شود.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟