بیلبورد ها به بهترین وجه به عنوان پوسترهای بزرگ توصیف می شوند. از بیلبوردها برای تبلیغ کالاها و خدمات استفاده می شود. در طراحی بیلبورد تبلیغاتی باید به نکات زیر توجه کرد.
- تبلیغ کنندگان برای نمایش پیام خود در فضاهای بزرگ تبلیغاتی در فضای باز هزینه پرداخت کرده اند. هدف بیلبورد تبلیغاتی جلب توجه عابران پیاده و رانندگانی است که به طور مرتب از کنار آنها عبور می کنند.
- تبلیغات بیلبورد از چاپ بزرگ استفاده می کند. پیام را باید در چند ثانیه خواند و فهمید. بنابراین، تبلیغکنندگان اغلب شامل تصاویری میشوند که احساسات را برمیانگیزد.
- هدف از تبلیغات بیلبورد بازاریابی یک شرکت، یک برند، یک محصول، یک خدمات، یک رویداد خاص یا یک کمپین است.
-
همه ما تعداد بی شماری بیلبورد را دیده ایم که به خاطر نمی آوریم. در حالی که به نظر میرسد هیچ کمبودی در بیلبوردهای بدون الهام وجود ندارد، فرصتهای زیادی برای کسبوکارها برای ایجاد طرحهای بیلبورد وجود دارد. البته، طراحی استراتژیک یک بیلبورد کار آسانی نیست، زمانی که شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه دیگران را با یک تبلیغ جالب و به یاد ماندنی جلب کنید.
-
پیام خود را شفاف کنید
به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، باید مطمئن شوید که طراحی بیلبورد تبلیغاتی شما دارای یک پیام واضح است – هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت مجازی.
اول از همه، بیلبورد شما باید خوانا باشد. اگر مردم نتوانند به راحتی آن را بخوانند، احتمالاً اصلاً آن را نخواهند خواند.
دوم، پیام بازاریابی شما باید منطقی باشد و به راحتی قابل درک باشد. در حالی که ارسال یک پیام مرموز می تواند سرگرم کننده باشد، اما اگر مردم ندانند منظور شما چیست، ممکن است زحمت پیدا کردن آن را نداشته باشند.
-
توضیح کمتر
هر چه کمتر بگویید بهتر است. به حدی که در برخی موارد بهترین طرح های بیلبورد تبلیغاتی اصلا چیزی نمی گوید. یک عکس می تواند خیلی بیشتر از کلمات بیان کند، بنابراین اجازه دهید بیلبورد شما خودش صحبت کند. علاوه بر موثرتر بودن، در مقایسه با بیلبوردهای کنار جادهها که چشم رانندگان را بیش از حد طولانی از جاده دور میکنند، ایمنتر است.
-
نیازهای مخاطبان خود را برآورده کنید
در مقایسه با تبلیغات دیجیتال، ممکن است به نظر برسد که تبلیغات در فضای باز فاقد هدف گذاری مخاطبین است. و اگرچه گزینه های هدف گیری بسیار کمتری وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که باید بر اساس مکان تبلیغ خود به افرادی که به آنها دسترسی دارید نادیده بگیرید
-
از داده زنده استفاده کنید
با استفاده از داده زنده، برای جالبتر کردن طراحی بیلبورد خود – و همچنین مفیدتر – دادههای بیدرنگ اضافه کنید. راههای زیادی وجود دارد که کسبوکارها میتوانند این کار را انجام دهند، از شمارش معکوس تا یک رویداد بزرگ، امتیازات فعلی یک بازی بزرگ، یا زمان انتظار اتاق اورژانس تا رتبهبندیهای فعلی کیفیت هوا یا حتی شمارش گردهها در هوا.
اگر اعداد ساده ای وجود دارد که به طور مداوم در رابطه با کسب و کار شما و آنچه که تبلیغ می کنید در حال تغییر هستند، یک فید داده زنده ارزش بررسی دارد.
-
فراتر از بیلبورد بروید
طراحی بیلبورد خود را به خود فضای بیلبورد محدود نکنید. رفتن به خارج از خطوط و ترکیب عناصر اضافی را در نظر بگیرید.
-
با بیلبوردها به عابران پیاده برسید
همه بیلبوردها در کنار بزرگراه نیستند. همچنین میتوانید از تبلیغات بیرونی در مکانهای مختلف، از ایستگاههای اتوبوس و ایستگاههای مترو گرفته تا کنارههای دیوارها یا چراغهای خیابانی استفاده کنید. در نظر بگیرید که میخواهید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید و چقدر زمان صرف تماشای آگهی شما میکنند.
به عنوان مثال، شخصی در مترو زمان بیشتری برای نشستن و خواندن آگهی شما خواهد داشت، در حالی که اتومبیل هایی که در بزرگراه رانندگی می کنند فقط چند ثانیه زمان خواهند داشت.
-
جالب و با برند بمانید
مانند هر شکلی از تبلیغات، شما باید در برند و به روشی جالب بمانید.
-
محیط طبیعی را بگنجانید
نه تنها با نگاه کردن به طرح از منظر فضای تبلیغاتی موجود، بلکه چگونه می توانید از عناصر اطراف نیز استفاده کنید، موقعیت تبلیغات را به صورت استراتژیک بررسی کنید. این نمونه طراحی نه تنها چشم نواز است، بلکه در واقع فضای تبلیغاتی را با استفاده از خورشید برای نمایش تبلیغات خود بر روی زمین اضافه می کند.
-
طراحی بیلبورد تبلیغاتی برای دیدگاه های مختلف
مهم نیست که چه نوع بیلبورد یا تبلیغات فضای باز را انتخاب می کنید، مردم آن را از زوایای مختلف و در نتیجه، دیدگاه های متفاوتی می بینند. این به شما به عنوان تبلیغکننده این فرصت را میدهد تا داستانهای متفاوتی را از هر نقطه نظر بسازید.
این می تواند بیلبورد را قادر سازد تا همانطور که مردم آن را از زوایای مختلف می بینند، تکامل یابد و در مقابل، داستانی را تعریف کند.
-
هر دو شکل و عملکرد را در خود بگنجانید
بهترین طرح ها شامل فرم و عملکرد می شود. اگر طراحی بیلبورد شما واقعاً هدف دیگری فراتر از به اشتراک گذاشتن یک پیام بازاریابی داشته باشد، چه؟ شاید بیلبورد شما بتواند با ارائه چیزی مفید به مردم از سر و صدا عبور کند – در حالت ایده آل، چیزی که در آن برند شما را تقویت کند.
-
آن را سرگرم کننده کنید
-
با انتزاع خلاق شوید
همیشه به آنچه می گویید نیست، بلکه به چیزی که نمی گویید مربوط می شود. در برخی موارد، طراحی بیلبوردهایی که بیشترین تاثیر را دارند، آنهایی هستند که از قدرت انتزاع استفاده می کنند.
-
طراحی بیلبورد تبلیغاتی را با دیجیتال شدن بهینه کنید
بسیاری از کسب و کارها از بیلبوردهای دیجیتالی به عنوان نوعی آگاهی از برند مدرن و کم هزینه استفاده می کنند. با این حال، بیلبوردها به طور سنتی دارای اشکال (عمده) عدم توانایی بهینه سازی آسان هستند. با طراحی بیلبوردهای دیجیتال، تبلیغات شما می تواند کم هزینه، تعمیر و نگهداری باشد و به راحتی تغییر و بهینه شود. به این ترتیب، پیام و طرح شما می تواند در طول زمان برای دستیابی بهتر به مخاطبان بهینه شود.
-
از مرحله فروش بگذرید
بهترین پیامهای بازاریابی نه تنها به مردم میگویند که چه میخواهند، بلکه باعث میشوند مردم آنچه را که ارائه میدهند بخواهند. در حالی که ممکن است به نظر می رسد مانند یک چرخش زبان، خبر خوب این است که در واقع یک استراتژی نسبتا ساده است.
بهتر از همه، این کار همچنین به بیلبورد شما کمک می کند که فروش کمتری داشته باشد، که از نظر روانی ممکن است به مردم کمک کند که برند شما را مثبت تر ببینند.
-
با افراد محلی ارتباط برقرار کنید
یک نکته عالی برای طراحی بیلبورد که باید در نظر داشته باشید این است که بیلبوردهای خود را در موقعیت مکانی خود سفارشی کنید. شرکت های ملی ممکن است تمایل داشته باشند که یک یا دو طرح بیلبورد ایجاد کنند تا در سراسر کشور قرار دهند.
با این حال، اگر طرح های خود را با مناطق محلی تطبیق دهید، پیام شما بیشتر طنین انداز می شود. به این ترتیب می توانید به طور مؤثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید که در مقابل آن را جذاب تر می کند و در نتیجه به تبلیغات شما در رسیدن به هدف کمک می کند.
-
یک فراخوان مفید برای اقدام ارائه دهید
-
مکان بیلبورد خود را هوشمندانه انتخاب کنید
-
برای جلوگیری از ایرادات طراحی از همه جهات به طراحی خود نگاه کنید
یک طراحی به ظاهر بی عیب و نقص می تواند به سرعت از بین برود. فقط به طراحی بیلبورد خود به تنهایی نگاه نکنید، بلکه عناصر اطراف آن را در نظر بگیرید و این عناصر چگونه می توانند بر طراحی آن تأثیر بگذارند
-

چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟