برند برتر کولر گازی
کولر گازی یکی از محبوبترین سیستمهای تهویه مطبوع در جهان به شمار میآید که با فرا رسیدن فصل گرمای سال بسیاری از افراد آن را برای خرید انتخاب میکنند. شرکتهای زیادی در سرتاسر دنیا در زمینه طراحی و تولید انواع کولرگازی فعالیت دارند و برخی از آنها توانستهاند با تولید محصولات با کیفیت سهم بیشتری از بازار را داشته باشند و به عنوان برند برتر کولر گازی در میان مشتریان شناخته شوند.
با توجه به اینکه قیمت کولر گازی نسبتاً بالا است اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما توصیه میکنیم که حتما خرید خود را از برندهای معتبر و پرفروش انجام دهید تا از یک کولر گازی با دوام و کارا برخوردار شوید. در ادامه چندین برند که در لیست بهترین برند کولر گازی 2020 و سال جاری قرار گرفتهاند را به شما معرفی میکنیم.
شرکت اجنرال (O’General) یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده و ساخت کولر گازی به شمار میآید. این شرکت ژاپنی کولر گازیهای خود را با گرید انرژی +++A به بازار فروش عرضه میکند و به عنوان یکی از کم مصرفترین کولر گازیهای دنیا محسوب میشوند. استفاده از قطعات مستحکم و با دوام در ساخت کولر گازیهای اجنرال باعث افزایش دوام و طولا عمر آنها شده است همچنین در زمان کار کردن صدای کمی تولید میکنند. دو برند ژاپنی شارپ و میتسوبیشی نیز جزو برندهای ژاپنی برتر کولرگازی به شمار میآیند.
دو برند کرهای سامسونگ و ال جی نیز کولر گازیهایی باکیفیت و مجهز به تکنولوژی و فناوریهای روز را تولید و به بازار فروش عرضه میکنند و سهم زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دادهاند.
البته با توجه به تحریمهای صورت گرفته در سالهای اخیر قیمت کولر گازی سامسونگ، قیمت کولر گازی اجنرال و ال جی در بازار ایران به شدت بالا رفته است از این رو افراد زیادی توانایی خرید این محصولات را ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید میتوانید به سراغ خرید کولر گازی از برندهای ایرانی و یا چینی بروید.
لیست کولر گازی ایرانی
در سالهای اخیر خرید کولر گازی در کشور ما رو به رشد بوده است و به همین دلیل شرکتهای تولید کننده کولر گازی تمام تلاش خود را میکنند تا با تولید کولر گازیهای با کیفیت بتوانند به رقابت با رقبای خارجی خود بپردازند و سهم بیشتری از بازار فروش را داشته باشند.
شرکتهای معتبر و مطرح تولید کننده کولر گازی با بهره گیری از فناوریهای روز دنیا و همچنین رعایت استانداردهای بین المللی موفق شدند که کولر گازیهابی با سطح کیفیت مناسب و حتی قابل قیاس با محصولات مشابه خارجی را تولید کنند. در ادامه ما چندین برند را که به عنوان بهترین برند کولر گازی ایرانی به شمار میآیند را نام بردهایم که دارای سابقه درخشانی در زمینه ساخت و تولید کولر گازی هستند.
کولر گازی ایرانی ایساتیس، ایران رادیاتور، اسنوا، تک الکتریک، پاکشوما، مهر اصل و تهویه را میتوان در لیست کولر گازی ایرانی برتر قرار بدهیم و انتخابهای مناسبی برای آن دسته از افرادی هستند که به دنبال خرید کولر گازی ایرانی میباشند.
در بین برندهای نامبرده برند ایران رادیاتور از برندهای مطرح و قدیمی ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۸ در زمینه تولید و ساخت سیستمهای گرمایشی آغاز کرد. کولر گازیهای ایران رادیاتور به دلیل داشتن بالاترین سطح کیفیت به عنوان پرفروش ترینهای بازار شناخته میشوند. استفاده از کمپرسورهایGMCC با قدرت خنک کنندگی بالا یکی از بارزترین مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور است. مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور پایین است و دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه قطعات میباشد. همین ویژگیها سبب شده تا نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور مثبت و رضایت بخش باشد. به طور کلی با بررسی مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور به این نتیجه میتوان رسید که این محصول نقاط قوتش بیشتر از نقاط ضعفش است و ارزش خرید را دارد.
با خرید کولر گازی ایرانی از برندهای شناخته شده شما بیشک خرید مقرون به صرفهتری خواهید داشت برای مثال قیمت کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ در مقایسه با قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ بسیار مناسبتر است.
برند کولر گازی چینی
متاسفانه در بازار ایران نسبت به برندهای چینی مردم ذهنیت خوبی ندارند ولی باید بگوییم که اگر این ذهنیت را بخواهیم برای تمامی برندهای چینی داشته باشیم واقعا غیر منصفانه است. برندهای جنرال، گری، مدیا، گرین، تراست و هایسنس چند برند کولر گازی چینی در بازار هستند که محصولاتشان واقعا با کیفیت بوده به قول معروف امتحان خود را پس دادهاند.
کولر گازیهای جنرال (General) به موتور توشیبا مجهز هستند و همچنین با گرید انرژی A و با قیمت کمتری نسبت به کولر گازیهای شرکتهای رقیب عرضه میشوند.
کولر گازیهای شرکت چینی گری (Gree) به خوبی توانستهاند با تولیدکنندگان کرهای، آلمانی و ژاپنی کولرگازی به رقابت بپردازند و در کنار داشتن قیمت پایین، انرژی کمی را نیز مصرف میکنند و از امکانات پیشرفتهای برخوردار هستند و مثبت بودن نظر کاربران در مورد کولر گازی گری اثبات کننده این حرف است. به طور کلی اگر برای شما در کنار قیمت مناسب، داشتن امکانات قابل قبول برای کولر گازی مهم است خرید کولر گازی گری میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
مزایا و معایب کولر گازی
اگر قصد خرید آنلاین کولر گازی را دارید بهتر است ابتدا با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید بیشک با شناخت بیشتر محصول، بهتر خواهید فهمید که آیا کولر گازی بهترین انتخاب برای شما است یا خیر. یکی از راههای آسان برای این منظور، بررسی و مطالعه نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور، جی پلاس، اسنوا، سامسونگ و ... است که از سوی خریداران در بسیاری از سایتها از جمله فروشگاه سل درج شده است. در ادامه ما مواردی را بیان میکنیم که جزو مزایا و معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور، معایب کولر گازی فوجی، معایب کولر گازی سامسونگ و دیگر برندها است.
مزایای کولر گازی
1- برخی از مدلهای کولر گازی دارای فیلترهایی هستند که با آزادسازی یونهای منفی باعث تصفیه شدن و جلوگیری از آلودگی هوا میشوند همچنین رطوبت هوا را کاهش داده و از رشد قارچ و کپک جلوگیری میکنند. در واقع کولرهای گازی تاثیر موثری در افزایش کیفیت هوای داخلی دارند و با از بین بردن آلودگیها، گرد وغبار، کپک، قارچ و ... خطر حملات تنفسی چون آسم و آلرژی را کاهش میدهند.
2- کولرهای گازی طراحی ظاهری شیک و مدرنی دارند.
3- کولر گازی در مقایسه با پنکه یا کولر آبی خنکی مطبوعتر و یکنواختتری را در محیط ایجاد میکند.
کولر گازیها در ظرفیتها با قابلیت و مارکهای متنوعی در بازار وجود دارند در نتیجه به خوبی نیازها و خواستههای مختلف را پوشش میدهند.
معایب کولر گازی
1- قیمت کولر گازی نسبت به پنکه و کولر آبی بالاتر است.
2- نصب و راه اندازی کولر گازی باید توسط اشخصاص ماهر صورت بگیرید و کار هر کسی نیست این مورد از معایب کولر گازی سقفی، معایب کولر گازی ایستاده و اسپلیتها به شمار میآید.
3- همانطور که میدانید کولر گازی با برق کار میکند و بسیاری افراد به دلیل مصرف بالای برق کولر گازی از خرید آن پشیمان میشوند ولی خوشبختانه در سالهای اخیر کولرگازیهایی با عنوان اینورتر یا کم مصرف به بازار فروش عرضه شدهاند که در مصرف برق بسیار صرفه جویی میکنند.
از معایب کولر گازی اینورتر میتوان به بالا بودن قیمت آن نسبت به مدلهای معمولی اشاره کرد.
قیمت کولر گازی در فروشگاه سل
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است که در آن قیمت اسپلیت، قیمت کولر گازی ایستاده و قیمت کولر گازی پرتابل بهترین قیمت بازار بوده و نسبت به اکثر مکانها مناسبتر است.
در سل تنوع مدل و برند کولر گازی بسیار بالا است و شما حق انتخابهای بیشتری براساس توان مالی و نیازهای خود خواهید داشت از طرفی در سل قیمت کولر گازی 9000، قیمت اسپلیت 30000، قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی گری 30000 و دیگر مدلها همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات درست و کامل از مشخصات فنی درج شده است تا شما از یک خرید اینترنتی هوشمندانه بهرهمند شوید.
کولر گازی نقد و اقساط
با توجه به پایین آمدن قدرت خرید مردم برای افراد زیادی قیمت انواع کولر گازی ایرانی و خارجی چون قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000، قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000، قیمت اسپلیت تی سی ال، جی پلاس و ... بالا است و توان خرید نقدی را ندارند و به دنبال مکانهای فروش کولر گازی اقساط بدون بهره، فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت و ... هستند.
خوشبخاته با توجه به این مساله فروشگاههای بسیاری در زمینه فروش کولر گازی اقساطی در کرج، تهران، رشت، کرمانشاه، شیراز و دیگر نقاط ایران فعال هستند و امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، با فیش حقوقی، با ضامن و ... را فراهم کردهاند که البته روشهای خرید قسطی در هر فروشگاهی متفاوت است و ممکن است با شرایط شما همخوانی نداشته باشد.
فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاههای مطمئن و قابل اعتمادی است که در زمینه فروش کولر گازی نقد و اقساط با بهترین شرایط فعالیت دارد و شما به راحتی و با چند کلیک ساده میتوانید کولر گازی دلخواهتان را به صورت نقد و یا قسطی از ما خریداری کنید.
خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل
در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید کولر گازی پرتابل قسطی، خرید اسپلیت قسطی و خرید کولر گازی ایستاده قسطی برای تمامی افراد جامعه در نقاط مختلف ایران فراهم شده است. شما عزیزان میتوانید خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی سامسونگ اقساطی، کولر گازی اسنوا اقساطی و دیگر مارکها را با روشهای گوناگونی چون با سفته، با چک، بدون چک، بدون ضامن و ... انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
خرید کولر گازی با هوش مصنوعی
خرید کولر گازی با هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا از بهترین کولر گازی با قابلیت هایپیشرفته و عملکرد بهینه برخوردار شوید. در ادامه، به برخی از مزایا و ویژگی های خرید کولر گازی باهوش مصنوعی می پردازیم:
1. کارایی بالا: کولر گازی با هوش مصنوعی قادر است به صورت خودکار و با تجزیه و تحلیل دقیق از دادههای جمع آوری شده، بهترین تنظیمات را برای دستیابی به بهره وری بالاتر و کاهش مصرف انرژی انتخابکند. این منجر به صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود.
2. کاهش صدا و نویز: الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند کولر گازی هایی را پیشنهاد دهند کهدارای سطح صدا و نویز کمتری هستند. این به شما کمک می کند تا در طول استفاده از کولر گازی، بهراحتی و بدون اذیت شدن از صدا و نویز آن استفاده کنید.
3. مصرف انرژی کمتر: با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توان کولر گازی هایی را انتخابکرد که در حالت عادی و در طول استفاده، مصرف انرژی کمتری دارند. این موضوع به صرفه جویی درهزینه های انرژی شما کمک می کند.
4. تصفیه هوا و رطوبت سازی: الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند کولر گازی هایی را پیشنهاددهند که علاوه بر خنک کردن هوا، قابلیت تصفیه هوا را نیز دارند. همچنین، برخی از کولر گازی ها دارایقابلیت رطوبت سازی نیز هستند که باعث افزایش رطوبت هوا در محیط می شوند. این ویژگی ها به شماکمک می کنند تا در طول استفاده از کولر گازی، هوای تمیز و با کیفیت تری داشته باشید.
5. قابلیت اتصال به شبکه: الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند کولر گازی هایی را پیشنهاد دهند کهقابلیت اتصال به شبکه را دارند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا به راحتی و با استفاده از دستگاههای متصل به شبکه، کولر گازی را کنترل کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.
با توجه به مزایای فوق، خرید کولر گازی با هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا از عملکرد بهینه،صرفه جویی در هزینه های انرژی، کاهش صدا و نویز، تصفیه هوا و رطوبت سازی، و قابلیت اتصال بهشبکه برخوردار شوید. در نهایت، انتخاب کولر گازی با هوش مصنوعی به شما امکان می دهد تا در محیطهای مختلف به بهترین شکل از کولر گازی خود استفاده کنید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟