استفاده از بخاری گازی روشی عالی برای گرم کردن سریع و کم هزینه یک فضای بزرگ است. از بخاری گازی در منازل و مکان های کوچک و همینطور در مکان های بزرگ و سالنی می توان استفاده نمود. لذا حتماً این سؤال برایتان پیش آمده که برای خرید بخاری گازی به چه نکاتی باید توجه کنید و مزایا یا معایب این نوع بخاری چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با فاکتورهای لازم جهت خرید بخاری گازی مناسب آشنا شوید.
راهنمای انتخاب و خرید انواع بخاری گازی
بخاری گازی نوعی از تجهیزات گرمایشی مورد استفاده در فصل زمستان است که، جزو پرفروش ترین بخاری ها محسوب می گردد.
در نیمه دوم سال تمام خانه ها، محیط های اداری، آموزشی و ... به وسیله گرمایشی احتیاج خواهند داشت. اما قبل از اقدام به خرید بخاری گازی می بایست نیاز خود را بشناسید، زیرا بخاری های گازی دارای مدل ها، ابعاد، طرح و رنگ های مختلفی هستند که، هر کدام با کاربردهای خاص خود طراحی شده اند.
انتخاب صحیح و هوشمندانه بخاری نه تنها از لحاظ اقتصادی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود بلکه موجب کاهش مصرف انرژی ساختمان نیز می گردد.
درضمن نه تنها در هنگام خرید بخاری بلکه در زمان نصب آن نیز، می بایست دقت لازم داشته باشید و حتما نکات ایمنی را رعایت نمایید تا از رخ دادن حوادث ناگوار خصوصاً گازگرفتگی جلوگیری گردد. یک بخاری مناسب باید از کیفیت ایمنی بالا و همچنین گارانتی مناسبی برخوردار باشد.
ویژگیهای بخاری گازی
از ویژگی ها و مشخصات بخاری های گازی می توان به موارد زیر اشاره نمود.
- بخاری گازی پرکاربردترین نوع بخاری در منازل و محیط های مسکونی و اداری می باشد.
- بخاری های گازی دارای انواع مختلف از جمله زمینی، دیواری، با دودکش و بدون دودکش و ... با اندازه و طرح های مختلفی هستند.
- با توجه به اینکه بخاری گازی دیواری فضای کمتری از محیط را اشغال می کند، اما معمولاً دارای قدرت گرمایش کمتری نسبت به بخاری های گازی زمینی یا ایستاده است.
- برخی از بخارهای گازی دارای سیستم ODS می باشند که، در زمان پایین آمدن بیش از حد اکسیژن و خاموش شدن بخاری، باعث خاموش شدن ترموکوبل و قطع جریان گاز می گردد.
- از بخاری گازی بدون دودکش نباید در مکانهای بسته استفاده نمود و حتما جایی برای آن در نظر بگیرید که جریان هوا وجود داشته باشد، زیرا در فضای بسته امکان دارد اکسیژن هوا کاهش یافته و خطر گازگرفتگی را به دنبال داشته باشد.
نکات قابل توجه هنگام خرید بخاری گازی
هنگام انتخاب دستگاه بخاری گازی از برندهای مختلف برای فضای مورد نظر (منازل، ادارت، اتاق نگهان، سالن های آرایشی و ورزشی و..) به نکات مهمی می بایست توجه نمایید که عبارتند از:
- متراژ واحد:
ابتدا باید ابعاد محیطی که قصد دارید برای آن بخاری گازی تهیه نمایید را مشخص کنید.( برای مکانهایی با متراژ بالا بخاری گازی بزرگ و فن دار مناسب است، اما اگر برای یک اتاق کوچک بخاری نیاز داشته باشید، بخاری برقی می تواند گزینه بهتری باشد.)
یکی از فاکتورهای مهم انتخاب بخاری گازی در نظر گرفتن متراژ محیطی می باشد که بخاری نصب می شود. برای اینکه بدانید آیا بخاری گازی که می خواهید تهیه کنید مناسب با متراژ محیط شما است، برای هر متر حدود 150 کیلوکالری در نظر بگیرید.
بعنوان مثال برای یک واحد 70 متری بخاری با ظرفیت حدود 10.000 کیلوکالری مناسب می باشد. البته علاوه بر ابعاد می بایست به تعداد، نوع و اندازه پنجره ها، نوع عایق، ارتفاع سقف و ... نیز توجه نمایید.
- رده انرژی بخاری:
رده مصرف انرژی در خرید بخاری بسیار مهم است، هر بخاری گازی یک برچسب دارد که رده انرژی مصرفی آن را نشان می دهد. این برچسب درواقع شما را از بازدهی نهایی بخاری مطلع می کند. مناسب ترین بخاری های گازی دارای رده انرژی A یا B می باشند.
در صورتی که بخاری از برچسب رده انرژی برخوردار نباشد قطعا استاندارد نیست، هرگز آن را نخرید. برچسب انرژی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک بخاری با مصرف کم و بازدهی بالا انتخاب نمایید و از پرداخت هزینه های اضافی برای مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کرده و همچنین انرژی برق و گاز نیز بیهوده هدر نمی روند.
- سیستم ایمنی (ODS):
در هنگام خرید بخاری گازی دقت کنید که حتما به سیستم ODS مجهز باشد، زمانی که بخاری به علت عدم وجود اکسیژن کافی خاموش شود، این سیستم به صورت خودکار باعث خاموش شدن ترموکوبل و قطع گاز میگردد.
نکات ایمنی در مورد استفاده از بخاری گازی
در هنگام استفاده از بخاری گازی، باید نکات ایمنی را رعایت کنید که، عبارتند از:
- دودکش بخاری حتماً حتماً باید مجهز به کلاهک باشد.
- هنگام نصب بخاری کلیه مسیرهای لوله و دودکش کنترل شود.
- انتهای دودکش بخاری باید حداقل یک متر بالاتر از سطح پشت بام باشد.
- حتماً با استفاده از بست فلزی، ابتدا و انتهای شلنگ گاز را کاملاً محکم کنید.
- استفاده از بخاری های گازی در حمام و سرویس بهداشتی کاملا غیر مجاز می باشد.
- هر از چند گاهی پنجره و دربهای منزل را کمی باز کنید تا هوای آزاد و پر اکسیژن در محیط جریان یابد.
- هنگام روشن بودن بخاری باید لوله کاملاً داغ باشد، در غیر این صورت باید فوراً با خدمات پس از فروش بخاری خود تماس بگیرید، چون ممکن است گازهای سمی و دود وارد منزل شده و موجب خفگی ساکنین گردد!
خرید بخاری گازی
هنگام خرید انلاین بخاری گازی می بایست به نکاتی مانند برند و مدل بخاری، میزان گرمادهی، ظرفیت (برحسب کیلوکالری)، رده انرژی، برچسب انرژی و تجهیزات جانبی توجه نمایید.
در سایت تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی دهها مدل از انواع بخاری گازی از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
قیمت بخاری گازی
قیمت بخاری گازی براساس چند فاکتور مهم، تعیین می گردد. فاکتورهایی از جمله قدرت گرمایش، نوع سوخت، میزان مصرف انرژی، جنس بدنه و قطعات به کار رفته در بخاری، سایز، نوع برند بخاری های گازی و ... در قیمت بخاری تاثیرگذار هستند.
بسیاری از افراد هنگام خرید بخاری گازی به دنبال این هستند که محصولی با پایین ترین قیمت خریداری نمایند و متاسفانه هیچ اهمیتی به کیفیت آن نمی دهند! به همین علت پس از مدت کوتاهی بخاری دچار مشکل شده و فرد مجبور به پرداخت هزینه مجدد جهت تعمیر و یا خرید قطعات جانبی آن خواهد شد.
چنانچه قصد دارید بخاری گازی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمایید، باید بدانید که کلیه بخاری های گازی ارائه شده در سایت تخصصی دماتجهیز دارای قیمت های مناسب بوده و تخفیفهای مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است.
خرید از فروشگاههای معتبر
بخاری گازی و برقی را، حتماً از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد تهیه کنید و بهتر است که، برندهای قدیمی و مطمئن را انتخاب نمایید.
فروشگاه مورد نظر می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود ارائه دهد و حتی در صورت بروز مشکل در زمان استفاده از بخاری برقی و یا گازی، آن را تعویض نماید.
بخاری های گازی و برقی می بایست توسط سرویس کار متخصص نصب و راه اندازی گردند و همچنین باید تست خروج گازهای منواکسید کربن در هنگام روشن بودن بخاری نیز انجام شود.
کاربر گرامی :
ضمن تشکر از جنابعالی جهت اطمینانی که به نظرات فنی کارشناسان فروش مجموعه تخصصی دماتجهیز دارید، لازم به ذکر است اصولا تعیین و انتخاب برند محصول موردنظر براساس سابقه، قدرت برند، خدمات و قیمت محصول نهایتاً توسط خریدار تعیین می گردد. اما در زمینه بخاری گازی، اغلب کاربران و خریداران برندهای پرفروشی مانند بخاری آبسال، توان، نیک کالا، پلار، هیوندای و برفاب را با توجه به کیفیت، قیمت و خدمات بعد از فروش آن ها انتخاب و خرید می نمایند.
چنانچه پس از مطالعه مطالب ارائه شده فوق، سوالات بیشتری جهت تصمیم گیری برای خرید انواع بخاری گازی نیاز دارید، می توانید پس از تماس با مجموعه دماتجهیز و شمارههای داخلی 107 - 108 - 304 ، از کارشناسان فروش بخش تجهیزات تاسیسات خانگی و اداری مجموعه دماتجهیز مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟