قیمت کولر آبی
قیمت کولر آبی بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است. جهت انتخاب و خرید آسان کولر آبی ، ابتدا باید برند و ظرفیت مورد نیاز را تعیین کنید. در سایت مجموعه صفااستور ، اطلاعات فنی دهها مدل از انواع کولر آبی ، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
لازم به ذکر است کلیه کولر آبی های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیفهای مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمتها لحاظ گردیده است.
دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان
نکات ایمنی در راه اندازی کولرهای آبی
برقگرفتگی شایعترین خطری است که موقع سرویس و راهاندازی کولرهای آبی، صاحبخانهها یا سرویس کاران کولر آبی را تهدید میکند. یادتان باشد که این کولرها کاملاً مرطوباند و این رطوبت به تشدید برقگرفتگی کمک میکند.
بدنه کولر آبی، فلزی است و سیمپیچی آن کمی مبهم است. پس تعمیر و سرویس آن را به دست متخصصان بسپارید و هرگز برای تعمیر یا سرویس آن تنها به پشتبام نروید.
اگر تازه به خانهای اسبابکشی کردهاید، قبل از تعویض پوشال کولر آبی، ابتدا با یک فازمتر بدنه کولر آبی را چک کنید تا برق نداشته باشد ولی از نظر اصولی باید سیستم برق کولرهای آبی دارای سیستم محافظ جان باشند تا چنانچه اتصال الکتریکی ایجاد گردید، به طور اتوماتیک برق کولر آبی قطع گردد و خطری متوجه سرویس کار کولر نگردد.
ولی در هر حال اگر مایلید خودتان کولر آبی خود را سرویس نمایید، حداقل قبل از دست زدن به کولر، از خاموش بودن آن کاملا مطمئن شوید. بهتر است همراه با یکی از اعضای خانه به پشت بام بروید و یا حداقل به اعضای خانه اطلاع دهید که برای انجام سرویس کولر به پشت بام می روید.
نکات مهم حین روشن کردن کولر آبی
هنگام روشن کردن کولر آبی لازم است پنجره آشپزخانه و یا یکی از اتاق ها به اندازه ای که موجب تخلیه هوای ورودی از دریچه های کولر به داخل آپارتمان گردد و همچنین تهویه هوای آشپزخانه مقداری، باز گذاشته شود.
همچنین به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی خاموش شدن شعله اجاق گاز بوسیله جریان هوای کولر، تعبیه دریچه کولر آبی در داخل آشپزخانه ها مجاز نمی باشد.
نکاتی در مورد نصب و تعویض پوشال یا پد سلولزی در کولر آبی
در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است، لطفا قبل از خرید به قیمت کولر ابی و ابعاد کولر آبی مورد نیاز که در جدول مشخصات فنی هر کولر آبی آورده شده است و امکان عبور آن از درب پشت بام ساختمان دقت فرمائید.
انواع کولرهای آبی ثابت معمولا روی پایه از نبشی نمره 3 یا 4 بر اساس ارتفاع مورد نیاز قرار می گیرد. (که باید بصورت جداگانه خریداری گردد)
یکی از مهمترین نکات در هنگام نصب کولر آبی توجه به موضوع تراز دقیق و افقی بودن کولر است، زیرا در صورت عدم رعایت این مطلب توزیع آب روی پوشال ها (یا سلولزها) بصورت یکنواخت انجام نمی پذیرد و بخشی از سطوح خنک کننده خشک و بدون کاربری باقی مانده و موجب کاهش میزان خنک کنندگی هوای خروجی از کولر آبی می شود.
همچنین در صورت نصب غیر تراز کولر آبی، به تدریج فن سانتریفیوژ کولر دچار عدم تعادل، ارتعاش، ایجاد صدا و آسیب دیدن یاتاقان کولر گردیده و نهایتاً این ارتعاشات به بدنه منتقل گردیده و موجب خرابی کلی بدنه کولر آبی می گردد.
هرسال باید پوشال کولرتان را تعویض کنید و کولر را توسط سرویسکار، سرویس نمایید، بطوریکه سطوح داخلی و کف کولر نیز باید کاملاً تمیز شود، چرا که پوشال کولرها مملو از گرد و غبار و قارچ و باکتری است و از آنجا که داخل کولر آبی مرطوب است و آفتاب نیز به داخل کولر نمیتابد، این آلودگی ها با جریان هوا به داخل خانه راه مییابند.
این مشکل به ویژه در شهرهای آلودهای نظیر تهران که ذرات معلق در هوا بیشتر است، تشدید می گردد، بنابراین پوشال ها و حتی پدهای سلولزی در کولرهای آبی باید در زمان معین تعویض گردند.
زمان تعویض پوشال در کولرهای آبی با پوشال، حداقل سالی یک بار و در شهرهای با هوای آلوده مانند تهران، دو بار در سال (یکبار اول خردادماه و یکبار اول مرداد ماه) می باشد.
زمان تعویض سلولز در کولرهای آبی سلولزی هر 3 تا 5 سال یکبار (براساس میزان املاح آب و کیفیت هوای شهر محل نصب کولر سلولزی) متغیر می باشد.
همانطور که توضیح داده شد، استفاده از پد سلولزی به جای پوشال در کولرهای آبی دارای مزایایی مانند خنک کنندگی بیشتر و فیلتر بهتر ذرات معلق هوا می باشد ولی توجه داشته باشید که در هنگام تعویض پدها، بدلیل استفاده از چسب و رزین در ساخت پدهای سلولزی، ابتدا باید چندین بار آب عبوری از روی پدهای سلولزی که در تشتک کولر آبی جمع گردیده است تخلیه شود تا از استشمام بوی بد و نامطبوع آنها در فضای داخلی منزل یا محل کار جلوگیری گردد.
با توجه به نحوه خنک کنندگی هوا در تمامی مدل های کولر های آبی لازم است بمنظور جلوگیری از شرجی شدن هوا و یا اصطلاحاً دم کردن هوای داخل ساختمان، محل نصب کولرهای آبی به گونه ای انتخاب شوند که کولر آبی قادر به استفاده از هوای آزاد باشند.
همچنین با توجه به اینکه استفاده از کولرهای آبی معمولاً در مناطقی با آب و هوای نسبتاً خشک تابستانی رایج می باشد و از طرف دیگر هر کولر آبی علاوه بر مصرف برق بطور متوسط در هر شبانه روز حدود 300 تا 400 لیتر آب مصرف می نماید، بنابراین بهتر است با نصب یک ترموستات در مسیر جریان برق کلید کولر آبی خود نسبت به کنترل عملکرد کولر و مصرف غیر ضروری آب و برق کولر آبی در بسیاری از زمان ها اقدام فرمائید. (البته مقدار دقیق آب مصرفی در هر کولر علاوه بر ابعاد و ظرفیت و هوادهی کولر آبی به موارد دیگری مانند دمای هوا، میزان رطوبت نسبی هوا و مدت کارکرد کولر نیز بستگی دارد)
در اینجا تأکید می نماییم با قرار دادن روکش روی بدنه کولر آبی در پایان فصل تابستان، علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب باران در فصل پاییز و زمستان به داخل تشتک کولر آبی و ممانعت از زنگ زدن آن و نیز جلوگیری از نشستن گرد و خاک هوا روی پره های فن سانتریفیوژ کولر که عامل اصلی دمیده شدن خاک در ابتدای فصل راه اندازی کولر در سال بعد می باشد، از هدر رفتن مقادیر بسیار زیاد انرژی حرارتی منزل یا محل کار خود از طریق مکش دریچه و کانال هوای کولر جلوگیری نمایید.
اهمیت کانال کشی صحیح در کولرهای آبی
مقدار هوادهی و خنکی ایجاد شده توسط کولر آبی مستقیما به رعایت اصول مهندسی کانال کشی کولر بستگی دارد، همچنین توجه به توضیحات ارائه شده در بخش راهنمای خرید هر یک از انواع کولرهای آبی راهگشا می باشد.
لازم است کانال کشی کولرآبی براساس نقشه محاسباتی مهندسین تاسیسات و برمبنای جداول داکتیلاتور واستانداردهای کانال کشی (ازنظرابعاد کانال، حجم هوای عبوری، انشعاب گیری وقوس کانال) انجام پذیرد، در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به نکات مهم انتخاب در بخش کانال و دریچه هوا سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید.
به منظور افزایش بازده خنک کنندگی کولرهای آبی، اکیدا توصیه می شود از قرار گرفتن کولر آبی و کانال مربوطه در معرض تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری گردد، بنابراین با تعبیه سایبان بر روی کولر آبی و عایق کاری کانال کولر از انتقال گرمای تابش آفتاب به مجموعه کولر و کانال جلوگیری فرمایید. (طبق مقررات ملی ساختمان در صورتیکه طول مسیر کانال کولر در معرض تابش آفتاب بیش از 2 متر باشد، عایق کردن کانال کولر الزامی است)
تأکید مجدد: رعایت ابعاد کانال کولر بر اساس جداول و محاسبات مهندسی و داکتیلاتور انجام گیرد.
اجزا و ساختار کولر آبی
معمولا ساختمان هر کولر آبی بصورت کلی به دو بخش مکانیکی و الکتریکی تقسیم می گردد:
بخش مکانیکی کولر آبی متشکل از بدنه، ناودان ها، فن، شناور کولر آبی، کانال های داخلی و خارجی، یاتاقان، پولی کولر آبی و تسمه پروانه، سه راهی آب می باشد.
بخش الکتریکی کولر آبی متشکل از پمپ آب، الکتروموتور دو دور فن، جعبه اتصال یا ترمینال، خازن راه انداز، خازن اصلاح ضریب قدرت، کابل 4 رشته و همچنین کلید مخصوص می باشد.
روش های از بین بردن رسوبات کولر آبی
از بین بردن رسوبات آب کولر آبی موجب کاهش درصد خرابی قطعات مکانیکی و حتی الکترونیکی کولر می گردد. خرابی پمپ آب، گرفتگی شیلنگهای آب، خرابی شناور، سوختن موتور کولر و ... از عمدهترین ایرادات قطعات کولر آبی هستند که باید بدلیل بی توجهی به تمیزی و رسوب زدایی کولر آنها را تعمیر نماییم. برای از بین بردن رسوبات کولر آبی (رفع شوره کولر آبی) می توانیم از چند روش استفاده کنیم :
استفاده از پد سلولزی کولر: اولین و موثرترین راه برای از بین بردن شوره کولر آبی این است که، اجازه گرفتن شوره را به کولر ندهیم. برای همین پیشنهاد می شود که به جای استفاده از پوشال از کولرهای با پد سلولزی استفاده نمایید. پدهای سلولزی دارای ساختاری شبکهای می باشند که این قابلیت باعث میشود تا رسوبات آب براحتی پاکسازی شوند.
استفاده از جوهر نمک یا مواد سفید کننده: برای از بین بردن رسوبات کولر آبی میتوانید از جوهر نمک و یا ماده سفیده کننده هم استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این مواد اسیدی و خطرناک می باشند و حتما باید از دستکش مناسب برای این کار استفاده شود.
استفاده از محلول سرکه : سرکههای خانگی هم دارای خاصیت رسوبزدایی می باشند. زمانی که رسوب کولر زیاد نباشد می توانید، با استفاده از محلول آب و سرکه و یا خود سرکه بصورت مستقیم رسوبات کولر را از بین ببرید.
تعویض مرتب آب کولر: با تعویض مرتب و ماهیانه آب رسوب کمتری در کولر مینشیند.
شوره گیر کولر آبی: یکی از بهترین راههای از بین بردن رسوب کولر آبی استفاده از شورهگیر کولر میباشد. شورهگیرها دارای فرمول خاصی می باشند که در درون آب و تشتک کولر آبی قرار میگیرند و بدلیل ساختاری که دارند براحتی در آب تا چندین ماه باقی مانده و مانع جذب شوره در پوشال ها و بدنه کولر آبی میشوند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟