تولید عمده تیشرت تبلیغاتی
تیشرت تبلیغاتی چیست ؟
بخش مهم از لباس های تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی است که با هدف برندینگ یک حرفه ، کسب و کار ، سازمان و حتی یک فرد تولید و خریداری می شود . این تی شرت ها با طراحی سفارشی به منظور تبلیغات یک برند تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد تا در معرض دید جامعه هدف قرار گیرد .
ویژگی اصلی تیشرت تبلیغاتی نسبت به سایر تی شرت و البسه ، استفاده از تصاویر ، لوگو یا طرح های هنری برای آشنایی مخاطب با برند سازمان یا شرکت است . این تیشرت ها جز ارزان ترین و ماندگار ترین روش تبلیغ کالا ، خدمات و یا برند است به شرط آن که اصول طراحیو تولید تیشرت تبلیغاتی را بدانید و در انتخاب جزئیات تی شرت تبلیغاتی آگاهی داشته باشید .
اگر هنوز برای سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی اقدام نکرده اید، یکی از موثر ترین و در عین حال ارزات ترین روش تبلیغ برند یا محصول خود را از دست داده اید ! چرا که در مقابل تبلیغات گران و پر هزینه تلویزیون یا مجلات ، استفاده از تیشرت هایی که به صورت متحرک در جامعه و اماکن مختلف قرار دارند ، روشی مقرون به صرفه و بهترین روش برندینگ محسوب می شود .
برای اطلاع از چگونگی و آگاهی از تبلیغات با تی شرت ، تا پایان این مقاله با تولیدی تیشرت تبلیغاتی و لباس کار دوخت یادگار همراه باشید .

کیفیت تیشرت تبلیغاتی
تیشرت تبلیغاتی به همراه لوگو ی برند شما ، معرف محصول یا خدمات شماست . پس مهم است که کیفیت آن چگونه باشد چرا که می توند بر ذهنیت استفاده کننده و مخاطب تاثیر بگذارد . از طرفی اگر کیفیت تیشرت تبلیغاتی خوب و عالی نباشد ، مصرف کننده از پوشیدن آن اجتناب می کند و میزان تبلیغات کم تر می شود .
هم چنین در نظر دشته باشید که هر چه کیفیت تیشرت تبلیغاتی بالا تر باشد عمر مفید آن بیشتر می شود و این یعنی مدت زمان تبلیغات شما افزایش می یابد . استفاده از تیشرت های باکیفیت ، زیبا و استاندارد می تواند در طول زمان حس خوشایندی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند و این یعنی برگ برنده ی برند شما !
جنس تشرت تبلیغاتی
قبل از انتخاب جنس تیشرت تبلیغاتی باید مشخص کنید که می خواهید لوگوی برند شما روی تی شرت چاپ شود یا گلدوزی ؟
بهترین تیشرت تبلیغاتی برای چاپ لوگو یا مارک برند شما ، استفاده از پارچه های پنبه ، پلی استر و مواد ترکیبی است . و در بین این ها استفاده از پارچه های پنبه ای برای چاپ لوگو روی تی شرت معولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . جنس پارچه تیشرتی که قرار است روی آن با نخ و چرخ های صنعتی ، گلدوزی انجام شود ی تواند متفاوت باشد .
هم چنین جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام باشد تا در استفاده و شستشو کیفیت ود را از دست ندهد .برای انتخاب جنس پارچه تی شرت تبلیغاتی و گلدوزی یا چاپ برند می توانید از مشاوران دوخت یادگار کمک بگیرید .
رنگ تیشرت تبلیغاتی
نقش رنگ ها و تاثیر آن در تبلیغات بر کسی پوشیده نیست . انتخاب درست رنگ تیشرت تبلیغاتی می تواند بر بازار یابی کمک شایانی داشته باشد . بدین منظور بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که فروش بیشتری دارد و مورد پسند همگان است .
تحقیقات نشان می دهد که استفاده از رنگ های خنثی می تواند تاثیر بیشتری در تبلیغات داشته باشد . و هم چنین پس زمینه ی خوبی برای چاپ یا گلدوزی لوگو روی تی شرت است.
استفاده از رنگ های سفید ، مشکی و خاکستری که معمولا مورد پسند عموم مردم است و همیشه مد و ترند است می تواند انتخاب خوبی برای رنگ تیشرت تبلیغاتی باشد .اما دقت کنید که در هنگام سفارش رنگ تی شرت های تبلیغاتی ، جنس ، سن ، جامعه ی هدف و گروه مصرف کننده را در نظر بگیرید . ضمن این که باید بدانید آیا رنگ انتخابی ، با نوع کسب و کار شما همخوانی دارد؟ و آیا می تواند هدف و منظور شما را بیان کند ؟
طرح تیشرت تبلیغاتی
از آنجایی که تی شرت های تبلیغاتی بیان گر برند شما و هرف شما از کسب و کار است مهم است که چه طرحی و چگونه روی تی شرت چاپ یا گلدوزی شود . طرح تیشرت تبلیغاتی باید در معرض دید و محسوس باشد اما نباید موجب بزرگ و آزار دهنده باشد .چرا که ممکن است مصرف کننده از پوشیدن آن خودداری کند و حس خوبی از استفاده از آن دریافت نکند .
قدرت بازاریابی تیشرت تبلیغاتی
استفاده از تیشرت های تبلیغاتی روشی جاودانه و هدیه ای کلاسیک است . استفاده از تیشرت هایی که برند کاری شما روی آن هک شده باشد می تواند قدرت کسب و کار شما را در مجموعه نشان دهد .
از تیشرت های تبلیغاتی به عنوان " بیلبورد های متحرک پیاده رو " یاد می شود .کافی است سری به تیشرت های خود بزنید ! چند درصد از تیشرت های شما با گلدوزی یا چاپ برند های نایک ، آدیداس ، گپ یا مارک های معروف دیگر مشغول تبلیغات برای این شرکت ها بوده اند ؟ در واقع خود شما سال ها و بدون این که بدانید در حال تبلیغات برای برند های معروف بوده اید ! چرا نام شرکت یا لوگو برند شما روی تیشرت های تبلیغاتی نباشد ؟
هدیه تیشرت تبلیغاتی با لوگو برند شما می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد اگر از جنس مناسب ، طرح زیبا و رنگ شیک استفاده کنید و بدین طریق روشی انحصاری و ماندگار را انتخاب کرده اید .
مزیت استفاده از تیشرت تبلیغاتی پوشش نا محدود و دید بالا با هزینه کم و به صرفه است . از این روش به عنوان آهن ربای فروش برای افزایش آگاهی از برند و نام تجاری کسب و کار شما یاد می شود .
انتخاب بهترین تیشرت تبلیغاتی
استفاده از تیشرت تبلیغاتی خوب می تواند تاثیر ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند و طیف وسیعی از افرد را به خود جذب کند .مهم ترین عوامل در انتخاب تیشرت تبلیغاتی که می تواند تاثیرگزاری آن را افزایش دهد موارد زیر است :
- دوام و کیفیت
- رنگ
- طرح
- بافت و جنس پارچه
- وزن
- گلدوزی یا چاپ برند
- شرایط شستشو و نگهداری
- سایز استاندارد
- نوع دوخت و کیفیت آن
تی شرتی که سایز مناسب ، دوخت تمیز داشته باشد و از جنس با کیفیت دوخته شده باشد مسلما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . ضمن این که استفاده از رنگ های مناسب و طراحی خوب می تواند مخاطب بیشتری را به خود جذب کند .
قیمت تیشرت تبلیغاتی
از آنجایی که تیشرت های تبلیغاتی برای تعداد بالا سفارش داده می شود ،هزینه نهایی می تواند مبلغ قابل توجه ای باشد . اما قیمت تیشرت تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل :
- جنس تیشرت
- چاپ یا گلدوزی لوگو ؟
- تعداد قابل سفارش
- آستین کوتاه یا بلند ؟
- مدل و طرح تی شرت
معمولا تولیدی های معتبر مثل دوخت یادگار امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران و سایر شهر ها را فراهم کرده اند تا بتوانند در کاهش هزینه تولید تیشرت تبلیغاتی موثر باشند .دوخت یادگار با تولید و فروش انواع تیشرت کار و تی شرت تبلیغاتی می تواند به خریدی مطمئن و با قیمت مناسب کمک کند .
نکات خرید تیشرت تبلیغاتی
بخش مهمی از صنعت تبلیغات ، استفاده از تیشرت تبلیغاتی است . پیام کسب و کار شما از طریق پیام تبلیغاتی که روی تی شرت چاپ شده است به گوش مخاطب می رسد و طیف وسیعی از افراد را با خود همراه می کند و بدین طریق قدرت تجارت شما قوی تر و بزرگ تر می شود .
برای خرید تیشرت تبلیغاتی 4 نکنه را در نظر بگیرید :
- لوگو : چاپ برند شما یا گلدوزی آن روی تی شرت تبلیغاتی ، از همیت ویژه ای برخوردار است . شما برای تی شرت تبلیغاتی هزینه می کنید تا افراد بیشتری را با برند خود آشنا کنید . طرح لوگو ، رنگ آن ، انتخاب سایز مناسب و حتی رنگ و جنس پارچه برای چاپ یا گلدوزی می تواند تاثییر گزار باشد . این کار امری تخصصی است . پس بهتر است کار را به کاردان بسپارید و با مشاورین دوخت یادگار در ارتباط باشید.
- شعار تبلیغاتی : شعار برند شما که روی تی شرت تبلیغاتی چاپ می شود نه تنها معرف کسب و کار شماست بلکه با خلاقیت می تواند افراد بیشری را به خود جذب کند .
- مصرف کننده : قبل از سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی باید بدانید چه کسی قرار است این تی شرت ها را بر تن کند ؟ این که مصرف کنندگان تیشرت تبلیغاتی خانم ها یا آقایان و یا کودکان هستند می تواند بر جزئیات سفارش تولید تیشرت تبلیغاتی تاثیییر گزار باشد .
- مشتری هدف : و در نهایت باید بدانید قرار است تیشرت تبلغاتی توسط چه کسی دیده شود و مهم است که چه کسانی را به خود جذب کند.
نکته : فرض کنید کسب و کار شما تولید محصولات غذایی است و قرار است برای کارکنان یک هایپر مارکت بزرگ در مرکز شهر تیشرت تبلیغاتی تهیه کنید . مصرف کنندگان تی شرت های تبلیغاتی شما ، کارمندان هایپر مارکت هستند و مشتری هدف ، تمام افرادی که در طول روز از هاپرمارکت خرید داری می کنند . در واقع شما از طریق تیشرت های تبیلغاتی که بر تن کارکنان فروشگاه پوشانده اید ، برند و محصول خود را از طریق لوگو و شعار تبلیغاتی به مشتریانی ککه در طول روز از فروشگاه خرید می کنند می رسانید .
بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران
با توجه به مشغله و گرفتاری هایی که این روزها همه درگیر آن هستیم ، و در کنار آن ترافیک و آلودگی شهر های بزرگ از جمله تهران ، پیشرفت تکنولوژی توانسته است به کمک انسان ها بیاید و کار را برای همه ی ما راحت تر کند .
بهترین راه این است که به جای حضور فیزیکی در تولیدی و انتخاب تی شرت ، از هر کجای شهر که هستیم و در هر زمان از روز که فرصت داریم سفارش تولید تیشرت تبلیغاتی را ثبت کنیم . تا در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت سفارش شما به دستتان برسد .
اما شاید بپرسید بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران چه کسی است ؟ و ما با اطمینان خواهیم گفت دوخت یادگار !
فروشگاه دوخت یادگار با تکیه بر تجربه و تجهیزات صنعتی در تولیدی خود ، امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است . و شما دیگر نیاز به خرید حضوری ندارید . تنها کافی است به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت دوخت یادگار ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان تی شرت های تبلیغاتی به دست شما برسد .
تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران
اگر به فکر خرید تیشرت های تبلیغاتی هستید ، به طور حتم می دانید که خرید عمده تیشرت تبلیغاتی می تواند در کاهش هزینه ها تاثییر به سزایی داشته باشد . چرا که با حذف واسطه ها و خرید از تولیدی تیشرت کار دوخت یادگار می توانید در مبالغ کسب و کار خود صرفه جویی کنید .
تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران توسط تولیدی دوخت یادگار انجام می شود و خرید از تولیدی دوخت یادگار شما را قادر می سازد که امکان خرید آنلاین و در عین حال عمده را تجربه کنید .
خرید عمده تیشرت تبلیغاتی برای کارخانه ها
یکی از مهم ترین مشتریان تیشرت تبلیغاتی ،کارخانه ها و کارگاه های بزرگ هستند که برای کارگران و کارمندان خود ، تی شرت تبلیغاتی با چاپ لوگو برند سفارش می دهند . یکسان سازی پوشش و چاپ برند و لوگوی کار شما می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کارکنان و حس قدرت مندی کار شما باشد .
معمولا در کارخانه ها حداقل سالی 2 بار لباس کار تعویض می شود . خرید عمده تیشرت تبلیغاتی و تیشرت کار از تولیدی می تواند باعث اطمینان خاطر از کاهش قیمت شود . برای سفارش عمده و تولید تی شرت کار و تبلیغاتی با دوخت یادگار در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ثبت شده در سایت دوخت یادگار ، مشاوره بگیرید .
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟