اجاره ون تا شمال، پس از رسیدن به مقصد تمام نمی شود.
راننده و خودرو می توانند بصورت در اختیار تا انتهای سفر همراه شما باشند.
در صورتی که تمایل داشته باشید، گشت شمال گردی کامل در سراسر استان های گیلان و مازندران انجام می شود.
در گشت توریستی شمال، زیبا ترین جنگل ها و خاص ترین جازبه های گردشگری را برای شما تدارک دیده ایم.
راننده ون هم می تواند با توجه به دستورات شما عمل کند و هم می تواند به عنوان یک راهنمای سفر، شما به زیبا ترین مناطق شمال ببرد.
شرایط تهیه جا و محل اسکان هم برای خدما اجاره ون تا شمال ، ارائه می شود و می توانید از همان ابتدای سفر مکان های استراحتی خود را تعیین کنید.
اجاره ون شمال با راننده کرایه ون برای سفر به شمال از تهران با ون های تویوتا هایس و هیوندای تشریفاتی 13 نفر ظرفیت + راهنمای سفری خاطر انگیز به شمال
در این قسمت از مجله اجاره ون تهران رنت ون قصد داریم تا سفری
به یکی از جذاب ترین و سرسبز ترین شهرهای ایران یعنی مازندران زیبا داشته باشیم.
طبیعت شمال ایران علیالخصوص نوار جنوبی دریای خزر آنقدر زیباست
که هر ایرانی حداقل برای یکبار هم که شده به این خطه خوش آب و هوا سفر کرده.
حتما میدونید که شمال یکی از پر مسافر ترین شهرهای ایرانه و سالانه هزاران نفر به شهر های مختلف شمالی سفر میکنن.
من امروز ازتون میخوام که بار و بندیل سفر جمع کنید و با من همراه بشین تا بیشتر این شهر قشنگ رو بشناسیم.
با توجه به زیاد بودن جاهای دیدنی شمال و آبوهوای دلپذیر منطقه، تعجبی نداره
که چرا در روزهای تعطیلات تمام جادهها به سمت شمال پرترافیک میشه.
البته خیلی ها همین ترافیک جاده شمال رو هم دوس دارن.
منم میخوام امروز شما رو به دل جنگل های شمال و کنار دریای زیبای این شهر خوش آب و هوا ببرم.
اگر آماده هستین پس سفرمون رو شروع کنیم.
سفری دست جمعی تا شمال
اگر شما هم مثل من عاشق سفر کردن دست جمعی هستین پس سوییچ ماشینتون رو برندارین.
به جاش تلفن رو بردارین و سریع به یک شرکت کرایه خودرو زنگ بزنید و یه خودروی گروهی کرایه کنید.
ما چند تا راه برای سفر به شمال داریم که یکی از این راه ها اتوبوسه!
سفر کردن با اتوبوس هم راحتی داره هم سختی که میشه یکی از سختی هاشو در اختیار نبودن ماشین
برای شما و مسافرا دونست و اینکه شما وقتی به مقصد میرسین باید
پیاده شین و دیگه ماشینی واسه گشتن داخل شهر و ازین شهر به اون شهر رفتن ندارید.
پس بهتره کلا فکر اتوبوس رو از سرتون بیرون کنید چون نه به صرفه هست نه راحت.
سفر با خودروی شخصی هم که هزینه های بالایی میتونوه داشته باشه چون برای
سفر دست جمعی مطمئنا تعداد بالا ماشین های بیشتری هم میخواد علاوه بر این
شما از لذت کنار هم بودن تا مقصد رو از دست میدین.
دیگه حتما میدونید که جاده شمال و کنار هم بودن و خوش گذروندن یه صفای دیگه ای داره.
کرایه ون برای تهران تا شمال
بهترین پیشنهاد من برای سفر گروهی به شما اجاره ون برای شمال از تهران کردن یه ون با امکانات مناسبه.
اینکه شما یه ماشینی در طول سفر داشته باشید که از تمام لحاظ خیالتون راحت باشه خیلی مهمه.
مجموعه تهران رنت ون با داشتن مدل های مختلفی از ون های معمولی تا پیشرفته همراه
خوبی برای سفر های شماست.
پس در اولین قدم برای رفتن به سفر به یک ون احتیاج داریم.
نسبت به تعداد مسافران ون مورد نظر با ظرفیت مناسب رو انتخاب مکنیم و با یک تماس با
تهران رنت ون جلوی درب منزل و یا هر جایی که قصد داریم سفر رو ازونجا شروع کنیم سوار میشیم
و میزنیم به دل جاده های شمال.
اجاره ون به همراه راننده از تهران رنت ون
شاید شما هم مثل من دوس دارید کل مسیر رو به جای رانندگی از منظره ها لذت ببرید و
یا با دوستاتون تا رسیدن به مقصد تخمه بشکنید و بگین و بخندین.
خوب اصلا نگرانی نداره شما میتونین زمان اجاره ون ،ون خودتون رو به همراه کرایه کنید.
راننده های مجموعه تهران رنت ون کاملا آشنا به جاده های کل ایران هستند
و میتونن راهنماهای خیلی خوبی برای شما در طول سفر باشن.
خیلی از مشکلات مقصد مثل ترافیک،آشنا نبودن به شهر،
بلد نبودن اماکن دیدنی و تفریحی با اجاره ون به همراه راننده تهران رنت ون رفع میشه.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ون برای شمال و گرفتن مشلوره از مشاوران مابا شماره های زیر تماس بگیرید:
شماره تماس:0912959060
شروع سفر از تهران تا شمال
در شهر پر دود و دم و گرم و شلوغ، چند روز تعطیلی نعمت بزرگی است تا از خونه بیرون بزنیم و نفسی تازه کنیم
خوب حالا با داشتن یک خودروی مناسب و همسفر های خوبی مثل شما سفرمون رو شروع میکنیم.
انتخاب ما برای رفتن به شمالذ جاده چالوس است.
اسم جاده چالوس امروزه برای همه ما آشناس.
وقتی در گروهی از دوستان و آشنایان حرف از سفر به شمال پیش میاد، اولین پیشنهاد، جاده چالوسه.
جاده چالوس به طبیعت بی نظیر و پر پیچ و خم بودنش معروفه.
مناظر دیدنی جاده چالوس تا شمال
مشه گفت مناظر دیدنی شمال از همین جاده چالوس شروع میشه البته صحبت کردن
راجع به اماکن تفریحی و دیدنی استان مازندر ان در یک مقاله نمیگنجه اما به شما قول میدیم
که در مجله تهران رنت ون دراره کل جاهای دیدنی این استان زیبا صحبت کنیم.
1-سد امیرکبیر
اگر از جاده قدیم چالوس مسیر خود را ادامه دهید، به سد امیر کبیر می رسید
که بخش اعظم آب تهران و کرج، از آنجا تأمین می شود.
این سد در اوایل تأسیس جاده چالوس ساخته شد و از همان ابتدا گردشگران بسیاری را به خود جذب کرد.
در حال حاضر افراد زیادی برای دیدن این سد، مسیر جاده چالوس رو طی میکنن .
اگر خواستید میتوین ماشین رو در کنار این سد متوقف کنید
و دقایقی را صرف تماشای آب و نوشیدن یک لیوان چای در آب و هوای بینظیر این منطقه کنید.
سدهای دیگری نیز در این مسیر وجود دارند که خاکی هستند.
پس از گذشتن از سد امیرکبیر به رودخانه های جاده چالوس می رسید
که مناظر بسیار زیبایی دارند.
گاهی اوقات چادرهایی را در اطراف رودخانه می بینید که نشان از این دارد که مسافرانی شب را در آن جا گذرانده اند.
رودخانه های جاده چالوس با مناظر طبیعی و زیبا، برای عکس گرفتن انتخاب مناسبی هستن.
2-پیست اسکی دیزین
اگر از کرج وارد جاده چالوس بشوید 65 کیلومتر از مسیر کرج – چالوس را که بپیمایید
بعد از گچسر میتوانید به جای ادامه مسیر شمال به دل کوه بزنید و به روستایی برسید
که گرچه اسمش تغییر کزده ، ولی به واسطه موقعیت جغرافیاییش
از روستاهای دیگه منطقه معروف تر و جذاب تر شده.
فعالیت مجموعه دیزین به فصل زمستان محدود نمیشود.
شما میتونین در بقیه فصل های سال هم از امکانات این مجموعه استفاده کنید.
3-آشکده کندوان
نقطه بسیار پرطرفدار بعد از دیزین، کندوان است.
کندوان از سردترین مناطق جاده چالوس به حساب میاد.
به همین دلیل از ایام قدیم، مغازه های آش فروشی در این بودن تا به امروز که تعدادشون
و منو های غداییشون ادفزایش پیدا کرده .
این مغازه ها فقط در زمستان های سرد دایر بودند.
اما این قدر این آش به مذاق مردم خوش نشست که امروزه در همه فصول سال باز هستن،
و به مردم خدمت رسانی می کنند.
بعضی ها فقط راه جاده چالوس رو میان تا به آشکده برسند و در اون سرمای کندوان یه آشی بخورن.
اگر میخواین توقفی در جاده چالوس داشته باشین حتما کندوان رو به خاطر بسپارید.
4-روستای زیبای سیاه بیشه
درست تو جاده چالوس روستایی پنهان شده که برای دیدنش باید توقف کرد.
شما در هر فصلی از سال که از این جاده عبور کنید خودتون رو میان مه و ابری غلیظ و گاه ســیاه رنگ خواهید دید.
حال و هوایی که حس شــاعرانگی عجیبی به آدم می ده.
اصلا به دلیل همین مه ســیاه رنگ، اسم این روســتا سیاه بیشه است.
بخشی از روستا که پایین تر از سطح جاده قرار گرفته چشم انداز بسیار زیبایی داره.
شما می تونین با چند ساعت ماندن، یک گردش کوتاه،
اما مفرح و سرشــار از نشــاط در این روستا داشته باشین.
5-گردنه هزار چم
فرقی نمیکنه که در کدام فصل سال هستیم، فقط کافیست به جاده زیبای چالوس سفر کنیم
تا زیبایی بینظیر و وصف ناپذیر آن را ببینیم.
گردنه هزارچم در فاصله ۵۰ کیلومتری از چالوس قرار داره.
یکی از جاهای بسیار زیبای جاده چالوس.
این جاده بسیار پیچ در پیچ و خطرناکه اما طبیعت بسیار زیبایی داره.
قلیان سراها، سوپرمارکت ها، لبنیاتی ها و رستوران های بسیاری در اطراف جاده وجود دارن
که لذت سفر در این گردنه رو خیلی لذت بخش تر میکنن.
6-مرزن آباد
اگر همین مسیر را ادامه بدهید در نهایت به شهری به نام مرزن آباد می رسید.
مرزن آباد هوایی متعادل داشته و شهری توریستی مجحسوب میشه.
از جاهای دیدنی مرزن آباد می توان به دریاچه ولشت اشاره کرد که در حوالی مرزن آباد است.
روستای زیبا و تاریخی کندلوس هم 5 کیلومتر پس از مرزن آباد قرار داره که
دیدنش خالی از لطف نیست.
رسیدن به شمال و شروع سفری تازه
تا اینجای مسیر قسمت عمده راه را برای رسیدن به شمال طی کردیم.
از مرزن آباد به بعد شهرهای شمالی یکی بعد از دیگری هستن که هرکدوم زیبایی های خاص خودشون رو دارن
و تو دل تک تک این شهر ها جاهای دیدنی زیادی هست.
خوب در ادامه سفرمون به شمال میخوایم به چند تا از شهر های توریستی مازندران سر بزنیم.
خیلی از شهرها و روستاهای مازندران سالانه مسافران زیادی رو در دل خودشون جا میدن.
اما اینکه شما با یک راهمای خوب سفر کنید و بتونین به تمامی اماکن توریستی این شهر ها برین رو
به مجموعه تهران رنت ون بسپارید.
با یک برنامه ریزی خوب و داشتن یک راهنما یک سر عالی برای خودتون رقم بزنید.
در ادامه و بعد از رسیدن به شهر توریستی مرزن آباد مسیر خودمون رو به سمت چالوس ادامه میدیم.
سفر به چالوس با اجاره ون
شهری توریستی در استان مازندران که مسافران و گردشگران بسیاری را در قالب تور شمال به سوی خود میکشاند.
در این شهر تمام فصلهای سال باران را میبینید.
این شهر ازشمال به دریای خزر، از جنوب به تهران،
از غرب به عباس آباد و از شرق به نوشهر محدود می شه.
چالوس نه تنها با جاده زیبا و آبشارها، جنگل ها و دریاچه های فوق العاده از شما پذیرایی می کنه،
بلکه آثار تاریخی جالبی هم داره که دیدنشون خالی از لطف نیست.
از آنجایی که چالوس، شهری به شدت گردشگرپذیر است
انواع گزینههای اقامتی در آن پیدا میشود. از ویلاها،
آپارتمانها و هتلها گزینههای مختلف اقامتی شهر چالوس را شامل میشه.
جاذبه های گردشگری چالوس
مراکز خرید چالوس
مراکز خرید چالوس با تنوع بالا و کیفیت بینظیر، گردشگران زیادی را به خودش جذب کردهاست.
مراکز خریدی مثل الماس چالوس، میلاد نور، مارینا مال فرصتهای خوبی را برای خرید پیش روی افراد میگذارند.
اگر هم به بازارگردی علاقه دارین، سری هم به بازار قدیمی چالوس بزنید
که برای خرید محصولات محلی مکان مناسبی به شمار میرود.
مرداب هسل
این مرداب بین شهر مرزن آباد و چالوس و کنار روستای طلاجو قرار دارد.
در گذشته مرداب هسل به عنوان زیستگاه بومی حیواناتی مثل لاک پشت،
قورباغه و زالو شناخته شدهاست.
ساخت جاده توسط سازمانهای مربوطه باعث تغییر زیستگاه جانوران شدهاست.
توجه داشته باشید برای بازدید از این جاذبه زیبای گردشگری میتونین ساعت ۷ تا ۴ عصر از این مکان استفاده کنید.
برای رسیدن به این تالاب، باید خودروی خود را پایین جنگل پارک کنید
و حدود 45 دقیقه میان طبیعت پیمایش داشته باشید تا به مقصد برسید.
دیدن نمک آبرود را از دست ندهید
نمک آبرود منطقهای گردشگری و توریستی در 12 کیلومتری چالوس است.
یعنی از وقتی شهر چالوس را رد کردید حواستان به سمت چپ جاده باشه
که نمک آبرود را رد نکنید. البته تابلوها خوب راهنماییتان میکنند.
نمک آبرود آنقدر زیباست که احتمالا اصلا آنجا حوصلهتان سر نره
و حتی اگر از هیچکدام از امکانات تفریحی آنجا هم استفاده نکنید،
بازهم لذت ببرید. اما اگر به نمک آبرود رفتید، دیدنیهای زیر رو از دست ندهید.
سورتمه سواری در نمک آبرود
سورتمه نمکآبرود، اولین سورتمه ایران است و از بین جنگل میگذرد.
سورتمهای که بیشترین سرعتش ۲۵ کیلومتر در ساعت است.
پس زیاد نترسید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟