دیدن نمک آبرود را از دست ندهید
نمک آبرود منطقهای گردشگری و توریستی در 12 کیلومتری چالوس است.
یعنی از وقتی شهر چالوس را رد کردید حواستان به سمت چپ جاده باشه
که نمک آبرود را رد نکنید. البته تابلوها خوب راهنماییتان میکنند.
نمک آبرود آنقدر زیباست که احتمالا اصلا آنجا حوصلهتان سر نره
و حتی اگر از هیچکدام از امکانات تفریحی آنجا هم استفاده نکنید،
بازهم لذت ببرید. اما اگر به نمک آبرود رفتید، دیدنیهای زیر رو از دست ندهید.
سورتمه سواری در نمک آبرود
سورتمه نمکآبرود، اولین سورتمه ایران است و از بین جنگل میگذرد.
سورتمهای که بیشترین سرعتش ۲۵ کیلومتر در ساعت است.
پس زیاد نترسید.
اگر تفریح پرهیجان دوست دارید، میتوانید بلیتش را ۲۵ هزار تومان بخرید.
با عبور از میان جنگل و انبوه درختان،در مسیری به طول ۱۲۵۰ متر، شور و هیجان وصفناپذیری را به وجود میآورد.
این سورتمه، اولین سورتمه احداث شده در ایرانه و
طولانیترین مسیر را نسبت به سایر سورتمههای کشور دارد.
تلهکابین نمک آبرود
یکی از معروفترین تلهکابینهای شمال ایران، تلهکابین نمک آبرود است.
نمک آبرود دو خط تله کابین در دو ارتفاع مختلف شما را به بالای کوه میرساند.
خط یک تلهکابین نمک آبرود، پس از طی مسیری به طول 2100 متر،
شما را به ارتفاع 1050متری و به قله مدوبن می رساند.
اما خط دوم تلهکابین نمک آبرود که دوبرابر خط یک سرعت داره،
شما را به ارتفاع 700 متری میرسونه.
جایی که قله دیوحمام قرار گرفته است.
این خط 1700متر طول دارد. اگر عشق طبیعت هستید،
بهترین پیشنهاد برای تفریح در نمک آبرود همان تلهکابین است.
کافیست در تمام مدت طی مسیر چشمانتان را ببندید و به صدای طبیعت گوش بدهید.
البته میتونید چشمانتان را باز کنید و مناظر اطراف را ببینید!
بعد از رسیدن به مقصد هم تمام منظره نمک آبرود زیر پای شماست.
لذتی وصف ناپذیر از طبیعت که حتما حالتان را سرجا خواهد آورد.
البته لازم به ذکر است که آن بالا تمام امکانات رفاهی برای خدمات رسانی به گردشگران فراهم است.
از کافیشاپ و رستوران تا سرویس بهداشتی.
زیپ لاین تفریح هیجان انگیز
یکی از هیجانانگیزترین تفریحات نمکآبرود، زیپ لاین است.
از یک کابل آویزان میشوید و در حالی که زیرپایتان خالیست از اینطرف به آنطرف میروید
و جدا از ترسش، تجربهای نیست که به این زودیها از ذهن پاک شود.
در این تفریح مهیج با تجهیزاتی که به همراه دارید، مسیری را از یک تپه بزرگ
به تپّهای دیگر در حالی که از یک کابل آویزان شدهاید! طی میکنید.
پل معلق
اگر از تاب خوردن با کابل لذت نمی برید ، میتوانید معلق بودن روی پلی ایمن را امتحان کنید.
این پل نیز در قسمت دیو حمام واقع شده است.
در کنار این تفریحات، نمایشگاهی از حیوانات تاکسیدرمی شده نیز در این ایستگاه قابل بازدید است.
منظره زیرپایتان در پل معلق بینظیر است. مخصوصا اگر در اواسط پاییز یا بهار به نمک آبرود سفر کنید.
تجربهای جذاب برای سوژههای ناب عکاسی
و قدم زدن میان زمین و آسمان که در کمتر مناطقی از ایران نصیبتان خواهد شد.
پارک ساحلی شهرک توریستی نمکآبرود
در بخش شمالی نمکآبرود، پارک ساحلی زیبایی که با درختان شمشاد پوشیده شده است، قرار داره.
این پارک در تمامی فصلهای سال، با امکانات رفاهی و بهداشتی کامل نظیر بوفه،
رستوران، پارکینگ و… آماده پذیرایی از گردشگران است.
امکاناتی تفریحی نظیرِ ********رِ پاراسل، جت اسکی، هاورکرافت و شاتل هم در این پارک ساحلی وجود داره.
پیست اسبسواری، پیست دوچرخهسواری و پیست موتور و ماشینهای کنترلی ATV،
در سواحل زیبای دریای خزر از دیگر امکانات این پارک است.
تفریحات آبی
مانند همه شهرهای ساحلی، در شهرک نمک آبرود نیز می توانید از تفریحات ساحلی از جمله شاتل،
جت اسکی، ********ر پاراسل، هاور کرافت ، قایق سواری، پیست موتور و ماشین AVT و اسب سواری لذت ببرید.
تفریحاتی که در بالا ذکر شد ، تنها چند نمونه از امکانات رفاهی این مجموعه است .
پارکهای جنگلی، مسیر پیاده روی و کوه نوردی، مکان های جذاب برای پیک نیک و عکاسی،
شهربازی که برای تمام سنین از کودک تا بزرگسال جذاب است و … شهرک نمک آبرود
را به مکانی لذت بخش برای تمام سنین و سلیقه تبدیل کرده است .
با اجاره ون تا نوشهر سفر کنید
این شهر به دلیل تردد زیاد کشتی های تجاری، از بنادر معتبر شمال ایران به حساب میاد،
همچنین جاذبه های گردشگری زیبایی داره که اون رو به یه شهر توریستی تبدیل می کنن.
گفتن از مازندران تمامی نداره.
یعنی هر گوشهای از این سبز دلربا، پُر از دیدنیهایی است که نمیشه از آنها گذشت.
مگر میشود در نقطهای از کشور، دریا و جنگلهای زیبا باشد و به سفر کردن به آن فکر نکرد.
نوشهر هم یکی از شهرهای جذاب مازندران برای شمال دوستان است.
در اینجا چند مورد از مکان های دیدنی نوشهر رو معرفی میکنیم.
دریاچه ارواح
این دریاچه که به تالاب ارواح نیز شهرت دارد در 5 کیلومتری شمال روستای چلندر از توابع نوشهر واقع است.
دریاچه در میان جنگل انبوه پهن برگ در منطقه ملا کلا قرار گرفته است.
طول دریاچه در حدود 700 متر و عرض آن 300 متر است.
در درون دریاچه درختان خشک شده ای قرار دارند که منظره جالبی ایجاد کرده اند.
دریاچه ارواح یک جای دنج میون جنگل سی سنگان استان مازندرانه.
جایی بکر و زیبا که چهار فصل سال، زیبایی های متفاوت خودش رو داره.
مسیر های جنگلی رو نمیشه مثل آدرس های خونه دقیق توضیح داد.
اغلب شهر های اطراف این جنگل میتونن مسیر های ورودی رو بهتون معرفی کنن.
پس مطمئن شین بیشتر از یک راه وجود داره.
تالاب ارواح از جاهای دیدنی نوشهر است. حتما در سفرتان به این شهر به آن سری بزنید و اصلا نترسید.
همانطور که دیدید، حتی تلاشهای ما هم برای وحشتناک جلوه دادن این تالاب زیبا ناکام ماند.
پس تالاب ارواح را به خاطر بسپارید.
دیو چشمه
دیو چشمه یکی از مکان های دیدنی نوشهر است. آب این چشمه بسیار صاف و گواراست.
این چشمه در ۲۴ کیلومتری دوراهی چالوس به کجور قرار دارد و ضربالمثل جالبی هم درباره آن نقل میشود.
نوشهریها میگویند: «هرکسی آب دیو چشمه را بخورد باز هم به آنجا بازخواهد گشت».
حتی اگر در تابستان هم به دیو چشمه بروید، آب آن خنک و گواراست.
روستای کندلوس
باید بدونید که روستای کندلوس زیبا یکی از مکان های دیدنی نوشهر و جایی بسیار سبز و دلرباست.
کندلوس در ۷۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد.
تمام معابر روستا هم با سنگفرش پوشانده شدهاند.
این سنگفرشها نمای زیبایی به روستا دادهاند.
خبر خوش درباره کندلوس، این است که اجازه ساختوساز در آن وجود ندارد و به همین خاطر،
بافت قدیمی و خانههای نقلی و کاهگلی آن حفظ شده.
در بازدید از کندلوس میتوانید به موزه مردمشناسی آن هم سر بزنید.
در این موزه، کتابهای قدیمی و اشیای تاریخی دیده میشود.
جهت اجاره ون برای شمال میتوانید از مشاوران ما با مشاوره رایگان بگیرید تماس بگیرید.
شماره تماس:09120959060
پارک جنگلی سیسنگان
پارک جنگلی سیسنگان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی ایرانِ
که در سال 1344 توسط مهندس آشتیانی طراحی شده.
این منطقه جنگی خیلی هم بکر و دست نخورده نیست ولی در طول سال ها سعی شده
تنوع گونه های جانوری و گیاهی آن حفظ بشه.
این منطقه گردشی به عنوان یکی از مناطق جذب و پذیرش مسافر در منطقه شناخته می شه
و به همین دلیل امکانات خوبی هم داره.
پارک دو بخش جنگلی و دریایی داره که هر کدام ویژگی های خاص خودشون رو دارن.
پلاژ سیترا
نوشهر زیبا شهری ساحلی است.
پلاژ سیترا هم پلاژی عالی برای قدمزدن در کنار ساحل و استفاده از امکانات و خدمات تفریحی مختلف است.
مثلا اگر اهل جتاسکی باشید یا از اسکی روی آب خوشتان بیاید،
اگر به قایقسواری عشق میورزید و اسبسواری در ساحل را دوست دارید،
در پلاژ سیترا به شما خوش خواهد گذشت.
کارتینگ و رستورانهایی هم در حوالی ساحل وجود دارد که میتونید
از خدماتشان در مدت حضورتان در پلاژ استفاده کنید.
با اجاره ون تا متل قو سفر کنید
حالا که دارین از خدمات بسیار عالی اجاره ون برای شمال الوون استفاده میکنید پس دیدن متل قو رو از دست ندین.
ساکن هر کجای ایران که باشید . نام متل قو را به احتمال زیاد ، برایتان آشناست.
محلی که در گذشته به متل قو . در حال حاضر به سلمان شهر معروفه .
منطقه گردشگری شمال ایران هر که هر هفته هزاران نفر را در خود پذیرایی می کند.
متل قو در حاشیه دریای خزر و در شهرستان عباس آباد استان مازندران واقع شده است.
، شاید علت توریستی بودن این شهر وجود امکانات تفریحی و اماکن گردشگری متعدد می باشد.
سواحل متل قو
همانطور که پیش تر اشاره کردیم شهر زیبای متل قو از قسمت شمالی به دریای خزر منتهی می شه
و در واقع در خط ساحلی این دریا قرار داره از این رو گردشگران تور شمال می توانند به سواحل این شهر رفته
و از تماشای دریا لذت ببرند، لازم به ذکر است که در سواحل متل قو نیز
مثل همه ساحل های موجود در کشور امکان انجام تفریحات متعددی مثل
جت اسکی، قایق سواری، پاراسل و غیره وجود داره.
جنگل متل قو
از سواحل زیبای این شهر که بگذریم، پوشش جنگلی آن به شما این امکان را می دهد
تا دقایقی را در میان طبیعت و درختان سر به فلک کشیده سپری کنید.
این جنگل زیبا که در دامنه رشته کوه البرز و در نواحی جنوبی شهر واقع شده
و فضایی بسیار متفاوت و سرسبز را ایجاد کرده است.
جنگل نوردی، عکاسی و پیک نیک از جمله تفریحات جنگل های انبوه متل قو هستند.
برج های متل قو
به ورودی شهر که می رسید ، قبل از هر چیزی دو برج دوقلوی 25 طبقه با ظاهری جذاب
که جدیدترین متدهای مهندسی در آن مشهود است ، نظر هر گردشگری را جلب می کنه.
برج های پروژه قو الماس خاورمیانه شامل بخش ها و امکاناتی همچون ،
مجتمع مسکونی قو ،مجتمع تجاری قوی الناس خاورمیانه ،مجتمع ورزشی الماس ، هتل 5 ستاره دولوکس و … می باشد.
سفر به مازندران با اجاره ون
تمامی حرف هایی که در بالا زدیم و تمام جاهایی که معرفی کردیم تنها بخش کوچیکی از
بهشت مازندران بود و میه گفت هنوز جاهای دیدنی زیادی مونده که معرفی نکردیم.
اما نگران نباشید شما میتونین با استفاده از خدمات مجموعه تهران رنت ون سفر خوشی به مازندران داشته باشید
و از تمامی جاهای دیدنی و تفریحی این استان زیبا لذت ببرین.
پس عجله کنید و بهمین حالا برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟